Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja bliss »

~18 km reipasta kävelyä lumisilla teillä 19-kiloista poikasta rattaissa työntäen.
Sykemittari sanoo: keskisyke 141, energiankulutus 1216 kcal.

Nälkä tuli ainakin 8)
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Urheiluvuosi komeasti käyntiin lähes uskomattomalla 6 kilometrin polkupyörämarssilla.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vetelin salilla reilun tunnin punttia ja hyvin sujui. Lopussa lihakset vähän hyytyi joten kuntopyräily jäi 12 minuuttiin, mutta parempi kui ei mittään :)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: futsal
Ai pahus, unohtu käydä tsiikaamassa ACEn matsi.

Ite otan vuoden tavotteeks panostaa vähän enempi tanssillisiin tunteihin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

13 km polkupyöräenduroa.

Kesällä sama lenkki menee puoleen tuntiin, nyt meni tuplaten sen. Jos olisin ajanut koko matkan pyörätiellä, olisi mennyt heittämällä vielä puoli tuntia lisää.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Muutama kilsa huuruista (johtui ilmasta, ei minusta tahi olotilastani) pyöräilyä ja jalkatreeni.

Selkä ei paukkunut tällä kertaa, tilastojen mukaan sen pitäisi napsahtaa ensi kerralla jos on napsahtaakseen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Powerii, ojentajille tod. hyvää kyytiä taas ja olkapäille. Katotaas montako treenikertaa vaatii samoilla painoilla samaa ohjelmaa etteivät enää hajoile seuraavina päivinä. Nyt vasta siis viime sunnuntain treeni lakkas tuntumasta, tauon jälkeen. Selkä tökki jotenkin pahasti, tai kädet kramppas maastavedoissa ja niissä kolmoissouduissa aika ärtsysti. Ehkä pitäis enemmän keskittyä yläselkään myös tossa liikkeessä.. Hmm.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Meni polvi silloin kuukausi sitten ja sen jälkeen en tehnyt kuin lenkkiä. No, keskiviikkona oli pari futsalpeliä ja sen kyllä tuntee vieläkin. Pohkeet ja nivuset vieläkin rotevasti kipeät. Säälittävää mutta totta. Tännä pitäisi silti ehdottomasti tehdä aerobinen ihan jo laihikseni nimissä, mutta viitsinkö -22 raatiin mennä vain kävelemään...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: -22 raatiin
?!?! Täsmääsää on luvannu -9 ja mä oon suunnitellu piiiitkän kätköilyreissun! Onx mua huijattu?
(Joo ei oo lämpömittarii. Itse asiassa voisit joka päivä tiedottaa lämpötilan tonne vknpväketjuun. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lapitii kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: -22 raatiin
?!?! Täsmääsää on luvannu -9 ja mä oon suunnitellu piiiitkän kätköilyreissun! Onx mua huijattu?
Huomiseksi on noin kymppi luvattu tänne. Ilmatieteenlaitoksen Härmälän mittauspiste on +-1 kotimittariin, joten usein en jaksa edes omaa vilkaista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kävinpä tänään pitkästä aikaa uimassa (siellä tapahtui kaikenlaista mielenkiintoista). Pelkäsin ennalta miten urheilutauko on vaikuttanut, mutta yllätyksekseni vapaauinti sujui "kuin vettä vaan" hengittämällä molemmilta puolilta joka kolmannella vedolla. Aiemmin oikealta puolelta ilman saaminen on ollut kovin vaivalloista ja puolittaista, nyt ei mitään ongelmia. Hyvä näin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänään minisalitreenit 45 min puntti, ilman fillaria.
Stinky

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Salilla juoksumaton päällä hikoilua 45min ja 5 km.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

6,2 km pyöräilyä ja rinta-hauistreeni.

Miinuskalorit alkavat nihkeyttämään saliarkeen palaamista entisestäänkin. Ei oikein nouse rauta, ei.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänään rauta oli kevyttä, vaikka väsy oli kova reeniä aloitellessa. Prässissä lähti selkeät pohjat ja muutenkin veivasin yhteensä 1h 45 min menemään mukaanlukien 14 minsaa fillarit jossa siinäkin tein lopuksi pohjat. Kesällä tätä menoa olen lihasvoimallisesti parhaassa kunnossa ikinä, jos vaan saa reenaa rauhassa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Paitsi että kävin tänään Pekingissä Gattacan kanssa harrastamassa ~rytmistä voimistelua, kävin lisäksi salilla tekemässä selät ja hartiat. Tulipa muutama kilometri fillaroituakin.
bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja bliss »

2 x 7,8 km kevyttä hölkkää, ensin kotoa töihin ja iltapäivällä sama toiseen suuntaan.
Aamulla aikaa meni 59,18, iltapäivällä pirteämpänä 51,33.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

22,5min pyörällä ja 22,5min soudulla + absit. Jotenkin kevyttä verrattuna esmes juoksemiseen...tai mun töpöhölkkään. Homotouhua...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Testasin että monta punnerrusta menee. 18 meni, aika surkeeta. Vatsiksia sentään menee salireenin ohessa 30 vähän jalkoja puolapuille nostaessa, parannusta parin kuukauden takaiseen 50%. Punnerrukset siirtyvät myös ohjelmaan, koska näköjään ei ole yhtään lihaskestävyyttä sillä osastolla.

Tänään oli toinen lepopäivä, huomenna sitten salille. Toimistotyötä tehdessä voi tehdä joka toinen päivä salia, mutta fyysistä hommaa tehdessä polvi ei palaudu tarpeeksi nopeasti jotta vois jokatoinen päivä tehdä. Ehkäpä sen uimisenkin saan aloitettua ens viikolla.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tunti laiskahkoa sählyä ja kahdeksan kilsaa pyöräilyä.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Noin tunnin lyhyt salitreeni sisältäen 12 minsaa fillaria.
bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja bliss »

bliss kirjoitti:2 x 7,8 km kevyttä hölkkää, ensin kotoa töihin ja iltapäivällä sama toiseen suuntaan.
Aamulla aikaa meni 59,18, iltapäivällä pirteämpänä 51,33.
Tää sama setti.
Aika aamulla 54.44, iltapäivällä 51.02.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tämän vuoden magat ovat jääneet vielä aloittamatta kun en ehtinyt sinne tänäänkään töistä. Tai eihän ne vielä ole edes alkaneet, mutta edelleen kökin töissä pärkele. Jutsut sentään olen aloittanut kunniakkaasti, ja tietenkin uinnit.

Punttisalin aloitan sitten joskus, nykyisin ei repeä enää millään kesken työpäivän. Yhden kerran kävin just ennen joulua, sitten tuli taas kiireitä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

13 km pyöräretki. Melkoista sohjoa siellä taas oli, menetin taas tunnin verran vapaa-aikaani. Kallis harrastus siis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei taida ihan natuna Jutta reenata. Nooh, eipä moni kilpasiskokaan.

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin