Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Joka sarjan välillä? No ei ihme.
Nepa kuulostaa todella pitkälta sarjaväliltä. Oikeastaan vain tosi kovissa kyykky/mavesarjojen väleissä toi on järkevää. Muutoin reeni pitkittyy aivan tarpeettomasti, eikä keho kuormitu progressiivisesti, vaan palautumiset ovat oikeastaan täydellisiä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

26 kilometriä pyöräilyä + ½ h luistelua.

Jalat sanoo, että tämän viikon pyöräilyt ovat ~kymmenen kilometrin tarkkuudella pyöräilty. Oli pakko nöyrtyä ja hakea kotimatkalla uusi HKL:n lippu hukkaamani tilalle, huomenna mennään julkisilla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

10km vapaata 41min, alkaa pikkuhiljaa kulkemaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lumikenkäilyä järvellä, pellolla ja metsässä 1,5h.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jostain syystä minulla on sellainen manala-olo. Pitäis varmaan liikkua, jottei tämä pääse eskaloitumaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rinta-hauistreeni ja muutama kilometri kävelyä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

16,6km vapaata, tosi nihkeä keli pakkasen -19 ja uuden pakkaslumen vuoksi. Alkaa jalat oleen jo vähän jumissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Selkä-hartiatreeni ja muutama kilsa pyöräilyä.


Vko 3: 72 km pyöräilyä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Viime viikolla 5 aerobista ja kaksi salia. Tänään säbää tunti. Koska mulle aletaan maksaan tästä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Zeb

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:10km vapaata 41min, alkaa pikkuhiljaa kulkemaan.
Katoin että melko kovaa oot uinu, mutta jatko aukaisi asian hieman tymemmällekin.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:16,6km vapaata, tosi nihkeä keli pakkasen -19 ja uuden pakkaslumen vuoksi. Alkaa jalat oleen jo vähän jumissa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Koska mulle aletaan maksaan tästä?
Mulle sentään kustannettiin tänään reilun tunnin luistelut. Pelattiin ipanoiden kanssa lätkää, en kaatunut kuin ehkä neljä kertaa. Fillarilla jouduin polkemaan 24 kilometriä ilman korvausta kivusta ja särystä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Zeb kirjoitti:Katoin että melko kovaa oot uinu, mutta jatko aukaisi asian hieman tymemmällekin.
Baitövei olen toudella paska uimaan. Puoli kilsaa jaksan rinulia ennen hukkumista. Yllättävän tarkka arvio tämä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mitä tehdä kun korvienvälissä asuu pelko?

Ruuti ja tekniikka sallisi isommat kyykkypainot muttei uskalla. No teline on kyllä aika kakka.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bluntly kirjoitti:Mitä tehdä kun korvienvälissä asuu pelko?

Ruuti ja tekniikka sallisi isommat kyykkypainot muttei uskalla. No teline on kyllä aika kakka.
Oikeita vastauksia ei taida olla kuin yksi: pyydät pari hereillä olevan näköistä tyyppiä varmistamaan.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Taas ylipitkätreeni 1h 45 min (6min/200kcl+9min/270kcl fillarit verryttelyiksi) ja vartin venyttelyt loppuun.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

SikaMika kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Mitä tehdä kun korvienvälissä asuu pelko?

Ruuti ja tekniikka sallisi isommat kyykkypainot muttei uskalla. No teline on kyllä aika kakka.
Oikeita vastauksia ei taida olla kuin yksi: pyydät pari hereillä olevan näköistä tyyppiä varmistamaan.
Joo. Sit jos oot tottunut ottaan peilistä apuja, niin pyyhe näköesteeksi, ettei näytä liian hurjalta. Tätä jotkut käyttää myös
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Dumis kirjoitti:6min/200kcl+9min/270kcl fillarit verryttelyiksi
Woot?! Höps ja pöh, noihin kardiomasiinoiden ilmoittamiin "poltettuihin" kaloreihin kannattaa suntautua skeptisellä huumorilla. Jos vedät sillä rakkineella veren maku suussa tunnin putkeen, saatat saada 800 kcal poltettua. Todennäköisesti kuitenkin huomattavasti vähemmän (600-700). Muuten ne on lämmittelyyn/verryttelyyn ihan soivia pelejä.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

SikaMika kirjoitti:
Dumis kirjoitti:6min/200kcl+9min/270kcl fillarit verryttelyiksi
Woot?! Höps ja pöh, noihin kardiomasiinoiden ilmoittamiin "poltettuihin" kaloreihin kannattaa suntautua skeptisellä huumorilla. Jos vedät sillä rakkineella veren maku suussa tunnin putkeen, saatat saada 800 kcal poltettua. Todennäköisesti kuitenkin huomattavasti vähemmän (600-700). Muuten ne on lämmittelyyn/verryttelyyn ihan soivia pelejä.
Niin no emmä ikinä mitään kaloreita oo laskeskellutkaan, noista vaan pysyy kärryillä että missä ite menee. Elokuussa ei pystynyt lähellekään 200kcal vetää 6 minsaan, nyt se menee leikiten :)
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Dumis kirjoitti: Niin no emmä ikinä mitään kaloreita oo laskeskellutkaan, noista vaan pysyy kärryillä että missä ite menee.
Ok. Tuollaisena tehon muutoksen mittarinahan toi tietty toimii buenosti. Sama datahan tosin irtoaisi poljetun matkan muutoksesta per aikayksikkö, mutta molempi parempi.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olkapää-ojentajatreeni + reilu tunti luistelua + kolme kilsaa tallustelua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On tuo penkki vain meikäläiselle murheenkryyni, tekniikka hajoilee vaikka kuinka pienillä nostelisi ja muutenkin vituttaa. No eipä ko. härvelillä ole tullut juurikaan leikittyä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sukset tulivat eilen huollosta: pohjustus ja voitelu liikkeessä 20 egee. Mielestäni varsin kohtuullinen hinta. Jahka hameväki saapuu marketista, säntään en ladulle vaan latujen väliin. Laduthan on sokeita varten.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hoosianna ja hallelujaa huutavat jalat sen merkiksi, että tänään tuli polkaistua 24 km pyörällä ja pelattua tunti sählyä.

Toi on kyllä ihan oma lajinsa tuo talvipyöräily näillä pakkasilla. Tuntuu, ettei sisään jäisenä kiskottu happi päädy koskaan keuhkoista minnekään, jos joutuu vähänkin puristamaan esmes ylämäessä, ollaan välittömästi anaerobisen puolella ja jalkoihin jäävästä jumista ei meinaa palautua laisinkaan. Kesällä tuohon 24 kilometriin kulutetussa ajassa olisi polkenut helposti 40 km ja jalat olisivat seuraavana päivänä ajokunnossa. Huomenna ne eivät ole, joten pyörä pysyy parkissa. Tänään lisäfeaturena silmäripsiin jäätyneet jääkokkareet!
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Eilen punttia se tunti ja siihen päälle 12minsaa fillaria ja vartti venyttelyä.
Palautusjuomamixinikin maistoin, on paljon paremman makuista kuin se mitä vetelin lähes 10 vuotta sitten :D
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

No kerrotaan sitten. Tänä vuonna on aloitettu onnistuneesti jo jutsu, maga ja jopa uinti, mutta punttisalilla en ole käynyt sitten joulun aluspäivien. Syynä lähinnä kiireet töissä, enää ei noin vain pääsekään haihtumaan kesken päivän vähän punttailemaan, eikä välttämättä edes heti klo 16 jälkeenkään jos jää edelleen töihin.

Murtsikointia ja laskettelua tulen kaiketi tekemään lomalla, muuten ehkä en. Avantouintikin on vielä kokeilematta, ja tietenkin laskuvarjohyppy.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin