No tuskin musta totaalikieltäytyjää tulee. Aiempaa brittikokemusta ei ole kuin '68 Silver Shadow II:sta. Se oli ihan soiva peli eikä hajonnu vaikka sillä veti isoa sladia hiekkatiellä.Kai Nalo kirjoitti:Ei saisi lyödä lyötyä, mutta vieläkös meinaat tulevaisuudessa sekaantua brittiläisiin kulkuneuvoihin? Kuulostaa meinaan siltä, että jo ranskalaisetkin alkaa nauramaan tuolle autolle.
Kyllä vissiin esimerkiks lantikat on ihan suht luotettavia pelejä vaikka hyvin läheistä sukua ovatkin. Samoin jaggefoorumi on täynnä S-typen omistajia jotka ovat omistaneet auton about kymmenisen vuotta eikä heillä ole ollut niissä "koskaan mitään" mainittavampia vikoja. Sitä vähemmällä syyllä niitä vikoja ja lastentauteja pitäisi olla autossa, joka on ollut lähestulkoon 10 vuotta tuotannossa ja kokenut parit faceliftit ja tekniikkapäivitykset siinä samassa. Vaan kun ei.
Vissiin vaan ihan totaalista maanantaikappaletuuria. Mutta Jaguaria, Land Roveria tai Mazdaa en kyllä lähde ihan mitättömän huonon diilin takia ostamaan ihan jo pelkästään siksi, että Inchcapen huollon asiakaspalvelu on niin syvältä perseestä kuin voi olla.
Reilusti yli 10 kertaa on sinnepäin soiteltu. Yhtäkään kertaa ei puhelu mene läpi huoltoon asti huollon suoralla numerolla, vaan joko soi tyhjää pienen ikuisuuden ja menee vaihteeseen, tai menee suoraan vaihteeseen vaihde kysyen "haluatteko vielä odottaa?" Odottamiskierroksia voi tehdä vaikka 10 eikä kukaan vastaa. Ainoa keino saada yhteys huoltoon on jättää soittopyyntö, jonka hoitamisessa voi mennä mitä tahansa tunnista kahteen vuorokauteen. Mä en kutsuisi tuollaista asiakaspalvelua edes välttäväksi.