Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Laiskotti, joten nappailin vain ykkösiä mavessa. Kokeilun jälkeen masennus tuli laiskuuden rinnalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:Laiskotti, joten nappailin vain ykkösiä mavessa. Kokeilun jälkeen masennus tuli laiskuuden rinnalle.
Paljos menee ykkösellä? Ei nyt kiinnosta kilpailla vaan ihan mielenkiinnosta. Tosin kaikkien pippelit eivät tunnut kestävän salitulosten vertailua...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Snadisti alle 2xomapaino.

Mutta joko tekniikassa tai luultavimmin korvien välissä on vikaa koskapa serjapainot on vain parinkymmenen kilon päässä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bluntly kirjoitti:Snadisti alle 2xomapaino.

Mutta joko tekniikassa tai luultavimmin korvien välissä on vikaa koskapa serjapainot on vain parinkymmenen kilon päässä.
Vähän samaa vikaa. Sarjapainot tällä hetkellä vähän alle 2xomapaino, mutta maksimilla menisi ihan korkeintaan se 2xomapaino. Jokin siinä suhteellisen pienessäkin rautojenlisäyksessä tekee hommasta vaikean/mahdottoman. Täytyy katsoa mitä tiukka, pidempiaikainen treeni ilman turhia laiskottelu/loukkaantumistaukoja *koputtaa puuta* tuo tullessaan.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olka-ojentajatreeni + 28km pyöräilyä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rinnallevetoa ja vatsoja. 2,5vko tauon jlk ihan ok kulki.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Metsätöitä: 3h20min, keskisyke 122, TE 2.7, 2077kcal.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Eilen upee tosi-kova-jätkä -fiilis pumpissa (ja sen jälkeen), ko laitoin ennätyspainoja. Puhtaasti, reippaasti ja aika keposestikin. Uskomatonta! (olosuhteet ja männävuoden takapakit huomioiden)

Tässä ikuparas pumppibiisi (maveen + kulmasoutuun, tai kai mihkä vaa, fiiliksellä): =D

[/img]
Eikä unoheta vanhaa kunnon Whiskey in the jariakaan, kyllähän tälläkin kummasti tsemppaakyykkää parit kilot lisää. =)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=nm9A3J294Ic[/youtube]

Hassua, tulipa vaan mieleen, tää oli abt 10 v sitten puhkussa herätyksenä... Hmm hmmm, aika kulkee kyllä kuin moraaliton kettu.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen 16,4km hiihtoa - keli morsian, suoritus sulhanen. Tänään pari futsalpeliä, kauden viimoset.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Eilen neljä tuntia tiukkaa vääntösettiä muuttokuorman kanssa. Keskisyke 65,878 rpqprs, alakammiovärinä tasainen 9,0, TPST-lukema ennätykselliset 433,92. Haukkarit huutaa hoosiannaa ja reidet värisevät vieläkin kuin Ben Stillerillä konsanaan.



Koon 43 luistimien löytäminen viime viikolla oli oma urheilusuorituksensa sinällään. Kävin varmaan kaikkien pääkaupunkiseudun ostareiden urheiluvälineliikkeet läpi, joka paikassa myytiin ei-oota. Muutama 42 ja 44 löytyi, mutta eivät oikein sopineet. Ai niin yhdet 43:set löysin, mutta hinta oli päälle 300€. Viimeinen oljenkorsi oli Myyrmanni, ja kas, sieltä löytyi yksi 43 pari hokkareita! Normihinta jotain 120€, irtosivat 59€. Siinä vaiheessa oli jo aika hiki ja väsy, mutta lopulta vitutus palkittiin.

Tänään oli vuorossa viiden kilsan luistelusetti upouusilla hokkareilla (teräsuojatkin ostin ja viritin kuntoon eilen), mutta se peruuntui hoitamattoman jääkentän takia. Viime vkl kenttä oli vielä auki. Vittu, ja just kun kävin eilen teroittamassa molemmat luistimet (5 egee), nyt ne jäävät ilmeisesti odottamaan ensi kautta. Taitaa olla kevät kun jääkenttiä ei enää hoideta, tekojääradat tuntuvat olevan melkein koko ajan jäkispelaajien varaamia.

Voisi tässä ensi talvea odotellessa lämpömuovata hokkarit, mutkun lutkun eiväthän ne edes mahdu pikkuruiseen uuniini. Pitänee käväistä äiteen luona muokkauttamassa, hän varmasti tykkää tuoreista hokkareista uunissaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Selkähartiatreeni + muutama kilsa sitä itteään.

Maastavetoon sai taas lisätä sen viisi kiloa viime viikosta ja kolmonen meni, rautaa oli nyt tangossa ~(omapainox2)-10 kg. Viime viikon kolmossarjan painoilla meni vitonen. Isoin vääntö oli tosin melko tiukassa, joten edessä on pian normaaliohjelmaan siirtyminen (toistojen lisäys viikottain) eteenpäin päästäkseni.
Tiisanojan Ville oli myös treenaamassa. Siinä on kaveri jonka kanssa en ensimmäisenä alkaisi nakkijonossa nahistelemaan.

Vko 9: 59,7km pyöräilyä.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rinta-hauistreeni + muutama kilsa pyöräilyä.

Nyt rauta oli painavaa, ei lisäystä penkissä edelliseen viikkoon verrattuna millään mittarilla mitattuna. Oiskohan paino pudonnut vai liekö seurausta huonoista yöunista, mene och tiedä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen oli yläkehon salireeni. Tänään tuttu 16,4 km murtsikkaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viikonlopun ankara ryyppääminen siivitti ennätyssarjapainoihin niin penkissä, vinopenkissä kuin ranskiksessakin.

Tai no penkki sivusi kuusitoistavuotiaana tehtyä sarjaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:Viikonlopun ankara ryyppääminen siivitti ennätyssarjapainoihin niin penkissä, vinopenkissä kuin ranskiksessakin.

Tai no penkki sivusi kuusitoistavuotiaana tehtyä sarjaa.
Olen tehnyt parhaan reenini ison kauhan jälkimainigeissa. Sanotaan, että miehekäs känni liuottaa ravinteet sun muut kehosta jopa kahdeksi viikoksi, mutta ei tuo reeniin nyt ihan kamalasti vaikuta, kunhan muistaa syödä hyvin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tunti pajalla +lämmittely/lopettelu&venyttely.
Manaaja

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Aijaijai, oon ihan täpinöissäni. Huomenna on ojentaja- ja tissipäivä, enkä meinaa malttaa odottaa ottaa mun uusia research-niksejä käytäntöön!
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Rintapäivä ja mave palautteluna eilisen selkä/jalkapäivälle.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tunti sählyä + 7,2km pyärrällä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ensimmäisen kerran tein maven sarjat vyön kanssa, nousikin sitten aikas helposti eli lisää painoa ensi kerralla.

Oli kyllä tuon jälkeen niin poikki ettei meinannut jaksaa muuta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olipas tuskainen juoksulenkki. Loskapaskaa pyörätiet valtoimenaan ja sykkeet veituu ylhäällä heti 10 minsan jälkeen. En jaksanut edes juosta yheksää kilsaa, vaan piti välillä kävellä. En ollutkaan muutamaan viikkoon juossut ja en vaan malttanut pitää sykkeitä riittävän alhaalla. Vauhti tappoi, ei matka, kuten sanotaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stinky

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hölkkäsin 45min. Matkan pituudesta ei tietoa. En jaksa kikkailla nyt ton kartan kanssa.
Onko kukaan kokeillut map my run nettisivua? Siis ihan kirjautunut sinne ja pitää kirjaa lenkeistään? Onks hyvä? Onko suositeltavana jotain muuta saittia?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Käytän tätä : http://www.heiaheia.com/
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jalkatreeni + 6,4km pyöräilyä.

Kyykyssä meni taas kolmonen 5kg raskaammilla painoilla kuin viimeksi. Viime kerran kolmossarjapainoilla tein nelosen. Olo oli melko voipunut kyykyn jälkeen, mutta taistelin ohjelman loppuun asti.

Jalat ilmeisesti haluaisivat lepoa. Ovat ahkerasta venyttelystä huolimatta jatkuvasti kireät, ja juostessa loppuu puhti välittömästi, happi loppuu kesken. Täytynee antaa niille ensi viikoksi vemppaa kyykky- ja mavekoulutuksesta. Voipi sitten fillaroida vähän reippaammin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Voi winde sentäs. Eilen sparratessa yksi TYTTÖ potkaisi minua reiteen niin että tuli puujalkaefekti, ja jalka aristelee vieläkin liikkumista. Hitsi viitsinkö mennä tänään tuollaisen jalan kanssa jutsuilemaan, nauravat vaan mulle.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin