Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mä oon ainaki tääl kännisä ja ääliö! o/
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Alja :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mulla on pylly!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minulle tuli yllättäen tänään Kitinää ikävä. Olisiko se sitten parannus, että palaisin palstalle enemmän kuin tämän yhden viestin verran...

Kun ei tämä tosiaan varmasti ole se sama Kitinä.
Tisseistä ja perspanoista puhun kyllä edelleen mielellään, tosin varmaan ammentaisin aika paljon myös tuohon vauvanpaskaosastoon, täällä majailee nykyään kaksi ipanaa.

Niin, ikävä tuli siksi kun Peter Steele heitti veivinsä. Hassu mielleyhtymä. Jahans. Pitänee pistää paluu harkintaan. No en kai oikeasti, ku ei minua kukaan muista tai ikävöi, siitä on niiiiiiiiin kauan kun oen täällä kirjoitellut :lol: Vissiin tuo oikee elämä vie liikaa aikaa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kitinä 5 years; on aika palauttaa järjestys

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

McJanne kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Jahans. Pitänee pistää paluu harkintaan. No en kai oikeasti, ku ei minua kukaan muista tai ikävöi, siitä on niiiiiiiiin kauan kun oen täällä kirjoitellut :lol: Vissiin tuo oikee elämä vie liikaa aikaa.
Pöh. Ei muuta kun puppugeneraattori pörisemään vaan, kyllä teiti muistetaan.
Puppugeneraattori... Huoh. Täällä ei toimi taas mikään muu kuin TypoQueen2010
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin