Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Reilun tunnin rataslenkki. Eilinen loska oli jäätynyt kohtuu haastavaksi sekamelskaksi. Piti kolmasti tehdä satakasikymppinen, kun ei vaan pystynyt etenemään. Hiki tuli lumi suli...eiku.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Asie Payton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Nää lauantai-illat täällä salilla on erinomaisia. Ihan omissa oloissa saa touhuta. Polvi ei taivu vieläkään kuntopyörään ja kyykätäkään en uskaltanut kuin tangon kanssa. Muutoin hyvä setti - parempaa kuin seksi!1!
Stinky

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ihan tot viimestä lausetta en kyllä allekirjota mut muuten joo. Mäkin kävin salilla ja siellä meitä oli 6 reenaamassa. Ihanan rauhallista. Tosin se menee tylsästi jo kuudelta kiinni, mut harvoin siellä lauantaisin kolmen jälkeen on kymmentä ihmistä enempää kerralla.
Asie Payton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

^ Se viimeinen lause olikin enemmän saamattoman itselleen vakuuttelua, kuin totta ;) Puukko pois mun haavasta, NYT!
Stinky

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ihan oli kuulkaas kunnon haista vittu-lenkki. Jalat ei tahtonu millään nousta ja kroppa tuntui painavan ainakin 100 kg. Ihan paskaa. Vituttaa ja kunnolla.
Tiistaina sit taas.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olkapää-ojentajatreeni + 6km pyöräilyä.

Vko 10: 17,6km pyöräilyä. :oops:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

15km hiihtoo 57min.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Selkä-hartiatreeni + 7,8km pyöräilyä.

Jätin maven tekemättä, tuntuu kuin ei olisi salilla käynytkään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen en ehtinyt urrrheilla, kun piti poiketa hallilla todistamassa Classicin välieriin pääsy. Tai teimmä illalla myöhään kuntopallolla vatsoja, sit selkäliikkeitä ja punnerruksia. Tänään oltiin rauhallisella pitkällä rataslenkillä ja uhkaa käydä niin, etten urheilisi. Koska jalat ovat vieläkin kipeät ja tukossa. Ja koska en tiedä ehdinkö ennen kasia, koska muija tulee töistä jumpan kautta. Pää vaan ei siedä ajatusta liikkumattomuudesta, koska mulla on se kuupperiveto päällänsä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tunti sählyä + 14,6km pyöräilyä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tilasin mummun hoitamaan tyttöä, että pääsen illalla hiihtämään. Yritetään matalalla sykkeellä, epäilen...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

7,4km hyötypyöräilyä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kova lumisade ja jo maahan asti ländännyt öpaut kolmisenttinen lumikerros tekivät eilisestä 16,4km:n hiihdosta liian raskaan ja korkeasykkeisen. Jalat ovat taas jumissa ja väsyneen tuntuiset. Voisin pitää välipäivän tai tehdä palauttavan kolmen vartin kevyen n. 10km:n hiihdon. Huomenna poiketaan Hämppylinnassa kylpylässä ja siellä ajattelin juosta juoksumatolla, jos sellainen vekotin löytyy.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mäkin pääsin hieman hiihtämisen makuun Lapissa, eka kertaa lukioaikojen jälkeen. Kevyttä mäkistä 12km lenkkiä vetelin, aika muksa fiilis. Jos ensi talvenakin on etelässä lunta, aion hiihdellä ihan tosissani, himahoodseilla on hyvät ladut :)

Muu mökkikunta veteli päivittäin kolmeakymppiä säästä välittämättä, ei ihan mun teekuppi mutta mitä välii 8)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Haluan sykemittarin, ihan vaan haluamisen vuoksi. Kauheeta hifistelyä toi hiihto btw ja eri vermeet eri tyyleille ja jotain luistelutyylejäkin on ties kuinka monta.. huh!
Prepare for the worstest.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Penkitön rinta-hauistreeni + 4km pyöräilyä.

Tein penkin tilalla kapean penkin pienemmillä painoilla. Vielä pitäisi tällä viikolla sipsutella kyykytön jalkapäivä, sitten velttoilut sikseen ja ensi viikolla taas oikeiden rautojen pariin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olin venytyksessä. Loppurentsa niin tehokas, että meinasin nukahtaa. Ei tuota tosin urheiluksi viitsi sanoa, sen verran rento meininki oli.
Prepare for the worstest.
Stinky

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Lumikenkäilin lauantaina. Oli rankkaa hommaa eikä siis yhtään mun juttu. En tee toiste.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen juoksumatolla 40min. Tänään lepoa kautta krapulan mitätöintiä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Eilen pitkästä aikaa punttisalille, kyseessä oli jalka-haukkari-selkä-vatsa-ojentajat-rinta-treenipäivä. Torstaina lienee vuorossa vatsa-haukkari-selkä-jalka-rinta-ojentajat-päivä.

Alkulämmittelynä oli kivikovan hiekkasäkin kurittamista ja hyppynaruilua tyttöystävän kanssa. Potkia hän osaa, mutta lyönnin alkeita jouduin opettamaan. Tänä aamuna hänen lihaksensa olivat aivan säpäleinä, minun ei. :]
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen kovavauhtinen 5-6km juoksu. Tänään normi eli liian kovilla sykkeillä 9 km. Jalat tuntuivat tänään väsyneiltä, haluttomilta ja tehottomilta. Mut tahdolla läpi lenkki, vaikkei maistunut lain.

Vielä ei juoksu kulje kuten haluaisin. Hiihdossa kehityin hyvin, mut se ottaa eri lihaksiin, eikä se hyöty siirry kuin osittain juoksuun, harmi. Kahdessa ja puolessa kuukaudessa tuli hiihdelty muun liikunnan ohessa n. 270km. Saas nähdä vieläkö viitsin ladulle.

Huomenna lepopäivä, ehkä vähän kävelyy. Punttia en vedä ennen vappua, vain vatsoja ja selkiä ihan vaan himassa vähäsen.

EDIT: huima, ooks käynyt juoksemassa nyt talvella?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tunti sählyä + 7,2km pyöräilyä.

Vko 11: 40km pyöräilyä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ensimmäisen kerran maven jälkeen tuli sellainen fiilis, että onneksi tätä ei tarvitse tehdä kahteen viikkoon. Otti meinaan todella koville saada setti tehtyä.

Havaitsin kotipaskan caltzonen olevan huono lounasvaihtoehto, melkein joka toistolla tuli semmoinen terävä fartti. Tai siis, eihän se meikäläistä haitannut.

Oli myös aivan järjettömän huono idea puristellä pitkin työpäivää grippereillä, iho oli rutulla jo ennen salia. Tankoon tarttuminen aiheutti melkein itkun. No kukaan ole meikäläistä älykkääksi väittänytkään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kevyt rintareeni herättelyt tauon jälkeen etu/takareisi-penkissä.
Manaaja

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Kevyt rintareeni herättelyt tauon jälkeen etu/takareisi-penkissä.
Siis mitä?
Vastaa Viestiin