Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ootkin varmaan jo sanonu tytölles, että se on ilmeisestikin jotain melko spesiaalia kun saa jonkun kateuksissaan vajoamaan noin alas. Puhumattakaan siitä miten pelottava sen täytyy olla, kun joku vallan anonyymisti noin avautuu. :wink:
Rotan aivot valtasivat pääni.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Huomasin, että olen tilannut UrhoTV:n sekä PlusTV:n että Canal digitalin kortille.

:doh:

Ilmeisesti 12 kk:n irtisanomisajalla. Vittu ei noissa pysy kärryillä. Tuli joku tekstaritarjous ja ajattelin, että ne vaan tarjoaa jatkoa siihen vanhaan, mutta tämähän olikin eri kortille, wattu! En olisi edes huomannut muuten, mutta sattumalta maksoin laskut aivan peräkkäin ja huomasin, että näissähän on wattu molemmissa urhotv mukana paketissa.

Pistin meiliä jo canal digitalille, irtisanon koko kortin, kun ei sitä juuri tuu katottua.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ann kirjoitti:Pikku-Annasta piirrettiin vain pilakuva taululle kera puhekuplan: "Olen Anna ****** ja tykkään maantiedosta.". Kuva ei ollut kovinkaan näköinen ja mieltymykseni maantietoon reilusti liioiteltu. Myöhemmin panokset kovenivat: "Tervemenoa Särkänniemeen Anna ******* - YKSIN!"
Minä suojelen sinua kaikilta, jotka ikinä keksii sua kiusata!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Opera-selain päivitti eilen itsensä 10.51-versioon. Ainakin työläppärissä tämä toimii todella surkeasti. On kaatunut tähän mennessä ainakin kerran, uuden sivun lataaminen tuntuu kestävän minuuttikaupalla (koitin sekä kotona että töissä eli vika ei ole nettiyhteydessä + muut selaimet toimivat edelleen nopeasti), erityisesti sivulla olevien kuvien lataaminen jumittaa...

Ja kun aloin käyttää Operaa juuri sen takia koska se toimi niin jouhevasti ja mukavasti. Jos havaitsen kotikoneessa samanlaisia ongelmia, lentää Opera koneeltani takaisin huitsin vittuun eli Norjaan, ja pitää katsastella vaihtoehtoja.

IE ja Firefox eivät käy koska työläppärilleni ne tulevat työpaikan softajakelun kautta, joten niihin en viitsi koskea (IE on edelleen versiota 6, ja Firefox on muuten vaan rikki jonkun työpaikalta tulleen päivityksen jälkeen). Onko ainoa jäljelläoleva itseasennettava vaihtoehto Chrome?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kai Nalo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Frederik Krueger kirjoitti:Opera-selain päivitti eilen itsensä 10.51-versioon. ?
OMG! Kiroilin eilen samaa ja jatkan tänään taas. Miksi vitussa ne tollot aina hajottaa sieltä jotain radikaalia uuden version myötä. Esim tämän sivun playerit ei nyt toimi: http://www.radio957.fi/nettiradio/

Vituttaa taas kaivella FAQ:ia ja asennella plugineja. :doh:
Bhven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kai Nalo kirjoitti:OMG! Kiroilin eilen samaa ja jatkan tänään taas. Miksi vitussa ne tollot aina hajottaa sieltä jotain radikaalia uuden version myötä. Esim tämän sivun playerit ei nyt toimi: http://www.radio957.fi/nettiradio/
Toimii mulla. Käyttää näköjään windows media playeria.

Itselläni uusin opera kusee hieman flash-pluginin kanssa, kun sivua vierittää.
Kai Nalo

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Bhven kirjoitti: Toimii mulla. Käyttää näköjään windows media playeria.
Niin käyttää, mutta edes pluginin asentaminen ei auttanut.
Bhven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kai Nalo kirjoitti:
Bhven kirjoitti: Toimii mulla. Käyttää näköjään windows media playeria.
Niin käyttää, mutta edes pluginin asentaminen ei auttanut.
Mjaa mulla onkin asennettuna media player classic, vuodelta 2006. Se on muistaakseni joku alternative sovellus.

versio 6.4.9.0
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja pix »

Kai Nalo kirjoitti:
Bhven kirjoitti:
vituttaa kun roikun vaan täällä lukemassa näitä teidän juttuja joista en yhtään mitään tajua, vaikka pitäis olla tekemässä jotain aivan muuta.

ja sekin vituttaa, että nämä jutut on paljon paljon kiinnostavampia kuin ne mitä oikeesti pitäis tehdä.
bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kauppojen hedelmäpussit vituttaa. Tai siis se, että niitä ei saa auki. Saatana.

Tokaks eniten vituttaa, että jouduin llaittamaan elatusmaksut perintään.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:Tokaks eniten vituttaa, että jouduin llaittamaan elatusmaksut perintään.
Tollanen pistäis kyllä vituttamaan.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Manaaja kirjoitti: Minä suojelen sinua kaikilta, jotka ikinä keksii sua kiusata!
Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Darlin' en tarvii lisävihjeitä. Oon nähny jo ajat sitten sun kovan kuoren läpi. <3
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Manaaja kirjoitti:<3
Mä olisin muutoin tooo-oosi imarreltu, mutta tää on sun puolelta vain laimee yritys saada Tiksu mustikseksi. Shame on you.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

pix kirjoitti:vituttaa kun roikun vaan täällä lukemassa näitä teidän juttuja joista en yhtään mitään tajua, vaikka pitäis olla tekemässä jotain aivan muuta.

ja sekin vituttaa, että nämä jutut on paljon paljon kiinnostavampia kuin ne mitä oikeesti pitäis tehdä.
Mä olen samaa mieltä. Tuntuu, että olen saanut häpeällisen vähän tänään aikaiseksi, mutta Mafia Wars:ssa olen kyllä päässyt kaksi leveliä eteenpäin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bhven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kävin Operan foorumilla hieman lueskelemassa. Aika karua kommentointia. Kehottavat palaamaan versioon 10.10. Asensinkin sen jo 10.51:n rinnalle, mutta pitäisi vielä tunkata kaikki omat asetukset siihen. En jaksa ainakaan tänään.

http://my.opera.com/community/forums/forum.dml?id=2

Jos muita kiinnostaa, niin täältä Opera classic english 10.10 for windows
ftp://get.opera.com/pub/opera/win/1010/en/
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vittu. Meinasi itku tulla kun huomasin 47 CD:tä MP3:ksi käännettyäni että Lame-kodekki kusee ja tekee joidenkin biisien alkuun niitä tuttuja ihania klik-ääniä.
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Alkaa viikon verran ähkittyäni näyttämään siltä, että harmaita hiuksia aiheuttanut testityökalu vain on niin täynnä bugeja ettei siitä ole mihinkään. Jotkut urpot silti väittävät saaneensa sen toimimaan niin kuin pitää, osa guruista sanoo ettei sillä tee toistaiseksi mitään. Olisihan tämän tiedon nyt vittu voinut jossain virallisellakin taholla julkaista, nyt olen saanut kaivella paskanrippeitä tikulla heinäkasoista. Huomenna vaihdan vanhempaan kilkkeeseen, toivottavasti sen kanssa tuhraantuu aikaa vielä enemmän ennen kuin totean senkin paskaksi.

Joka tapauksessa olen menettämässä uskoani avoimen lähdekoodin uusimpiin hienouksiin. Ymmärrän toki, ettei ne heti toimi kuin uudet vaan niitä pitää testailla ja antaa muidenkin testattavaksi ennen täysin toimivaa versiota, mutta henkselien paukuttamisen ja tatin vatkaamisen sijaan voisi spesifikaation julkaisemista suunnitellessaan keskittyä ennemmin siihen miten homma toimii kuin miten sen tulisi/voisi toimia. En mäkään kehtaisi lahjoittaa neljän renkaan ja ratin muodostamaa läjää vintin nurkasta autona vaikka olisinkin innokas pääsemään niistä eroon. Toisaalta mua ei yhtään kiinnostaisi vilkuilla noiden "ohjelmien" konepeltien alle näin aneemisissa autoanalogioissa pysyäkseni, jos mä haluan liikahtaa huomattavaa ylinopeutta paikkojen a ja b välillä, haluan luultavasti hankkia ennemmin auton kuin autokorjaamon. Vittu. Saatana. Vittu.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

SikaMika kirjoitti:Alkaa viikon verran ähkittyäni näyttämään siltä, että harmaita hiuksia aiheuttanut testityökalu vain on niin täynnä bugeja ettei siitä ole mihinkään. Jotkut urpot silti väittävät saaneensa sen toimimaan niin kuin pitää, osa guruista sanoo ettei sillä tee toistaiseksi mitään. Olisihan tämän tiedon nyt vittu voinut jossain virallisellakin taholla julkaista, nyt olen saanut kaivella paskanrippeitä tikulla heinäkasoista. Huomenna vaihdan vanhempaan kilkkeeseen, toivottavasti sen kanssa tuhraantuu aikaa vielä enemmän ennen kuin totean senkin paskaksi.
Mitäs sulla on nyt käytössä?

Spring Framework + Hibernate Jpa-providerina + Glassfish on ollut mulle erittäin toimiva yhdistelmä. Spring tekee JEE-koodamisesta kivaa ja hoitaa esimerkiksi persistencen hanskaamisen niin, ettei entitymanagereitten tai factoryitten kanssa tarvitse käsin pelleillä. Hyvä unittesti-support myös takaa sen, että voit itse rakentaa hyvin testattavaa koodia.
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
Mitäs sulla on nyt käytössä?

Spring Framework + Hibernate Jpa-providerina + Glassfish on ollut mulle erittäin toimiva yhdistelmä.
Mulla siis EJB + Glassfish. Tökkivänä testiympäristönä Glassfishin Embedded enterprise server, jolla testit pitäisi pystyä ajamaan testiympäristön sisään tumpatulla serveri-ilmentymällä. Mutkun ei toimi kirveelläkään. Väännän homman joka tapauksessa loppuun ensiksi mainituilla kilkkeillä ja sitten luovutan suosiolla mainitsemiesi kilkkeiden eduksi. Toi hommeli olisi tosin toimiessaan varsin kätevä systeemi sessionbeanien testaamiseen. Nyt kokeilen kuitenkin luultavasti testailla Jmockilla/Jmockitilla, se vaan on työläämpää.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:Huomasin, että olen tilannut UrhoTV:n sekä PlusTV:n että Canal digitalin kortille.

:doh:

Ilmeisesti 12 kk:n irtisanomisajalla. Vittu ei noissa pysy kärryillä. Tuli joku tekstaritarjous ja ajattelin, että ne vaan tarjoaa jatkoa siihen vanhaan, mutta tämähän olikin eri kortille, wattu! En olisi edes huomannut muuten, mutta sattumalta maksoin laskut aivan peräkkäin ja huomasin, että näissähän on wattu molemmissa urhotv mukana paketissa.

Pistin meiliä jo canal digitalille, irtisanon koko kortin, kun ei sitä juuri tuu katottua.
Ei se irtisanomisaika ollut onneksi kuin 1kk.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Siis täh? Identiteettivarkauksia, tosi reilua :(

Johan teillä noita huoritteluja ja homotteluja riittää.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

No jopas. Aika yllättävää, että hyökkäävät sunkin kimppuun. Tietysti on tavallaan hyvä, että käyttävät nettiä, sitä kautta jää helpommin kiinni. Tuon ikäiset tuskin osaavat anonyymiserveriä käyttää. Tietysti, jos ovat riittävän fiksuja käyttämään kirjaston/koulun tms konetta, niin vaikea saada kiinni.

Todella ikävää lapsiasi kohtaan.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^Toikin varmaan kannattaa lisätä siihen ilmotukseen poliisille.

Eikös kirjaston koneista saa selville kuka sitä on käyttänyt mihinkin aikaan? Ainakin jossain siihen pitää syöttää kirjastokortti että pääsee nettiin. Osassa taas varauslistat.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Asie Payton

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

No nyt mua vituttaa V:n puolesta. Oisko aika lakkauttaa internet? Nämä id -varkaudet on aivan liian helppoja toteuttaa ja ihminenhän uskoo kaiken mitä internet ruudulle syöttää.