Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja slam »

nuz, puz... niitä teille toivotan...
Hebuli

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Aito_Johanna kirjoitti:Helppo. LuckyLuciano on galleriakuvansa perusteella (livenä en ole tavannut) kaunis nainen ja kirjoittaa kieliopillisesti huoliteltua tekstiä.
Menit sieltä mistä aita on matalin, nuo kuulostivat puolikehuilta etkä tuntunut oikein paneutuvan asiaan. Mitkä ovat esim. hänen persoonansa parhaat puolet mitä olet havainnut, mitä asioita arvostat hänen kirjoitustensa sisällössä?

Gattacalle pyyhkeitä, ethän sä edes yrittänyt.
Aito_Johanna

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Hebuli kirjoitti:
Menit sieltä mistä aita on matalin, nuo kuulostivat puolikehuilta etkä tuntunut oikein paneutuvan asiaan. Mitkä ovat esim. hänen persoonansa parhaat puolet mitä olet havainnut, mitä asioita arvostat hänen kirjoitustensa sisällössä?
Haastettiin sanomaan toisesta jotain hyvää. Ei määritelty, millainen hyvä kelpaa ja millainen ei. Nuo olivat aitoja kehuja, jotka kirjoitin täysissä sielun ja ruumiin voimissa, ja sanojeni takana pysyn. Äläkä yritäkään houkutella minua sanomaan, etten ole havainnut Luckyn kirjoitusten sisällössä mitään hyvää. Se olisi tämän ketjun hengen vastaista.
Hebuli

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Mylwin kirjoitti:...
Äläs nyt yritä näytellä inhokkia, lightweight. :P No niin, mites se erikoistehtävä minkä annoin sulle? Ylistyslaulu möllistä, ilman sarkasmia ja leikiksilyömistä?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Elppis »

KGrilli kirjoitti: Elppis / sulla on kaunis vartalo, ihana puhetapa ja sä vaikutat olevan tasapuolinen ja avarakatseinen, ulkopuolella kaikkien kuppikuntien. kadehdin sinua. sinun kaltaisesi ihminen olisi varmasti hyvä ystävänä ja soulmatena.
ja
Camilla kirjoitti:Elppis, olet hauskaa seuraa ja kiva kaveri. Lisäksi omaat uskomattoman taidon tippua hevosen kuin hevosen selästä. Harmi, kun Viron pikkarit jäi tänä vuonna väliin, noh ensi vuonna sitten ;)
Kiitos :h: Mä olen Camilla parannellut ratsastustani! Saat vielä nähdä ;)

Omia kommentteja:

Irmelianneli: elämä potkii ja lyö, mutta IA on vahva, hauska ja muutenkin tuntuu siltä että tämä tytsä pitää nähdä/tavata.

Mr.Manala: Ette kyllä usko että aion sanoa jotain positiivista, mutta sanon kuin sanonkin. Manala on oikeasti aika herkkis, huoltapitävä, myötätuntoinen, fiksu ja mukava ihminen. Palstalla tulee ilmi kaikki se kiukkuus, mikä tosielämästä puuttuu (tämä siis oma päätelmä).

brona: Iloinen ja mahtava persoona! Tää "täti" on loistoseuraa kekkereihin kuin kekkereihin. Sama teksti pätee Camillaan

AarneAnkka: Meillä ei ton Huniksen kanssa ole paljoakaan yhteisiä kuvia, joten kiitän sinua ja kameraasi vilpittömästi hulvattomista otoksistasi :h:

Vaola: Tämä nainen on sitkeä, kärsivällinen, lahjakas ja KAUNIS kuin mikä; niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Rispektii x 100.
The great club outshines the individual, always and forever.
nypari

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja nypari »

Ilonpilaaja iskee taas. Onhan tämä nyt varsinainen kehu mua, kehun sua ketju. Hyi hemmetti soikoon. Ja sisäsiittoisuuden riemuvoitto.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nypari: Rehellinen, luultavasti isomunainen ja naisia tyydyttävä alfa-uros jolta ei hyvää ulkonäköä ja charmia puutu. Taitava käsistään; täten käsittelee ihmisiä ammattitaitoisesti..


(hih).
The great club outshines the individual, always and forever.
gullible

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja gullible »

Elppis kirjoitti:Manala on oikeasti aika herkkis, huoltapitävä, myötätuntoinen, fiksu ja mukava ihminen.
IhQa. Juuri tätä olen manalasta epäillytkin: Vihaisen miehen rooli on vain rooli ja kiukkupussin sijaan löytyykin IRL lutunen halipuudeli. Tuohon voisi vielä lisätä, että kaverihan on tietenkin keilapujotteluajon suomen mestari ja melkoinen virtuoosi sivistyssanakirjan käytössä.
Exsat

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Aah, herkistelyketju!

Mä jätän avokin pois ilmeisenä.

Irmelianneli: Empaattisimpia ja rehellisimpiä ihmisiä joita tiedän, etuoikeus tuntea. Loistavaa seuraa niin syvällisempään jutusteluun kuin illanistujaisiinkin. Tykkään. :h:

Gina: Mun on yleensä vaikea tulla toimeen muiden naisten kanssa, ja mä olen ihmetellyt sitä, miten helposti kaikki sujuu paitsi IA:n, myös Ginan kanssa. Gina liikkuu kuin kala vedessä seurassa kuin seurassa, ja uskaltaa sanoa oman mielipiteensä. Loistavaa biletysseuraa, ja toivottavasti ehditään tässä vielä muissakin merkeissä joskus näkemään. :wink:

Aasi: Mahtavalla huumorintajulla varustettu ihminen, joka tuntuu tietävän kaikesta kaiken ja malttaa siltikin olla tekemättä edellisestä numeroa. Jaksaa kuunnella (tai osaa sujuvasti ja huomaamattomasti ohittaa) meidän akkojen kotkotuksia illanvietosta toiseen. Erityismaininta herrasmiehen elkeistä, monella olisi Aasilta opittavaa.

Kiitos teille kaikille, mukavaa kun on täälläkin aina joku, jolle soittaa.
Geetzu

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mun täytyy nyt vähän kans.
Pusnusia ei-missään-järjestyksessä etenkin näille:
alja, Willie, Tix, Manala, jouden-za

Varsinkin vuosi takaperin noista kaikista oli omanlaistaan apua tietyissä jutuissa. Pääsin niinq jaloilleni (nyt täytyy vähän dramatisoida tätä) ja sain paljonkin ajattelemisen aihetta. Ynnä muuta tähän. Virtuaali-ystävyys voi joskus olla pirun tehokasta. :]

:h: :h: :h:
nypari

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja nypari »

Elppis kirjoitti:nypari: Rehellinen, luultavasti isomunainen ja naisia tyydyttävä alfa-uros jolta ei hyvää ulkonäköä ja charmia puutu. Taitava käsistään; täten käsittelee ihmisiä ammattitaitoisesti..


(hih).
Elppis, näppäränä naputtajana osaa varmasti tyydyttää miehen kuin miehen aina happyendingiin saakka. Empaattisuuden kantaäiti, jota kaikki fanittaa. Parasta baariseuraa ever, ei osaa sammua vaan juo muut pöydän alle. Jallittaa miehiä kuin zuurbrikkeni pujottelukeppejä sokaisten enkelin olemuksellaan ja huumaten seireenin kutsullaan. :h:

Hih!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nypari kirjoitti:Täyttä totta joka sana
Sä vaan sanot... :oops: Mistä sä tiesit? Ihquu.. puspus... Tosi söpö oot... ei sun ois tarvinnut :gee: tihihiii... *pyllistää*

Noniin, päivän pissisosuus hoidettu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Hebuli kirjoitti: Melnais vs SingleMalt
Haaste vastaanotettu:

Uskon täydestä sydämestäni, että SM on kumppanina rakastava, huolehtiva ja uskollinen. Sellainen mies jonka sisintä on vaikea nähdä, mutta siihen tutustuminen on vaivan arvoista, sillä tämän miehen rakkaudesta nainen on oleva kiitollinen.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Hebuli kirjoitti:Äläs nyt yritä näytellä inhokkia, lightweight. :P No niin, mites se erikoistehtävä minkä annoin sulle? Ylistyslaulu möllistä, ilman sarkasmia ja leikiksilyömistä?
Mie olenkin historian ensimmäinen lightweight-läski! On sekin saavutus.

Möllistä voisin sanoa sen verran positiivista, että katson hauskaksi yksityiskohdaksi, että joku vaivautuu oikeasti keksimään itselleen noinkin yksiulotteisen provonickin - ja pitämään henkilöllisyytensä salassa! (paitsi jos flirtissä on jotain paljasteltu muutakin kuin ePissavehkeitä)

Möllin kun näkemystään kertovan huomaa,
alkaa tosissaan epäillä: liekö luojan luomaa?

Ei turha persoona liene tää Mölli,
Sillä on housuissa 130% provopölli.


Se oli enemmänkin runo kylläkin. Sori. Eikä oikeastaan yhtään todenmukainen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Filovirus

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

*Puzznuzzailee itseään edestä ja takaa, ehkä hiukan sivuilta ja päältäkin* Tää on ihan BOTBOTB parhautta!
Enthu

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Perkele kukaan ei tykkää musta ku mua yhtään kehuttu eikö kityläiset näe mussa yhtään mitään hyvää :?:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Enthu kirjoitti:Perkele kukaan ei tykkää musta ku mua yhtään kehuttu eikö kityläiset näe mussa yhtään mitään hyvää :?:
Mitä sun viesti viestittää? Sä et välitä kenestäkään muusta kuin omasta itsestäsi ;) Eli alas kehumaan buster.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Enthu kirjoitti:Perkele kukaan ei tykkää musta ku mua yhtään kehuttu eikö kityläiset näe mussa yhtään mitään hyvää :?:
Äläpäs poju kerjää!

Enthu on täällä kieroilevien ja ilkeilevien runkkarien keskellä piristävän viaton ja sinisilmäinen kirjoittelija. Enthu on hyvyys, meidän oma enkeli. Ja erittäin hyvää illanistujaisseuraa, vaikka se Enthulle aamuksi pahan olon tekeekin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Gina

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:Ihania asioita :h:
Oih, tämä ketjuhan on herännyt henkiin!

Kiitos Exsat kovasti :)
Back at you, eli minun mielestäni sä olet hirmu ystävällinen ja empaattinen ihminen, mukavan suorasanainen ja kokkaat loistavasti :P Sulta saa aina apua kun pyytää :h:

ia. Mä vaan koen ihan erikoislaatuista sielunsiskoutta tätä ihmistä kohtaan, en minä tiedä miksi. :roll: Siis pusnuzzia sinne :h:

Se jota en sano ääneen. Pusnuzzia sinnekin, kyllä sä tiedät ;)

Edit: mulla tuli hirmu hyvä mieli tästä ketjusta :) Mä aion nähdä teitä ystävät livenä enemmän, aikaa saa aina kellosta lisää!
AarneAnkka

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Manala on älyn säilän mittelyssä mestari. Hän sanoo kaiken sen mitä minäkin olisin halunnut sanoa, mutta paremmin (joitakin vähän liian pitkälle menemisiä lukuunottamatta). Hänen rinnallaan tunnen itseni vähä-älyiseksi. Tyydyn seuraamaan hänen toimintaansa vierestä kun väittelyssä eivät omat paukkuni enää riitä.

Kaakki. Miten sinä aina onnistutkaan hymyilemään ja olemaan positiivinen tilanteessa kuin tilanteessa. Hymylläsi, asenteellasi ja kauneudellasi piristät kenen tahansa päivän.
Hebuli

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Enthu kirjoitti:Perkele kukaan ei tykkää musta ku mua yhtään kehuttu eikö kityläiset näe mussa yhtään mitään hyvää :?:
Tarkoitit sanoa ettei kukaan pidä sinua pahimpana inhokkinaan jotta olisi velvoitettu keksimään sinusta jotain kivaa sanottavaa?
Dumari

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Melnais:n Empatiakyvyt ovat jostain toisesta maailmasta(paremmasta sellaisesta), useimmiten sanoo sen mihinkä minulla menisi vielä parisen vuotta sanamuotoja hioen. Osaa pitää asiat oikeissa mittasuhteissa ja on hyvä tyyppi/kaveri.

Elppis Tajuaa käsittämättömästi myös miehisiä tunteita ja ajatuksenjuoksua. Hyvä kaveri, pelitoveri eikä musiikkimaussakaan ole haukkumista
(Up the Irons! :D ).

Bluntly MIES, joka ei turhia haasta. Sanoo kun on tarvetta, ei tee asioista liian vaikeata ja on takuu varmasti stressitöntä matkaseuraa.
Ugh :sir:

Tää lista olis loputon, ei tälläisiä saa tehdä!
Lolitalle ja Millivanillille "Mussukka"-erikoismaininnat :wink:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumari kirjoitti:Lolitalle ja Millivanillille "Mussukka"-erikoismaininnat :wink:
IhQ!!1

Mussukka olet sinäkin, herrasmies ja loistavaa seuraa. Ikuisesti muistan kuinka tulit minua Tuskassa puolustamaan, kun kurmootin yhtä kusipäätä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:Elppis Tajuaa käsittämättömästi myös miehisiä tunteita ja ajatuksenjuoksua. Hyvä kaveri, pelitoveri eikä musiikkimaussakaan ole haukkumista
(Up the Irons! :D ).
Danke! Son kato niin että NO MORE LIES! :sir:
The great club outshines the individual, always and forever.
Hebuli

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Melnais kirjoitti:Haaste vastaanotettu:

Uskon täydestä sydämestäni, että SM on kumppanina rakastava, huolehtiva ja uskollinen. Sellainen mies jonka sisintä on vaikea nähdä, mutta siihen tutustuminen on vaivan arvoista, sillä tämän miehen rakkaudesta nainen on oleva kiitollinen.
Nappisuoritus, meni ainakin minun sarkasmisuodattimeni läpi, en tiedä onko se rikki. Tosin en tiedä pystytkö perustelemaan tuon näkemyksen esim. näkemiesi SM:n kirjoitusten perusteella (okei, sanoit että "uskon..."), mutta hyvä noin. Tiesin että pidät haasteista, toisin kuin niin monet muut.

Tehtävä on kaksiteräinen miekka: joutuu/pääsee nimeämään mielestään pahimmat henkilökohtaiset palstainhokit, mutta pääsee/joutuu samalla kehumaan heitä ja miettimään mitä hyvää heissä oikeasti on. Laajentaa vähän sitä pers'pektiiviä.
Vastaa Viestiin