Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mr_EgO kirjoitti:En ole koskan ostanut ensimmäistäkään peliä (pc, konsoli, ym)
Oblivion joskus 2006 - sitä ennen FarCry - mitään muita en koskaan ole pelannut
And we should give a flying fuck why?
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Riemumieli kirjoitti:
Mr_EgO kirjoitti:En ole koskan ostanut ensimmäistäkään peliä (pc, konsoli, ym)
Oblivion joskus 2006 - sitä ennen FarCry - mitään muita en koskaan ole pelannut
And we should give a flying fuck why?
Se on 4. polven stadilainen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Manaaja kirjoitti:Se on 4. polven stadilainen.
No sitten. Pahoittelen julkeaa kielenkäyttöäni, saanhan nuolla perseenne puhtaaksi? :jouden:
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:Battlefield: bad company 2 tipahti postilaatikkoon tänään. Su laitettiin tilaus Ahvenanmaalle, kuten kiviäkin kiinnostaa -ketjussa kerroin.

Etukäteen arvelutti, onko liian väkivaltainen 12-vuotiaalle. Kyllähän tuossa vähän veri roiskuu.

Ihan mukavaa räiskintää. En ole fps:ta juuri pelannut, mutta kyllä tätä tahkoaa. Harmi, että konsolia kohti voi olla vain yksi pelaaja, toki online voi olla 24 samassa kentässä.

Alusta on Xbox 360.
Livessä tulee aina turpiin :maanantai:

Nyt onkin syytä kaivaa esiin selitykseksi se, että toisin kuin yllä kirjoitin, en ole pelannus FPS:ta koskaan. Helppoahan se on toisilla, kun ovat syntyneet peliohjain kädessä ja pelaneet fps:ta kolmevuotiaasta.

*seli seli*
Manaaja

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Tosiasiassa sä olet niin vanhakin jo, ettei sulla ole enää mitään saumaa noissa peleissä tuloslistan kärkeen, vaikka hakkaisit 24/7. Reaktionopeus vaan ei ole enää samaa luokkaa kuin kakskymppisillä. Toki kypsällä taktikoinnilla voi kompensoida noissa paljon, mutta ei kaikkea.
bliss

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja bliss »

Viimeksi pelattu auto-muistipeliä 8)
NuoriD

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:^ Tosiasiassa sä olet niin vanhakin jo, ettei sulla ole enää mitään saumaa noissa peleissä tuloslistan kärkeen, vaikka hakkaisit 24/7. Reaktionopeus vaan ei ole enää samaa luokkaa kuin kakskymppisillä. Toki kypsällä taktikoinnilla voi kompensoida noissa paljon, mutta ei kaikkea.
Kuva

Tähtääminen lienee aika samanlaista kaikissa ja lienee niin, että kun suurin osa pelaa fps:ta samaan aikaan, kun aivot kehittyvät, niin he saavuttavat tason, jota 42-vuotiaana aloittavan on mahdotonta enää saavuttaa.

Mutta mun on silti mahdollista tulla paljon paremmaksi kun nyt olen, kun aloitin nollasta 6 päivää sitten. Eli vaikka en koskaan voi tulla hyväksi, niin voin tulla paljon paremmaksi, kuin nyt olen.
bedlam

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Top Spin 3, Condemned 2 ja Tomb Raider Underworld pleikkarille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Katselin eilen jos ostais CM:stä itselleen Call of Dutyt, uusin tosin on vielä tyyris. Joku päivä/vkl kun mies veisi pojan pois, vois rapsutella masukarvoja, juoda olutta ja pelata.

Kohta herään, ei huolta *hoih*
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ostin *New* Super Mario Bros! Nintendo DS:lle!

En aio itse pelata, paitsi jos joku pakottaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Toimistorotta

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Arkhan Asulymia vähän kankkusessa. Taitaa olla komeimmat graffiikat ikinä, valitettavasti sisältö on vähän köyhä.
Manaaja

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Onksul NVidian näytönohjain ja PhysX:t päällä?
Toimistorotta

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:^ Onksul NVidian näytönohjain ja PhysX:t päällä?
Ei PS3.
bedlam

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Toimistorotta kirjoitti:Arkhan Asulymia vähän kankkusessa. Taitaa olla komeimmat graffiikat ikinä, valitettavasti sisältö on vähän köyhä.
Sisältö köyhä? Siis toi on edelleenkin paras pelaamani "uuden sukupolven" peli ja nimenomaan ihan älyttömän rikas sisällöltään. Eka peli, jota olen läpipeluun jälkeen jatkanut vielä tuntikausia, vaikkei yhtään vihuakaan ole elossa. + päälle kaikki tsällentsit ja muut.

Tilasin 15 eurolla Trivial Pursuitin pleikalle, sekä ennakkotilasin Red Dead Redemptionin, joka tulee olemaan HJUUUZ!

Toimistorotta

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

bedlam kirjoitti:Sisältö köyhä? Siis toi on edelleenkin paras pelaamani "uuden sukupolven" peli ja nimenomaan ihan älyttömän rikas sisällöltään. Eka peli, jota olen läpipeluun jälkeen jatkanut vielä tuntikausia, vaikkei yhtään vihuakaan ole elossa. + päälle kaikki tsällentsit ja muut.
No siis jossain vaiheessa se nyt lakkaa vaan olemasta hauskaa, kun bätmies lentää lineaarisen juonen mukaan taivaalta vihun niskaan ja pistää ne pakettiin potkucombolla. Mua ei noi puzzlejutut oikeen innosta, en ymmärrä miksi niitä ympätään joka peliin.

Ihan viihdyttävä ja todella kaunis, mutta tuskin jaksaa läpi pelata.
RP

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja RP »

Mikäs sen raa'an sarjamurhaaja pelin nimi mahtokaan olla, oisko ollut pleikka kolmoselle. Hitsin vitsi kun en muista, joku Rain jotain.

Sen voisin haluta testaa.
bedlam

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Toimistorotta kirjoitti:No siis jossain vaiheessa se nyt lakkaa vaan olemasta hauskaa, kun bätmies lentää lineaarisen juonen mukaan taivaalta vihun niskaan ja pistää ne pakettiin potkucombolla.
Itse jaksan harvoin pelata pelejä läpi asti, mutta Bättis taas loppui minusta aivan liian aikaisin. Aloitin vähän aikaa sitten uusintapeluun vaikeimmalla tasolla ja läpipelatun pelin uudelleenpelaaminen on mulle niinku suunnilleen vans in ä laiftaim, paitsi...
RP kirjoitti:Mikäs sen raa'an sarjamurhaaja pelin nimi mahtokaan olla, oisko ollut pleikka kolmoselle. Hitsin vitsi kun en muista, joku Rain jotain.
...Heavy Rain, joka kans pitää pelata joskus uudelleen läpi.
NuoriD

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:Battlefield: bad company 2 tipahti postilaatikkoon tänään. Su laitettiin tilaus Ahvenanmaalle, kuten kiviäkin kiinnostaa -ketjussa kerroin.

Etukäteen arvelutti, onko liian väkivaltainen 12-vuotiaalle. Kyllähän tuossa vähän veri roiskuu.

Ihan mukavaa räiskintää. En ole fps:ta juuri pelannut, mutta kyllä tätä tahkoaa. Harmi, että konsolia kohti voi olla vain yksi pelaaja, toki online voi olla 24 samassa kentässä.

Alusta on Xbox 360.

Olen nyt pahasti koukussa tähän peliin.
RP

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja RP »

Beddis: Aivan, juuri tuota hain muistini pieneltä kovalevyltä. Oliko millainen peli? Olen kuullut olevan synkän sykähdyttävä, osittain jopa erittäin ahdistava? Mitä sanoo hän? Kannattaako käydä pelikaupoilla?
bedlam

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RP kirjoitti:Beddis: Aivan, juuri tuota hain muistini pieneltä kovalevyltä. Oliko millainen peli? Olen kuullut olevan synkän sykähdyttävä, osittain jopa erittäin ahdistava? Mitä sanoo hän? Kannattaako käydä pelikaupoilla?
Aika paljon olen pelejä pelannut ja tossa pelissä oikeasti ekaa kertaa välitin pelihahmoista. Siis kun peli loppui ja kahdelle päähenkilölle kävi lopussa köplösti tuli oikeasti epäonnistunut ja suorastaan masentunut olo.

Pelinähän tuossa ei kauheasti ole tekemistä, paina tätä nappia laittaaksesi dödöä kainaloon ja vispaa ohjainta pestäksesi hampaat. Mutta kyseessä onkin ennemmin elokuva, jonka loppuratkaisuun voit itse vaikuttaa. Loppujakin on vissiin parikymmentä erilaista.
bedlam

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

LittleBigPlanet lähti sittarista. Olen näemmä siirtynyt vaivihkaa sitten leffoista peleihin. Tää on kyl tyyriimpi keräilyharrastus...
RP

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja RP »

bedlam kirjoitti:LittleBigPlanet lähti sittarista. Olen näemmä siirtynyt vaivihkaa sitten leffoista peleihin. Tää on kyl tyyriimpi keräilyharrastus...
Jätätkö mut nyt ihan yssin!!!
bedlam

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RP kirjoitti:
bedlam kirjoitti:LittleBigPlanet lähti sittarista. Olen näemmä siirtynyt vaivihkaa sitten leffoista peleihin. Tää on kyl tyyriimpi keräilyharrastus...
Jätätkö mut nyt ihan yssin!!!
Joo, dumppaan sut ny :( Oon huomannut, että samalla kun hyllyyn on kertynyt kymmeniä katsomattomia leffoja, niin suurinpiirtein kaikki ostetut pelit tulee heti edes testattua. Poikkeuksia tietty siinäkin. Mutta kun peli on jotenkin helpompi jättää kesken ja palata sen pariin myöhemmin, leffa on tavallisesti katsottava yhdeltä istumalta ja jos sen jättää kesken, niin se jää helposti kans ikuisiksi ajoiksi kesken.

Tai sitten nyt on vaan pelivaihe menossa. Kesällä iskee sitten cd-vaihe varmaankin.
bedlam

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Burnout Paradise kaikkine lisäosineen ja Afterburner Climax. Kumpikin Storesta. Alone in the Dark: Inferno vähän päälle 6 puntaa Amazonista.
Toimistorotta

Re: Viimeksi ostetut/pelatut pelit

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Vanhassa vara parempi. Worms pleikkari kolmoselle alle 10 eurolla toimii edelleen yhtä hyvin kuin vuonna nakki ja muusi.
Vastaa Viestiin