Rakastuisitko rokkistaraan?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Dumari

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Exsat kirjoitti: Tarkennetaan nyt vielä, että miehessä täytyy kuitenkin olla jotain muutakin, kuin tietty harrastus.
Höh! Mä luulin jo että kaicci naiset olis ihan märkänä tän mun runkkimisharrastukseni myötä :tiistai:

Siirrytään takaisin PESÄpalloon.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Exsat kirjoitti: Ei auton rassaus ole mitenkään erityisen seksikästä. Keskittynyt ilme miehen kasvoilla, suuri innostus asiaa kohtaan ja se taito tehdä sitä omaa juttuaan, ne ovat seksikkäitä. Sama vaikka innostuksen kohteena olisi leipominen tai pitsinnypläys.
Voi kylläääh! *lääh* Edelliset väreet tulleet polttomoottorin toiminnan ja kananmunan oikeaoppisen keittämisen selityksistä. Myös diipadaapakooste drop D-vireestä viehätti suuresti. Tosin, ei siltä haltioitumiselta yhäkään kuule mistä puhutaan, joten oma tietomäärä ei lisäänny suorassa suhteessa kuultuihin tarinoihin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Na

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja Na »

Exsat kirjoitti: Keskittynyt ilme miehen kasvoilla, suuri innostus asiaa kohtaan ja se taito tehdä sitä omaa juttuaan, ne ovat seksikkäitä.
Harvinaiset totta!
Silloin harvoin kun mies tuo töitä kotiin niin ukosta tulee täysin vastustamaton. Voi johtua tietenkin omasta huomiohakuisuudestakin. :P
Mutta kun ollaan omien papereiden kanssa hiljaa keskisttyneesti niin pienen tarkkailun jälkeen kiusaus mennä kiehnäämään on aivan liian suuri. :)
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Exsat kirjoitti:Keskittynyt ilme miehen kasvoilla, suuri innostus asiaa kohtaan ja se taito tehdä sitä omaa juttuaan, ne ovat seksikkäitä.
Muuten hyvä, mutta tuo taito on yliarvostettua..

Eli korjattuna:

Keskittynyt ilme miehen kasvoilla, suuri innostus asiaa kohtaan ja sitten se, kun se raasu hopoilee menemään ja pääset korjaamaan jälkiä, ne ovat SEX.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Exsat

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Ann kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Keskittynyt ilme miehen kasvoilla, suuri innostus asiaa kohtaan ja se taito tehdä sitä omaa juttuaan, ne ovat seksikkäitä.
Muuten hyvä, mutta tuo taito on yliarvostettua..

Eli korjattuna:

Keskittynyt ilme miehen kasvoilla, suuri innostus asiaa kohtaan ja sitten se, kun se raasu hopoilee menemään ja pääset korjaamaan jälkiä, ne ovat SEX.
Vitsi sä viihtyisit meillä! Vaimot vaihtoon?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Exsat kirjoitti: Vaimot vaihtoon?
Voin mä sut ottaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
AarneAnkka

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No mistä sitten tulee se vitsi "Are cars all he ever talks about? Dump him"? - jos täällä intoillaan siitä miten sexy asiaansa omistautunut mies on? "Yhyy, rakastat autoasi enemmän kuin minua" on valitus joka on kuultu tämän tästä. Kaksiteräinen miekka, kun asiaan kohdistettu huomio alkaa kilpailla naiseen kohdistetun huomion kanssa, eikö?

Oletteko siis aivan varmoja että rakastatte tätä asialle omistautumista? Vai saattaisiko pohjimmiltaan ollakin kyse siitä että rakastatte sitä että valitsemallanne kumppanilla on erityistaito, joka tekee hänestä 'arvokkaamman' yksilön? Ja koska tämä kuulostaa liian esineellistävältä, se naamioidaan romanttisesti 'asialle omistautumisen kauneudeksi'?

Vai olisiko kyse siitä että ei rakasteta omistautumista, vaan kykyä omistautua asioihin, koska se kertoo sen että kyseinen ihminen voi myöhemmin omistautua johonkin muuhunkin?

Kunhan kyselen.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja nexie »

AarneAnkka kirjoitti:
Oletteko siis aivan varmoja että rakastatte tätä asialle omistautumista? Vai saattaisiko pohjimmiltaan ollakin kyse siitä että rakastatte sitä että valitsemallanne kumppanilla on erityistaito, joka tekee hänestä 'arvokkaamman' yksilön? Ja koska tämä kuulostaa liian esineellistävältä, se naamioidaan romanttisesti 'asialle omistautumisen kauneudeksi'?

Vai olisiko kyse siitä että ei rakasteta omistautumista, vaan kykyä omistautua asioihin, koska se kertoo sen että kyseinen ihminen voi myöhemmin omistautua johonkin muuhunkin?
Viimeksi mainittu seikka taitaa olla lähimpänä totuutta. Tausta-ajatus on tällöin se, että intohimoinen suhtautuminen johonkin asiaan kuvastaisi ihmisen yleistä elämänasennetta ja tekisi ihmisestä siten parinmuodostuksen näkökulmasta mielenkiintoisen.

En usko tuohon erityistaidon luomaan lisäarvoon; eiköhän kyse ole ennemmin edellä mainitun kaltaisesta välillisemmästä ja epäsuorasta vaikutuksesta. Usein se erityistaito on vieläpä sellainen, josta kumppanille ei suoranaisesti iloa heru (vrt. moottoripyörän tms. hilavitkuttimen fiksaaminen), eikä sillä kahvipöytäkeskusteluissakaan voine toisen erinomaisuutta pönkittää :wink:
Don't Panic!
Exsat

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

AarneAnkka kirjoitti:No mistä sitten tulee se vitsi "Are cars all he ever talks about? Dump him"? - jos täällä intoillaan siitä miten sexy asiaansa omistautunut mies on? "Yhyy, rakastat autoasi enemmän kuin minua" on valitus joka on kuultu tämän tästä. Kaksiteräinen miekka, kun asiaan kohdistettu huomio alkaa kilpailla naiseen kohdistetun huomion kanssa, eikö?
Jos epäilee, että ei pärjää autolle, niin vika ei välttämättä ole miehessä vaan omassa päässä.
Oletteko siis aivan varmoja että rakastatte tätä asialle omistautumista? Vai saattaisiko pohjimmiltaan ollakin kyse siitä että rakastatte sitä että valitsemallanne kumppanilla on erityistaito, joka tekee hänestä 'arvokkaamman' yksilön? Ja koska tämä kuulostaa liian esineellistävältä, se naamioidaan romanttisesti 'asialle omistautumisen kauneudeksi'?


Harvojen miesten elämään pääsee niin nopeasti sisälle siinä tutustumisen/seurustelun alkuvaiheessa, että "valintatilanteessa" olisi edes tietoinen kyseisestä erityistaidosta tai omistautumiskyvystä. Mikään piirre ei tee toisesta ihmisestä toista arvokkaampaa.
Vai olisiko kyse siitä että ei rakasteta omistautumista, vaan kykyä omistautua asioihin, koska se kertoo sen että kyseinen ihminen voi myöhemmin omistautua johonkin muuhunkin?
Toki. Meillä kaikilla on vahva (harha-)kuva siitä, että mies jaksaa vielä joskus keskustella vaipanvaihdosta ja lastenistuimista samalla innolla ystäviensä kanssa saunailloissa.. :rofl:
Cerenity
Kitisijä
Viestit: 19
Liittynyt: 19.08.2005 13:02

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja Cerenity »

[quote="Lutka"][/quote]


Jos saisin päättää, niin en rakastuis. Mustasukkainen ja SEURALLINEN (haluan että mies on paljon mun kanssa) luonteeni ei kestäisi sitä, että äijä on aina keikoilla ja bändärit pyörisi jaloissa.
Neiti Negatiivinen
Yönmustaritari

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Lutka kirjoitti:hmmm.... kuhan mietin....

voisitko rakastua, suhteutua, viritellä vakavampaa juttua rokkistaran kanssa?

skenaario:

tutustut mukavaan ihmiseen, etkä juurikaan tiedä taustoista. myöhemmin saat tietää että tyyppi on rankasti sotkeentunut musiikkimaailmaan ja jos ei ole vielä koko kansa tuntema stara, niin ainakin pienemmän porukan ihailema hahmo. tulevaisuus näyttää hyvältä ja mahdollista on, että naama alkaa olla jossain vaiheessa tuttu myös suuremmalle yleisölle, toki ei nyt ehkä ihan teinixeille.

uskaltaisitko lähteä virittämään tässä tilanteessa mitään? voiko rokkistaraan ihastua? rakastua? suhteutua?

itse mietin mm. tunnettuuden tuomia asioita, taitelijasielujen elämäntapoja, mahdollista itsekkyyttä ja egoismia joka liittyy usein starailuun ja jos ei ole vielä näkyvissä niin voi jossain vaiheessa tulla jne....

iiik
Voisin ainakin kännissä niin sanoa "rakastan rakastan" JOS sillä sais pilluu. Sit lähtisin menee ennen kuin nukahdan tai se herää.
Kittys

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Noup. Ei kiitos mulle. Koskaan ei oo iskeny muhun minkäänmoiset muusikot sun muut rumpujen hakkaajat. Ja jos meillä lauletaan, sekin tehdään suihkussa :doh:

Sellanen "kotimuusikko" ois kyllä pop..
Mulle voi kyllä soittaa hempeesti tai ei niin hempeesti kitaraa :oops:
*rakastan, rakastan*
AarneAnkka

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kittys kirjoitti:Sellanen "kotimuusikko" ois kyllä pop..
Mulle voi kyllä soittaa hempeesti tai ei niin hempeesti kitaraa :oops:
*rakastan, rakastan*
Entä semmoinen kotimuusikko joka vääntää syntikkatietokonepöppiä kaiket illat, ja sitä samaa rumpukomppia sitten viilaillaan loputtomiin, kajarit päällä tietenkin, kunnes tapetti sanoo irti kiinnipitosopimuksen seinän kanssa?
Kittys

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

AarneAnkka kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Sellanen "kotimuusikko" ois kyllä pop..
Mulle voi kyllä soittaa hempeesti tai ei niin hempeesti kitaraa :oops:
*rakastan, rakastan*
Entä semmoinen kotimuusikko joka vääntää syntikkatietokonepöppiä kaiket illat, ja sitä samaa rumpukomppia sitten viilaillaan loputtomiin, kajarit päällä tietenkin, kunnes tapetti sanoo irti kiinnipitosopimuksen seinän kanssa?
Mä sanon ei kiitos sellaisellakin. Ei minkäänmoisia komppivirityksiä eikä minkäänmoisia muitakaan bändäritouhuja. Sellanen tyyliin omaksi_iloksi_KITARAA_soitteleva ois jees. Oli se skitta sitten akustinen tai sähkäri, ihan sama, kuhan soittais VAAN mulle :wink:

*pitää vissiin jättistä innostaaa taas tarttumaan tuohon omaansa.. :think:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Onneksi on epätodennäköistä, että noin kävisi. Joskus nuorempana olisi voinut olla hotti juttu, mutta eipä enää. En voi sille mitään, että kun kuulen sanan rok-muusikko tai rok-tähti, tulee mieleeni huumorintajuttomuus, itsensä tiukasti lokeroiminen, kengät jalassa nukkuminen, päiväkausien pesemättömyys festarireissuilla, suunnitellun rento ja cool elämänasenne, avainkettingit lantiolla (voi v...u, että ne jaksaakin mua ärsyttää) ja niin poispäin. Mutta koska edes näennäisesti haluan itse välttää lokeroimista, suhtaudun rok-rakkauteenkin avarakatseisesti. Mutta toisaalta, eipä ne musta varmaan niin innostuisi itsekään. Mähän kuuntelen ihan paskaa kaupallistakin musaakin enkä tykkää käydä keikoilla.

Joo, kyllä keskivertoinsinöörikin taitaa voittaa rok-muusikon mun romanttisissa fantasioissa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mietin tässä, että onko ne avainketjut nyt sittenkään ihan niin kauheita..
Kikkelis kokkelis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja saira »

Kokemuksella (ex, välit menivät täysin eri syistä katki) voin sanoa, ettei häiritse.

Jos toiseen luottaa, miksi miettiä niitä bändäreitä. Ei se ole niistä bändäreistä vaan miehestä kiinni!

Keikkatyötä taas on monessa muussakin ammatissa, esim. rekkakuskeilla, jotka tekee ajoja ulkomaillekin. Ja jopa isäni (patenttiasiamies) käy usein ulkomailla työnsä takia!

Se siisteys ja boheemit elämäntavat, nykyinen mies (joka tosin vaan on rumpujensoiton opettaja, ei mikään tähti :D ) sattuu olemaan siivousneurootikko, eli minä se saan kuulla noottia siivoamattomuudesta, vaikka sottanen luonne en olekaan... Meillä ehkä vuorokausirytmi hiukan erilainen, mutta sekin normalisoitunut (hiukan) muksun tulon jälkeen.

Mielestäni miehen omistautuminen omalle asialleen on upeaa katseltavaa sivustakin. Ja ei, en toivo sen intohimon siirtyvän muhun tai perheeseen! Intohimo johonkin omaan asiaan kulkee nätisti perhe-elämän tai suhteen vieressä, en usko näiden kahden yhdistämiseen. Tässä kohtaa en siis puhu vain muusikoista, sillä en usko sen eroavan muistakaan "jutuista", eli intohimoista. Se voi olla se postimerkkien keräily tai moottoripyöräily, toimiminen junioreiden jääkiekkovalmentajana jne.
AarneAnkka

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Mietin tässä, että onko ne avainketjut nyt sittenkään ihan niin kauheita..
Yleensä tuommoiset inhon kohteet (avainketjut, flanellipaidat, purjehduskengät, viikset, tms) eivät välttämättä ole inhottavia itsessään, mutta muistuttavat jostain inhottavaksi osoittautuneesta ihmisestä tai asiasta.

Symbolisen ajattelukyvyn sivuvaikutuksia.
Edith

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun mielestä avainketjut on aivan ihania. Ihan oikeastikin olen jo aiemmin miettinyt, miten on mahdollista, että melkein kuka tahansa sellaista kantava saa polveni vähintäänkin hiukan vetelelöitymään.
AarneAnkka

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Exsat kirjoitti:Jos epäilee, että ei pärjää autolle, niin vika ei välttämättä ole miehessä vaan omassa päässä.
Voi toki olla, mutta. "Asialleen omistautuneen miehen" määritelmään mahtuu nimittäin tämäkin ilmiö.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mietin tässä, että onko ne avainketjut nyt sittenkään ihan niin kauheita..
Yleensä tuommoiset inhon kohteet (avainketjut, flanellipaidat, purjehduskengät, viikset, tms) eivät välttämättä ole inhottavia itsessään, mutta muistuttavat jostain inhottavaksi osoittautuneesta ihmisestä tai asiasta.

Symbolisen ajattelukyvyn sivuvaikutuksia.
Totta virkat, ankkaseni. Yhdistän niihin ikäviä luonteenpiirteitä. Ehkä tuo avainketjuaika on minun kohdaltani ohitse, enkä kaipaa menneeseen.

Mietin mitä muita tyylejä pidän suht epäseksikkäinä. Idunpurija-vegaani-kampaamaton rasta -tyyli on kyllä aika hirveä, siis ihan vain minusta ja potentiaalista kumppania ajatellen. Ja silti voisin sellaiseenkin mieheen rakastua. Taidan silti tykätä miehillä eniten aika matalan profiilin vaatteista, jotka ovat jollain tavalla klassisia. Tai rentoja.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

En, paitsi Nina Perrsoniin. :h:
tonyjl

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

Exsat kirjoitti:Ihminen on kauneimmillaan silloin kun tekee omintaan, oli se sitten auton rassaus tai kitaran soitto.
Näkisit mut rotaatiovaiheessa kiitotiellä.. 8)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Exsat kirjoitti:hminen on kauneimmillaan silloin kun tekee omintaan, oli se sitten auton rassaus tai kitaran soitto.
Mites toi graffitien maalaaminen? :wink:
Exsat

Re: Rakastuisitko rokkistaraan?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

aasi kirjoitti:
Exsat kirjoitti:hminen on kauneimmillaan silloin kun tekee omintaan, oli se sitten auton rassaus tai kitaran soitto.
Mites toi graffitien maalaaminen? :wink:
Sen hörhön intohimo kieltämättä kosketti. :)
Vastaa Viestiin