Erityistaitosi/osasi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Hebuli

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Hallusinaatio kirjoitti:
tonyjl kirjoitti: Osaan ajaa T-72 tankkia.
Osaan ampua tankkeja.
No jos tuolle linjalle lähdetään, osaan antaa komentoja tulenjohtotornista ja kuolla kunniakkaasti, kun vihollisen ohjus räjäyttää sen pois.

Vielä muuta mieleen tulevaa: olin ainakin armeija-aikoina kone tekemään rystyspunnerruksia, minkä vuoksi minulle määrättiin niitä aina vähintään kaksinkertainen määrä jos niitä annettiin rangaistukseksi.

Lisäksi olen potkunyrkkeilyssä Undefeated Champion of the Universe, koska olen voittanut kaikki viralliset potkunyrkkeilyotteluni (1 kpl). Mulla on siitä vieläkin pahviplakaatti todisteena, mitalin olen kadottanut.
Yönmustaritari

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Mylwin kirjoitti:Ai niin! Saan pikkusormen tungettua sieraimeeni toista niveltä myöden.
Hah. Unohdin. Minäpä saan etusormen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hebuli kirjoitti:
Hallusinaatio kirjoitti:
tonyjl kirjoitti: Osaan ajaa T-72 tankkia.
Osaan ampua tankkeja.
No jos tuolle linjalle lähdetään, osaan antaa komentoja tulenjohtotornista ja kuolla kunniakkaasti, kun vihollisen ohjus räjäyttää sen pois.
Osan palauttaa teikäläiset ruotuun sen jälkeen kun kakki on tullut pöksyyn, pyssy heitetty mettään ja lähdetty kotia kohti tippa silmässä.

Lisäksi hallussa on taito räjäyttää ovi kuin ovi, valmistaa paukkuja ja kaikenlaisia hyvin palavia hyytelöitä.

Nämä siis armeijassa opittuja taitoja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mä en oppinut armeijassa kuin työntämään IT-tykkiä.

Ja sen, että muodossa ei saa katsoa kelloa. Ja jos katsookin, ei saa ainakaan sanoa katsoneensa kelloa kun alikessu kysyy, vaan pitää vastata "en mitään, herra alikersantti!!!!!!!!!!!", muuten koko tetsauksesta jo aivan puhki oleva joukko komennetaan nuo kaksi lipputankoa kiertäen paksussa hangessa taakse poistumaan. Voi että musta tykättiin sen jälkeen. :x
Avatar
I.M.Weasel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 129
Liittynyt: 14.08.2005 19:28
Paikkakunta: Hiki

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja I.M.Weasel »

Olen kaikessa pyhä keskinkertaisuus. Taito kai sekin.
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Cityssä oli aikoinaan tämä sama ketju. Siellä mainitsin erikoistaidokseni kondomin laittamisen paikoilleen pelkästään suuta käyttäen. Tunnustus nolottaa nyt enemmän kuin silloin :oops:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Filovirus

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Lolita kirjoitti:Cityssä oli aikoinaan tämä sama ketju. Siellä mainitsin erikoistaidokseni kondomin laittamisen paikoilleen pelkästään suuta käyttäen. Tunnustus nolottaa nyt enemmän kuin silloin :oops:
Aah, itselläni ei tullut mieleen lisätä tuota ajatuksissani erityistaitojeni listaan, mutta komppaan silti ;)

Pystyn lukemaan tentteihin ja saamaan melkein aina täydet pisteet selailemalla sieltä sun täältä lukumateriaalin max. kahteen kertaan. Mitä enemmän luen sen huonommin pärjään :shock:

Osaan lukottaa melkein missä asennossa tahansa toinen onkaan ja pystyn pitämään sen.

Saan täydet aina vatsalihastesteissä vaikka en niitä treenaakkaan pahemminkaan.

Hmm.
Geetzu

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lolita kirjoitti:Cityssä oli aikoinaan tämä sama ketju. Siellä mainitsin erikoistaidokseni kondomin laittamisen paikoilleen pelkästään suuta käyttäen. Tunnustus nolottaa nyt enemmän kuin silloin :oops:
:vihelt:
Tunnustan osanneeni tuon hieman ohuemman pippelin kanssa. Mitä hienoin taito.
Mulli75

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Muistan aika hyvin pitkiä merkkisarjoja ulkoa jotka sisältää sekä kirjaimia, numeroita tai joitain erikoismerkkejä sekaisin.

Puhelinnumerot, tilinumerot, nimet, paikat, aika, ja tapahtuma jää hyvin muistiin.

Ihmisetkin jotka olen tavannut jossain pitkäkestoisessa tapahtumassa, tilaisuudessa tai erikoisessa tapahtumassa jäävät muistiin jos viitsin katsella ihmisiä tarkemmin ja painaa muistiin.

Seuraavan kerran nähdessäni ko. ihmisen muistan missä viimeksi näin vaikka aikaa olisi kulunut vuosi enkä olisi keskustellut ihmisen kanssa.

Välillä muistin pätkiessä riittää kun jotain siihen viittaavaa tietoa saan niin muistan loputkin koko asiasta.

Joskus on hyvä härnätä muistamattomia ihmisiä ja kavereita esim. yhteisen ravintolaillan jälkeen ja virkistää heidän muistiaan kaadoista, yms. tapahtumista ja mitä ovat sanoneet tai tehneet.
Dumari

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Mulli75 kirjoitti:Joskus on hyvä härnätä muistamattomia ihmisiä ja kavereita esim. yhteisen ravintolaillan jälkeen ja virkistää heidän muistiaan kaadoista, yms. tapahtumista ja mitä ovat sanoneet tai tehneet.
Turha pyytää mua ryyppyseuraksi!
Mulli75

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Dumari kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Joskus on hyvä härnätä muistamattomia ihmisiä ja kavereita esim. yhteisen ravintolaillan jälkeen ja virkistää heidän muistiaan kaadoista, yms. tapahtumista ja mitä ovat sanoneet tai tehneet.
Turha pyytää mua ryyppyseuraksi!
Tästä tulikin mieleen titteli Nöyryyttäjä, jonka sain kesällä treenikavereiltani puheideni perusteella ja otan sen käyttöön Kityssä heti :D
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

hauska ketju :)

-Olen foliohattukerholainen ihan luonnostani-

-omaan lihomattomuus geenin (tix:llä selvästi myös tämä:)-

-olen aina temppuilut kaikilla kappaleilla mitä käteen on sattunut,mutt vakavasti vasta 4.5 v sitten pallojen kanssa,jolloin sitten aloin tosissaan sihen keskittymän-

-jonkinmoine valokuvamuistii-

-Olen imenyt hirvittävät määrät suhteellisen turhaa tietoa jolla voi viihdyttä/huvittaa/pelotella ihmisiä-

-Kuuntelen valtaosan mielestä aika tosi ihmeelistä/erikoista musiikkia-

-Olen itseoppinut psykonautian kandi-

-jostain syystä ne hilpeät miehet tuntuu tykkäävän musta,vaikka en ite heihin kuulu- (ei hyvä juttu)
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

1108 kirjoitti: Kyllä sitä mustia on tullut hinattua lapissa useampikin kilometri. Ja kyllä se liikkuu hangessakin kun on vaan voimaa takana. Sodankylästä ne kovimmat panssarintuhoajat on tunnetusti tulleetkin.
No kyllä se vaan minulle sopii, että sodankyläläiset vetävät mustia lihasvoimin, kun taas me Kainuussa koulutetut pärryytellään moottorikelkalla ohi. :D
"I want you to get excited about your life."
Hebuli

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Bluntly kirjoitti:
Hebuli kirjoitti:No jos tuolle linjalle lähdetään, osaan antaa komentoja tulenjohtotornista ja kuolla kunniakkaasti, kun vihollisen ohjus räjäyttää sen pois.
Osan palauttaa teikäläiset ruotuun sen jälkeen kun kakki on tullut pöksyyn, pyssy heitetty mettään ja lähdetty kotia kohti tippa silmässä.
Ohhoh! Oletko sotilaspappi, -psykologi tai jotain? Ei olis uskonut, mutta toisaalta?
Tix

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Tix »

Hebuli kirjoitti:Ohhoh! Oletko sotilaspappi, -psykologi tai jotain? Ei olis uskonut, mutta toisaalta?
Varmaan viittaa sotilaspoliisiin. Ruotuun palauttamista se selkään ampuminenkin on.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Yönmustaritari kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Ai niin! Saan pikkusormen tungettua sieraimeeni toista niveltä myöden.
Hah. Unohdin. Minäpä saan etusormen.
Voitit, paskiainen. No, miullapa on poikkeuksellisen iso pikkusormi.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

AarneAnkka kirjoitti:Mä en oppinut armeijassa kuin työntämään IT-tykkiä.
Mitä paikkaa pelasit?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
I.M.Weasel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 129
Liittynyt: 14.08.2005 19:28
Paikkakunta: Hiki

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja I.M.Weasel »

Tästä keskustelustahan voisi vääntää puolustusvoimille uuden sloganin:

armeijassa opit erityistaitoja... :idea:

ilmankos olen sanctus medianus kun en ko. laitosta ole käynyt ja nyt olen jo niin vanha lehmä, että en ees pääse vaikka kuinka vinkuisin. *kriisi on alkanut*
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

I.M.Weasel kirjoitti: armeijassa opit erityistaitoja... :idea:
Ei oikeastaan, mutta niillä on hyvä kerskua kun ne kuulostavat muka eksoottiselta ja vaikeilta oppia.
"Mulla on muuten erikoiskouluttajan tutkinto kolmelle eri asejärjestelmälle ja koulu- sekä taisteluammuntojen ja taistelukäsikranaattien tulitoiminnan valvojan oikeudet."
ilmankos olen sanctus medianus kun en ko. laitosta ole käynyt ja nyt olen jo niin vanha lehmä, että en ees pääse vaikka kuinka vinkuisin. *kriisi on alkanut*
Pääset sie!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mylwin kirjoitti: Ei oikeastaan, mutta niillä on hyvä kerskua kun ne kuulostavat muka eksoottiselta ja vaikeilta oppia.
Voihan jotkut taidot olla ihan yleishyödyllisiäkin ihan niinQ siviilielämässä. Minun kohdalla ei välttämättä se että osaan ajaa Ranikko-Uiskoa/Jurmoa. Vesijettiveneitä ei meinaan siviilissä ihan joka kolkasta löydy. Mutta kyseisen monopelin kuljettaja-koulutuksen myötä mm. navigointi pimeällä, tutkalla-ajo, meripelastus ja dieselmoottoreiden toiminta/huolto ovat joskus osoittatutuneet hyväksi osata.

Muuten olen osannut karttaa kaikkien erityistajoen oppimista... eikä niitä luonnostaankaan oiken löydy.... tai no.... olen poikkeuksellisen hyvä kadottamaan tavaroita :oops:

EDIT: Niin no... olen ehkä poikkeuksellisen hyvä muistamaan musiikkikappaleiden sanoitukset. Monta kertaa on ihmetelty miten osaan laulaa mukana melkein jokaisessa radiossa soivassa kappaleessa.
Viimeksi muokannut Mojo, 24.08.2005 22:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
1108

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hallusinaatio kirjoitti:No kyllä se vaan minulle sopii, että sodankyläläiset vetävät mustia lihasvoimin, kun taas me Kainuussa koulutetut pärryytellään moottorikelkalla ohi. :D
Kyllä myökin saatiin käyttää Tekaa ajoittain siirtymisiin. Jos oli alle 50 km matkaa niin vedettiin suksien kanssa.

Pöh, no älä sitten usko.... :wink:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja aasi »

M-ojo kirjoitti: Voihan jotkut taidot olla ihan yleishyödyllisiäkin ihan niinQ siviilielämässä. Minun kohdalla ei välttämättä se että osaan ajaa Ranikko-Uiskoa/Jurmoa.
En minäkään usko että 155 mm:n kanuunan ajotaidolla tulee paljon siviilissä olemaan hyötyä... (no, kuka tahansa sitä osaisi ajaa, jos on vain joskus joystickia pyörittänyt )

Mut kiva leluhan tommonen ois mökille!
Maura
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 23.08.2005 21:51
Paikkakunta: Muu maa mustikka

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Maura »

Mä muistan aina kaikkien vaatteet. Esim. voin kertoa mitä koko perheellä oli päällä jouluna 2000 tai mitä kaikilla työkavereillani oli tänään päällä. Tämähän on varsin hyödyllinen taito. Varsinkin kun tämä pätee myös itseeni enkä voi mennä samaan baariin samoissa vaatteissa vaikka väliä olisi ollut useita kuukausia. Ensimmäinen muistoni liittyy myös siihen mitä mulla oli päällä. :shock:
Geetzu

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Maura kirjoitti::shock:
Ihan käsittämätöntä. :D
Sulla on varmaan mielettömästi vaatteita tai käyt vähän ulkona.
Miten kauas toi eka muistikuva itestäs yltää? Oon huomannut itelläni jonkunlaista valokuvamuistia olevan, mutta ei nyt tosiaan noin päheetä vaatemuistia...
Mulli75

Re: Erityistaitosi/osasi

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Filovirus kirjoitti:
Osaan lukottaa melkein missä asennossa tahansa toinen onkaan ja pystyn pitämään sen.

Hmm.
Mitä, häh tämähän vaikuttaa haasteelta ;)
Vastaa Viestiin