Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

SingleMalt kirjoitti:
Patz kirjoitti:Voi vittu !
Sulla on sähkölämmitys ja vesikin lämpeää sähköllä? kö?
No kyllä! Vertasin nyt vaan omaa laskuani saman sähköntoimittajan sisarelleni lähettämään laskuin. Systeri kun kuitenkin lämmittää 5 henkisen perheen vedet ja n. 250 neliötä omakotitaloa ihan samoilla kuluilla. Perkele!
huima

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Hillitön väsy.

Pitänee mennä nukkumaan, herätä aikaisin aamulle - urheilla ja olla hyvä ihminen.
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Patz kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
Patz kirjoitti:Voi vittu !
sähkölämmitys ja vesikin lämpeää sähköllä? kö?
No kyllä!
Dough! *Tähän sellainen hymiö, jossa Homer lyö itseään otsaan*

Toivotaan leutoja kelejä..

Se huonelämpötilan laskeminen parilla asteella, näkyy muuten jo sähkölaskussa reilusti.. Olettaen tietenkin, ettei siellä ole jo 18-20 astetta..
Viimeksi muokannut SingleMalt, 24.11.2005 20:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

*ttu!
Muuttoauto tulee lauantaiaamuna ja melkein kaikki kamat pakkaamatta :x
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

SingleMalt kirjoitti:Se huonelämpötilan laskeminen parilla asteella, näkyy muuten jo sähkölaskussa reilusti.. Olettaen tietenkin, ettei siellä ole jo 18-20 astetta..
20 asteeseen olen pattereiden termostaatit säätänyt, jospa laskis vielä asteella.

No, useiden asiantuntijakommenttien perusteella soitan huomenna Kiskuri Energiaan ja vali-vali-valitan. Ja jos ei ala tippumaan, vaihdan tarjoajaa. Ihan vaan vitutuksesta.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Vituttaa ihan vitun iso visa-lasku.
Vituttaa ajoittain myös meidän karkaileva, ihmisiä peltoon nakkiva ja karsinan oviaan syövä poni (vaik se muuten onkin ihan sulkku <3)
Vituttaa mun inhottava eks-pomo
Hebuli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Voi vittu! Huomenna firman pikkujoulut! Veikkaan että siellä tulee kuitenkin taas juotua, vedän pomoa turpaan ja lauantaina on pää pipi. Vituttaa jo ennalta! Ei vitun vittua näköpiirissä! Ehkä vähän noloo mennä maanantaina taas töihin. Taidan skipata maanantain.
Mulli75

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vitutuksen poikasta ilmassa. No kyllä minä tiedän miten asiat pitää esittää.

Joillekin vaan tuntuu olevan niin helvetin käsitellä tietoa ja ongelmia omassa organisaatiossaan, nyt ne yritetään kaataa minulle. Vastaus ja tuki lähetetty säköisessä muodossa valmiiksi pureskeltuna. Nyt niiden ei tarvi muuta kuin tehdä jotain.
Kid

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Kid »

Eniten vituttaa ens maanantain tentti ja tää saatanan paska selkä. Niin ja se ens maanantain tentti. Vittuperkelesaatanajumalautasaatana.
killkill

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:Voi vittu että voi vitutta Porvoon Kiskuri Energia joka lähetti mulle kahden kuukauden sähkölaskua 250 euroa!!!! Mitä helvetin palatsia ne oikein kuvittelee mun täällä lämmittävän, voi saatana sentään!
Olekko kilpailuttanut sähkösi?

Oma vitutuksen aihe liittyy autoon. Edestä meni sitten jarrupalat finaaliin. Sain auton pikahuoltoon (150,-) mutta samalla kerralla eivät voi katsoa miksi tyhjäkäynti on epätasainen? On kuulemma DIAGNOSTIIKKAHUOLLON hommia?!?! Mikä vitun yliopistollinen keskussairaala te luulette olevanne? Te olette vitun AUTOKORJAAMO!

Kyllä huomaa että ko. puljulla on kaupungin ainoa Volle-merkkihuolto.
Patz

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:Olekko kilpailuttanut sähkösi?
En vielä mutta tämän jälkeen takuulla.

Ehkä teen kuten Jack Bauerkin tekisi, ja häivytän sen riistofirman koko planeetan pinnalta...
MGandhi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Patz kirjoitti: Ehkä teen kuten Jack Bauerkin tekisi, ja häivytän sen riistofirman koko planeetan pinnalta...
Oletteko muuten koskaan tulleet ajatelleeksi, että jos Jack Bauer olisi tietoinen tästä palstasta, hän saattaisi lakkauttaa sen (siis räjäyttää taivaan tuuliin) välittömästi riittämättömän viihdearvon vuoksi?

Tämän takia ehdotankin, että alatte jatkossa kiinnittämään huomiotanne enemmän Jackin tarpeiden täyttämiseen. Siis toisin sanoen: olkaa vitusti viihdyttävämpiä kuin nyt olette. Tämä sama sääntö toki ei koske minua, koska minähän olen viihdyttävä jo nyt.
gullible

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja gullible »

Taloudenhallinta osui kivipohjaan. Maksut-sektio verkkopankissa näyttää kolmen tonnin penaltyä kuun vaihteeseen.

Sattuu sitä näköjään minullekin: olo tuntui äveriäältä, kun tilillä oli seitsemällä sadalla jo rahastettuja matkalaskuja, joiden luottokorttikulut eivät olleet tulleet vielä maksuun. Päälle mätkyt, ammattiyhdistysliikkeen maksamattomat jäsenmaksut, tennislasku, suomen kuvalehti, Ostravan ryyppyreissun visalasku, asuntolainan lyhennys ja muut luottokorttilaskut.

Likviditeetti toki kestää moisen takaiskun ilman osakekauppoja, mutta säästöön ei tunnu kertyvän lisärahaa sitten millään.
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti: miksi tyhjäkäynti on epätasainen? On kuulemma DIAGNOSTIIKKAHUOLLON hommia?!?! .
Kaverin toijotassa oli samankaltaista vikaa. Piti oikein merkkiliikeeseen mennä, kun normihuollossa olivat sormi suussa. Merkkihuollossa napattiin akun kenkä irti 10 minuutiksi ja laitettiin takaisin. Kas, tyhjäkäynti palasi taas.

Pari viikkoa sitten landella käydessämme velipojan rellu pimpallaan alkoi osoittaman mieltään, eikä suostunut enää lähtemään käyntiin. Tai lähti se, mutta sammui samantein. Vika korjaantui sillä, kun otti avaimen virtalukosta ja laittoi kerran keskuslukon päälle. Sen jälkeen taas ritsa toimi ongelmitta.. Syyllinen oli ajonestojärjestelmä, joka oli vittuuntunut siitä, että ovia ei ollut lukittu yön ajaksi..
safi

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja safi »

Patz kirjoitti:Voi vittu että voi vitutta Porvoon Kiskuri Energia joka lähetti mulle kahden kuukauden sähkölaskua 250 euroa!!!! Mitä helvetin palatsia ne oikein kuvittelee mun täällä lämmittävän, voi saatana sentään!
Oliko kyseessä arvio sähkönkulutuksestasi vai kävitkö lukemassa mittarisi itse? Kuulostaa melkoisen suurelta summalta, joten mietinkin mahdoitko maksaa entistenkin asukkaiden kulutuksen. Tässä hiukan vertailupohjaa. Entisessä 120m2 omakotitalossa maksoin sähkölaskua saman verran, kun sinulta nyt halutaan sis. vielä hevostallin sähkön kulutuksen. Sain juuri uudesta asunnostani sähkölaskun, joka oli 94e. Tämä ei ollut arvio vaan todelliseen kulutukseen perustuva lasku. Tosin minulla on varaava lattialämmitys ja lämmitän asuntoa halvemman yösähkön aikaan. Laskutusväli on sama eli 2kk ja 65m2 lämmitettävää alaa.
Hebuli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

gullible kirjoitti:Likviditeetti toki kestää moisen takaiskun ilman osakekauppoja, mutta säästöön ei tunnu kertyvän lisärahaa sitten millään.
No onhan sulla se oma kämppä. Siitä kun maksaa osamaksuja, se on ihan kuin antaisi pankille rahaa.

Mä olen viime aikoina saanut säästettyä ihan kiitettävästi, joten siinä mielessä ei vituta. Tosin vastapainoksi elämässä ei ole sinä aikana ollut mitään merkittävää luksusta, en edes muista milloin viimeksi käynyt ulkomailla Tallinnaa pidemmällä. Joka kuussa 500-1000 € (ja silloin kun tulee bonuksia, enemmän) sivuun. Mutta enää en uskalla laittaa niitä mihinkään rahastoon, kun tuntuu että ne siirtokulut ovat niin älyttömät. Jäävät tilille makaamaan. Jos jollain on hyviä sijoituskohteita niin otetaan vinkkejä vastaan. Sähän olit perustamassa jotain softafirmaa?

Ai niin Bauer-yhtiöihin en sijoita.
Viimeksi muokannut Hebuli, 25.11.2005 16:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Hebuli kirjoitti:softafirmaa?
Luin että sotafirmaa. Huah.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Hebuli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Kävin uimassa. Vitun ulkomaalaiset. Varaavat kaikki uimaradat vaikka juttelevat vaan toisilleen suurimman osan ajasta, peseytyvät ja menevät saunaan uimahousut jalassa vaikka englanninkielisiä ja lukutaidottomille tarkoitettuja kieltoja on joka puolella (ilmeisesti pelkäävät paljastaa minipippeliään kaiken kansan nähtäväksi), ja yksi ääliö päätti kuivata läpimärät uimahousunsa ahtaan pukukopin lattialle, ei suihkuhuoneeseen.

Vittu mitä barbaareita. Usch. Missä on Jack Bauer silloin kun häntä eniten tarvittaisiin ulkomaalaisten luoman uhan torjumiseksi?

Ne ääliöt olivat kiinalaisia. Oli siellä hyvin käyttäytyviä karvaisia arabejakin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vituttaa tämä elämä. Ei sen enempää, eikä vähempää. Kuulin sairausuutisia ystävältäkin. Ihmissuhteetkin on ihan perseestä syvältä.
huima

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Vitun tiet ihan jäässä. Lenkki mene perseilyksi kun ei halua luistella.

Edes Jack Bauer ei halua päästä tällaisille liukkaille.
Nowaysis

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Mun nilkka on oikutellu jo monta viikkoa, luulin sen parantuneen mut lopetettuani ibuprofeenin ympärivuorokautisen(24h) nauttimisen(hampaaseen) on kipu palannut with a vengeance. Kliffaa, hei! Näillä keleillä taidan tarvita Bauerit, pakko luistella kun ei köpötelläkään jaksa kipeällä jalalla.
slam

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja slam »

vittumainen olo jotekin, kun pitäisi yöllä taas lähtee töihin ja vittu koskaan ehdi nukkumaan... päivärytmi ihan kaaoksessa. Alkaa vituttaa ja jos vituttaa ei pysty nukkumaan... :(
Gina

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Gina »

En kerennytkään nukkua vittu.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ehkä jonkin verran se, että kello on noin järkyttävän vähän vasta.. seittemän kaheksan tuntia muka pitäis tappaa aikaa vielä ennenku pääsee nukkumaan.. :roll:
1108

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nowaysis kirjoitti:Mun nilkka on oikutellu jo monta viikkoa, Kliffaa, hei
Niin tai ollut kipeänä jo monta KUUKAUTTA. :maanantai:

Meitsi vetää paremmin!
Vastaa Viestiin