Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Olen mies ja arvostan enemmän kullia
6
55%
Olen mies ja arvostan enemmän pillua
2
18%
Olen nainen ja arvostan enemmän kullia
0
Ei ääniä
Olen nainen ja arvostan enemmän pillua
3
27%
 
Ääniä yhteensä: 11

Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tässä mitataan eri sukupuolen sukupuolielimien arvostusta nimenomaan esineinä. Genitaaleista käytän yhteensopivia kansanomaisia nimiä "kulli" ja "pillu". Tämä ei oikeastaan kuuluisi erotiikkaosioon, koska arvostusperusteita on muitakin kuin seksuaalipuuhastelut. Jonka vuoksi tässä voi aivan hyvin kertoa arvostavansa enemmän oman sukupuolensa värkkiä, leimautumatta sellaista seksiaktissa haluavaksi homoseksuaaliksi.

Itse arvostan enemmän kullia.
Perustelut:

-Kulli on selvemmin esine,vaikkakin toisesta päästä kiinni

-Kulli on monikäyttöinen esine. Sillä voi mm. pissata suunnatusti, tuottaa vaivattomasti itselleen masturbatorista nautintoa, tyydyttää naisia ja vieläpä siittää lapsia.

-Kulli on kaunis esine. Velttona söpö, erektiossa uljas orgaaninen kaari, kuin hyökkäävä petoeläin.

-Kulli on simppeli ja helppohoitoinen peli. Ei tarvita erikseen kullilääkäreitä (eturauhasvaivat eivät ole kulliongelma).

Kun taas pillu:

-Pillu ei ole esine ollenkaan. Päinvastoin esineyden puute. Repaleinen tyhjää täynnä oleva aukko siinä missä pitäisi olla esine kuten kulli.

-Pillulla ei voi pissata suunnatusti. Masturbatorisesti ja seksuaaliyhdynnällisesti klitoris ja pillun uumenet ovat epäonnistuneen kaukana toisistaan. Pillunreiän kullillekin tuottama nautinto on kyseenalainen, mikään siellä ei purista niin hyvin kuin miehen oma käsi. Osan kuukaudesta pillu on seksiin käyttökelvoton. Pillun ainoa kunnon käyttö on olla väylä kullille ja reitti, josta lapsi pääsee ulos naisesta.

-Pillu voi olla varsin ruma. Epämääräisiä roikkuvia poimuja, kuin teurasjätettä

-Pillu on terveydellisesti monimutkainen. Kokonainen lääketieteen Haara tarvitaan vain pillua varten. Yhtenään vuotaa jotain, haisee, kasvaa sientä, mätänee ja kutisee sisältä ja ulkoa. Hyi.

Täysin ymmärrettävää, että naiset kokevat peniskateutta. Ja anelevat kullia lainaksi jalkoväliinsä.

Kumpaa te arvostatte enemmän nimenomaan esineenä, kullia vai pillua? Vaihtoehtoa "yhtä paljon" en laita.
Viimeksi muokannut Gat, 11.05.2010 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kauheeta esineellistämistä. Mun pillulla on sentään sielu!
The great club outshines the individual, always and forever.
Asie Payton

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Mun kulli tykkää rockista! Siis musiikista, ei niistä Kideistä sun muista. Tarkennus. Jesh.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jåå, kyllä kulli on paras. Ainakin minun kullini.
Paras päivä ikinä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Joku viikko sitte Teemalla oli teemana naisen (vai oliko nyt yleensä) seksuaalisuus ja siinä kerrottiin ukosta joka oli tehny pillukirjan. Se oli kuvannu pilluja ja tehny kuvista kirjan. Siinä kirjassa ei ollu mitään muuta ko ne kuvat, joita oli jotain sata. Syy, miksi mies oli tehnyt tämän kirjan, oli se, että "naiset eivät käsitä että pillunsa on kaunis, eivätkä siten arvosta sitä". Siinä ohjelmassa oli muitakin, myös naisia hokemassa samaa mantraa.

Mutta onhan se nyt niin että ei se pillu mikään kaunis kapistus ole. Tai no jos onkin toisten mielestä niin minun mielestä ei. Ei ees oma pillu. Mutta ei se sitä tarkota että "en arvosta" sitä (mitä helevettiä sekin nyt sitte tarkottaa, en minä nenäänikään erityisesti arvosta, tai napaa).

Tulin siis siihen tulokseen, että arvostaa voi ilman kauneuttakin ja Teemalla esiintyneet hörhöt olivat pinnallista sakkia koska vaativat kauneutta arvostaakseen.

Ai niin ja ne ei puhunu pillusta koska sehän on halventava sana eikä halventavaa sanaa voi käyttää sellaisesta kohteesta jota arvostaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Äsh, pallotin olevani mies ja arvostavani pillua. Melkein oikein meni.

Pillu on niiiin suorittaja! Toipuu ja palautuu kaikesta mahdottomaltakin tuntuvasta ja toisin kuin kikkelinne, taitaa vaan parantua vanhetessaan. Pusiiiiiis. :h:
Asie Payton

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:ja toisin kuin kikkelinne
Onneksi tiedän että olet väärässä!
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Asie Payton kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:ja toisin kuin kikkelinne
Onneksi tiedän että olet väärässä!
Tämä on niitä asioita, joissa rukoilen olevani väärässä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oma napa, paras napa eli pillu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:-Kulli on monikäyttöinen esine. Sillä voi mm. pissata suunnatusti, tuottaa vaivattomasti itselleen masturbatorista nautintoa, tyydyttää naisia ja vieläpä siittää lapsia.
Jo heti tässä menee niin päin vittua että oksat pois. Masturbointi kullin kanssa on älyttömän yksitoikkoista pilluun verrattuna. Pilluun voi sentään tunkea kaikenlaista roinaa ja tutkia jännityksellä miltä mikäkin tuntuu. Sen sijaan miesten kaikennäköiset pringlespillut ovat vaihtoehtoina hankalia, kertakäyttöisiä ja poikkeuksetta pelkkiä pettymyksiä. Jos mulla olisi pipari (joko oma tai sit vaik jonku toisen) ni mä en mitään muuta tekiskään kun dippailisin päivät pitkät sinne erilaisia juttuja ja jännityksellä tunnustelisin/kyselisin että "miltä tää tuntuu, entäs tää, entäs jos tekee näin?"
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Olen nainen ja arvostan eniten OMAA pillua.

Muiden vehkeet on ihan samanarvoisia keskenään.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti: Jos mulla olisi pipari (joko oma tai sit vaik jonku toisen) ni mä en mitään muuta tekiskään kun dippailisin päivät pitkät sinne erilaisia juttuja ja jännityksellä tunnustelisin/kyselisin että "miltä tää tuntuu, entäs tää, entäs jos tekee näin?"
:D

Taidan olla vähän mielikuvitukseton ja tylsä, kun ei ole tullut erityisemmin kokeiltua mitään vihanneksia tms, että miltä ne tuolla tuntuis. Eikä edes kiinnosta :P
Manaaja

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti:Taidan olla vähän mielikuvitukseton ja tylsä, kun ei ole tullut erityisemmin kokeiltua mitään vihanneksia tms, että miltä ne tuolla tuntuis. Eikä edes kiinnosta :P
Mua kiinnostais. Mulla ois porkkanoitaki?

Nii ja pingismailan kahva ois kans kiinnostuksenkohteiden listalla. Ja pitkäkaulaisen viinietikkapullon kaula.

Ja tota entäs toi tommonen nukutuskapula, jonka oon joskus saanu lahjaksi? Se on siis tommonen pienen pesäpallomailan näkönen juttu, jolla voi lyödä tunkeutujia päähän. Tai pimppaan.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Äh Manaaja.
Naisten itsetyydytys (leffoista olen nähnyt) on sellaista mitättömän näköistä klitan ja ympäristön sormin lirputtamista. Jos taas välineitä käyttävät, aitoa asiaa eli kullia ja siihen liittyvää panomiestä korvaamaan tarvitaan jo raskasta hydrauliikkaa (viehko nopeussäätökin tuossa hitaasta kunnon tahtiin):
http://erotichub.net/play/296304/Kirra-intrude
Manaaja

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:(leffoista olen nähnyt)
Mä jotenki arvasin tän. Kiva et oot löytäny fuckingmachines-videot, eiks oo kliffoi? Mul varmaa joku yli 60 gigaa noit. Haluux treidaa?
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Taidan olla vähän mielikuvitukseton ja tylsä, kun ei ole tullut erityisemmin kokeiltua mitään vihanneksia tms, että miltä ne tuolla tuntuis. Eikä edes kiinnosta :P
Mua kiinnostais. Mulla ois porkkanoitaki?

Nii ja pingismailan kahva ois kans kiinnostuksenkohteiden listalla. Ja pitkäkaulaisen viinietikkapullon kaula.

Ja tota entäs toi tommonen nukutuskapula, jonka oon joskus saanu lahjaksi? Se on siis tommonen pienen pesäpallomailan näkönen juttu, jolla voi lyödä tunkeutujia päähän. Tai pimppaan.
Mut ku emmä haluu. Ku siis ku musta tuntuu et ei ne varmaan niin kauheen kivoja ois. Ja ku semmoset liian kovat ja joustamattomat jutut kuitenki sattuu. On siellä ollu ultraäänikapula, se on kovamuovinen ja vaikka se lääkäritäti laittoi liukkaria niin siltikin teki kipeetä :(

Nii, kyl se pippeli riittää. Se on pehmeempi kovanakin.
NuoriD

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Pillu on kestävämpi. Sen läpi voi puristaa vesimelonin ja toimii silti. Kulli on mimosan herkkä, vähän murhetta ja menee heti epäkuntoon (ei toki mulla mutta monilla).
Manaaja

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti:On siellä ollu ultraäänikapula, se on kovamuovinen ja vaikka se lääkäritäti laittoi liukkaria niin siltikin teki kipeetä :(
Piparin tiukkuudella kehuskelu on kiellettyä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Piparin tiukkuudella kehuskelu on kiellettyä.
Mutta kullin paksuudella ei?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Piparin tiukkuudella kehuskelu on kiellettyä.
Mutta kullin paksuudella ei?
You got that right!
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti:On siellä ollu ultraäänikapula, se on kovamuovinen ja vaikka se lääkäritäti laittoi liukkaria niin siltikin teki kipeetä :(
Piparin tiukkuudella kehuskelu on kiellettyä.
En mä sanonu että toi tiukka olis, se kapula vaan oli iso...
NuoriD

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mayah kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti:On siellä ollu ultraäänikapula, se on kovamuovinen ja vaikka se lääkäritäti laittoi liukkaria niin siltikin teki kipeetä :(
Piparin tiukkuudella kehuskelu on kiellettyä.
En mä sanonu että toi tiukka olis, se kapula vaan oli iso...
No eihän se mikään kauheen iso ole.
Manaaja

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti:On siellä ollu ultraäänikapula, se on kovamuovinen ja vaikka se lääkäritäti laittoi liukkaria niin siltikin teki kipeetä :(
Piparin tiukkuudella kehuskelu on kiellettyä.
En mä sanonu että toi tiukka olis, se kapula vaan oli iso...
Miks te naiset sanotte näitä juttuja ainoastaan lääkärin vastaanotolla, ette sängyssä?
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

NuoriD kirjoitti:
Mayah kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Piparin tiukkuudella kehuskelu on kiellettyä.
En mä sanonu että toi tiukka olis, se kapula vaan oli iso...
No eihän se mikään kauheen iso ole.
No koita tunkea se ensin vaikka perseesees ja tuu sit sanoon... :P
(Hyi mua kun tällasia sanon! *läpsii itseään*)
Manaaja kirjoitti: Miks te naiset sanotte näitä juttuja ainoastaan lääkärin vastaanotolla, ette sängyssä?
En mä sielläkään sanonu... ihan sama meininki molemmissa tapauksissa, yritetään vain kestää se tuska ajattelemalla "kyllä se kohta loppuu" :D

No ei kai.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mayah kirjoitti:No koita tunkea se ensin vaikka perseesees ja tuu sit sanoon... :P
(Hyi mua kun tällasia sanon! *läpsii itseään*)
Eikös lääkäriopiskelijat (puhumattakaan lääkäreistä) kokeile kaikki jutut ja lääkkeet itsellään ennen potilaiden altistamista ko jutuille? Niin ainakin pari tuttua lääkäriä on väittänyt.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin