Pokka petti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Pokka petti

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Koska olet alkanut nauramaan sopimattomassa tilanteessa?

Itse pari kertaa revennyt päivystyksessä valvotun yön jälkeen.

Menin aulaan ja huusin seuraavan potilaan nimen. Pystyyn pomppasi terhakkaasti mies uistin poskesta roikkuen. Pokka petti.

Tapaus kaksi oli suun palaminen nuorella miehellä. Kyselin, miten onnistui suunsa polttamaan. Selosti, että kahvinkeitin oli mennyt tukkoon. Yritti avata sitä puhaltamalla ilmaa putkeen, josta kuuma vesi tulee. Putki aukesikin menestyksellä ja sylkäisi kuumat vedet hemmon suuhun. Pokka petti.
bliss

Re: Pokka petti

Viesti Kirjoittaja bliss »

Liian monta kertaa.

Yksi niistä:
Muinaisessa työpaikassa vietettiin esimiehen läksiäisiä/eläkkeellejäämisjuhlaa. Konsernin pomot pitivät puheita ym diipadaapaa. Kun yhden läksiäispuheen aikana päästiin sanoihin "korkeasti arvostettu ja kaikkien rakastama työntekijämme" en vaan voinut olla nauramatta.
Kyseinen tyyppi oli todellakin kaikkea muuta kuin arvostettu ja pidetty, varsinkin alaistensa keskuudessa.
ninnithequeen

Re: Pokka petti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en rupee ees luettelee, niit on niin paljon :D

Viimeks repeiltiin pojan ristiäisissä ja mä hakkasin pojan kummisetää kyynerpäällä et lopeta ny hitto toi hihittäminen ku silläkään ei pitäny pokka. Meidän rakas pappimme (kastanut Nitan ja oltu hänen leireillään isosena) heitti niin levotonta läppää ja se ei osaa laulaa niin...
Manaaja

Re: Pokka petti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pokkani pitää kuin misukat Suomen talvessa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pokka petti

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mä repeilen ihan koko ajan, tai ainakin siltä tuntuu. Useimmiten tilanteissa, joissa ei muiden mielestä todellakaan ole mitään hauskaa. Ehkä just siksi kitinöinti on niin rentouttavaa; täällä kun ihmiset tuntuvat olettavan mun tunnetilani ilmeisesti jonkin yleisen normin perusteella (useimmiten haudanvakavaksi).
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Pokka petti

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Viimeeksi pokka petti viime torstaina projektien esittelytilaisuudessa kun yksi pissis selitti "me pyrittiin tyylikkääseen lopputulokseen, joten käytimme violettia kärmeennahkakuvioitua kangasta..." Tossa kohtaa repesin ihan täysin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pokka petti

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Muistelisin, että jossain kankeissa juhlissa olen joskus nuorempana pidätellyt naurua, mutta eipä ole muuten äitynyt ongelmaksi saakka. Itkua sen sijaan pidättelen yleensä kaikissa juhlissa, missä lapset esiintyy. Mutta mä nyt pillitän vakuutusmainoksillekin 8)
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pokka petti

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Usein sellaisissa leffoissa, joissa on oikein tekemällä tehty itketys/herkistely/otsanrypistelykohtaus, alkaa naurattaa. Ne muut katsojat ei aina oikein arvosta. Parhaiten muistissa lienee se teinityttö, joka suuttui pahasti kun kehdattiin hirnua Star Warsin episodi III:ssa Anakinille, koska se näytti etupäässä ummetuksesta kärsivältä krapulaiselta.

Vakavissaan esitetty yritysten bullshit-bingoon kuuluva sanasto aiheuttaa kanssa usein saman reaktion. Muistelisin, että kaverin sisko päästessään kunnolla vauhtiin lähes uskonnollista valaistumista lähentelevässä kauppis -hehkutuksessaan on aiheuttanut epäsopivia tyrskähdyksiä. (Toisaalta suupielet alkoivat nykiä myös, kun toisen vuoden poliittisen historian opiskelijat julistivat vakavilla äänenpainoilla Lopullista Totuutta maailmanhistoriasta.)
Viimeksi muokannut Lilo, 10.05.2010 12:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
milli

Re: Pokka petti

Viesti Kirjoittaja milli »

Hmm... yrittää siinä sitten ottaa suihin kun toinen alkaessaan laueta päästää orkun pituisen pierun.. voi luoja :D Silloi petti pokka
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokka petti

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kaverin häissä vuonna 2007, Tuomiokirkossa. Kesken rukouksen mies kommentoi hiljaa vieressä eturivin "harakkaparvea", eli äidit/anopit, joilla oli kummallakin ihme sulka päässä. Naurahdin suht tyhjässä kirkossa hippasen liian kovaäänisesti. Karsea punastus kun kaikki kääntyivät tuijottamaan :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pokka petti

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Virkamiehenä en tietenkään voi menettää pokkaani. Varsinkaan nyt, kun olen ministeriössä.
Paras päivä ikinä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21358
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pokka petti

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Noloin tilanne oli kai kun asiakas kertoi nimittävänsä erään epäsopivaksi kokemani henkilön kohtuullisen vastuulliseen tehtävään. Räjähdin totaalisenn röhönauruun. Johtajan ilme oli hieman kysyvä minun pyyhkiessä vesiä silmistäni. Paikkasin tietenkin tilanteen oikein mallikkaasti. Toopekin sai paikkansa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pokka petti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä repeilen näitten tonttujen kanssa koko ajan mutta..
voin nauraa kun naurattaa, jos joku loukkaantuu niin kyllä vika on ihan loukkaantujan.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokka petti

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eräs ulkomaalainen (sanakirja kädessä) kysyi miespuoliselta myyjältä: "Onko teillä kananmunat?" Myyjä pakeni paikalta... :oops:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin