Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Olen mies ja arvostan enemmän kullia
6
55%
Olen mies ja arvostan enemmän pillua
2
18%
Olen nainen ja arvostan enemmän kullia
0
Ei ääniä
Olen nainen ja arvostan enemmän pillua
3
27%
 
Ääniä yhteensä: 11

Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Pulkannaru kirjoitti:
Mayah kirjoitti:No koita tunkea se ensin vaikka perseesees ja tuu sit sanoon... :P
(Hyi mua kun tällasia sanon! *läpsii itseään*)
Eikös lääkäriopiskelijat (puhumattakaan lääkäreistä) kokeile kaikki jutut ja lääkkeet itsellään ennen potilaiden altistamista ko jutuille? Niin ainakin pari tuttua lääkäriä on väittänyt.
Niin, ND vois tulla vähän valaisemaan tätä asiaa 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriD kirjoitti:
Mayah kirjoitti: En mä sanonu että toi tiukka olis, se kapula vaan oli iso...
No eihän se mikään kauheen iso ole.
Meinasin samaa. Kyllä nyt on tainnut kivut johtua jostain ihan muusta kuin parisenttisestä kapulasta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mayah kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:
Mayah kirjoitti:No koita tunkea se ensin vaikka perseesees ja tuu sit sanoon... :P
(Hyi mua kun tällasia sanon! *läpsii itseään*)
Eikös lääkäriopiskelijat (puhumattakaan lääkäreistä) kokeile kaikki jutut ja lääkkeet itsellään ennen potilaiden altistamista ko jutuille? Niin ainakin pari tuttua lääkäriä on väittänyt.
Niin, ND vois tulla vähän valaisemaan tätä asiaa 8)
No nimenomaan. Eikös lääkärikoulutukseen kuulu silloin vielä nuorten ja hottiksien naismedisiinarien nakuna näkeminen ja tissien ja pillun ronkkiminen?

Biologian opintojeni aikaan sain vain katsella ihkun työparimisuni verta ja mitata verenpaineen hänen alastomasta olkavarrestaan.
RP

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja RP »

Onhan niitä vempaimia erikokoisina.
Manaaja

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lolita kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Mayah kirjoitti:En mä sanonu että toi tiukka olis, se kapula vaan oli iso...
No eihän se mikään kauheen iso ole.
Meinasin samaa. Kyllä nyt on tainnut kivut johtua jostain ihan muusta kuin parisenttisestä kapulasta.
Kumpi on tärkeempää, pituus vai paxuus?!?!?
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Lolita kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Mayah kirjoitti: En mä sanonu että toi tiukka olis, se kapula vaan oli iso...
No eihän se mikään kauheen iso ole.
Meinasin samaa. Kyllä nyt on tainnut kivut johtua jostain ihan muusta kuin parisenttisestä kapulasta.
Jaaha?

En mä sanonut että se kapula niin hirveästi siellä sattuisi. Epämukavalta se tuntuu. Muutaman eri kerran se on siellä ollut ja enpä ole tullut katsoneeksi sen kapulan kokoa koskaan.

Ylipäätään gynekologiset tutkimukset eivät kovin kivoilta tunnu, riippuu toki lääkäristä... mutta noihin ultraäänitutkimuksiin liittyvä tilanne on se, mikä osaltaan aiheuttaa epämiellyttävät tunteet tuolla alhaalla. Sen tarkemmin en tässä viitsi sanoa, mutta ei se jalkojen levitteleminen lääkäreille ole koskaan mitään mieltäylentävää puuhaa.

... en sitten tarkoittanut tuolla viimeisellä lauseella mitään seksuaalista!
Manaaja

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ärsyttää kyllä tommoset tyypit joiden on vaan kerta toisensa jälkeen tultava tänne kehuskelemaan suvujatkovehkeittensä suorituskyvyillä ja kokoasioilla. Vois niinku vaan reilusti sanoo et "No niin onki tiukka pillu, harva kestää yli viittä minuuttia, entäs sitte?"
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

No ku... :cry:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Pillut on niin parhaita. Niihin tosiaan sattuu joskus pelkkä tamponi tai lekurin peukalo, mutta toisaalla sopivassa hetkessä niihin uppoaa kelmutettu hk:n blöö, normia isompi kyrpä tai osittainen viinipullo. Olikohan tää se kikkeli vs. pimppi -ketju, no kuiteski!
Manaaja

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Pillut on niin parhaita. Niihin tosiaan sattuu joskus pelkkä tamponi tai lekurin peukalo, mutta toisaalla sopivassa hetkessä niihin uppoaa kelmutettu hk:n blöö
Eihä se oo ku nelisen senttii paksu. Kerran mitattiin ja vertailtiin tuntoefektei, junous niinku.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Pillut on niin parhaita. Niihin tosiaan sattuu joskus pelkkä tamponi tai lekurin peukalo, mutta toisaalla sopivassa hetkessä niihin uppoaa kelmutettu hk:n blöö, normia isompi kyrpä tai osittainen viinipullo. Olikohan tää se kikkeli vs. pimppi -ketju, no kuiteski!
Näinhän se menee, tilanteen mukaan. Jokainenhan (toivottavasti :P ) tietää, että kiihottuminen laajentaa emätintä...
Niin paitsi että HK:n blöötä ja viinipulloa ei ole kuitenkaan tullut kokeiltua :D

Sekin on jännä, miten kuukuppi, joka on isompi (mutta pehmeämpi ja joustavampi) ei satu ollenkaan, mutta tamponi kyllä. Jännä tosiaan!
Manaaja

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti:Jokainenhan (toivottavasti :P ) tietää, että kiihottuminen laajentaa emätintä...
Just tän takia meil miehillä on aina niin kauhee kiire. Ehitte muuten kiihottuu.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:Eihä se oo ku nelisen senttii paksu. Kerran mitattiin ja vertailtiin tuntoefektei, junous niinku.
Kokeilkaa joskus survoo kikkeli sinne sekaan.
Manaaja

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Eihä se oo ku nelisen senttii paksu. Kerran mitattiin ja vertailtiin tuntoefektei, junous niinku.
Kokeilkaa joskus survoo kikkeli sinne sekaan.
Ei toimi. Tulee makkarakastiketta. HK antaa periksi. Kandee yrittää mieluummin jellyn kans. Voin suositella.

Lopetan nyt ennenku gattis tajuu miten arkipäiväistä tää kaikki kinkyily on mulle ollu. Ja kenties vielä kitylutkien kanssa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Gat kirjoitti:Osan kuukaudesta pillu on seksiin käyttökelvoton.
???

Itse asiaan: arvostan toki molempia. Toisaalta vähän enempi kullia - se kun on harvemmin käytettävissä kuin tuo oma vehje. Joka sit taas toisaalta on niin ihanan helppo; kulkee aina mukana ja on aina käytettävissä ja valmis yhteistyöhön. <3
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriD

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Pillut on niin parhaita. Niihin tosiaan sattuu joskus pelkkä tamponi tai lekurin peukalo, mutta toisaalla sopivassa hetkessä niihin uppoaa kelmutettu hk:n blöö
Eihä se oo ku nelisen senttii paksu. Kerran mitattiin ja vertailtiin tuntoefektei, junous niinku.
Pssst. sitä ei ollu tarkoitus syödä.
Manaaja

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Pssst. sitä ei ollu tarkoitus syödä.
Oletko asiasta aivan varma? Jos olet, saisinko myös perustelut?
NuoriD

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Pssst. sitä ei ollu tarkoitus syödä.
Oletko asiasta aivan varma? Jos olet, saisinko myös perustelut?
Ainaskaan Geetzu (tai sen sisko) ei syö HK:n blöötä tai kesäkurpitsaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Gat kirjoitti:erektiossa uljas orgaaninen kaari, kuin hyökkäävä petoeläin
:rofl:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mies
Kulli
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Manaaja

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Ainaskaan Geetzu (tai sen sisko) ei syö HK:n blöötä tai kesäkurpitsaa.
Väärin. Nimenomaan syövät. Ainakin kesäkurpitsaa. Ainakin hyvin marinoituna. Silleen että läpikuultava marinadi on takuulla hyvin hierottuna ja kosketuksissa koko marinoitavaan einekseen.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Taas tänään grillataan. Marinadit kuulema hoidossa, itehän en enää kykene.

Nyt on semmonen aika viimesimmästä kohtaamisesta mulkun kanssa, että huomaan arvostavani aika hurjana. Voi pimppi, olet aivan turha ja hukassa!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ruualla ei saa leikkiä pillulla ja kyrvällä saa..
Joskus taitaa mennä meidän"kokilta" puurot ja vellit niinkuin kurpitsat ja penikset sekasin? Manala..
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Kullin ja pillun arvostus esineinä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ainaskaan Geetzu (tai sen sisko) ei syö HK:n blöötä tai kesäkurpitsaa.
Väärin. Nimenomaan syövät. Ainakin kesäkurpitsaa. Ainakin hyvin marinoituna. Silleen että läpikuultava marinadi on takuulla hyvin hierottuna ja kosketuksissa koko marinoitavaan einekseen.
Aijaa. Mulla on kyllä valantehneen tavarantarkastajan lausunto, että Geetzun sisko ei enää syö Geetzun laittamaa kesäkurpitsaa.
Vastaa Viestiin