Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Yleinen lätinä jä kitinä

Oletko joutunut oikeusistuimen eteen?

Olen juristimulkku, duunikseni.
3
12%
Kantajana
0
Ei ääniä
Vastaajana
2
8%
Syytettynä
3
12%
Asianosaisena rikoksen uhrina
5
19%
Todistajana
2
8%
Muuten, miten?
2
8%
En ole, kunnon ihminen
9
35%
 
Ääniä yhteensä: 26

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oon ollut todistajana aik mont kertaa. Mua on hiostettu ja grillattu, mut oon pysyny kovana. Kotona on sit itketty senkin edestä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne kirjoitti: edit: niin, piti vielä sanoman, että kyseessähän eivät sinällänsä ole mitkään erikoistermit, vaan lähinnä liikkeen suuntaa kuvaavat ilmaisut.
No O.K. Mutta sitten voisit selostaa suomeksikin, jos selittää yritit, tuskin nuo niin eksoottisia ovat. Muuten tuolla kielenkäytöllä olet kamppailulle mitä urpiainen on "ajattelulle". Ja hahhah jos tuollaisessa vapaamuotoisessa tappelussakin pyörii päässä koreankielen sanat.

Sitten hyvin mahdollisesti olen sun ja porukkasi suhteen tässä väärässä. Mutta usein itämaiset tyylit on noita kikkakakkosia sen alkuperämaan kielellä ja niihin vastakikkakakkosia samalla kielellä. Konemaista. Toimii kyllä tyylin sisällä, kun samassa seurassa opetellaan samat kikkakakkoset, vastaliikkeet , monipolviset esiohjelmoidut liikesarjat ja senkieliset hokemat.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti:ne mulkut siel toisella puolella
AAAAARRRGGHHHHH!!!!1111_asdkääk11!!111
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja Gat »

McJanne: kun sanoin, että ne toimivat tyylin sisällä, se ei ollut positiivinen arvio. Ainakaan jos samalla ollaan kokevinaan, että kyseessä ei ole "vain" urheilulaji. Ilmeisesti et tajunnut.

Mutta offtopicointi nyt poikki.
Rikoksen uhrin asemassa olen oikeuslaitoksessa ollut kerran, välillisesti. Kisahallin pukuhuoneen naulakossa roikkuvan takkini taskusta pöllittiin avainnippu, HKL:n kortti, ajokortti ja aseenkantolupa. Oliko vielä pankkikorttikin (siihen aikaan vain automaattikortti), en muista. Tymä kun taskuun unohdin. Heti huomattuani kävin sanoo Kisahallin päädyn kytille, kuvittelin kai että tulevat kyyläämään onko rosmot vielä siellä, mutta sehän on pelkkä juoppotankki. Vasta seuraavana päivänä ilmoitin Pasilan kyttikselle.

No muutaman kuukauden päästä minua tuli kämpiltä hakemaan kaksi siviilipukuista kyttää. Kelasin mistä olen jäänyt kiinni. Mutta ne kuskaskin minut siviililadalla Pasilan poliisitalolle. Rosvot oli saatu kiinni ja tavarat löydetty. Kuvatkin näyttivät, suomalaisia jannuja. Pollarit kysyivät kamojen arvoa ja olihan se avaimien uusinta ja uudet kortit maksaneet. Kysyivät myös tyydynkö rangaistuksessa "syyttäjän vaatimukseen". Sanoin tyytyväni. Kuten arvata saattaa, asiasta ei kuulunut sittemmin mitään, ei edes korvausta.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Oikeuteen en ole vielä kertaakaan joutunut, kuulustelussa tms. olen ollut kolmesti:

Epäiltynä liikenteen vaarantamisesta. Tunnustin, sain 10 päiväsakkoa. Olisi voinut kuulemma antaa pelkän rikesakonkin, mutta poliisisetä oli laskeskellut että päiväsakot tulee mun tuloilla halvemmaksi.

Uhrina. Joku tuntematon keski-iän ylittänyt mies löi mua Helsingin keskustassa vastaan tullessaan. Ei saatu kiinni.

Todistajana. Portsari ei päästänyt voimakkaasti humaltunutta naista baariin vaan ohjasi ulos. Nainen suuttui ja soitti poliisit väittäen että portsari oli pahoinpidellyt häntä. Kutsuttiin sitten kuulemiseen Pasilaan. Ei menty rosikseen (ylläripylläri).
Me transmitte sursum, Caledoni!
Zeb

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Olen, rikoksen uhrina. Vastapuoli sai ehdollista. En viitteis paljoa muistella.
ninnithequeen

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ann kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:ne mulkut siel toisella puolella
AAAAARRRGGHHHHH!!!!1111_asdkääk11!!111
Nyt en tajuu. Me oltiin jo erottu ja sovittelussa ravattu ni siks vitutti se kiusaaminen. Ei mul ollu aikaa perkele ravaa koko ajan jossain sovitteluissa ja sit Helsinkiin käräjäoikeuteen. Mä halusin vaan unohtaa asian.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti:Mä halusin vaan unohtaa asian.
Niin, sitähän voisi luulla, että jos joku uhkaa sun ja lastesi henkeä, niin iskis vähän toisenlaiset fiilikset esiin.

Ymmärrettävää kyllä sekin, että hävettää joutua moiseen jamaan, ja siksi haluaa haudata päänsä puskaan. Pelottaakin varmaan. Siksi siis hyvä, että on olemassa niitä mulkkuja pöydän toisella puolella ulkoisena rankana, kun oma on nuijittu paskaksi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
SikaMika

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:
Ann kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:ne mulkut siel toisella puolella
AAAAARRRGGHHHHH!!!!1111_asdkääk11!!111
Nyt en tajuu. Me oltiin jo erottu ja sovittelussa ravattu ni siks vitutti se kiusaaminen. Ei mul ollu aikaa perkele ravaa koko ajan jossain sovitteluissa ja sit Helsinkiin käräjäoikeuteen.
Ehkä ne mulkut tajusi sen, mitä sinä - yllätys - et tajunnut: laittaa naisia hakkaavalle mulkulle ukaasi sokerileipurista mikäli käytös ei parane. Sinähän kun et ole läheskään ainoa nainen maailmassa joka hänen hölmöilyistään joutuu mahdollisesti tulevaisuudessa kärsimään.

Sinähän kiireinen olet, jouduitko perumaan monetkin kokkarit käräjöinnin takia?
ninnithequeen

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Mä olin töissä sillon.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja Ann »

^^runksnakskomps

Niin, sen teidän kilvoittelun jälkilöylyjen selvittelyissä on kulunut aikastas paljon työtunteja niiltä mulkuilta.. Jotka siis yrittää ajaa sun asiaasi = ettei se tyyppi lyö/uhkaile sua, vaikka sanoisitkin sitä rakastavasi ja antavasi anteeksi.

Vähän ehkä jotain kiittollisuutta, tai jottain.. saat ite valita mitä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Toimistorotta

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

ninnithequeen kirjoitti:^Mä olin töissä sillon.
Niin siis valtio korvaa ansionmenetyksen ja päivärahan till, huono selitys.
SikaMika

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:^Mä olin töissä sillon.
Olet silloin oikeutettu saamaan Rekkis-Kullalta (RK) päivärahan ansionmenetyksen vuoksi käräjöintiin kuluneelta ajalta.

^ EDIT: vai valtioko sen kustantaa. Eniweis, kuulostaa varmemmalta tulonlähteeltä kuin RK.
Viimeksi muokannut SikaMika, 17.05.2010 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kävi muuten mielessä, et olitko raskaana(tietämättänne) silloin kun se sua mätki?
Rotan aivot valtasivat pääni.
bliss

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Suvinen kirjoitti:Ja taas yksi ketju Ninni-sossuporskaa.
Kaikki ketjut muuttuvat sellaisiksi tarpeeksi elettyään. Tai sotaisaksi juupas-eipäs-väittelyksi jostain herttaisen yhdentekevästä asiasta. Kitinä :h:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ai sori, en tiennyt ettei kusipäiseen paskaan saanut reagoida, jos sen ulostaa joku nanni.

Kaksplusnami.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Toimistorotta kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:^Mä olin töissä sillon.
Niin siis valtio korvaa ansionmenetyksen ja päivärahan till, huono selitys.
Mä epäilen Ninnin työsopimuksen laatua, kun otetaan huomioon sittemmin ilmenneet ongelmat mm. sairasajan palkan sun muun kanssa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Niin, itse en ole käräjillä ollut missään muussa muodossa kuin uteliaana yleisönä pahoinpitelyjutussa ja toisen kerran pakkokeinoistunnossa, missä nukahtelin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Toimistorotta

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Lolita kirjoitti:Mä epäilen Ninnin työsopimuksen laatua, kun otetaan huomioon sittemmin ilmenneet ongelmat mm. sairasajan palkan sun muun kanssa.
No se ettei Ninni osaa pitää puoliaan edes lakisääteisissä asioissa on tietty ilmentymä samasta jutusta kuin miksi rekkiksellekään ei "haluta mitään pahaa." Jos työnantajan antaa kohdella itseään miten vain, niin työnantaja toki kohtelee, jos oppii ettei siitä ole mitään seurauksia.

Onneksi sentään noissa perheväkivaltajutuissa on ne mulkut jotka edes yrittävät pitää huolta siitä, että naistenhakkaajat saattavat edes joskus saada tekosistaan seurauksiakin. Tosin vähän näyttäisi siltä, että miestenhakkaajien suhteen ei ole ihan samaa mentaliteettia. :roll:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Toimistorotta kirjoitti: Tosin vähän näyttäisi siltä, että miestenhakkaajien suhteen ei ole ihan samaa mentaliteettia. :roll:
Ai niinku meinaat tälleen vai: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2149749?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti: Tosin vähän näyttäisi siltä, että miestenhakkaajien suhteen ei ole ihan samaa mentaliteettia. :roll:
Ai niinku meinaat tälleen vai: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=2149749?
http://kitina.net/viewtopic.php?t=1995&start=925
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Hitsi, en oo ehtinyt lukea ihan kaikkea Kitinässä, mutta onneksi Dave ei petä. :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
Hitsi, en oo ehtinyt lukea ihan kaikkea Kitinässä, mutta onneksi Dave ei petä. :wink:
No kamoon, onhan se selvä, että jos vaimo hakkaa miestään, niin se on hjuumoria.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti:
No kamoon, onhan se selvä, että jos vaimo hakkaa miestään, niin se on hjuumoria.
Mä kuuluin siihen kireäpipoiseen/kukkahattupäiseen joukkoon jota ei naurattanut.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
masa

Re: Ootteko joutunna leivättömän pöydän ääreen?

Viesti Kirjoittaja masa »

Lilo kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
No kamoon, onhan se selvä, että jos vaimo hakkaa miestään, niin se on hjuumoria.
Mä kuuluin siihen kireäpipoiseen/kukkahattupäiseen joukkoon jota ei naurattanut.

Kenellekkään ei liene yllätys että minua naurattaa kaksi asiaa. Itse puhelu ja sen kitinäpaheksunta. Tosin kitinäpaheksunta naurattaa jo enemmän..
Vastaa Viestiin