Sunnuntai Helluntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Osaisin kertoa mikä on Helluntai...?

En
3
33%
Joo
3
33%
No siis hiukan tiedän muuta kuin nimen
3
33%
 
Ääniä yhteensä: 9

Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Stinky kirjoitti:^Mä en niinkään säilö uutisia mut kirjanmerkkeinä on jos jonkinmoista linkkiä ja kuvaa mitkä saa hyvälle tuulelle.
Mä aloin tallentaan ku tajusin kuin harvinaisia ne on. Enkä sano, et mulla tasapainossa itsekään kirjoituksissa olis hyvät ja huonot jutut, mut tällä hetkellä elämässä niin paljon iloisia asioita, että täällä leijailis päivittäin perhoset ja kukkaset jos kaiken hyvän kirjoittaisin. :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Ei hyvää päivää.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Jumalauta. Perustin toissapäivänä Facebookiin ryhmän, ja siin on nyt 7509 jäsentä :shock:
Hyvä ryhmä, odottelen vaan hottisten kuvia :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manaaja

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Aika hassua. Vähän aikaa sitten mä olin se antikristus kun kritisoin suorasanaisesti ninniä ja sen toimien aiheuttamaa paskaa lähiympäristöönsä, ja kun käskin vain hakemaan niiden ongelmiensa ratkaisua peilistä.

Nyt te muutkin vihdoin huomasitte ettei se ole syytön uhri? Oho ja Vau. :P

Tollanen "ei ihme että exäs jätti sut" on kyllä jotenkin niin surullisen säälittävää, että se menee jo kaiken mahdollisen arvostelun alapuolelle.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Stinky kirjoitti: Yksikin maininta vielä musta ja mun exästä niin pyydän poistamaan kirjotukses aiheesta.
No voi fukkenlol..
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meni överiks. Pyydän anteeksi Stinky.

Ei muistella vanhoja ja mä oon hermot aika kireellä ny ollu. Anteeks.
Stinky

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Mullakin on hermot kireellä mutta ei mulla silti ole tarvetta iskeä sua tai ketään muutakaan täällä vyön alle siks että mulla on paha olla. Mä en kommentoinut sun yksityiselämääs vaan tohon sun ramppaamiseen täällä ees sun taas.
ninnithequeen

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juu tajunnu jo ajat sitte et vihaat mua (sattuneesta syystä) mut mä pyydän, anna olla ny. Mul on tapana pahottaa mieleni näist jutuista ja mä haluisin kyllä kovasti tein kans jutella viel...
Stinky

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

En mä sua vihaa. Mä en vaan jaksa aina ymmärtää... Mut enpä jaksa tästäkään jauhaa enempää. Olkoon.


Mua vähän jänskää huominen. Meen kattoo yhtä asuntoa ja jos siinä on kiva ja toimiva pohja niin se ois sit muutto edessä. Nyt jo valmiiks haikee olo koska mä niin pidän (okei rakastan) tästä nykyisestä. Yritän todistella nyt vaan itelleni et ei mun siinä tarvii loppuelämääni asua.
Edelleen haaveena saada se pieni oma piha :]
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Ainaha stinky valittaa kaikesta... mitä välii...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Peukut pystyssä, Stinky! Oma pikkupiha on aivan huippu juttu! Mä sain tänään omalleni pienen kasvihuoneen, 50cm*100cm*150cm. Saa huomenna laitta juttuja sinne... Okei, ei kovin paljoa, mut kuitenkin!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Stinky

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Tänks. Nyt on kyllä (siis jos se on kelvollinen) muutto ihan kerrostalokämppään mut koska se on edullisempi kun nykyinen, niin pääsen säästämään sitä pesämunaa unelmakotia varten :]
Siinäkin on onneks parveke niin saan jatkaa salaattien, herneiden yms kasvatusta siellä.
Asie Payton

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Nyt nukkumaan koko posse. Huomenna paremmat fibat. Teen parit duunit ja liityn sit uniklubiin...
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Parvekekin on kyl loistava, etenkin jos se hiukankaan kookkaampi. Ja lasitetut on varsinkin loistavia, pieniä kasvihuoneita jo itsessään.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Stinky kirjoitti:Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä "Kel onni on, se onnen kätkeköön" - juttua. Miks näin? Miks ei sais näyttää/kertoa että on onnellinen? Onko se muilta muka pois? Onko se vaan katellisten puhetta?

Musta on vaan ihanaa kun täällä joku kertoo että on onnellinen lapsestaan/parisuhteestaan/työstään jne. Se saa mutkin hymyilemään vaikka ois itellä kurja olo :)
Ihmiset on kateellisia ja pahimmat kateelliset voi jopa (yrittää) sabotoida onnea jos sitä hehkuttaa. Kannattaa valita ympärille sellaisia ihmisiä jotka hehkuttaa mukana eikä sabotoi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Xiberia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Minä EN ole perustanut tota neekeriryhmää tosiaan.
Kukaan ei niin sanonutkaan eikä puhunut sun perustamasta yhteisöstä, lue tarkemmin. Eikä se tee susta yhtään sen fiksumpaa, että "vaan" liityit siihen.
Ei vittu, sori mutta nyt oli pakko nauraa :D

Kylläpäs onkin kamalaa kun joku liittyy tuollaiseen ryhmään, meenkin heti ja poistan kyseisen ihmisen kavereistani!!!11 Siis niinQ OMG ja Ziisus Kraist sentään.

Jos joku neekeri perustaisi "En siis tosiaankaan väistä ketään valkoihoista idioottia kadulla" niin sehän lähinnä naurattais. Samoin naurattaa nuo kaikenmaailman muut mukarasistiset ryhmät. Ai niin, paitsi että valkoihoisen naisen on kyllä pieni pakko oppia väistämään ja olemaan katsomatta tummaihoiseen mieheen päinkään kadulla, jollei halua ongelmia...
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^mä vähän luulen että toi yksi ryhmään liittyminen ei ollut se syy miksi xibe ninnin poisti.

Joillekin se on mukarasismia ja hauska läppä, joillekin ei. Jos toisen käsitykset "hauskasta" on niin erilaiset niin en mä nää mitään syytä miksi mun pitäs ehdoin tahdoin kiusata itteäni semmosen tyypin jutuilla jne.

Vähän sama jos joku vetää kilarit koska mainitaan että älä nyt hitossa rasvaa sitä puuta ennen kun rupeat siihen perse edellä kiipeämään.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dumis

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hmm, eihän tuolla ninnin member of groupeissa ollut muita rasistisia ryhmiä?
Dorka ryhmä mutta välillä tuntuu että jotkut liittyy aika helpostikin kaiken muailman huuhaa-ryhmiin ajattelematta.

Jotenkin tuntuu nyt että homma sai taas lisää bensaa liekkeihin kun kyseessä on Ninni. Siinä mun pari senttiä.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ No älä. Ja tää Xiben ja nexien anti oli kyllä ihan paskinta paskaa aikoihin. Älä ND kaivele näitä ketjuja mun tylsiin vapareihini!

edit: okej sori saatto nikit mennä sekasin, en lue uudelleen
Viimeksi muokannut Jenny Daa-aah! ling, 28.05.2010 11:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai Helluntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ehkä oma lehmä on ojassa. Usein maahanmuuttajien suomalaiset puolisot ovat pahimpia vouhottajia. Muu kuin kumppani ja hänen kulttuurinsa ovat paskaa, naiset laittavat päähänsä vaikka mitä rättiä, kun toinen näin tahtoo korostaakseen irtiottoa perverssistä lännestä, ja miehet elättävät kumppaninsa koko sukua, koska pildeä on saatava.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin