Käyttäjien esittelyketju

Yleinen lätinä jä kitinä
prosessi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

PlanBee kirjoitti:Moi.
Moi.
Avatar
Miukkis
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 25.05.2010 4:36
Paikkakunta: helsinki

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Miukkis »

hei,

pitkän foorumitaukoilun jälkeen löydyin tällekin foorumille googlen kautta - sanaa en paljasta.

vuosien nettivittuilemisen ja angstaamisen jälkeen tuntuu siltä, että haluaisi keskustella muuallakin kuin IRC:issä tai nettiroolipeleissä ihmisten kanssa, ja mielummin sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat enemmän kiinni elämässä kun itse.

kuvailisin itseäni varsin kiehtovaksi otukseksi, mielipiteitä on välillä vaikea ja välillä liiankin helppo tuoda itsestään ulos. luen ja ymmärrän itseäni loistavasti, mutta silti en osaa tiedostaa joitain asioita, vaikka hoen itselleni totuuksia asioista.

olen parikymppinen, hieman kolhuja kokenut ja tietynlaisen hetkellisen kovan ulkokuoren ensitapaamisen perusteella antava nuori tytöntyllerö helsingistä, nautin sateisista aamuyöistä, kunhan ei ole kylmä ja ei sada kaatamalla. hyvä perusruoka ja rakkaus ovat myös elämäni täytteitä, vaikka baarissa tuleekin idioottien kanssa nujakoitua, mikäli joku syyn antaa. ystäviä löytyy kourallinen ja en osaa arvostaa ihmisiä ihan niin paljon kuin pitäisi, kiitokset tästä pessimistiselle hetkittäin kusipääisälleni.

koulua olen saanut käytyä peruskoulun ja sen jälkeen onkin ollut pelkkää hyppelehtimistä lukiosta amikseen ja taas lukioon. virallisesti olen kai nyt sairaslomalla, koska psyykkinen terveys ei johdata kouluun ja psykologit ovat perseestä. itsetuhoisuutta ja varsinaista "yhyy kukaan ei rakasta mua" -angstia ei ole vuosiin näkynyt, mutta jatkuvaa turhautumista ja moodswappailua tapaa esiintyä.

toivoisin jaksavani osallistua keskusteluihin, liiankin usein tulee vain suljettua selain aina kun on postaamassa jotain. en myöskään suostu kirjoittaa täydellä kirjakielellä, koska en koe että se on mua itseäni. isot aloituskirjaimet ovat myös perseestä. kiroilen välillä kuulema kuin 50-vuotias pohjanmaalainen mies.

ehkäpä jatkossa saan aikaiseksi luotua jotain fiksua, tuntuu siltä että opiskelemattomuus ja jatkuva nettipelien pelaaminen on vienyt multa kaiken fiksun sanottavan ja luovuuden. tänään luin naistenlehteä ja teki mieli liimailla kaikkea mielyttävää vihkoon, mutten jaksanut.

ehkäpä tämä kelpaa esittelyksi, ehkä ei. ihan sama.
minä tulen milloin minulle sopii, ehkä en tule ollenkaan, ehkä menen aivan toiselle suunnalle!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tervetuloa. Yritä pysyä mukana, lyhytaikaisia kävijöitä on liikaakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manaaja

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Miukkis kirjoitti:nuori tytöntyllerö helsingistä
Nuuh.
NuoriD

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
Miukkis kirjoitti:nuori tytöntyllerö helsingistä
Nuuh.
Muista tsekata henkkarit.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Miukkis kirjoitti:ihmisten kanssa, jotka ovat enemmän kiinni elämässä kun itse.
Joo, täällä on tossun alla elävää wannabe bad boy-lääkäriä, menestyviä laihduttajia, kuivakkoja juristeja, Wincapita-huijareita, poliiseja ja joskus ollut myös sarjamurhaajakin. Tässä porukassa tuntee olevansa vähän vähemmilläkin eväillä hyvin kiinni elämässä, kun aina voi sanoa - että ainakaan mulla ei mene noin huonosti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
Miukkis kirjoitti:nuori tytöntyllerö helsingistä
Nuuh.
Tokaisi pojanlyllerö Espoosta!
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

huima kirjoitti:
Miukkis kirjoitti:ihmisten kanssa, jotka ovat enemmän kiinni elämässä kun itse.
Joo, täällä on tossun alla elävää wannabe bad boy-lääkäriä, menestyviä laihduttajia, kuivakkoja juristeja, Wincapita-huijareita, poliiseja ja joskus ollut myös sarjamurhaajakin. Tässä porukassa tuntee olevansa vähän vähemmilläkin eväillä hyvin kiinni elämässä, kun aina voi sanoa - että ainakaan mulla ei mene noin huonosti.
Niin ja sitten meillä on yksi Niba, joka kyllä kaataa jokerikorttina kaikki edellämainitut.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kaikella ystävyydellä "Miukkis", mä en suosittelis tätä palstaa mielenterveyskuntoutujille. Tää ei oo pohjimmiltaan mikään kiva paikka.
Suosittelisin mieluummin oikeaa elämää. Puhun vakavissani, täällä on flipannut useampikin ihminen, jotka eivät ole kestäneet palstan luonnetta. Ehkä tämä palsta vaatii juuri sen vahvan ihmissuhdepohjan irl, ettei nosta näitä paskoja nettikeskusteluja liian suureen arvoon. Hyviä toki saa ja tuleekin arvostaa. Halusin vain sanoa tämän varoitukseksi. Olet tervetullut, vaikka lyhyeksikin aikaa.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ihanan dramaattista. xD "Welcome to the Haunted House, even for a short while. Haha. Mhaha. BUAHAHAHAA!"
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Koitan suojella lapsia, älä naura!
Prepare for the worstest.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Miksei mua varotettu??!! :evil:

Onneks oon niin kova jätkä, että kestän vittuilut. Tosin ne mitä olen saanut täällä osakseni ovat olleet ihan mun omaa ansiota, mitäs olen välillä aukonut päätäni :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mitä enemmän niitä suojelee sitä varmemmin piloille menevät! 8)

Tärkeintä että puhutaan, minusta?
IRL tuhoan vahingossa ihmiseläimiä, täällä ainakin Manalan "scrambled eggs" ovat mädänneet kupposeensa vähän väliä..
Mä tiedän että Manala on mun hirvee fani mutta yritän kestää kasvavan suosion kun Mylkyn ja Mamalan lisäksi on ilmestynyt vielä joku salanikki?
Normaalisti kasvava suosio mitataan kohdallani ignore-näppäimen avulla, se on varmempi kuin monet Gallupit! Se ei vielä ole 10 000 sekuntia mutta yritän parhaani kun en edes yritä, dissaukseni alkoi ensimmäisestä kirjoittamastani sanasta joten eihän tämä tunnu vielä miltään..
Eli mitä enemmän kiellät sen enemmän myönnät, tämä on niin freudilaista vaikka monet psykologit ovat erittäneet lokaa hänenkin kunniaansa päälle! :P 8)

Miukkis tuossa alempana kirjoitat jotain mutta "believe me!" tulet herkistymään täällä, ihmiset ovat nimittäin herkimmillään Netissä!
Viimeksi muokannut Niba, 25.05.2010 17:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Miukkis
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 25.05.2010 4:36
Paikkakunta: helsinki

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Miukkis »

nowaysis kirjoitti:Kaikella ystävyydellä "Miukkis", mä en suosittelis tätä palstaa mielenterveyskuntoutujille. Tää ei oo pohjimmiltaan mikään kiva paikka.
Suosittelisin mieluummin oikeaa elämää. Puhun vakavissani, täällä on flipannut useampikin ihminen, jotka eivät ole kestäneet palstan luonnetta. Ehkä tämä palsta vaatii juuri sen vahvan ihmissuhdepohjan irl, ettei nosta näitä paskoja nettikeskusteluja liian suureen arvoon. Hyviä toki saa ja tuleekin arvostaa. Halusin vain sanoa tämän varoitukseksi. Olet tervetullut, vaikka lyhyeksikin aikaa.
mua ei rehellisesti sanottuna kiinnosta, jos joku tulee aukomaan päätänsä netissä tai nostamaan mun sanomaani pöydälle, koska osaan jättää idiootit omaan arvoonsa. käsitit ehkä ideani väärin, ja ihmissuhteita irlissä löytyy ihan riittävästi :)
minä tulen milloin minulle sopii, ehkä en tule ollenkaan, ehkä menen aivan toiselle suunnalle!
Bhven

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Voin antaa keskusteluihin sellaisen vinkin, että ei kannata ruveta väittelemään eli vääntämään täällä kenenkään kanssa. Paras strategia on sellainen, että kun kommentoit mielipiteesi johonkin ketjuun toteat sitten viestin loppuun vaan että: Siinä olivat faktat, älä riko ittees. Ja sitten poistut paikalta ja kun joku turbovääntäjä naputtelee vastausta kommenttiisi olet itse jo jossain ihan toisessa ketjussa ja säilytät mielenterveytesi.
Avatar
Miukkis
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 25.05.2010 4:36
Paikkakunta: helsinki

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Miukkis »

Bhven kirjoitti: joku turbovääntäjä naputtelee vastausta kommenttiisi olet itse jo jossain ihan toisessa ketjussa ja säilytät mielenterveytesi.
..mutta kun lukemattomissa viesteissä tulee vastaus ketjuun, niin mitäs sitten teen?
minä tulen milloin minulle sopii, ehkä en tule ollenkaan, ehkä menen aivan toiselle suunnalle!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Huhhei. Jos joku flippaa tällaisista touhuista, on vaikea kuvitella, miten ko. hlö kestää ihan arkipäivän juttuja esimerkiksi kaupassa valintaa Arlan ja Valion maitotöntsän välillä. Ei saatana. No onhan noita KSE:jä ja aina ne jaksavat huvittaa yhtä paljon.
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Miukkis kirjoitti: mua ei rehellisesti sanottuna kiinnosta, jos joku tulee aukomaan päätänsä netissä tai nostamaan mun sanomaani pöydälle, koska osaan jättää idiootit omaan arvoonsa.
This we shall see :)
NuoriD

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Ihanan dramaattista. xD "Welcome to the Haunted House, even for a short while. Haha. Mhaha. BUAHAHAHAA!"
You can check out anytime you like, but you can never leave.

BUAHAHAHAA!
NuoriD

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:
Miukkis kirjoitti: mua ei rehellisesti sanottuna kiinnosta, jos joku tulee aukomaan päätänsä netissä tai nostamaan mun sanomaani pöydälle, koska osaan jättää idiootit omaan arvoonsa.
This we shall see :)
Kuuluisat viimeiset sanat.

Noinhan se on aika monellakin kirjoittajalla. Netissä ei koeta lainkaan tuskaa, mutta silti näppistä hakataan sormet verillä 10 sivua väitellen.
Manaaja

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti:Miksei mua varotettu??!! :evil:
Me haluttiin vaan käyttää sua törkeästi hyväksi omia halujamme tyydyttääksemme.

Kivaa, uudestaan!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Miksei mua varotettu??!! :evil:
Me haluttiin vaan käyttää sua törkeästi hyväksi omia halujamme tyydyttääksemme.

Kivaa, uudestaan!
Lollasin. Manala selkeästi lukee ketjuja.
Dumis

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Miksei mua varotettu??!! :evil:
Me haluttiin vaan käyttää sua törkeästi hyväksi omia halujamme tyydyttääksemme.

Kivaa, uudestaan!
*like*
NuoriD

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti: uudestaan!
Tappivanukasta!
PlanBee
Kitinä paheena
Viestit: 41
Liittynyt: 19.11.2009 23:59

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja PlanBee »

PlanBee kirjoitti:Moi.
Pitääkö tänne kertoa itsestään jotain enemmänkin? Vasta muistin rekisteröityneeni. Olen iso ja ruma ja sairaslomalla omaa syytäni.
Vastaa Viestiin