De-tox-tiistai (kai)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

bliss kirjoitti:Äh. Mä tarvitsen yhden M6 lukkomutterin.
Tuu hakemaan, löytyy ainakin yksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt rupee menee jo tragikoomiseks ja kunnolla. Mun kummitäti, äidin sisko, joka on mutsillakin töissä sai eilen aivoinfarktin, on leikattu yöllä ja makaa koomassa.

Siis voi jumalauta millon tää loppuu?
Manaaja

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Sitten kun kuolet.
ninnithequeen

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:^ Sitten kun kuolet.
Tod näk.

Just nauroin jopa jo faijalle puhelimessa et ei herranjumala tää on jo käsittämätöntä.
bliss

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kaivelin tohon esille vuosien tauon jälkeen luonnoslehtiöt ja muut paperit, maalit, pensselit, hiilet ja pastellivärit.
Jos todella käyttäis tulevan telkkarittoman ajan Johonkin Ihan Muuhun :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^ Sitten kun kuolet.
Tod näk.

Just nauroin jopa jo faijalle puhelimessa et ei herranjumala tää on jo käsittämätöntä.
Mulla kuoli vuonna 1998 rakas kummitäti, mummo ja ukki. Tuntuvat menevän käsi kädessä noi sukulaisten fyysiset vastoinkäymiset :(

Eka kunnon duunipäivä tänään, mä oon ihan poikki. Jengi paahtoi 8h ihan täysillä, söivätkin koneen edessä ja selkeästi kauhea stressi saada se "vaadittu" 50 000 merkkiä täyteen. Mulle opetettiin ohjelman perusteet ja käytiin läpi tieturvajuttuja, tein 5 tunnissa 55 000 merkkiä; kävin paskalla, tupakalla ja söin kunnon lounaan. Taidan kaatua naamalleni jossain vaiheessa..
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Dumis »

annepa kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Lähenki kattomaan ACDC:tä ens viikolla ja mahdollisesti GN'R:ää jos ne nyt tulee ja keikka järjestetään.
Onko sulla jo lippu GN'R:ään?
Juuon. Kaveri vaan viritteli ilmoille huhua että olis vain 10000 lippua myytynä.

Yö menee töissä, laiva saapunee tuossa kympin kulmilla, onneks on ABC ihan vieressä niin saa sieltä evästä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Varasin hotlan "konffatilan" Euroviisukatsomoa varten. Sinne siis ja ehkä pari rapsakkaa baarista...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Se ois sitten parisen tuntia etätöitä ennen unia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jäätävä kuhina palstalla arkena tähän aikaan. Mä sentään aion nukkumaan ihan juuri. Mitäs te muut ny sitten meinaatte, kun nukkua pitäis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Meinasin kohta lopettaa etätyöt tälle päivälle ja nuq. Näitä etätöitä taitaa riittää koko kesäksi, tietty loma poislukien.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Enää kuus tuntia dyynia. Nyt jännää pääseeks kuuhunkusijat jatcoon.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Huhuh mikä päivä. Onneks pulkassa nyte! Enpä ihan heti taida hommata darrulia duunipäivälle, oli kohtis huono idis. Pomo oli kyl kiva ko toi neljä jättipussii karsaa että jaksan pakertaa (siis eiliset rästit myös). =)
Nyt äkkii unille, ziisös mikä väsy!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Euroviisuvoittoa odotellessa!

Tenkanen-TV
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: De-tox-tiistai (kai)

Viesti Kirjoittaja bliss »

SUORA!!!1
Vastaa Viestiin