Liukas Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Na

Re: Liukas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Na »

Marraskuu, tylsistyminen ja kityn tenho on tehnyt tehtävänsä...joten routa porsaan jne.

Nais tu sii juu ool :)
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Liukas Lauantai

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Na kirjoitti:Marraskuu, tylsistyminen ja kityn tenho on tehnyt tehtävänsä...joten routa porsaan jne.

Nais tu sii juu ool :)
Ei mitään hävettävää, kaikilla muillakin sama juttu :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Liukas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nälkä. Mieli tekisi krapulapizzaa, mutta tämäkin ajatus syttyi liian myöhään pizzerioiden aukioloajat huomioon ottaen. Kaapeissa ei ole mitään krapulapäivän ruuaksi sopivaa ja minun on nälkä. Pitääkö mun ihan oikeasti pukeutua ja lähteä Helsinkiin asti, jotta saan roskaruokaa? Tai jos vaan Tikkurilaan asti. Toimisikohan kotiinkuljetus kityn kautta: TILATAAN YKSI KEBAB RANSKALAISILLA KOTIIN KULJETETTUNA, OSOITTEEN SAA YV:LLÄ.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Liukas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tuosta tuli mieleeni, että otin eilen Tintin yögrilliltä makkaraperunat aamiaiseksi. Eivät olleet mitenkään erikoiset ja munakin puuttui. Vaan kaipa ne helpotti heräämisen jälkeistä oloa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Liukas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä taas en ostanut yöllä makkaraperunoita, vaikka seuralaiseni ostikin. Pystyin täysin tunteettomasti katselemaan, kuinka ne ihanat makkaranpalat ja ranskalaiset upposivat neitoon. Nyt tosin voisin sellaiset syödä. Mistä tulikin mieleeni se grilli tuossa kadun päässä...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Gina

Re: Liukas Lauantai

Viesti Kirjoittaja Gina »

Na kirjoitti:Marraskuu, tylsistyminen ja kityn tenho on tehnyt tehtävänsä...joten routa porsaan jne.

Nais tu sii juu ool :)
teretulemast takaisin :)
Vastaa Viestiin