Herutus

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Enthu

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Vaihdoin,oli kivaa olla nahoissasi vähän aikaa :!:
tonyjl

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

MarthaFocker kirjoitti: Kyllä se on Letku niin, että sun pitää tulla tänne Lahtee useammin, kun Lahen räkälöistä tuntuu seuraa löytyvän paremmin.
Ei kato noi etelän nartut on niin ylpeitä, ei ne ymmärrä sun hyvyyden päälle. Oot niin hyvä panee. NUUH!!!
Mä en ookkaan Lahdessa vielä kokeillut? Juuri kyllä kävin siellä mutta eipä aleksanterilla kukaan hihaan käynyt kiinni? Sen kyllä allekirjoitan että etelän nartut on ylpeitä. Siis jos yhtään ovat korean näköisiä ja tietävät sen.. Mutta helsingissä kyllä monesti löytää ihan älykästäkin seuraa.
Yönmustaritari

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Yönmustaritari kirjoitti:Hapoilla ollaan. Ja kunnolla. Lauantain korkkasin ensimmäistä tuopillista jossain malmin juottolassa siinä klo 16:00 pintaa. Siitä kotiin ja pussikaljaa lärviin karatekidiä katsoessa. Meinasin siinä jo klo 18:00 aikoihin, että alkaa olla keho jo sen verran hapoilla, että olisiko parempi jää kotiin.

Ei siinä mitään, että löydän itseni tikkurilasta jostain baarista ennen yhdeksää mutta että loppujen lopuksi päädyn hotelli vantaaseen jo kymmeneltä. Hienoa oli. Kyllä se ruotsinlaivasimulaattori on nimensä veroinen. Tuoppi kaljaa 4,90€ ja kyllähän niitä meni. Olin ihan tolkuttomassa kännisttä koko ajan. Joka kerta kaljaa tilatessani kysyin hintaa kahville ja vedelle mutta aina laskin hinnan liian korkeaksi. Kaljaa. Kaljaa. Kaljaa.

Sinänsä ongelma oli olla yksin liikenteessä noinkin suuressa tilassa mutta hyvin selvittiin. Oin pelimies. Huutelin vieraisiin pöytiin minkä kerkesin. Läppää irtosi. En ole koskaan baari-illan aikana puhunut ja huutanut niin paljon. Jossain vaiheessa menetin äänenikin mutta puolikkaan tuopin ajan hiljaa oleminen toi sen takaisin.

Allekirjoittanut oli siis puheissa vastakkaisen sukupuolen edustuksen kanssa. En siis kätellyt yhtä vaan jopa useampaa objektia. Johtuen kuitenkin edustajiston suuresta lukumäärästä, ei oikein mitään yksitysikohtia jäänyt mieleen. Selvisi kuitenkin se, että jos ei olisi ollut niin kännissä eikä olisi käynyt nirsoilemaan niin kyllä pillua olisi tullut litisteltyä. Semmoinen karjalauma on siellä puljussa liikkeellä, että siitä kuormasta riittää yhdelle jos toisellekin otukselle.

Herutusta ei siis liioin kuitenkaan tapahtunut vaan toiminta keskittyi pääosin olennaiseen eli ryyppäämiseen. Tämä sinänsä oli kuitenkin virhe, koska rahaa paloi liki aivan järkyttävä määrä. Samaisella summalla oli pyörittänyt useamman illan tuossa paikallisessa pöpilässä.
Voihan tauti. Vasta viikkojen jälkeen palailee em. illasta erinäisiä tapahtumia mieleen. Olen mm. "kieltäytynyt" virtsaamisesta miesten lepohuoneessa, koska siellä oli naishenkilöitä. Sittemmin aikani niitä sanallisesti riitittäessä ja ystävällisten poistumiskehoitusten mennessä kuuroille korville olen tarttunut yhtä niskasta ja toista perseestä ja heittänyt ne vuoron perään niskaperseotteella hittoon. Huutanut vielä perään ettei sitten ole mitään asiaa tänne.
MarthaFocker

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Yönmustaritari kirjoitti:olen tarttunut yhtä niskasta ja toista perseestä ja heittänyt ne vuoron perään niskaperseotteella hittoon. Huutanut vielä perään ettei sitten ole mitään asiaa tänne.
HOHOO! Kunnon meno!
MUH!!! MIES!!!

Hyvä Letku. *5*
WanhaPervo

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Yönmustaritari kirjoitti: Voihan tauti. Vasta viikkojen jälkeen palailee em. illasta erinäisiä tapahtumia mieleen. Olen mm. "kieltäytynyt" virtsaamisesta miesten lepohuoneessa, koska siellä oli naishenkilöitä. Sittemmin aikani niitä sanallisesti riitittäessä ja ystävällisten poistumiskehoitusten mennessä kuuroille korville olen tarttunut yhtä niskasta ja toista perseestä ja heittänyt ne vuoron perään niskaperseotteella hittoon. Huutanut vielä perään ettei sitten ole mitään asiaa tänne.
Hyvä! Juuri näin!

On ihme, miten naisilla on joku oikeus tunkea miesten vessaan. Jos mies tekisi samoin, niin poke ohjaisi ulos ravintolan ovesta heti.
kyyppo

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

WanhaPervo kirjoitti:Jos mies tekisi samoin, niin poke ohjaisi ulos ravintolan ovesta heti.
Paitsi jos menee baariin heti aamusta, jolloin poket eivät ole vielä töissä. Kaverilla oli aikoinaan tapana käydä silloisen kantakuppilamme naistenvessassa krapulapaskalla, pääasiassa kai ei kuitenkaan kostona sukupuolisesta syrjinnästä vaan siksi, että miestenhuoneessa ei koskaan ollut paperia eikä yleensä edes muovireunuksia wc-pöntöissä. Olisi se vaan niin helppoa olla nainen..
WanhaPervo

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

kyyppo kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Jos mies tekisi samoin, niin poke ohjaisi ulos ravintolan ovesta heti.
Paitsi jos menee baariin heti aamusta, jolloin poket eivät ole vielä töissä. Kaverilla oli aikoinaan tapana käydä silloisen kantakuppilamme naistenvessassa krapulapaskalla, pääasiassa kai ei kuitenkaan kostona sukupuolisesta syrjinnästä vaan siksi, että miestenhuoneessa ei koskaan ollut paperia eikä yleensä edes muovireunuksia wc-pöntöissä.
Ehkä kyseessä kuitenkin oli pienen ihmisen hiljainen protesti yhteiskunnan näkymättömiä valtarakenteita ja maternalistisia asenteita vastaan?
Yönmustaritari

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

joo´o. Eilen oli firman pikkujoulut ja hapoilla ollaa. Kyllä maar. En itedä johtuuko viinan määrästä vai iän tuomien aivorasitteiden johdannaisista, että ei prkl muista edellisisestä illasta oikein mitään.

Olisin luullut, että hotellivantaan viiden euron tuoppeja ei olisi kovin montaa mielellään maksanut mutta toisin kävi.

No mutta kuitenkin. Muista puhuneeni, ehkä jopa keskustelleeni mustahiuksisen neidon kanssa. Muista sanojen vaihdon vaihtamisen kestäneen tällä kertaa pidempään kuin se perus "hyvä perse-slap" sananvaihdon.

Käsissäni on tallella tuntomuisto siitä, että olen laskenut molemmat käteni hänen lanteilleen. Koitan etsiä kehostani jotain viitettä tapahtumista. Onko minua lyöty, puukotettu, heitelty moottorin osilla. Ei ei mitään. Ei avokämmenlyöntien jäljiltä punoittavia poskipäitä. Ei edes vaatteista ole löydettävissä merkkejä päälle heitetystä olut tuopin sisällöstä.

Muistan kävelleeni pitkin baarikerroksia tämän neidon kanssa mutta en millään muista hänen nimeä tai numeroa tai mikä on aiheuttanut sen ettei minulla ole millään lapulla mitään häneen viittaavaa. Oli tapahtumat mitkä vaan niin muistan silti jonottaneeni yksin taksijonossa ja se harmittaa.

EDIT: Mun kamoista suurin osa löytyi eteisen lattialta muuta osa on teillä tietämättömillä. Se taisi olla ihan kunnon känni. Silloin ei pitäisi muijiin keskittyä. Oppia ikä kakki sano. Nyt niistetään mäyräkoira, että saadaan päivä käyntiin ja uusiin pikkujouluihin, jossa taidan niissäkin keskittyä olennaisee eli ryyppäämiseen.
SingleMalt

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Yönmustaritari kirjoitti: että ei prkl muista edellisisestä illasta oikein mitään. Silloin ei pitäisi muijiin keskittyä..
Ootko tarkastanut, ettei sladdista löydy käytettyä spärdäriä roikkumasta ja puhelimen kalenterista treffit sovittuna anoppilaan?
Lilo

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Lilo »

WanhaPervo kirjoitti:
Hyvä! Juuri näin!

On ihme, miten naisilla on joku oikeus tunkea miesten vessaan. Jos mies tekisi samoin, niin poke ohjaisi ulos ravintolan ovesta heti.
Ejjjjpäs. Stockholmin vessassa parveili taannoin enemmänkin miespuolisia henkilöitä johtuen siitä että jostakin mystisestä syystä herrojen toilettiin oli jono pituudella pilattu. Ja tytöt vaan hihitteli että kerrankin näin päin.

Pokea ei näkynyt lähitienoolla.
WanhaPervo

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Lilo kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Hyvä! Juuri näin!

On ihme, miten naisilla on joku oikeus tunkea miesten vessaan. Jos mies tekisi samoin, niin poke ohjaisi ulos ravintolan ovesta heti.
Ejjjjpäs. Stockholmin vessassa parveili taannoin enemmänkin miespuolisia henkilöitä johtuen siitä että jostakin mystisestä syystä herrojen toilettiin oli jono pituudella pilattu. Ja tytöt vaan hihitteli että kerrankin näin päin.

Pokea ei näkynyt lähitienoolla.
Onko tuo Stockholm joku soittoruokala, vai tarkoitatko Ruotsin pääkaupunkia?
Enthu

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Enthu »

WanhaPervo kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Hyvä! Juuri näin!

On ihme, miten naisilla on joku oikeus tunkea miesten vessaan. Jos mies tekisi samoin, niin poke ohjaisi ulos ravintolan ovesta heti.
Ejjjjpäs. Stockholmin vessassa parveili taannoin enemmänkin miespuolisia henkilöitä johtuen siitä että jostakin mystisestä syystä herrojen toilettiin oli jono pituudella pilattu. Ja tytöt vaan hihitteli että kerrankin näin päin.

Pokea ei näkynyt lähitienoolla.
Onko tuo Stockholm joku soittoruokala, vai tarkoitatko Ruotsin pääkaupunkia?
Tarkoittanee Stockholm Diskotekia Yrjönkadulla
SingleMalt

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

WanhaPervo kirjoitti: Onko tuo Stockholm joku soittoruokala?
Se on sellainen mesta, jossa 27 vuotias mieskin tuntee itsensä jo ikälopuksi, vanhaksi sedäksi.
Poikuus varmastikin laukeasi tuhannen kertaa housuihinsa pelkästä katsomisesta, sillä niin paljon paikassa on piikkikikkejä.
ninnithequeen

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:Poikuus varmastikin laukeasi tuhannen kertaa housuihinsa pelkästä katsomisesta, sillä niin paljon paikassa on piikkikikkejä.
Mikä ihme on piikkikikki :oops:
*vanhus kyselee*
SingleMalt

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti:mikä ihme on piikkikikki
Teinityttöjen tisut, jotka ovat kuin päärynät kyljellään..
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

SingleMalt kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:mikä ihme on piikkikikki
Teinityttöjen tisut, jotka ovat kuin päärynät kyljellään..
Mä luulin että ne on ketunnenät. :shock:
Yönmustaritari

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

SingleMalt kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:mikä ihme on piikkikikki
Teinityttöjen tisut, jotka ovat kuin päärynät kyljellään..
Siis.....

Lähellä banaanitissiä mut ei ihan.
SingleMalt

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Kimmen kirjoitti:Mä luulin että ne on ketunnenät
Mitäs niitten rakkaitten lasten nimistä sanotaankaan..
ninnithequeen

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:mikä ihme on piikkikikki
Teinityttöjen tisut, jotka ovat kuin päärynät kyljellään..
Jaa, no ihmekkös etten tiennyt, omat kun on päärynät alaspäin :lol:
slam

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:Kyllä Gattaca olet keksinyt joukon tekosyitä, miksi et muka kelpaa. Ihan samalla tavalla kuin sinä tykkäät pystytisuista, moni nainen tykkää poikamaisista pystymunista. Minä mukaanlukien.
Voi, mulkku. Haluaisin sen vaimon, mut ei ihan mitä tahansa... mut kohta otan sitten ihan mitä tahansa... ehkä sitä oppii tyytymään osaansa?
Yönmustaritari

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Joo ei kyllä juma mitä tänään tapahtui Kallessa.

Oli kaksi nais henkilöä, joita toverin kanssa koitimme kilvoitella. Tai no minä pääasiassa yksin mutta toveria vahvasti hyäksikäyttäen. Koko helvetin ilta kahteen ihq-söpis-tuleva vaimo-vaihtoehto-mirriin, joista oikeasti ei ihan suoralta kädeltä olisi pystynyt sanomaan kumpi millekin olisi ehkä parempi vaihtoehto.

Itse olisin valinnut tähtäimeeni sen suoremmän nenän omaavan, koska koitan jälkikasvun säästää "nyrkkinenä-syndroomalta".

No alkuillasta kaikki meni hyvin mutta puoli tuntia ennen valomerkkiä, kuin tyhjästä lataistiin vasten kasvoja, että sitä ollaan siten muuten niiku joku lesbopariskunta. Oltiin sitten pistetty parasta päälle, vedetty vain asialliset tumut ja ainoa henkilö, ketä kapakassa lähestyt on lesbo. Voi vittu, että paskempaa karmaa saa oikein hakemalla hakea.

Silti tämä kesustelussa tutustutut mielet oli kyllä semmoinen, että kumppani-vatimukset tuli kyllä täytettyä ainakin näin ennakkoon..

EDIT: Heräsin just sohvalta ja ajattelin korvata kännitypot krapulatypoilla.
Viimeksi muokannut Yönmustaritari, 05.02.2006 10:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Yönmustaritari kirjoitti:Oltiin sitten pistetty parasta päälle, vedetty vain asialliset tumut ja ainoa henkilö, ketä kapakassa lähestyt on lesbo. Voi vittu, että pakempaa karmaa saa oikein hakemalla hakea.
Nyt täytyy kommentoida että: LOL-reps-\o/ :D
Way to go!

Tuo pieksee jo surkuhupaisuudessaan kun mua yritti eräs kymmenen-viistoista vuotta vanhempi blondi kädestä ennustamalla pokata. Olin kuulemma kourani perusteella; "suomenruotsalainen, siistiä sisätyötä tekevä poikarakkautta pelkäämätön kiltti poju."

Todellisuudessa olen Mikkelistä kotoisin oleva hetero duunari, sanomattakin selvää etten lämmennyt moisista kehuista.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Yönmustaritari kirjoitti: Oltiin sitten pistetty parasta päälle, vedetty vain asialliset tumut ja ainoa henkilö, ketä kapakassa lähestyt on lesbo. Voi vittu, että pakempaa karmaa saa oikein hakemalla hakea.
Elä huoli. Saattoivat toki olla toisiinsa päin mutta tuo on myös naisten helppo keino välttää saatille tunkevat uroot. Jutella voi koko illan mutta turha luulla että sillä mitään saisi.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Elukka

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Yönmustaritari kirjoitti:Oltiin sitten pistetty parasta päälle, vedetty vain asialliset tumut ja ainoa henkilö, ketä kapakassa lähestyt on lesbo. Voi vittu, että pakempaa karmaa saa oikein hakemalla hakea.
Älä nyt, olishan se voinut myös olla joku homotranssu. :mrgreen:
Yönmustaritari

Re: Herutus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Melnais kirjoitti: Elä huoli. Saattoivat toki olla toisiinsa päin mutta tuo on myös naisten helppo keino välttää saatille tunkevat uroot. Jutella voi koko illan mutta turha luulla että sillä mitään saisi.
Ei kyllä minusta monen tunnin, hauskojen juttujen kertominen pitää korvata pillulla.
Vastaa Viestiin