Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

annepa kirjoitti:Väitättekö muka että ette itse tekisi perseraiskaussopimuksia jos teillä olisi siihen mahdollisuus? Ai väitätte? Valehtelette.
Aina kun teen perseraiskaussopimuksia, tiedän että silloin työn laadunvarmistus ja ohjaus pitää olla ihan eri tasolla. Ja jos en osaa kumpaakaan, en edes yritä tehdä perseraiskaussopimuksia.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21436
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ crowbar puhuu asiaa!

A niin, unohtui esittäytyä: Arhinmäki tässä vaan terve. Oli niin hyvä kommentti, että piti heti lainata sivustahuutajan riistopaskaluuria. Mut nyt pitää mennä, alkaa kato matsi.

Eikun perseet penkkiin ja rötösherrat kuriin!
T: Kansanedustaja Arhinmäki
RP

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja RP »

* Olen maksanut yli tunnin laskuja kun netti pätkii nonstop, ja mulla on lyhyt pinna vittuilevaan tekniikkaan. Josko viides kerta puhelinlaskua maksaessa toden sanoisi.

* Yksi luottokorttiostos oli veloitettu kahteen otteeseen.

* Electroni ei poista enää varauksia tilin saldosta, ainoa syy miksi mulla edes se on. Tämä selittää miksi saldot pomppii päin vittua ja olen ulkona kuin käki.
RP

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja RP »

Enää ei vituta kun on mieletön hottis ajamassa nurmikkoa ja siistimässä pusikoita. Kiva taloyhtiö, hyvät maisemat. Kyllä tässä ihan silmä lepää. Pitää tehdä tikusta asiaa tai jotain!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

huima kirjoitti:
annepa kirjoitti:Väitättekö muka että ette itse tekisi perseraiskaussopimuksia jos teillä olisi siihen mahdollisuus? Ai väitätte? Valehtelette.
Aina kun teen perseraiskaussopimuksia, tiedän että silloin työn laadunvarmistus ja ohjaus pitää olla ihan eri tasolla. Ja jos en osaa kumpaakaan, en edes yritä tehdä perseraiskaussopimuksia.
Niin. No arvaat varmaan mitä me saadaan alihankkijoilta (ainakin suurimmalta osalta). Ihan silkkaa paskaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

annepa kirjoitti:Niin. No arvaat varmaan mitä me saadaan alihankkijoilta (ainakin suurimmalta osalta). Ihan silkkaa paskaa.
Aika sukka tilanne.

Hassua sinänsä että teillä on siellä niin paljon fiksua väkeä töissä, jotka ymmärtävät että partnereita perseraiskaamalla ei saada kunnollista tulosta ja luovaa inputtia aikaiseksi -- ja silti sitä tehdään oikealta ja vasemmalta.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Vituttaa ihan kaikki.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vendetta kirjoitti:Vituttaa ihan kaikki.
Hakkaa vaimoas sitten.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vendetta kirjoitti:Vituttaa ihan kaikki.
Hakkaa vaimoas sitten.
Ei oo sitäkään saatana. Voi ku oisin lesbo.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vendetta kirjoitti:Ei oo sitäkään saatana. Voi ku oisin lesbo.
No päästä ny ees naapurin eskortista ilmat. Tai hakkaat naapurin emännän. Tai jospa kuitenkin menet torille syöttämään viinalla marinoitua höttöleipää puluille ja ihailet vierestä, kun ne liiskaantuvat näyteikkunoihin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vendetta kirjoitti:Ei oo sitäkään saatana. Voi ku oisin lesbo.
No päästä ny ees naapurin eskortista ilmat. Tai hakkaat naapurin emännän. Tai jospa kuitenkin menet torille syöttämään viinalla marinoitua höttöleipää puluille ja ihailet vierestä, kun ne liiskaantuvat näyteikkunoihin.
Ihania ja kauniita ajatuksia.
Valitettavasti en pääse, kun mun pitää vartioida tuon rakkaan kiljukaulani unta. Joudun siis terrorisoimaan virtuaalisesti ihmisiä.. eikä sekään onnistu kun täälä ei ole ketään paskapäätä.
RP

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja RP »

Vaola kirjoitti:
RP kirjoitti:* Electroni ei poista enää varauksia tilin saldosta, ainoa syy miksi mulla edes se on. Tämä selittää miksi saldot pomppii päin vittua ja olen ulkona kuin käki.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :? :? :? :? :?

Häh, miksei? Onko sama kaikilla pankeilla? WTF???
En osaa sanoa. Kuukauden ihmetellyt saldon pomppimista vaikka veloituksia ei tule. Olen sitten laskenut, että jos varaukset ei näy saldossa niin näyttää oikealta. Tänään aamulla kävin katsomassa saldon, sen jälkeen vingutin electronia sielllä sun täällä = summat varattuina, mutta saldo edelleen sama. Paska. Helpotti mun elämää kummasti, siksi en edes halunnut pankkikorttia.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

huima kirjoitti:
annepa kirjoitti:Niin. No arvaat varmaan mitä me saadaan alihankkijoilta (ainakin suurimmalta osalta). Ihan silkkaa paskaa.
Aika sukka tilanne.

Hassua sinänsä että teillä on siellä niin paljon fiksua väkeä töissä, jotka ymmärtävät että partnereita perseraiskaamalla ei saada kunnollista tulosta ja luovaa inputtia aikaiseksi -- ja silti sitä tehdään oikealta ja vasemmalta.
Ne, jotka tietää tämän, ei ole niitä jotka päättää. Ne jotka päättää, saattaa joskus kuulla meiltä maan matosilta ihan käypiä todisteitakin, mutta ne jostain syystä ei kiinnitä niihin mitään huomiota. Tässä kohtaa eivät kohtaa päättäjien ja ruohonjuuritason tiedot yhtään.

V***u ko haluttais valittaa vielä lisää mutta en saa :( No valitan sit työkavereille lisää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Ja edelleen jatkuu vitutus. Ehkä jotkut jutut ei vaan ala skulaamaan. ikinä.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Alkaa kevyesti vituttaa nämä routavauriot teissä, joita ei näköjään saada korjatuksi ennen ensi talvea, jos silloinkaan. Olen pari kertaa täräyttänyt tällaiseen ylläri-ylläri -monttuun länsiväylällä ja kehällä, ja tänään kävin tasapainottamassa auton renkaat kun tuntuu 110km/h:ssa perseessä värinää.

No, eihän ne vanteet mitään epätasapainoisia olleet, vaan kolme vannetta neljästä on soikeita kuin ilmapallot noihin routamonttuihin ajamisien vuoksi. On kuulemma ihan yleistä että matalaprofiilirenkailla varustetut isot aluvanteet menevät paskaksi tommosissa 2-tonnia painavissa autoissa noihin routakuoppiin. Tekis melkein mieli räjäyttää joku tienhoitolaitos.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:Tekis melkein mieli räjäyttää joku tienhoitolaitos.
Eikös se ole yksityinen firma nykyään jo? Destia tms.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla se kuoppa puhkas renkaan. Tyhmä kuoppa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja RP »

Näissä pankkijutuissa on nyt jotain laajempaakin ongelmaa ollut kuukauden verran, oli nimittäin juttua alkuviikosta ja monella ei taaskaan (omani mukaanlukien) vinkunut millään kortti. Eikös nyt tullut joku uusi systeemi tjmv. maksujuttuihin, johtuiskohan siitä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vaola kirjoitti:Siis ei ole totta... Oon kuusi vuotta säilyttänyt yhden kahdeksannumeroisen tunnusluvun päässäni, käyttänyt sitä vakituisesti ja nyt muistan vain loppuosan! :evil:
Kyllä se kohta plopsahtaa kunhan et mieti sitä ankarasti.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Mulla se kuoppa puhkas renkaan. Tyhmä kuoppa!
Kyllä mulle tienpitäjä maksoi vanteen ja renkaan. Korvaushakemus vaan liikkeelle ! Toki tiessä oleva reikä ja sijainti pitää osata osoitta/kuvata/jne.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18758
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suvinen kirjoitti:Ehuh! Katsoin sitten viimeksi eilen nopeasti, että tilini saldo on kympin miinuksella, ilmeisesti viikonlopun baarireissun seurauksena. Olin kauppaan menossa ja mies siirsi tilille muutaman kympin. Tänään sitten katsoin joko lapsilisät olisivat tulleet. No olivat tulleet - siitä huolimatta tili oli mukavat 130 euroa miinuksella. Oli sitten ilmeisesti ollut joku viive pankkiyhteyksissä; eilisen iltapäivän aikana tililtä oli hävinnyt veloituksina ainakin viiden päivän ostokset. Kaikki toki omiani, mutta ilmeisesti olivat kasaantuneet jonnekin, ja kun en joka päivä käy tilitapahtumia läpi olin olettanut että ko. ostokset olivat veloitetut jo aikapäiviä sitten. Eipä olleet. Nyt onkin edessä sitten toooodella köyhä juhannus, kun visankin luottoraja kolkuttelee ihan nurkan takana. Voi kiesus kun vituttaa.
Joko olet vastanut "Oletko köyhä?"- kyselyyn?

Joo on sentään satanen jussin viettoon..
Mutta on se mukavaa että toiset voi ostella lukaaleja ja mutkustella ympäri maapallon, toisaalta mahdollisuus joutua piikkirauskun pistämäksi tai lento-onnettomuuteen on häviävän pieni..


Ja pitääkö niitä matalaprofiilirenkaita sitten harrastaa? Nehän ovat epäkäytännöllisiä ja eikä voi niitä pelkästään kehua kaikkien ominaisuuksiensa puolesta!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pulkannaru kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mulla se kuoppa puhkas renkaan. Tyhmä kuoppa!
Kyllä mulle tienpitäjä maksoi vanteen ja renkaan. Korvaushakemus vaan liikkeelle ! Toki tiessä oleva reikä ja sijainti pitää osata osoitta/kuvata/jne.
En jaksa, ei mennyt omasta pussista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18758
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaola kirjoitti:Siis ei ole totta... Oon kuusi vuotta säilyttänyt yhden kahdeksannumeroisen tunnusluvun päässäni, käyttänyt sitä vakituisesti ja nyt muistan vain loppuosan! :evil:
Muistan 11 numeroisen pankkitilini? En käytä sitä kuin kerran pari kuussa..
9 olisi lukuna parempi tai 12 nekun voi jakaa kolmeen yleensä 3+3+3+3+3..., 7+7+7 lukusarjat kai ovat helpoimmin musitettavaissa..
Mobiilinumerot on tymiä, niissä on 3+3+4 sarja tai jos haluaa 3+3+3+1..
Kaikkein perhautta ovat kuitenkin numero ja kirjain sekaletkat.. j9k u83 99l 98p i8u..
Näistä ollut aimeiinkin kitinähistoryssä vääntöä.. toisilla on parempi muisti kuin toisilla ja NDllä mutakantinen nahkainen muistikirja..
Pyyhin Netikettiin..
Bhven

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Manaaja kirjoitti:On kuulemma ihan yleistä että matalaprofiilirenkailla varustetut isot aluvanteet menevät paskaksi tommosissa 2-tonnia painavissa autoissa noihin routakuoppiin. Tekis melkein mieli räjäyttää joku tienhoitolaitos.
Vai kannattaisiko adaptoitua tienhoidon evoluutioon ja jättää seuraavalla kerralla hankkimatta matalaprofiilisia aluvanteita.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bhven kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:On kuulemma ihan yleistä että matalaprofiilirenkailla varustetut isot aluvanteet menevät paskaksi tommosissa 2-tonnia painavissa autoissa noihin routakuoppiin. Tekis melkein mieli räjäyttää joku tienhoitolaitos.
Vai kannattaisiko adaptoitua tienhoidon evoluutioon ja jättää seuraavalla kerralla hankkimatta matalaprofiilisia aluvanteita.
No kun tota. Sellaiset nyt alkavat olemaan noissa autoissa vakiokokoisia tehdasvakiovarusteita, eikä mitään jälkihankintoja. Ihan auton alkuperäiset tehtaalta tulleet aluvanteet ovat kyseessä, saatanan nenäkääpiö.