Käyttäjien esittelyketju

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

PlanBee kirjoitti:
Pitääkö tänne kertoa itsestään jotain enemmänkin? Vasta muistin rekisteröityneeni. Olen iso ja ruma ja sairaslomalla omaa syytäni.
Ei ole pakko kertoa mitään, mutta saa toki vuodattaa (omalla vastuulla) vaikka koko elämäntarinansa. Voit olla varma, että sitä ruoditaan sen jälkeen pitkään ja hartaasti :P
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Manaaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Miksei mua varotettu??!! :evil:
Me haluttiin vaan käyttää sua törkeästi hyväksi omia halujamme tyydyttääksemme.

Kivaa, uudestaan!
Oot kauheen ilkee, en tykkää susta enää!!1
Manaaja

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mayah kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Mayah kirjoitti:Miksei mua varotettu??!! :evil:
Me haluttiin vaan käyttää sua törkeästi hyväksi omia halujamme tyydyttääksemme.

Kivaa, uudestaan!
Oot kauheen ilkee, en tykkää susta enää!!1
Tykkäät kumminkin että sua vähän käytetään!11
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

MEE likes your boobs too!

:google:

:twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Noniin, siis esittäydytäänpä.
Olen tekoälyllä varustettu blondi rääväsuu stadista. Mulla on ihana pikkuneiti ja teen työtä jossa mun pitää olla asiallinen. Netti on mulla kanava jossa laskettelen kaikki aivopieruni ja vittuuntumiseni hyvin vapautuneesti pihalle. Koittakaa jaksaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Älä anna isottelijoiden säikäyttää itseäsi pois täältä. Tää on niin sisäsiittoinen mesta, että uutta verta todellakin kaivataan.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

^Ei pelkoa. Olen melkoisen paksunahkainen.
Saisi vaan pikkasen olla enempi eloa täällä :/
Manaaja

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

swirl kirjoitti:^Älä anna isottelijoiden säikäyttää itseäsi pois täältä. Tää on niin sisäsiittoinen mesta, että uutta verta todellakin kaivataan.
No niin no. Tää on tosiaan vähän kuin siirtyisi siskon sijaan kerrankin serkkuun asti.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

^Mitä sä sössötät...?
Manaaja

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Sitä, että ei tää nyt niin kovin "ei sisäsiittoista" ole, kun ottaa huomioon että 90% käyttäjistä on tullut tänne Citystä, niinkuin sinäkin.
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

^Nii joo.
Mut en mä oo aatellu teitä ketään siittää. Tokihan mieli voi muuttua matkan varrella.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vendetta kirjoitti:^Nii joo.
Mut en mä oo aatellu teitä ketään siittää. Tokihan mieli voi muuttua matkan varrella.
Kyllä ensimmäiseksi sun pitää omaksua joku perinteisen pikkumainen ja huumoritajuton rooli ja jos joku sulle sanoo jotain poikkipuoliseen vivahtavaakaan, niin heti äyskäiset täys'laidallisen vedenrajaosastoon!
Sitten alkaa sota ja kaikkea kirjoittamaasi sekä yö- että päiväpommitetaan.

Voi olla tietysti että sedät auttaa siviilisäädystään riippumatta ja antaa sulle hoitoja virtuaalisesti, huima varaa sulle vuoron vaahtokylvystään, joku nigger soittelee sulle kitaraansa ja Gat esittelee kartanoaan orimattilassa, paitsi ei se voi jos sulta puuttuu pystytisut ja et tykkää pitää vapaata pesuvuoroistas..

Älä pelkää, pahimmat riitapukarit ja numba vierailee välillä siihen asti kunnes tekevät ruskea- ja kosteasilmäisen poistumisen, saatuaan miehekkään itkupotkuraivarin ja/tai vain saatuaan selkäänsä nettiväittelyn tiimellyksessä omasta syystään.. Toiset vaan kyllästyy, jos minä kyllästyn niin seurauksena on vain asiattomia ja vittumaisia viestejä, sillä jokaisessa meistä on pehmeä kohta..

Jos joku saa vaurion niin paina vain lujempaa haavaa, ei siksi että vuoto tyrehtyisi vaan siksi että toinen vuotaisi nopeammin kuiviin..

Eikä haukku haavaa tee vaikka joskus tuntuisi siltä että olisi kirveellekin töitä..

Aasi on jumala joten hänen sanansa on laki..
Manala on ainoastaan väärä messias jonka tulosta PetriFB varoittelee viestiketjuissaan..

Minä olen tunnoton enkä välitä tunteistasi, oikeuksistasi tai mitä nyt sitten keksitkään.

Itse olen jo päässyt melkein Nirvanaan ja joskus joku kirjoitus vain naurattaa koska heijastaa kirjoittajaansa niin hyvin..

Jos olet taas vain yksi huomiohuora lisää, on se ihan oma häpeäsi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Niba kirjoitti:
Vendetta kirjoitti:^Nii joo.
Mut en mä oo aatellu teitä ketään siittää. Tokihan mieli voi muuttua matkan varrella.
Kyllä ensimmäiseksi sun pitää omaksua joku perinteisen pikkumainen ja huumoritajuton rooli ja jos joku sulle sanoo jotain poikkipuoliseen vivahtavaakaan, niin heti äyskäiset täys'laidallisen vedenrajaosastoon!
Sitten alkaa sota ja kaikkea kirjoittamaasi sekä yö- että päiväpommitetaan.

Voi olla tietysti että sedät auttaa siviilisäädystään riippumatta ja antaa sulle hoitoja virtuaalisesti, huima varaa sulle vuoron vaahtokylvystään, joku nigger soittelee sulle kitaraansa ja Gat esittelee kartanoaan orimattilassa, paitsi ei se voi jos sulta puuttuu pystytisut ja et tykkää pitää vapaata pesuvuoroistas..

Älä pelkää, pahimmat riitapukarit ja numba vierailee välillä siihen asti kunnes tekevät ruskea- ja kosteasilmäisen poistumisen, saatuaan miehekkään itkupotkuraivarin ja/tai vain saatuaan selkäänsä nettiväittelyn tiimellyksessä omasta syystään.. Toiset vaan kyllästyy, jos minä kyllästyn niin seurauksena on vain asiattomia ja vittumaisia viestejä, sillä jokaisessa meistä on pehmeä kohta..

Jos joku saa vaurion niin paina vain lujempaa haavaa, ei siksi että vuoto tyrehtyisi vaan siksi että toinen vuotaisi nopeammin kuiviin..

Eikä haukku haavaa tee vaikka joskus tuntuisi siltä että olisi kirveellekin töitä..

Aasi on jumala joten hänen sanansa on laki..
Manala on ainoastaan väärä messias jonka tulosta PetriFB varoittelee viestiketjuissaan..

Minä olen tunnoton enkä välitä tunteistasi, oikeuksistasi tai mitä nyt sitten keksitkään.

Itse olen jo päässyt melkein Nirvanaan ja joskus joku kirjoitus vain naurattaa koska heijastaa kirjoittajaansa niin hyvin..

Jos olet taas vain yksi huomiohuora lisää, on se ihan oma häpeäsi..
Jotenkin kaunista ja ihanan liikuttavaa. Mua ei numba ja sen sikiöt ihan kauheesti jaksa vapisuttaa kun se kummiski kokkaa mammalleen lihapullia ja on ihan hirmusen lutunen.

Aattelin vetästä ihan fiilispohjalta, jos mua huomiohuoratuttaa tässä joku ilta niin annan palaa. Jos mua vituttaa(aina siis) puran itseäni ja sitä rataa.

En jaksa yrittää, koska oon laiska ja lihava ja se ei kertakaikkiaan vaan sovi mulle. Lähen jos joskus alkaa tuntua siltä, siihen asti paskannan sormieni kautta.
Manaaja

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vendetta kirjoitti:Lähen jos joskus alkaa tuntua siltä, siihen asti paskannan sormieni kautta.
Jumalauta, se onkin slam valeasussa. Tervetuloa takaisin, slamppa!
Avatar
Vendetta
Kitinä paheena
Viestit: 45
Liittynyt: 15.06.2010 19:45
Paikkakunta: Tsadi

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Vendetta »

Manaaja kirjoitti:
Vendetta kirjoitti:Lähen jos joskus alkaa tuntua siltä, siihen asti paskannan sormieni kautta.
Jumalauta, se onkin slam valeasussa. Tervetuloa takaisin, slamppa!
Homo.
Dumis

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

En oo kirjoittanut sinne enää moneen kuukauteen, it wasn't my fault!
Manaaja

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Koska Dumari on muka onnistunut olemaan mitään muuta kuin kaikkien pitämä pikku mussukka? :D

Ja ei, sitä yhtä narsistista kaikkien kiusaamaa viatonta pikku kuulapäätä ei lasketa.
Manaaja

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Koska Dumari on muka onnistunut olemaan mitään muuta kuin kaikkien pitämä pikku mussukka? :D
No tätä minäkin ihmettelen. Oli vielä ensimmäisenä mainittuna. Kelailin onkohan kyse edes samasta nimimerkistä.. Oli haastanut tappeluun ja uhonnut vetävänsä turpaan. WTF?
Anna kun heitän villin arvauksen: Ko. hevonpaskaa jauhanut henkilö oli Leccare?

Joo, en mäkään ole sinne kirjoittanut yli vuoteen, joten aika pätevä terroristihan mäkin tässä olen. Ties mitä uhkailen ja haastelen mennen tullen.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Piti mennä sitten cityyn lurkkimaan. Ilmeisesti uusi moderointilinja on jotain vähän diktatuuria kevyempää. Ja se vähä mitä siellä näytään kirjoittavan on...no... aika väsynyttä. Jäljellä näyttäs olevan lähinnä juuri noita "se sano mulle rumasti, antakaa sille banni"-tyyppejä.

Ei kyllä harmita pätkääkään että tuli poistuttua sieltä apu-kaijan myötä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dumis

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Toi Leccare on kyllä ihan pipi tapaus, ei siitä kannata välittää. Aikoinaan se päätti vittuilla mulle Ladymoonissa ja annoin sanallisesti takaisin ja sitten kun jäi jalkoihin, niin narikassa yritti skodasta mua polvella.
Väistin ja poistuin paikalta.

No mitä hän sitten tekee? Perustaa Cityyn seuraavana päivänä ketjun "Aggressiiviset juoppolallit" Ravintola-osioon.
Kauko Säädin

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Kauko Säädin »

Yksi niistä muista.
Manaaja

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:Tää oli siis kirjoitettu neljä päivää sitten. Samanlaista tekstiä oli puoli sivua; en jaksanut koko mammuttimaista viestiketjua edes lukea. Jotain kamalaa kriisiä siellä nyt näköjään on menossa ja kovasti veikkaillaan kuoleeko koko palsta. O tempora, o mores..
Joo toi Leccare on oikeasti surullisin nuppivikainen mitä on kuuna päivänä intternotin laajoilla vatipäälinjoilla vastaan tullut. Se on aivan oikeasti sairas jannu, jonka kosketus reaalielämään on aika surullisen ohut ja fiktiivinen.

Jannu haastaa riitaa ja tappelua minkä pystyy, ja on kuitenkin itse aina se viaton pikku mussukka, joka on vaan vierestä seurannut "paskasakin" riehumista.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Leccare tulee tänne -> minä häivyn.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:Siistiä! Miten me saatais se houkuteltua tänne??
Ei se sama vitsi jaksa kauaa naurattaa. Myrkyttyy vain koko palsta, ihan niinkuin Cityssäkin. Ton hepun takia sieltä on aika helvetin moni lähtenyt kiitämään. Minäkin hyvin pitkälti. Niinkuin voi huomata niin toi flipperi jatkaa vielä vuosia sen jälkeenkin, kun "roskasakki" on jo poistunut paikalta. Sen verran pahasti lantussa vippaa.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Käyttäjien esittelyketju

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Cityyn kypsynyt, nimimerkkiä vaihtanut onlaineri. Kirjoittaa valmiiksinaurettuja juttuja, joita muut eivät ymmärrä...
Vastaa Viestiin