Miehille: Pitkät naiset

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Pitkät naiset

Voisin seurustella itseäni pidemmän naisen kanssa.
30
75%
Voisin panna itseäni pidemmän naisen kanssa, mutta en seurustelisi.
9
23%
En edes panisi.
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 40

Hebuli

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:... ja toisesta päästä esimerkki, kun olin erään missitasoisen blondikaunottaren kanssa vaateostoksilla Isossa Ompussa niin ne kohtaamamme urheilulliset-lähes-kaksimetriset miehet katsoivat minua ihan äimänä että "tommosen kanssa?!!?
"Katsoivat" vai "sanoivat"?
nypari

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja nypari »

Vaihtoehdot 4) Olen seurustellut ja 5) Seurustelen puuttuvat. Seurustelen ättömoument eli häviökseni 181 - 182. Alussa hieman totuttelua, ei enää. Niin... ja kai tuo vaihtoehto olen pannut/paneskelen puuttuu myös.
Enthu

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Enthu »

saisi olla mieluummin mua lyhyempi koska en ole nähnyt / tavannut yli
193cm naista...vaikka tietysti etua olisi et olisimma suht samanpitusia ei tarttis kumarrella liikoja suudellessa :P
AarneAnkka

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hebuli kirjoitti:"Katsoivat" vai "sanoivat"?
Ilme kertoo enemän kuin 10^3 sanaa.
AarneAnkka

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hebuli kirjoitti:Yleisesti käytetty teema. Muistuuko mieleen vanha sarjakuva Vihtori ja Klaara, jossa Klaara välillä löi miestään ympäri korvia jos vihastui tälle, ja tämä oli erityisen hauskaa? Sama toistunut myös vaikka kuinka monissa mykkäajan komedioissa.
.. ja sama toistuu nykyään hieman varioituna, tyyliin nainen on lähitaistelukoulutuksen saanut tappokone, ja on erityisen hauskaa ja oikein kun hän pahoinpitelee tietokone-eksperttimiestä koska tämä sattuu myös olemaan nyhvö niljake.

Hmm... onkohan muuten aina pidempi = tappokykyisempi, automaattisesti? Meinaan, mitä muutakaan "turvallisuus" isomman miehen kohdalla on kuin tappokykyä? Kykyä siirtää raskaita esineitä ja ylettyä ylähyllylle? Toihan on käytännölisyyttä eikä turvallisuutta.
RolloTomasi

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vastasin voisin seurustella, mutta kysymyshan on minun osaltani pelkastaan teoreettinen.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Juu mikässiinä jos nainen muuten on puoleensavetävä ja kaiken lisäksi henkisiltä ym. ominaisuksiltaan sopiva. Ei pieni pituustappio tunnolle ota. Tosin jos lähdetään puhumaan päätä pidemmistä niin olisi ehkä rehellisyyden nimissä tuo ihastuminen/tutustuminen isomman kiven alla.

Esimerkki ääripäästä :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Herra Manala

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Pidän naisista pituuteen katsomatta. Sen sijaan naiset tuntuvat aina olevan kiinnostuneita pituusasioista.
tuulenpuiska

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

nypari kirjoitti:Vaihtoehdot 4) Olen seurustellut ja 5) Seurustelen puuttuvat. Seurustelen ättömoument eli häviökseni 181 - 182. Alussa hieman totuttelua, ei enää. Niin... ja kai tuo vaihtoehto olen pannut/paneskelen puuttuu myös.
Vähän samoilla linjoilla. Haluaisin uskoa että pituus ei ole este vaan henkilön persoona ratkaisee. Vaan kerta ei ole tullut koettua en voi varmuudella poissulkea etteikö vastakkaisen sukupuolen pituus latista kiinnostusta.
slam

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja slam »

Naisten vaatimus ja pelkopolitiikan tuntien :lol: arvelisin, että tuskin lyhyenä kelpaisin, että vastauksella ei ole silloin merkitystä
Enthu

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Tietysti myös persoona ratkaisee :wink:

*tekee edellistä viestiään ko aiheesta ymmärrettävämmäksi*
Edith

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä oon silleen niiku positiivisesti ilahtunut mieten vastauksista edelleen. Kyllä näyttää tosiaan siltä, että naiset on keskimäärin tässä asiassa siis pinnallisempia kuin miehet. Naiset ottamaan mallia!
ManZel

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja ManZel »

Ei haittaa, vaikka yleisesti kyllä pidän pienemmistä naisista. Tähän en ole löytänyt selitystä.

Pari vuotta sitten tapailin naista joka oli minua muutaman sentin pidempi. Asia ei vaivannut sen enempää minua kuin häntäkään, mikä oli tavallaan ihme koska hän oli sen tyyppinen ihminen, jolle pinnalliset arvot tuntuivat olevan kovin tärkeitä.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Mikäs siinä, kunhan ei ole pelottavan kookas nainen.

Tässä toinen esimerkki ääripäästä:
http://massdestraction.com/1222-The_wor ... t_man.html
"I want you to get excited about your life."
Edith

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hallusinaatio kirjoitti:Mikäs siinä, kunhan ei ole pelottavan kookas nainen.
No, miehet ja miekkoset, missäs se pelottavuuden raja sitten kulkee?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti: No, miehet ja miekkoset, missäs se pelottavuuden raja sitten kulkee?
Tämä kiinnostaa täälläkin, senttejä ja kiloja siis peliin, onko ulkonäkörajoituksia?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Enthu

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Enthu »

160-190 cm ... 85-90kg maksimipaino...ei saa olla susiruma...ei liian kaunis vaan sellanen sopiva :)
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Edith kirjoitti: No, miehet ja miekkoset, missäs se pelottavuuden raja sitten kulkee?
Miekkosten edustajana vastaan, että bodarinaiset ovat yleensä melkoisen pelottavia.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Lolita kirjoitti:
Edith kirjoitti: No, miehet ja miekkoset, missäs se pelottavuuden raja sitten kulkee?
Tämä kiinnostaa täälläkin, senttejä ja kiloja siis peliin, onko ulkonäkörajoituksia?
Tuon on hiukan hypoteettinen kysymys (Mitähän se sana oikeasti tarkoittaa?) niin kauan kuin, en voi väittää koskaan tavanneeni itseäni pidempää, siis sen jälkeen kun kasvoin nykyiseen mittaani.

Lolita on kyllä todennut mulle jo että, pidempiäkin naisia on kuin omapituuteni.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Lolita kirjoitti:Tämä kiinnostaa täälläkin, senttejä ja kiloja siis peliin, onko ulkonäkörajoituksia?[/color]
Yleensä integroitu naistutkani keilaa ensisijaisesti itseäni lyhyempiä naisia, joilla ei myöskään ole sairaalloisen suurta kilomäärää taakkanaan. Ulkonäkörajoitteista muutamia mainitakseni:
- ei hupsun näköisille piirretyille kulmakarvoille sekä ylettömälle meikin käytölle
- tatuoinnit ja lävistykset herättävät minussa enemmänkin kummeksuvia kysymyksiä kuin ihailua
- ei kai tässä mitään ilmiselviä karseuksia tarvitse edes luetella
"I want you to get excited about your life."
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja brona »

Lolita kirjoitti:
Edith kirjoitti: No, miehet ja miekkoset, missäs se pelottavuuden raja sitten kulkee?
Tämä kiinnostaa täälläkin, senttejä ja kiloja siis peliin, onko ulkonäkörajoituksia?
Alkaa kiinnostaa minuakin. Sain teininä trauman, kun bussissa mua olkapäähän ulottunut mies tuijotti vihamielisesti.
gullible

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja gullible »

brona kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Edith kirjoitti: No, miehet ja miekkoset, missäs se pelottavuuden raja sitten kulkee?
Tämä kiinnostaa täälläkin, senttejä ja kiloja siis peliin, onko ulkonäkörajoituksia?
Alkaa kiinnostaa minuakin. Sain teininä trauman, kun bussissa mua olkapäähän ulottunut mies tuijotti vihamielisesti.
Aika hyvin: naisenpuolikkaat esittävät vaativaan sävyyn kysymyksiä ei-haluttavasta pituudesta, kun samassa threadissa ensin 97% miehistä ilmoittaa, ettei liika pituus tee naisesta ei-haluttavaa. Teillehän tässä ne sentit merkkaavat.

Luotan himooni siinä, ketä naista pidän sexuaalisesti kiinnostavana - ei minun tarvitse miettiä senttejä tai kiloja.
Feiz

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Itse pidän pienikokoisista tytöistä.
All good things come in small packages.
Sellaset amazonit ei kyllä saa viisaria värähtämään oli se sitten minkä näköinen vaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja Lolita »

gullible kirjoitti:Aika hyvin: naisenpuolikkaat esittävät vaativaan sävyyn kysymyksiä ei-haluttavasta pituudesta, kun samassa threadissa ensin 97% miehistä ilmoittaa, ettei liika pituus tee naisesta ei-haluttavaa. Teillehän tässä ne sentit merkkaavat.

Luotan himooni siinä, ketä naista pidän sexuaalisesti kiinnostavana - ei minun tarvitse miettiä senttejä tai kiloja.
Uteliaisuudesta piti kokeilla, lähteekö joku määrittelemään kovinkin tarkasti kokorajoja potentiaaliselle naiskumppanille. Tosiasia kuitenkin on, että fiilispohjalla mennään, joko toinen viehättää tai ei ja jos miestä ei isokokoinen nainen viehätä, en lähtisi omasta koostani miehen mieliksi tinkimään. Koko kokokeskustelu alkaa kyllästyttämään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Miehille: Pitkät naiset

Viesti Kirjoittaja ak »

Keskimäärin tuota pituusongelmaa tuntuu pohtivan lähinnä pitkät naiset sekä erityisesti lyhyet miehet.

Pitkille miehille ei tuota ongelmaa ole, joten sitä ei myöskään tarvitse juuri pohtia. Keksikö joku sen yli 190 cm naisten prosenttiosuuden? Niin kauan, kun niitä ei tule jatkuvasti kadulla vastaan niin asiaa ei tarvinne miettiä.

Lisäksi, olen siinä käsityksessä, että nykyisin pystytään ja pyritään lääketieteelllisesti jarruttamaan kasvua, jos näyttää, että tytöstä on tulossa todella pitkä. En sitten tiedä kuinka yleistä tuo on, mutta tämmöistä olen kuullut.
Vastaa Viestiin