Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:^ Sulla ei vaan omien sanojesi mukaan tunnu olevaan niitä tuttuja tai turvallisiakaan just nyt???
Kaks, ja heilläkin omt menot ja perheensä. Moni on lupaillut muttamutta...kun aina jää lupaukseksi niin...
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:^ Tuota mä just nimenomaan tarkoitin. Ihan kiva jos ne on tuttuja ja turvallisia, mutta jos eivät juuri ole avuksi, niin ei heitä voi tukiverkostoksi oikein laskea.
Siis nää kaks auttaa, ku voivat, muut miljoonat lupautuneet peruu aina, mielellään just ennen, eikä ees ajoissa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Toivottavasti jotain löytyy, ettei pikku-Rekkiksestä tule pikku-Rekkis. Rekkis oli varmaan mukava poika, mutta koska äitillä ei ollut turvaverkkoa ja koska kaikki muukin meni päin persettä, pojasta tuli narsisti, patologinen valehtelija, väkivaltainen känniääliö ja kulmakunnan kovin siittäjä. Sinänsä ihan hyviä ominaisuuksia, mutta eivät ne yhteiskuntaa hyödytä, vaan kuormittavat muutenkin natisevaa sosiaaliturvajärjestelmää.

Toisaalta geeneillehän ei voi mitään...
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ninni vois vähän hyvässä hengessä kertoa meille rekkiksen kikkelistä. Onko noilla narskuilla isompi, niinkuin yleensä väitetään? Miten vertaisit narsistisiitintä ukkokultasiittimeen?
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei jaksa Manis ees naurattaa enää.
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tämä onkin vakava asia. Kerro nyt.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Tämä onkin vakava asia. Kerro nyt.
Kyl' sun pitäis tietää että ei se aina koosta oo kiinni!
Varmaan itekin muistelet hyvällä niitä pienempimulkkuisia?
Se mammailusta tai manailusta..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

65 cm ja 7680 g ♥ Äiti painaa jo 54.

Ja toivomus avustajasta (samasta) laitettu eteenpäin. Ihan kiva se uus neuvolatäti oli, mut ei vanhan vertainen, snif.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

ninnithequeen kirjoitti: Äiti painaa jo 54.
Olet aika lyhyt, joten "jo" on tosiaan mielestäni oikea ilmaisu :P

*Jää odottamaan paskasadetta, lol*
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Äiti painaa jo 54.
Olet aika lyhyt, joten "jo" on tosiaan mielestäni oikea ilmaisu :P

*Jää odottamaan paskasadetta, lol*
Edellisen kerran punnitessa 49 kg....normipaino ennen raskauksia tasan 60 kg.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

ninnithequeen kirjoitti: Edellisen kerran punnitessa 49 kg....normipaino ennen raskauksia tasan 60 kg.
Makuasioita. Itse näyttäisin sotanorsulta 60 kiloisena :) Painan itse sen noin 49 kaiketi nyt.

Mut joo, ei tämä mihinkään liity. Kunhan vituttaa vituttaa vituttaa. Sorge.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei vituta painonnousu mua ainakaan. Varsinkin kun epäillään leukemiaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Olen pahoillani. Hyvä, että ihottuma otettiin vakavasti. Silti on aika mooonta muuta syytä, mistä se voi johtua.

"Leukemian oireet ovat usein hyvin epämääräisiä ja niitä tavataan myös tavallisissa, täysin vaarattomissa taudeissa."


Vähän pöllöä käytöstä mielestäni, että lääkärit maalaavat uhkakuvia ilman sen kummempia tutkimuksia. Pelkästään ihottuma ja mustelmat kun eivät sinänsä kerro mitään. Mutta ehkä sulla on ollut muitakin oireta, joita et vain ole kertonut.

Edit. Tämän viestin on siis tarkoitus kannustaa, ei väheksyä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

McJanne kirjoitti:Hitto, anteeksi taas pöljä yritys olla humoristi, mutta jos ylläkuvatuista oireista pitäisi jotain tulkintoja tehdä, oisin kyllä jo moneen kertaan kuopattu (en siis väitä etteikö näin olisi).

Nimim. Sinipunainen mies.
Yes, minultakin löytyisi aika monet oireet aika moneen tautiin. Veriperseisenä jokunen päivä sitten toki käväisi mielessäni paksusuolensyöpä tmv.

Nimim. veriripuliperse

Edit: ja niin joo, missä oli sääli minua kohtaan silloin?!?! Enpä saanut pahemmin huomiota veriperseeni kanssa täältä, vaikka kuinka sitä mainostin. Että pitäkää saatana tunkkinne, ette ole tosi kavereita!!!!1
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jotenkin tosi ihkua kun Mäkkäri niin ilmiselvästi käy kuumana Kreitsuun :h: Seuraakin ketjusta toiseen kuin koiranpentu, awww.....
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja milli »

Kyssäri äideille.. mä vaan mietin, että mitenkäs, olikos teillä jotain hienoja suunnnitelmia siitä, mitä kaikkea ehtii tehdä sitten kun lapsi on syntynyt, ja miten nää suunnitelmat piti?
milli

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja milli »

^eipä taida olla..
Sisko tuossa vaan vaappuu, suunnittelee kaikkea kestovaippojen tekoa, neulomisia, ajokorttia jne.. siksi mietin
voisi kuvitella, että kivointa olisi olla tekemättä mitään suunnitelmia sille ajalalle, kaikki mitä sitten saa tehtyä on ehdotonta plussaa :)
milli

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja milli »

^juh toki, pikkusiskoa ei kyllä yleensä estä tai pidättele mikään :) Toisen raskauden etenemisen seuraaminen vaan herättää kaikennäköisiä kysymyksiä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:^ Jos oletettaisiin, että olet oikeassa niin etkös sinä ole sotkemassa kaikkea?
Anteeksi kuinka?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Jos oletettaisiin, että olet oikeassa niin etkös sinä ole sotkemassa kaikkea?
Anteeksi kuinka?
"hehhehhee, ettekö kaikki huomaa miten tuo jätkä koettaa pokailla kreitsua"
Kukahan tässä nyt mokaskaan...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

milli kirjoitti:Kyssäri äideille.. mä vaan mietin, että mitenkäs, olikos teillä jotain hienoja suunnnitelmia siitä, mitä kaikkea ehtii tehdä sitten kun lapsi on syntynyt, ja miten nää suunnitelmat piti?
Ei mitään. Haluutko tulla siivoomaan meille?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:"hehhehhee, ettekö kaikki huomaa miten tuo jätkä koettaa pokailla kreitsua"
Tämätyyppinen kommentti (vespan siis) nyt vaan on ns. välttämätön paha, kun näin julkisesti peesailee. En näe asiassa mitään erikoista tai ilkeää, ainostaan perustason palstadynamiikkaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Jotenkin tosi ihkua kun Mäkkäri niin ilmiselvästi käy kuumana Kreitsuun :h: Seuraakin ketjusta toiseen kuin koiranpentu, awww.....
Se vaan johtuu siitä kun Kreitsu meni mainitsemaan toisessa ketjussa että sillä on niin pieni pimppa ettei se imuroi uintireissuilla järveä mennessään.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ann »

NAINEN ON NAISELLE SUSI ja miehelle pussy.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ann kirjoitti:NAINEN ON NAISELLE SUSI ja miehelle pussy.
[nibaah]Miehellä on pyssy ja nainen on miehelle susiruma[/nibaah]
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin