Ovatko mannet komean näköisiä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ovatko mannet komean näköisiä?

Kyllä
5
36%
Ei
7
50%
Kohtasin mustalaisen ja tunsin piston sydämessäni
2
14%
 
Ääniä yhteensä: 14

Manaaja

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Chevilyn kirjoitti:
Ann kirjoitti:Nemesis-nimimerkkinen Citylta? Hieno mies. Terävä kuin partaveitsi. Taitaa sekin olla naitu mies nykysin.
Tiedä siitä partaveitsestä, mutta hän kirjoitti lehteen joskus hyvin eräästä romaneihin liittyvästä aiheesta. Muistaakseni hän on ns. puoliromani.
Onkohan se kirjoitus jossain tallessa? Ois nimittäin ihan mukavaa vaihtelua siihen kuvaan minkä netissä itsestään antaa, jos on kerran hyvin kirjoitettu. Nettikirjoittelun perusteella ei nimittäin ole paljoa yksinkertaisemman oloista ihmistä vastaan linjoilla tullut. Mutta onhan se komee, niin ei kai se haittaa.
Chevilyn

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

....
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chevilyn

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

............
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Njöö. Olihan toi juttu vähän tyhjän toistoa sisällöltään, mutta ihan kiva että halua löytyy.
Dumis

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nyt mua jännää että mitä se sanoi!!
Tai sitten ei.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Kuka on pannu mannea?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nevö
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Kuka on pannu mannea?
Oon pannu jehovaa. Kai siitä saa edes säälipisteen?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Kuka on pannu mannea?
Oon pannu jehovaa. Kai siitä saa edes säälipisteen?
Tottakai saa. Meidän piireissä sai helluntalaisten kesäpäivillä melkosesti pisteitä ihan vaan suikkarista tai pikkarien ohi sormetuksista. Mut mannet... Onhan ne nyt ihan syötäviä, ne hyvätapaiset komeutensa tiedostavat tapaukset. Ikävä kyllä en oo saanu.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Chevilyn kirjoitti: Voin olla ihan mitä tahansa. Tämä on katsos virtuaalimaailma.
Ja valitsit olmin? Kunnioitan päätöstäsi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dumis kirjoitti:Nyt mua jännää että mitä se sanoi!!
Heitän villin arvauksen:

Kaikki mannet ei oo rikollisii. Mua kiusattiin pienenä manneuteni takia ja se satutti. Kävin peruskoulun ja se kannatti hei!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dumis

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ann kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Nyt mua jännää että mitä se sanoi!!
Heitän villin arvauksen:

Kaikki mannet ei oo rikollisii. Mua kiusattiin pienenä manneuteni takia ja se satutti. Kävin peruskoulun ja se kannatti hei!
Niin ja nyt olen töissä ja sain valkolaisen naisen, mut silti kaik sanoo miuu vielkin manneks, mut se on mulle okei. Oma on häpeänsä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

nowaysis kirjoitti:Useinkin näen komeita ja kauniita romaneja. Erityisesti ko. nuoriso on mielestäni kovinkin kauniskasvoista, oli pukeutunut miten hyvänsä. Muistelen todellakin, että useammin heidän ulkonäkönsä miellyttää, kuin ns. perussuomalaisten. Toki rumiksia mahtuu joka porukkaan, mutta pääpiirteissään näin. Että panisin osastolle luiskahtaa monikin, oli pussihousut tai ei. Siis pelkän ulkokuoren perusteella näin:)
Just näin. Kysymys on muutenkin _hieman_ urpo. Kaikkiin ryhmiin/rotuihin mahtuu kaikennäköistä hiihtäjää - niin rumaa kuin kaunistakin. Yhtään kierosilmäistä mannea en vielä ole onnistunut näkemään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei saa jäädä vaille huomiota, että brittinaiset ovat harvinaisen ruma ihmisrotu. Tummat nyt ovat itsensä näköisiä, mielestäni klassisen kauneuskäsityksen mukaan suunnilleen yhtä kauniita ihmisiä keskimäärin kuin me kantaväestö.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kreitsu kirjoitti:
Just näin. Kysymys on muutenkin _hieman_ urpo. Kaikkiin ryhmiin/rotuihin mahtuu kaikennäköistä hiihtäjää - niin rumaa kuin kaunistakin. Yhtään kierosilmäistä mannea en vielä ole onnistunut näkemään.
Housuissais on urpo. Kait nyt sokea reettakin näkee, että esim jossain polyneesialaisissa on keskimäärin kauniimpia naisia kuin esim. briteissä ja sitä paitsi Suomessa on varmasti enemmän hiihtäjiä kuin esim Ugandassa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:...sitä paitsi Suomessa on varmasti enemmän hiihtäjiä kuin esim Ugandassa.
Mutta Ugandassa on lämpimämpi. Ja vähemmän ruokaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Just kattelin Top Gearin uusinta jaksoa (season 15, episode 4) jossa oli Porsche 911 turbo convertible ja Audi R8 V10 convertible vastakkain, ja brittiblondi nimeltä Lauren kyydissä testaamassa meneekö hiukset sekaisin. En pystynyt toteamaan että brittinaiset ovat harvinaisen ruma ihmisrotu vaikka yritin.
Manaaja

Re: Ovatko mannet komean näköisiä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vastaa Viestiin