La Casa Del Habanos Maanantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Harvensin luumuja puusta. En ois ihan heti uskonu jos joku ois vuosi sitte väittäny että näin teen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä poikkeen tos Ratinassa väijyyn TamU:n pelin. Hyvä fiiwis...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Chevilyn kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:No huhhuh. On sullekin traumat jääny. En kyllä itse laskisi itseäni huumausainemyönteiseksi ihmiseksi sillä perusteella etten näe kannabiksessa mitään hirveän pelottavaa tai paheksuttavaa.
Opetellaan lukemaan. En sanonut, että siinä olisi mitään paheksuttavaa. Se on vain yksi niistä asioista, jotka nimimerkkisi tuo mieleen. Ei siinä ole mitään sen kummallisempaa tai dramaattisempaa. Voisin tietenkin selittää saaneeni traumoja aiheesta, jotta tällekin palstalle tulisi taas hieman eloa, mutta olen aivan liian laiskalla tuulella sellaiseen.
No on siinä nyt mun mielestä vähän dramatiikkaa, jos saat laskettua mut huumausainemyönteiseksi sillä perusteella.
Chevilyn

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

..........
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Sola »

Tää on näköjään sittenki niitä päiviä kun ois kannattanut pysyy sängyssä..
Rikkipoikkikatkiväsyitkuahistusvitutus. Ääääh.

Jos hyvin käyn niin jaksan kauppaan. Jos käy vielä paremmin niin jaksan kävelylenkillekkin. Hölkkää saati salia ei kykene ees aatteleen vaik tiiän kuin hyvä fiilis siitä tulis. Ei vaan pysty nyt.
Manaaja

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Chevilyn kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:No on siinä nyt mun mielestä vähän dramatiikkaa, jos saat laskettua mut huumausainemyönteiseksi sillä perusteella.
Dramatiikkaa. Nämä kertovat enemmän kannabismyönteisestä kuin kielteisestä kannasta, mutta ihan miten vain.
Susta huumausainemyönteisyydessä ja kannabismyönteisyydessä ei ole minkäänlaista eroa? Kyllä mä kannabismyönteisyysleimojen lyömisen vielä ymmärrän, mutta huumausainemyönteisyysleimojen en. Siitä kun saa sellaisen kuvan (kuten kirjoittaessasi varmasti tiesit) että ihminen suhtautuu myönteisesti huumausaineisiin hirveämmin riippumatta siitä minkälaiset aineet ovat kyseessä, ja mikä niiden käyttötarkoitus on. Sellainen oma-lehmä-nistillä-ojassa -meininki siis kalahtaa heti korvaan.

Ihan mielelläni en sellaiseen porukkaan laske itseäni 10 vuoden takaisten kannabiskokeilujen/satunnaisen viihdekäytön perusteella.
Chevilyn

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

.............
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Minusta huumausainemyönteinen= tykkää hampusta, viinasta, tupakista, piristä, heposta, kokiksesta, ihan mistä vaan. Se, että joskus on polttanu tupakkia, ottaa silloin tällön paukun ja on polttanu joskus vuonna miekka ja kirves jonku jointin ei tee ihmisestä HUUMAUSAINEmyönteistä laajimmassa merkityksessään.

Eri asia jos haluais laillistaa kaikki aineet ja vielä käyttää niitä. Vaikka Manala vaikuttaa olevan vähän pösilö niin ei se hullu vaikuta olevan. Tai tyhmä.

Minä muuten juon kahvia ja teetäki. Ja joskus olen syöny suklaataki :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Manaaja kirjoitti:Ei perse. Mä en vaan ymmärrä naisia.
Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
NuoriD

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:Sekotatkohan nyt kannibiksen chiliin? Tavallaan ruukussa kasvatettavia molemmat ;) En muista yhtään Manskun kantaa kanjapikseen, mutta ilmeisesti sellainen on?
Alat selkeästi menettää otteesi!

Onhan Manala monesti liputtanut höpöheinän puolesta ja kukapa ei olisi.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Sola »

Piristyin. Kävin kaupassa ja tajusin että kohta on keskiviikko ja Pinkin keikka :h:
nastamuumio

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mullakin on taas paree olo. Jaksoin trikoosankaritarhommiakin taas kahden viikon tauon jälkeen ja sanonpa vaan, ettei kaikki 78,4-kiloset tytöt tee spagaatia.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

McJanne kirjoitti:
Ann kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ei perse. Mä en vaan ymmärrä naisia.
http://fox.naurunappula.com/nn/1/139/777/s_616675.jpg
Aattelin ihan samaa muuten :D
Ja te ootte hitaita. About 5 tunnin verran.
Me transmitte sursum, Caledoni!
NuoriD

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti: En kyllä itse laskisi itseäni huumausainemyönteiseksi ihmiseksi sillä perusteella etten näe kannabiksessa mitään hirveän pelottavaa tai paheksuttavaa.
No onhan se nyt selvä, että jos joskus pössyttelee, niin kohta tykittää heroiinia suoneen ja myy persettä Amsterdamissa. Joka muuta väittää on huumemyönteinen.
NuoriD

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Chevilyn kirjoitti: Voisin tietenkin selittää saaneeni traumoja aiheesta, jotta tällekin palstalle tulisi taas hieman eloa, mutta olen aivan liian laiskalla tuulella sellaiseen.
Näytä mielummin tissit!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sola kirjoitti:Piristyin. Kävin kaupassa ja tajusin että kohta on keskiviikko ja Pinkin keikka :h:
Mietin että pitäskö vaiko eikö pitäs. Päätän keskiviikkona. Eikö Pink joutunu justa lasarettiin jollain keikallaan kun meni systeemit perseelleen?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Joo, valjaat oli kiinnitetty huonosti ja tipahti reilusta parista metristä. Mut ei tainnu käydä pahasti. Onneks.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Rentouttava (liiankin!!) päivä takana. En tehnyt muuta ku söin ja katselin digiboksin levyä tyhjemmäksi.
Tänään 2200kcal. Ja samaa settiä pitäis vetää ainakin jouluun saakka. Sit ihmettelen uudelleen sitä miten jatkan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Chevilyn

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

...........
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kauhea ähky tuli, yyh. Melkein vois yrjötä, mutta onneksi rehut laskeutuu aika joutuin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Söin jo iltapalan, mut alkoi ihan simovaatehuoneellana himottaan grilliruoka. Pakko kai ees pari voikkuleipää väsätä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Chevilyn kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Susta huumausainemyönteisyydessä ja kannabismyönteisyydessä ei ole minkäänlaista eroa?
Kannabis lasketaan huumausaineeksi, joten ei, en näe suurta syytä erotella eri huumausaineita toisistaan tässä asiayhteydessä
Kannabis tosiaan lasketaan huumausaineeksi samoin kuin ylinopeuden ajaminen autiolla öisellä moottoritiellä lasketaan rikolliseksi toiminnaksi. Vaikka en siinäkään näkisi mitään erityisen tuomittavaa ja olisin sitä muutaman kerran kokeillut, se ei tee minusta rikollismyönteistä ihmistä jonka mielestä raiskaaminen ja mummojen potkiminen on okei.
ja laitetaan vielä dramatiikan takia toinenkin huumausainemyönteinen lausunto.
En nyt tiedä mitä yrität tällä todistaa, mutta mun mielestä keskustelujen linkkaaminen toisilta keskustelupalstoilta vuodelta kivi ja makkara on jotakuin aika vitun pösilöä.

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:En kyllä itse laskisi itseäni huumausainemyönteiseksi ihmiseksi sillä perusteella etten näe kannabiksessa mitään hirveän pelottavaa tai paheksuttavaa.
No onhan se nyt selvä, että jos joskus pössyttelee, niin kohta tykittää heroiinia suoneen ja myy persettä Amsterdamissa. Joka muuta väittää on huumemyönteinen.
Kun nyt edes joskus pössyttelisinkin, mutta kun puhutaan muodosta "on pössytellyt vähäisiä määriä joskus vuosia sitten".

Maine meni, mutta selvisin sentään hengissä!
Chevilyn

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

...........
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Chevilyn kirjoitti:Keskustelu on kitinästä tämän vuoden tammikuulta ja sen idea oli valaista sitä miksi kirjoitin, että:
Chevilyn kirjoitti:Olet myös lausunut vuosien varrella huumausainemyönteisiä kannanottoja keskusteluihin ja sen takia minä nyt vain satun assosioimaan nimimerkkiisi jotkut päihteet.
Nyt tuli ilmi, että meillä on myös erilainen aikakäsitys ja paikantaju.
Löysit siis jopa yhden ranskalaisella viivalla käsitellyn puheenvuoron asiasta tältä palstalta lähihistoriasta. Muuten jouduit kaivelemaan toista keskustelupalstaa jostain viiden vuoden takaa. Erinomainen paikan- ja ajantaju sulla totta vieköön.

Kuten sanoin, ja sanon edelleen: Käsittääkseni en oo mitenkään kovin aktiivisesti ottanut kantaa mihinkään kannabiskeskusteluihin, ainakaan moniin vuosiin ja ainakaan täällä.

Jos sä tolla mun kirjoittamalla ranskalaisviivalla mielestäsi ton kirjoittamani "kovin aktiivisesti" nyt jotenkin mielestäsi kumosit dynaamisella paikan- ja ajantajullasi, niin onnea vaan tukusti.
Jenny Daa-aah! ling

Re: La Casa Del Habanos Maanantai!

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Lopettakaaaaa, mulla ei oo mitään pössyjä nyt!!!1
Vastaa Viestiin