Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14943
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Voisi kyllä muuten tarjoo vuodesohvapaikan...
Pelimies ei aikaile!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Voisi kyllä muuten tarjoo vuodesohvapaikan...
Pelimies ei aikaile!
Joo, on pakko iskeä semmoisia jotka ovat raskaana ja parisuhteessa :jouden:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumis kirjoitti: Joo, on pakko iskeä semmoisia jotka ovat raskaana ja parisuhteessa :jouden:
No mitäs tämä nyt sitten tarkoittaa? Onks Jouden/Elpan mies pistäny mut paksuks, niin etten oo huomannu?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

sipsi kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Joo, on pakko iskeä semmoisia jotka ovat raskaana ja parisuhteessa :jouden:
No mitäs tämä nyt sitten tarkoittaa? Onks Jouden/Elpan mies pistäny mut paksuks, niin etten oo huomannu?
Soli joulupukki!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumis kirjoitti:
Soli joulupukki!
Jaa, no siinä tapauksessa.. (On mulla vähän semmoisia jouluisia pukkifantasioita.) Sitäpaitsi sit saan paljon lahjoja, ku oon ollu niin helkutin kiltti KOKO vuoden!

Ja lisää sitä parisuhekitinää, mistä aloitin. Kun aina sanotaan, että "riitaan tarvitaan aina kaksi". Ja MITEN niin? Kyllä se mun kokemuksien mukaan on ihan mahdollista riidellä ja räyhätä, ja etenkin kitistä, yksinäänkin.. Tyhmä sanonta, poistan sen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
nastamuumio

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Olin eilen pelaas lautapelei kahden sedän kans ja sit tää yks, jost tiedän, et se on syntyny -70, alko siin funtsii, et kumpihan must ja siitä on nuorempi, kun oli taas yks näist peleist, jois nuorin aloittaa. Oon siis ruman ja läskin lisäks viel vanhanki näkönen. Vittu joo.

Ja koht lähen vissiin lautapelisynttäreille, jossa kaikki sinkkumiehet (ainakin ne) tahtoo punkkaa tän kutsujan kans eikä kukaan mun, vaiks oon kuunnellu viime aikoin niin paljon Stigii, et munkin tekis mieli kullii, kullii, kullii. Ja sit jos vaik jollain ihan ihmeen kaupal saisinki jostain muualt, ni en vois kumminkaan välttis ottaa, ku on ne päivät. Siis ku yleensä ei huvittais punkas hikoilla, mut ku näil säil on kumminkin koko ajan hies, ni voishan sitä vaik sit heiluttaa peittooki, ei se enää paljon lisää tekis. Ja miks muuten mullaki on silt toi, et jos vaik saisinki niinku jotain kevyttä menoo, joka olis ainakin suurin piirtein yhtä merkityksetöntä kummallekin, niin musta, tytöstä siis, tuntuis sit kumminkin siltä, et mä oisin käytetty, vaik käyttäisinhän mä sitä toistakin? Miks, oi, miks, oi, miks vitus?
Dumis

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

nastamuumio kirjoitti: Ja koht lähen vissiin lautapelisynttäreille, jossa kaikki sinkkumiehet (ainakin ne) tahtoo punkkaa tän kutsujan kans eikä kukaan mun, vaiks oon kuunnellu viime aikoin niin paljon Stigii, et munkin tekis mieli kullii, kullii, kullii.
:D :D :D

edit: soita niille tää, ehkä ne sit tajuu vihjeen!
Kysy toki että tykkäävätkö muffinsseista?
nastamuumio

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Dumis kirjoitti: edit: soita niille tää, ehkä ne sit tajuu vihjeen!
Kysy toki että tykkäävätkö muffinsseista?
Ei tänään, ei tänään. Eikä sinne oo kutsuttu näit kypsempii setii, joita mä oon kattellu. Ja kyl mä viime vappuna leivoin hei muffinsei, kun oltiin sen yhden luona, joka näyttää vähän maailman hotseimmalt putkimiehelt.
nastamuumio

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Ja sit tietty tekis mieli repästä kännit, mut huomenna on vitun serkun penskan rippijuhlat eli maailman turhimmat kutsut. Vittu joo. Ja jos tempaisisin kännit, saattaisin tietty vitutuksissani ehdottaa, et nythän voitais alkaa jakaa jonotusnumeroita ihqbeiben punkkaan kaikille läsnäoleville herroilla ja alkaa itkee, kun en siis saa _keltään_. Korkkaanpa Karhun.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

V*tun kirppusäkki veteli kitusiinsa mun Guessin korkkarit! Teen tosta rukkaset!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:V*tun kirppusäkki veteli kitusiinsa mun Guessin korkkarit! Teen tosta rukkaset!!

......... tai talvibuutsit, hammaskoroilla.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:......... tai talvibuutsit, hammaskoroilla.
On niin pieni koira ettei tosta saa saappaita...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ounou, rrrakki!!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:V*tun kirppusäkki veteli kitusiinsa mun Guessin korkkarit! Teen tosta rukkaset!!
Se tykkää susta :h:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti: Ja miks muuten mullaki on silt toi, et jos vaik saisinki niinku jotain kevyttä menoo, joka olis ainakin suurin piirtein yhtä merkityksetöntä kummallekin, niin musta, tytöstä siis, tuntuis sit kumminkin siltä, et mä oisin käytetty, vaik käyttäisinhän mä sitä toistakin? Miks, oi, miks, oi, miks vitus?
Mulla on ehdotus: pokaat jonkun itseäsi selvästi paremman näköisen kännisen miehen. Eli selkeästi sä käytät sen tilaa hyväkses. Auttaisko tää?

Tässä on toki se ongelma, että herkästi sen kännisen komistuksen nappaa joku muu munahaukka. Mutta eikö tuo teoriassa estäisi sun hyväksikäytetyksitulemisfiilikset?
nastamuumio

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Mulla on ehdotus: pokaat jonkun itseäsi selvästi paremman näköisen kännisen miehen. Eli selkeästi sä käytät sen tilaa hyväkses. Auttaisko tää?

Tässä on toki se ongelma, että herkästi sen kännisen komistuksen nappaa joku muu munahaukka. Mutta eikö tuo teoriassa estäisi sun hyväksikäytetyksitulemisfiilikset?
En tykkää niistä mestoista, joissa känniset miehet hengaa. Mun tyyppiset miehet hengaa ihan muis mestois, ja hyväksikäytetykstulemisfiilikset estyis paremmin sillä, et olis jotenkin muutenkin lystiä, ettei niinku ihan pelkästään suoritettais surkeeta kännistä panoa.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

En tajua tuota hyväksikäytetyksitulemisjutskaa (HKTJ) ollenkaan. Jos sulla on fiilis, että haluat panna jotain tyyppiä, ja sitten panet, niin miten siitä voi mitään HKTJ:a tulla?
nastamuumio

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Itse asiassa mä en just tänään kaipaa ees mitään vitun panoa. Mä tahtoisin vaan tulla hyväksytyks just tällaisena rasittavana itkuisena paskana ja itkeä jonkun olkaa vasten. Ja mihkään varsinaiseen deittailuun musta ei nyt todellakaan ole.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ei vittu.
Minulla on tapana kiusata fundiskristittyjä. En tiedä miksi, mitään hihhulipohjaa kun minulla ei ole suvussakaan. Kai koska olen ilkeä ja se on helpompaa kuin eläinrääkkäys. Paitsi jos juuttuu keskusteluun.. jota en jaksaisi tehdä, joten mieluummin trollimaisia hit and runeja, ei ne kuitenkaan mitään tajuu, ajatelkoot mitä ajatelkoot siitä etten ala väittelemään. Vastapainona ylpeys tai kauniimmin velvollisuudentunto, jos jotakuta voisi auttaa irti, maailman hyväksi.

Nyt kuitenkin olen viimeaikoina heitellyt jotain netmissioniin, huuhaan persussaittiin. Onneksi ne yleensä sensuroidaan minuuttien sisään :D

Ikävä kyllä kontribuutioni ketjuun "millaiseen jumalan uskot" on säilynyt. Rapanhapakko. En millään viitsisi edes lukea vastineita, saati alkaa inttää.

Kurkkasin vain ekan vastineen alun:
"Miten niin VT:n kertomukset eivät olisi tosia? Sano esimerkki.
Raamatusta on koitettu löytää aina virheitä, mutta tietääkseni ainuttakaan ei ole historian tutkimuskaan vielä löytänyt."

Uaahhh. Missä ketjun päässä kellarissa nuo kasvaa?
Jaksaako vastata vai eikö?
Puhumattakaan loppuihin... jumalaton känni pitäis vetää ensin.
http://www.netmission.fi/fi/etusivu/ind ... &tid=17830
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Gat kirjoitti:Paitsi jos juuttuu keskusteluun.. jota en jaksaisi tehdä, joten mieluummin trollimaisia hit and runeja, ei ne kuitenkaan mitään tajuu, ajatelkoot mitä ajatelkoot siitä etten ala väittelemään.
Kuulostaa tutulta. Vuodet painaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yksi ihminen, jolla ei ole mitään käsitystä todellisuudesta... olen jo vuosia joutunut olemaan hänen kanssaan tekemisissä, mutta silti yllätyn edelleen tasaisin väliajoin hänen täydellisestä kusipäisyydestään ja uskomattomasta typeryydestään ja ajattelemattomuudestaan :shock: Does not compute, saattana.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23538
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yle Areena ei näy, eilen pelitti ok.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Taas vituttaa kuunnella Jone Nikulaa Radio Rockilta, mutta tunnetusti olen aivan liian laiska jotta kanavan toiselle kääntäisin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jaksoinpas vaihtaa! Nyt SuomiPoppia, ei vituta enää. =]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vittu kun vituttaa hupihuutelijat Huuto.netissä :grr: