Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Kai Nalo

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

No rauni pitäs saada.


http://www.pixmania.com/fi/fi/509508/ar ... ulson.html


Onks jollain tallessa TM jossa toi oli testissä?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Arvelen vielä mutta vihjeenä Manalalle!

tämäkö?
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:No rauni pitäs saada.
Ei pysty käsittää niin kauan kun Philips tekee partakoneita.

Ja mikähän TM se mahtaisi olla?
Kai Nalo

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti: Ei pysty käsittää niin kauan kun Philips tekee partakoneita.
Minun kokemukseni phiilipseistä taas on se, että ovat tasaisen harmaata kuraa.
Manaaja kirjoitti:.Ja mikähän TM se mahtaisi olla?
Ei hajuakaan. Tuli vaan jossain vastaan että olisi testivoittaja.

http://www.expertkauppa.fi/gw/tras/tuot ... c676c24883

Saattaa kyl olla jo pari vuotta vanha testi..

Harmittavan vähän noita partakoneita kyllä testaillaan.

http://www.kuluttaja.fi/tuote/valinta.a ... Ftestit%2F

http://www.testfreaks.com/shavers/?sort=score
Manaaja

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ En oo vielä yhtäkään TM:n tai muun lehden testiä nähnyt, missä brauni olis kelannut philishaven. Mut hianoo jos kerranki ovat onnistuneet. Epäilen kyllä.

Mulla on ollu kaks braunia, ensimmäinen ja viimeinen. Käyttökelvoton rajain ja repii vähänkään paksumpaa partaa.

No ehkä niillä on nykyään parempia... En kyl aio kokeilla. Faijan jollain luksus-braunilla kokeilin huvikseni vuos takaperin vetäistä siipaleet. Ihan vaikutti se pärisevä teräverkkosysteemi yhtä skeidalta keksinnöltä kuin aina aiemminkin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tätä tekee mieli kovasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Apuvoimaa! Pihan omenapuut, pensaat ja syreeniaita pitäisi leikkoa kovalla kädellä. Myös siivooja olisi tervetullut. Ja hieroja. Kotitalousvähennykset syyniin, tahdon tunkea rahaa palveluihin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Chap

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Chap »

Bluntly kirjoitti:Tätä tekee mieli kovasti.
Kannattaa ottaa ylimmästä kerroksesta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^Joo, linkkasin väärän kämpän vahingossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja RP »

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10141518

170cm krokotiilin tytsälle, on hulluna krokoihin. Oishan se luojan lykky jos tykkäisi enemmän karvattomista otuksista niin tähänkin talouteen olisi mahdollista hankkia hänelle lemmikkejä.

Oli pakko houkutella tytsän mummi shoppailemaan tämä kun ei itse tuonne pääse.

Tytsä bongasi tämän Dekon asuntomessunumerosta, monta päivää osoitellut ja pussaillut kuvaa :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Noissa asioissa voi aina kääntyä pk-seudun vahvistusten puoleen :]

Mun pitäis ostaa tv-taso ja jotain seinäkaappeja. En vaan millään jaksais lähteä kalukauppoihin kiertelemään. Ja sitten se uus televisio, aaaargh! Lupasin itselleni, että lomalla hoidan olohuoneen järjestyksen kuntoon, enää viikko aikaa suunnitella. Stressi!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja annepa »

Join kaverilla eilen niin hyvää itse tehtyä lattea että musta tuntuu että aivan ehdottomasti tarvin kahvimyllyn, kunnon maidonvaahdottimen ja induktioliedellä toimivan mutteripannun. Tai vaihtoehtoisesti semmoisen koneen mitä baristat käyttää, mutta tuo ensimmäinen vaihtoehto taitaa olla halvempi.

Haluaisin myös jiirisirkkelin. Bauhausissa ois ollu jykevän näkönen alurungolla hintaan 99,- ja viiden vuoden takuulla. No en sit ostanu. Kaveri lupasi lainaan omaansa sitten kun sille tulee tarvetta.

Helmerin. Tälle on jo paikkakin katottuna mun ompelupisteeseen (joka tosin on vielä vaiheessa koska samaan huoneeseen tuleva hellun levysoitinpöytä on vielä vaiheessa ja levysoitinpöytään menevät hellun tietokoneen näyttö ja näppis makaa mun ompelupöydän päällä saatana). Siihen saa mukavasti järjestettyä langat, narut, nauhat, vetoketjut, napit ja vaikka mikkä, ja laatikoihin vielä etiketit.

EDIT: Ainiin koiralle pitää hankkia uus panta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Induktioliesi kiertoilmauunilla olisi ihan kiva, jos ostais lattiamallin niin sopis vanhan tilalle suoraan (eika maksais kun about 1ke) mutta toisaalta jotenkin innostais enemman erilliset. Ne taas vaatisi remppaa keittiossa joka ei nyt ihan kauheesti innostais.
Pitaa jattaa kylla taasen hautumaan kun ei tuossa nykyisessa ole muuta vikaa kun se etta uuni on tavallinen ja levyt vastusversioita.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Toi olis kanssa. Vuoden -84 uunista on kiertoilmaosuus rikki. Kaksi levyäkin on ajastimen takana, siis sen rikkinäisen ajastimen takana.

Niin ja se on ihan pirun ruman värinen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21387
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

JoeB kirjoitti:... toisaalta jotenkin innostais enemman erilliset.
Onko tuosta muuta iloa kuin se, että ei hikoa munat jos pitää väsätä jotain levyllä samaan aikaan kun käyttää uunia?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21387
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

annepa kirjoitti:Join kaverilla eilen niin hyvää itse tehtyä lattea että musta tuntuu että aivan ehdottomasti tarvin kahvimyllyn, kunnon maidonvaahdottimen ja induktioliedellä toimivan mutteripannun. Tai vaihtoehtoisesti semmoisen koneen mitä baristat käyttää, mutta tuo ensimmäinen vaihtoehto taitaa olla halvempi.
Mutteri on arkikäytössä kivempi kuin kone. Anttilassa Krups GVX2 levyjauhin maksaa hieman yli viisikymppia ja bialettin mutterin saa 20-30 eurolla. Maidonvaahdotin on aika optionaalinen, ainakin kannattaa kokeilla ensin ihan maitokahvina, eli maito lämpimäksi mikrossa. Sitten vain Kaffalta kahvit, niin jo kelpaa. Lopputulos hakkaa ihan objektiivisestikin suurimman osan hesan keskustan tarjonnasta.

Mutterit ovat aika samanlaisia ja halvalla saa hyvää. Jos haluaa panostaa, niin alessin 9090 tarjoaa ulkonäköä ja ylivoimaista käytettävyyttä.
Kuva

Myllyyn ja kahviin kannattaa panostaa enemmän kuin mutteriin. Levyjauhin on must ja tuo krups on halvin kelvollinen.

Kahveissa kotimainen on aika pop:, Kaffa myy tällä hetkellä Espresso Latten versiota 4.2:
http://www.kaffaroastery.fi/product/5/k ... esso-latte
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja JoeB »

sivustahuutaja kirjoitti:
JoeB kirjoitti:... toisaalta jotenkin innostais enemman erilliset.
Onko tuosta muuta iloa kuin se, että ei hikoa munat jos pitää väsätä jotain levyllä samaan aikaan kun käyttää uunia?
Lahinna kyrsii kyykkia niin matalalla, jos uuni olisi korkeammalla niin sen kaytto yleisesti ja erityisesti esim ruuan tai leipomusten kypsyysasteen vahtaaminen olisi helpompaa. Usein kurkkiminen reilun puolen metrin korkeudelle esim. kakkua vahdatessa ei ole kovinkaan hauskaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Leivotko useinkin kakkuja?
Prepare for the worstest.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja JoeB »

nowaysis kirjoitti:Leivotko useinkin kakkuja?
Aina kun on synttareita niin teen pohjat kakkuihin (koristelu ei kuitenkaan oikein ole minun alaa) ja muutenkin ajoittain iskee vastustamaton halu paastaa sisainen kokki irti ja tehda jotain ihan scratchista (eineksia ei meilla juurikaan harrasteta). Todennakoisesti tulisi tehtya jopa useammin jos se ei olisi tilojen puolesta niin hankalaa.

Sanotaan etta se on hyva vastapaino toille, kaupungissa kun ei oikein voi kovin kummoisia kasitoita harrastaa kotioloissa niin teen sitten syotavaa ;)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

:) Osta sitten ihmeessä erilliset. Työergonomia on tärkeä, ja usein sitä arvostaa vasta kun joku mättää.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sivustahuutaja kirjoitti:Onko tuosta muuta iloa kuin se, että ei hikoa munat jos pitää väsätä jotain levyllä samaan aikaan kun käyttää uunia?
Erillisinä saa kaikkea kivaa teknofriikkiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lyhyemmät hiukset, korkeammat korot ja toimivat silmät.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja annepa »

sivustahuutaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:Join kaverilla eilen niin hyvää itse tehtyä lattea että musta tuntuu että aivan ehdottomasti tarvin kahvimyllyn, kunnon maidonvaahdottimen ja induktioliedellä toimivan mutteripannun. Tai vaihtoehtoisesti semmoisen koneen mitä baristat käyttää, mutta tuo ensimmäinen vaihtoehto taitaa olla halvempi.
Mutteri on arkikäytössä kivempi kuin kone. Anttilassa Krups GVX2 levyjauhin maksaa hieman yli viisikymppia ja bialettin mutterin saa 20-30 eurolla.
****
Myllyyn ja kahviin kannattaa panostaa enemmän kuin mutteriin. Levyjauhin on must ja tuo krups on halvin kelvollinen.
Kiitos. Ajattelin tällaista mutteria:
Kuva.

Verkko-Anttilassa ei ole Krupsin myllyä, on DeLonghia. Miten mulla on semmoinen käsitys että ei sekään ihan huono merkkinä ole. Esim ja esim.
Minkäsmuunlaisia niitä myllyjä on kuin "levyjauhimia"?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja RP »

Vespalle: :] Ajattelinkin aluksi ruinata ostajaa täältä, mutta kun ei ollut hajua millainen krokotiili on luonnossa, postimaksut olisivat saattaneet olla päätä huimaavia.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kuva

Mustana, harmaana ja punaisena. Nettikaupassa on harmaata kokoa 40 ja punaista kokoa 42 puoleen hintaan. Sokoksella oli jotain kokoa mustana mutta en muista mitä. MUTTA EN MINÄ NYT NOITA VOI OSTAA KUN EN TIEDÄ MIHIN KOKOON PÄÄDYN! Saatana...

Lisäksi tota oli Sokoksella ihanana petroolinvihreänä mutta sehän ei sovi mun vaatekaappiin, kun siellä on vaan harmaata, valkosta, mustaa ja punaista. No ehkä se saattais sopia.....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin