Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko Suomi Euroopan lämpimin paikka tänään?

On koska Vanäjä on Aasiaa ja siellä asuu mongoloideja
0
Ei ääniä
On
1
25%
Espanjassa lämpimämpää
0
Ei ääniä
Portugalissa lämpimämpää
0
Ei ääniä
Kreikassa lämpimämpää
0
Ei ääniä
Turkissa olisi jos olisi Eurooppaa
0
Ei ääniä
Canada!
3
75%
 
Ääniä yhteensä: 4

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vai käykö kuten Sleepparien laulussa Onko Kuu juustoa?

Paljon meille luvattiin mutta..

..meneekö Kilpisjärvellä +20 rikki!

Yeehaw!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Näinhän meille käy.

Hohhoi, eilisillan/viime yön uipotusreissun loivennus alkaa meneen känän puolelle. Ihana pumpuliolo. :dream:
Menikin vissiin aika myöhään ko tänään (no siis nyt jo eilen) heräsin klo 16 jälkeen. Muistaakseni se oli jotai kahen maita ko rannassa ripsi vettä... Olipa uskomattoman trooppinen ilmasto ja muutenkin lämmin ja kostea ja tiivis tunnelma. Ou jeah, Lapitii likes! Lissee tällasii!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kappas, alkaa aamu sarastaa. Joskos tästä nuqmaa.... Nääh. Buaha!
Ihanaa laatuaikaa yhessä äijiksen kaa: vihdoinkin kaksin eikä mihkä kiire... Eli 4 läppärii auki ja molemmat silmät kiiluen toooosi tärkeiden asioiden parissa. Voidaan välillä sätätä vaik. Aika romanttista.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kiva että palstalla on aktiivista postailua. Harmi vaan et ne kaikki on multa... No mut sillonhan laatu on ainaki taattu.

Vitut tästä mihkä nukkumaa. Otin jo kaks kertaa unilääkkeetki, mutta paaaskat ne mitää toimi. Kiva pumpuliolo kyl tulee, taidan jatkaa naatiskelua siitä. Boonuksena tulee simmottiski efekti et nettailu o kivaa. Tai no kivaa ja kivaa... kummasti vaan jaksaa pitkästä aikaa kiinnostaa. Ja vaihteluhan tunnetusti virkistää.

Notta josko viä pari kaliaa täs (ja lonxxupäcci!) ja alkais vaiks tekeen töi. Huomaiskoha kukaa et olsin ne pikkau maistissa tehny.

T: Seppo Sekakäyttäjä
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Päivää, töissä. Yöllä tahtonut nukuttaa, kun ajatukset seikkaili ympäriinsä. Aamulla sitten piti ottaa kiirelähtönä, no onneksi oon tottunut siihen ettei aamulla ole mitään kiirettä, niin vartissa suoriutui aivan loistavasti kotoa ulos.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Huomenta Dumiksellekin! Mikäs sun ajatuksia niin harhailutti?

Täällä mä kaikessa rauhassa suhailin crap.fi:tä, eikös vaan äijä kuirottanu takana ja näki jonq pimpero ja sai vaikutteita, tuuppas sit takaa ja aunukseenkin ai ai! En saanu oota (tästä on näemmä ollu keskustelua muissa laatutopikeissa, mut en jaksa niihin kommentoida), mutta silti piristyin vallan! Seksillä on mulle semmone vaikutus. Notta eikös tässä ne töi ja sit vois alkaa taas remppaa. Tapetointipäivä. Jumalaare on tulossa nimmaaperkkele hianot tapetit keittiöön! Ohjeistuspäällikkö L. Tii pääsee taas päsmäröimään ja pätemään ja ihailemaan pikku kätöstensä röire tulosta. Jeje.
Viimeksi muokannut Lapitii, 28.07.2010 7:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lapitii kirjoitti:Huomenta Dumiksellekin! Mikäs sun ajatuksia niin harhailutti?
Naiset, mikäs muu nyt yöunia veis :D
Soot ollut taas kovassa vauhissa yöllä huomaan.
Missä välissä oikein nukut?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Huomenta Dumiksellekin! Mikäs sun ajatuksia niin harhailutti?
Naiset, mikäs muu nyt yöunia veis :D
Soot ollut taas kovassa vauhissa yöllä huomaan.
Missä välissä oikein nukut?
Voi voi sullon joku mieltäkaihertava tsyby siis kierroksessa. Luinhan mä sitä jo toisaaltakin, sain kuvan et ois snadisti hankala. Elä jää simmosiin liikoja kieriskeleen... No meet omilla opeillas vaan niin hyvä tulee. Erään ketjun mukaan oot varsinainen parisuhdeguru. =) (Sori pieni vittuilu.)

Mut hei emmä missää vauhdissa, kuha tos tissutin ja loiventelin. Uni ei nyt tule niin milläs nukut. Tosin äsken ummistin silmäni hetkeks ja sit mietin et pitää mennä vessaan nii en tajunnu mis oon... Kelasin ja kelasin kaikkia paikkoja läpi... En viittiny avaa silmiä ko se oli niin kivaa. =) Jossain unen ja valveen psykedeeliska rajamailla.... Notta kai tossa vois jossai välissä pikku tirsatkin ottaa.

Edit/lisäys: mutta dokataan nyt ensin!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lapitii kirjoitti:Voi voi sullon joku mieltäkaihertava tsyby siis kierroksessa. Luinhan mä sitä jo toisaaltakin, sain kuvan et ois snadisti hankala. Elä jää simmosiin liikoja kieriskeleen... No meet omilla opeillas vaan niin hyvä tulee.
Jeah, katsoo nyt ihan rauhassa, oo mitään haluja nyt hankalia alkaa katteleen :P
Erään ketjun mukaan oot varsinainen parisuhdeguru. =) (Sori pieni vittuilu.)
Tietysti olen, mä tiedän parhaiten miten suheilu toimii(ainakin mun kaa)!
Mut hei emmä missää vauhdissa, kuha tos tissutin ja loiventelin. Uni ei nyt tule niin milläs nukut. Tosin äsken ummistin silmäni hetkeks ja sit mietin et pitää mennä vessaan nii en tajunnu mis oon... Kelasin ja kelasin kaikkia paikkoja läpi... En viittiny avaa silmiä ko se oli niin kivaa. =) Jossain unen ja valveen psykedeeliska rajamailla.... Notta kai tossa vois jossai välissä pikku tirsatkin ottaa.

Edit/lisäys: mutta dokataan nyt ensin!
No kait se nukkumasa kohta tulee kun on tullakseen 8)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti: Tietysti olen, mä tiedän parhaiten miten suheilu toimii(ainakin mun kaa)!
Joo, taisit käydä aika kovan (hyvän) koulun erään Kaakunan kaa ja oppiakin siitä paljon. [Kai tän saa tääl sanoo, oot kai itekin kirjotellu etkä sätissä vaan.] Puhumisesta ja avautumisista ja sensellasesta... Tua toisaalla kirjottelit paljon Asiaa näistä ja allekirjoittaisin kaiken sen. Mutta talk is cheap. Hyvä kuiteski jos sul on ihan oikeesti aivot sellases asennos. Siinäpä sitä on sit loistava mies monin puolin! =) Notta elä ny mihkää "huonoon" ts. vaikeeseen tapaukseen ala ittees enää sovittelemaa. Khihi, täti neuvoo. Elä suutu.
Dumis kirjoitti:No kait se nukkumasa kohta tulee kun on tullakseen 8)
No enpä tiiä. Korkkasin sidukan ja lähen ettiin tapetointipöytää.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lapitii kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Tietysti olen, mä tiedän parhaiten miten suheilu toimii(ainakin mun kaa)!
Joo, taisit käydä aika kovan (hyvän) koulun erään Kaakunan kaa ja oppiakin siitä paljon. [Kai tän saa tääl sanoo, oot kai itekin kirjotellu etkä sätissä vaan.] Puhumisesta ja avautumisista ja sensellasesta... Tua toisaalla kirjottelit paljon Asiaa näistä ja allekirjoittaisin kaiken sen. Mutta talk is cheap. Hyvä kuiteski jos sul on ihan oikeesti aivot sellases asennos. Siinäpä sitä on sit loistava mies monin puolin! =) Notta elä ny mihkää "huonoon" ts. vaikeeseen tapaukseen ala ittees enää sovittelemaa. Khihi, täti neuvoo. Elä suutu.
Joo, en suutu. Kaakuna oli parasta mitä mulle on tapahtunut, ollaan vieläkin tosi hyvii kamuij :]
NuoriD

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Pitäis vaihtaa laserprintterin mustekasetti. Oon jo kolme kertaa elvyttänyt ravistamalla. Ei jaksa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti: Joo, en suutu. Kaakuna oli parasta mitä mulle on tapahtunut, ollaan vieläkin tosi hyvii kamuij :]
Loistavaa (että elämääsi on osunut tämmönen ihminen). Jotkut moukat kun pitää kariutuneita parisuhteita jonkinlaisina "epäonnistumisina" tms, vaikka ne voi olla kaikkee muuta ja just päinvastoin. Kaikesta kun voi oppii, jos vaan on potentiaalia.

Mutta WTF?! Jutskailin äijikselle et ois kiva mennä tsiikaa Ozzii jne bllablaa, ja sain vasstaukseks kuorsausta! Hmm no se on sentäs tos selvistäpäi kyyhötelly koko yön ja kuunnellu mun laatuläppää. joten annettakoon sille nyt hiukkasen armoo eli pari tuntii unta, ennenko aletaan (taas =P) hommiin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Gnääh, tekis ihan himona mieli kahvii. Mut ku tosiaan nukkuuki kai jossai vaihees pitäs. Väittävät.
Narf narf, kyllä nää länsimaalaisen (ja lomalaisen) ihmisen ongelmat on niin julmetun isoja.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Voe saatana. Kai se on pakko mennä tekeen työt ennen ko on ihan umpijurris. Saatanansaatana.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kehuvaroitus! Nokittiin eilen kärkijoukkue 3-2, viimeiset kolme peliä 3-0-1. Sitä ennen meni 0-5-5. Itsellä ehkä paras peli koko "jäätävässä" futishistoriassani alempana keskikenttähöylänä. Vaikka neljä joukkuetta tippuu, emme me. Aha, tyttö heräs...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

\o/ hyvähyvähyvä yltsi hyvähyvähyvääää! \o/
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:Pitäis vaihtaa laserprintterin mustekasetti. Oon jo kolme kertaa elvyttänyt ravistamalla. Ei jaksa.
Tuunks vaihtaa, paljon maksat? matkakulut + alv22 ?

Kyllä kolmennella kerralla alkaa olla jo aika, missä ne kehutut 33k euroa on? Sillä hinnalla voin tulla henkilökohtaiseksi tueksesi?
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Niba kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Pitäis vaihtaa laserprintterin mustekasetti. Oon jo kolme kertaa elvyttänyt ravistamalla. Ei jaksa.
Tuunks vaihtaa, paljon maksat? matkakulut + alv22 ?

Kyllä kolmennella kerralla alkaa olla jo aika, missä ne kehutut 33k euroa on? Sillä hinnalla voin tulla henkilökohtaiseksi tueksesi?
Tuolla käytävän toisessa päässä olisi kasetteja, mutta ei jaksa vielä. Ravistelu auttaa vielä vähän aikaa. Nyt ravistelin neljännen kerran.
Enttu
Kitinäaddikti
Viestit: 65
Liittynyt: 29.04.2010 21:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Heeee ... vuorotyöläisen arkea,meni sitten päittäin aamu/iltavuoro sekaisin
ei tartte mennä enää tänään töihin,kun nukuin pommiin,huomenna paluu normaaliarkeen iltavuorossa,meinaan kyllä kunhan työlistojen suunnittelija palaa lomilta antaa palautetta ettei se oikein toimi,että joka toinen pvä
8-13 ja joka toinen 13-19 ... että sellaista tällä kertaa :roll:
Vittuillakseni vilkutin ;D
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dave kyllä saa useasti aikaan hersyvät naurut täällä päässä intternettiä. Kivakiva.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja nexie »

Helle ei hirvitä, eikä aurinko häikäise; toimistolla ilmastointi toimii edelleen ihan mainiosti. Sääli, ettei tän viikon jälkeen pääse pariin viikkoon hyödyntämään.
Don't Panic!
ninnithequeen

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tääl kuollaan kuumuuteen. Kissat nukkuu saunassa, koska se on tällä hetkellä asunnon viilein huone...kas ku ei oo tullut hirveest lämmiteltyä.

Tyttö on kyl sulonen. Kirjoitti juuri "anteeksi eilisestä" sydämineen kaverilleen, ja kaksi tyttöä käsi kädessä. Kertoi että oli tullut riitaa eilen. Miksei heti kertonut? "Kun se tyttö sai arestia.." Eipä tipu infoa mistä olivat riidelleet....
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

36,7 astetta. Paikassa, johon aurinko ei paista.
Manaaja

Re: Hellääkin Hellempi Helle Keskiviikko! +33 luvattu!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Cavallo kirjoitti:36,7 astetta. Paikassa, johon aurinko ei paista.
Osta sellainen otsasta infrapunalla mittaava kuumemittari niin ei tarvitse aina mitata perseestä.
Vastaa Viestiin