Murheeton maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Vesper kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:"Mummot" olivat keski-ikäisiä naisihmisiä ja niitä oli paljon. Halusimme häätilaisuuden, jossa kaikki vieraat viihtyisivät.
Viihdyittekö itse humpatessa?
Sori, en vaan käsitä.
Vaimo tykkäsi valssata, mää en.
Mulle asia ei ollut kuitenkaan niin tärkeä, että olisin siitä alkanut riitelemään.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Kuitenkin kuulut kirkkoon, koska et halua pahoittaa äitisi mieltä...

Miten tämä eroaa humppaamisesta äidin mieliksi?
Mielestäni ihan eri asia. Mua ei mitenkään haittaa kirkkoon kuuluminen, en tuijottele fanaattisesti palkkakuitistani säännöllisesti kirkolle meneviä summia. Perimmäinen syy on kuitenkin se, että luulen äitini mielen pahoittuvan, jos kirkosta eroaisin. Ja tämäkin on oikeastaan vain olettamus. Tuskin silti menen äitini kuoltua ensimmäisenä kirkosta eroamaan. Kuulun kirkkoon myös siitä syystä, että minulla on neljä kummilasta.
Koen kuitenkin, että oma hääjuhlani on minulle niin merkityksellinen asia, että haluan sen ensisijaisesti olevan itseäni (ja siippaani) miellyttävän tilaisuuden. Ja jos humppaaminen ei olisi pala kakkuamme, sitä ei myöskään häissämme nähtäisi. Enkä mä tässäkän asiassa ole edes näin jyrkkä, ehkä siellä humpattaisiin pari biisiä mummojen iloksi?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Cavallo kirjoitti:Vaimo tykkäsi valssata, mää en.
Mulle asia ei ollut kuitenkaan niin tärkeä, että olisin siitä alkanut riitelemään.
Noni, tätä mä hainkin :]
SikaMika

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olipas hauska viikonloppu. Nyt ei ole niin hauskaa, vieläkin hikoiluttaa ja harituttaa. Lupasin lauantaina naapurilleni hakevani lahjoitettavaksi ilmoittamansa sängyn joku päivä. En tosin tiedä, minä päivänä lupasin sen hakea, ilmeisesti eilen. Muistin koko homman vasta äsken, mutta sain sentään noudon sovittua tälle illalle. Otin sängyn tilaukseen, koska omastani puuttuu yksi jalka...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lavvantaina tosiaan ne juhlingit. 155 vierasta saapuu, lapsia varsin vähän. Lapsille on kirkossa oma huone. Bilepaikalla heille jaetaan räätälöidyt puuhapussit ja makeispöytä avataan ruokailun jälkeen. Bändi on palkattu sekä oma kuvaaja kirkkoon ja bilepaikalle. Ohjelma on arvoitus monelta osin, tosin perinteisiä, osin pakollisia numeroita löytyy. Yks viime hetken lisäys on kuvaajan jo bileissä vieraille näyttämä diashöy ennen kirkkoa otetuista hääkuvistamme. Eihän tämän voi kuin sössiä enää 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Gaia

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Mahdollinen pieni mokailu on pelkästään inhimiliistä eikä sitä huomaa tai ainakaan muista kukaan muu kuin sä ite. Ja kun ottaa enempi rennosti, kaikki menee paljon paremmin!
:)

PS. Varaa paketti Imodiumia taskuun :wink:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ooppeli kesti maakuntamatkailun vaikka hiukan sivuääniä antoikin.

Hiukan muuten pisti vituttamaan aamusella kun piti mennä kauppakirjaa allekirjoittamaan. Täti soitti ja ilmoitti myöhästyvänsä kolme tuntia kun asui niin kaukana (50km). Meikäläisen piti ajaa tilaisuuden jälkeen 320km, että pääsi työpisteelle sorvaamaan pari rapsakkaa raporttia. Saa viettää johonkin myöheiseen hetkeen tässä työpisteellä mokoman tädin takia.

Ja rahojakin joutuu odottamaan kuukauden perkeleen etuosto-oikeuden takia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Bluntly kirjoitti:Hiukan muuten pisti vituttamaan aamusella kun piti mennä kauppakirjaa allekirjoittamaan. Täti soitti ja ilmoitti myöhästyvänsä kolme tuntia kun asui niin kaukana (50km).
Juostenko se sieltä tuli?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Naiset ja bistromatematiikkaan perustuva aikakäsitys.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei vittu. Haluuks joku tulla ruokapalkalla korjaa mein sängyn? Mä en haluis iskee tyttöä omaan huoneeseen nukkumaan tai nukkua vuodesohvalla hilaten pinnasängyn siihen viereen. *menettää hermonsa*
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Jaa, limatulppa tais just mennä. Mielenkiintosta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

^ Too much information!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^mä treenaan uutta linjaa jossa kerron kaiken. Kohta ajattelin mennä niistämään, kerron sitten mitä paperiin tuli.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Vesper kirjoitti: ...oma hääjuhlani on minulle niin merkityksellinen asia, että haluan sen ensisijaisesti olevan itseäni (ja siippaani) miellyttävän tilaisuuden... ehkä siellä humpattaisiin pari biisiä mummojen iloksi?
No hyvä. Seuraavalla kerralla kun mä meen naimisiin, hääjuhlat ovat sitten kunnon teknoreivit. Hääkakkuna on kasa kokaiinia ja tanssilattialla harrastetaan seksiä.
Sanoi mummot siitä sitten mitä tahansa... :hep:

(No ei maar senttään, herranjestas mun puhei...)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

par-sky kirjoitti:Kohta ajattelin mennä niistämään, kerron sitten mitä paperiin tuli.
Toivottavasti terve lapsi !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Cavallo kirjoitti:
Vesper kirjoitti: ...oma hääjuhlani on minulle niin merkityksellinen asia, että haluan sen ensisijaisesti olevan itseäni (ja siippaani) miellyttävän tilaisuuden... ehkä siellä humpattaisiin pari biisiä mummojen iloksi?
No hyvä. Seuraavalla kerralla kun mä meen naimisiin, hääjuhlat ovat sitten kunnon teknoreivit. Hääkakkuna on kasa kokaiinia ja tanssilattialla harrastetaan seksiä.
Sanoi mummot siitä sitten mitä tahansa... :hep:

(No ei maar senttään, herranjestas mun puhei...)
Shiieet, olin jo huutamassa että pääsekö soittamaan, vaikuttaa hyviltä bileiltä, mutta sitten huomasin alaviitteen :(

No dice this time :P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dumis

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ohhoijjaa, vajaa pari hunttia varustelekaan ja sitten jokunen juoma terdellä.
Olipas kiva päivä, joka tosin loppuupi vähemmän kivasti.

Onneksi pääsee vähän karkuun ulkomaille, nyt tarvii jo breikkiä kaikesta.
Manaaja

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vittu nevermind.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olo on hieman ahdistunut. Olen koko päivän hoitanut mukulaa, eikä omaa aikaa saati kaverikontakteja ole ollut. Häistä ei saa rauhaa. Nyt nostan esiin comfort foodina Pepsi Maxin ja Hotrodit, piti ihan huoltikselta varta vasten hakea.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tsemppiä par-skylle!!!!!
SikaMika

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Poltin tupakan, onneksi se maistui pahalle.

Ikävä (krapula?-)ahdistus päällä. Oman eron jälkeen ei ole ehtinyt liikoja ajattelemaan mitään ylimääräistä, on ollut aamusta iltaan koko ajan hommia painettavana. Nyt sitten vapaan viikonlopun jälkeen on ehtinyt kelailemaan muitakin kuin kouluasioita, ja alkanut jossain määrin masentamaan. Ei mitään kovin pahaa, mutta selkeä pysähdyksen paikka kuitenkin; vaikka ero on monessa suhteessa helpotus ja itse sitä aktiivisemmin halusin, niin taas - kuten aiempienkin erojen jälkeen - kummittelee selittämätön tyhjyys sisällä. Ohihan se toki taas menee, mutta silti.
Tuo Gee-naisen tragediakin tuntuu samalla jossain määrin ikävöittävän oloa, siis enemmässä määrin kuin semipuolitutun random-nettaajan tapauksessa voisi kuvitella. Kerta kaikkiaan kurja kohtalo, niin vaikeaa uskoa todeksi.

Joku nuori nainen alkoi vielä tänään tylyttämään kotiuduttuani pyörälenkiltä. Tuli ulos fillarikellaristamme samalla ovenavauksella, jäi pitämään mulle ovea auki ja kun sanoin hymyillen kiitos, tää kuittasi sanomalla "olkaa hyvä" niin teitittelevän kohteliaasti kuin vain vanhemmille henkilöille on opetettu sanomaan. Mulle ei olla koskaan vittuiltu NOIN suoraan päin naamaa!! :?
ninnithequeen

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

http://www.youtube.com/watch?v=67b2op0U7c8

Ylermi seonnu helteistä ja häistä?
Dumis

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaahas, jopa tulikin yber-paska fiilis. Huomailin kanssa että tänne kirjoittelu on myös aika semmoista mitä aika monetkin lukee, nekin keille se ei ollut tarkoitettu. Normisti kun kirjoitan niin aina siinä on jotain spessua kaupan päälle joka on toisten silmissä usein väärin tulkittu, joten täytynee sekin lopetella.

Hiiop ja nyt tekemään listaa huomista pakkausta varten.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja Gat »

Geetzu-asia tekosyynä vedin eilen kuppia niin, että tänään olikin olo kuin egyptiläisellä muumiolla. Mikä tietenkin korostaa elämän synkkyyttä. Onneksi ei tarvinnut tehdä mitään erityistä. Huomenna tulee virallinen (?) nuohooja, poistuu samalla tuo naakanpesä piipusta. Täällä ei ole satanut koko kesänä kuin ehkä kerran, kalliokasvejakin on pitänyt kastella, ja helteet ovat uuvuttaneet minutkin.

Aavemaista katsella Kitinää kun ketjuissa on Geetzun iloisia tekstejä, kuin elävänä. Oli jonkinlainen Kitinän maskotti minulle.
SikaMika kirjoitti: Joku nuori nainen alkoi vielä tänään tylyttämään kotiuduttuani pyörälenkiltä. Tuli ulos fillarikellaristamme samalla ovenavauksella, jäi pitämään mulle ovea auki ja kun sanoin hymyillen kiitos, tää kuittasi sanomalla "olkaa hyvä" niin teitittelevän kohteliaasti kuin vain vanhemmille henkilöille on opetettu sanomaan. Mulle ei olla koskaan vittuiltu NOIN suoraan päin naamaa!! :?
Tuskin vittuili. Oli kohtelias vanhalle herralle, koska alat olla jo vanha. Tuollaisista sen huomaa, noin se alkaa.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Murheeton maanantai

Viesti Kirjoittaja alja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Häihin viisi päivää. Kohta yksi: en osaa vieläkään tanssia, kohta kaksi: en ole harjoitellut puhettani kertaakaan, kohta kolme: hieman jännittää. Ainiin, moni muukin asia vielä vaiheessa...

Vittu, tuli oikein jännäpaska tätä kirjoitteessa :oops:
Riemumieli kirjoitti:Painetta, painetta. Tanssittava on kahdella vasemmalla jalalla, kummalla sitä aloittaisi? Kaikki katsovat, ei voi laskea mielessän 1-2-3, 1-2-3. Mutta on sitä ennenkin lennetty turvalleen omissa häissä.
siis meettekö te keskenään naimisiin? :shock: :twisted:

mä oon menossa naimisiin syyskuussa. kelatkaa sitä. mun pitää varmaan laittaa johonki virallinen ilmotus, että yksiavioisuus alkaa just sillon. että turha enää tulla heruttaan... tai siis toivottavaa olisi jos ei enää vongattais, koska olen aina ollut kovin helposti houkuteltavaa sorttia... hah.
Cavallo kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Cavallo kirjoitti:"Mummot" olivat keski-ikäisiä naisihmisiä ja niitä oli paljon. Halusimme häätilaisuuden, jossa kaikki vieraat viihtyisivät.
Viihdyittekö itse humpatessa?
Sori, en vaan käsitä.
Vaimo tykkäsi valssata, mää en.
Mulle asia ei ollut kuitenkaan niin tärkeä, että olisin siitä alkanut riitelemään.
no meillä ei oo häävalssia olleskaan. mies ei suostu. ei niin millään. muut miehet on kyllä ilmoittanu että voivat tanssia mun kaa, mut itku kyl pääsis jos pitäis tanssii jonku helevetin korvikkeen kaa... eli ei sit. :(
tranceversiokaan ei käy, tota seksihommaa en oo tajunnu ehdottaa...


par-sky kirjoitti:^mä treenaan uutta linjaa jossa kerron kaiken. Kohta ajattelin mennä niistämään, kerron sitten mitä paperiin tuli.
kannatetaan! :) tuliko lapsi? vai vaan räkää? voi perse, meikäläisen piti saada lapsi talvella, mutta huonosti kävi :( sulle kuitenkin onnea limatulppaan liittyvien asioiden kanssa :)
Gat kirjoitti:
Aavemaista katsella Kitinää kun ketjuissa on Geetzun iloisia tekstejä, kuin elävänä. Oli jonkinlainen Kitinän maskotti minulle.
mä taas en löydä mistään mitään tekstejä - no en kyllä oo liian aktiivisesti etsinytkään. mutta tulee itkettyä jonkunlaisen rakkauden kuolemaa... eikä uteliaisuus helpota, tarttis tietää kaikki, että jotenki ymmärtäis.

ainoo mikä on helpottanu on se järjetön kateus mitä tunsin Geetä kohtaan. :oops:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Vastaa Viestiin