Keskiviiko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja RP »

Ihan Swirlin kiusaksi kirotusvihreitä. Rakkaudella.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olisin laittanut edellisen innoittamana Nänni-Keskiviikko tai jotain..
Kirjoitusvirheet on vaan surullisia, vaikka niitä tapahtuukin..
Nänninpihat sentään, tutkitusti suuririntaisilla on syöpää ja muutakin vaivaa nahanvenäyttimistään, joten en ole kateellinen heille, huolimatta sukupuolestani..

Puskii Manalaa!
Puskiin Nastis!
Gee..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja alja »

älä viitti olla tollanen, tarpeeks surkua jo muutenki utareista, ilman et tarttee vielä syöpääki miettiä :(

päätä alkaa särkee. johtuu joko ukkosesta tai unen puutteesta. jokohan sitä kohta tästä...
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kynsihuoltoon, tukkuun ja huonekalukauppaan, siitä on Vesperin keskiviiko tehty. Ja vähän muustakin.
ninnithequeen

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitäs huonekaluja Vesper meinaa ostella? *kateellinen köyhä yksinhuoltaja haaveilee*

Mein piti mennä uimaan, kun lastenhoitaja tulee kattoo poikaa, mutta ne perkeleet lupaa ukkosta lisää. Hmm. Jotain tytsän kans tehtävä kahestaan kuitenkin, ku luvattu on. Ne hiivatin kivat, halvat reput oli myyty loppuun Suomenojan Lidlistä, jos suunnistais tytön kans johonkii muualle Lidliin...ja veis hänet ulos syömään. Isi tosin vie neidin aivan liian ulos syömään mun mielestä, ni piknikille sateenvarjon alle vaan :twisted:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja saira »

Päivän laulu...

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MJDDxHIa ... ure=avmsc2[/youtube]
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hiostava päivä, ukkosia luvassa myös pks:lla (?). Ministeriössä kaikki hyvin, ei tekemistä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja swirl »

RP kirjoitti:Ihan Swirlin kiusaksi kirotusvihreitä. Rakkaudella.
Ihanaa, että mua ajatellaan :h:

Mies läksi aamuyöstä Wackeniin pieksämään sakemanneja. Kehässä siis, ei bratwurstikiskajonoissa. Tulee vasta myöhään sunnuntaina takaisin. Mulla on alkava PMS ja ehdin jo vollottaa ikävästä heti herättyäni ja uutinen Turbo-koiran palautumisesta omistajalleen sai mut vollottamaan ihan valtoimenaan. Tästä tulee mukavaa. Niitä silmittömiä raivokohtauksia odotellessa.

Onneksi olen kehitellyt aktiviteetteja tähän muutamaksi päiväksi; tänään siivoamista ja birdcage-hunnun askartelua häitä varten (:h:), huomenna äiteen kanssa katsomaan Shrekiä, perjantaina leffailta kotosalla broidin kanssa ja lauantaina lauma ihania naisia saapuu luokseni pelaamaan Rock Bandia :h:

Missasin koko myrskyn viime yönä, kun olin niin yliväsynyt... harmittaa vähän.

Tulipas paljon sytämiä. Vielä kerta kiellon päälle :h:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Pari viime päivää olen kovasti toivonut kuuluvani niihin, jotka uskovat kuoleman jälkeiseen elämään.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lilo kirjoitti:Pari viime päivää olen kovasti toivonut kuuluvani niihin, jotka uskovat kuoleman jälkeiseen elämään.
Mielenkiintoinen juttu, miten hengelliset asiat nousevat tärkeiksi, kun jotain poikkeuksellista sattuu. Varmaan joskus mainitsinkin, miten paljon lohtua isän kuoleman jälkeen toi ajatus siitä, että tapaamme sitten jonain päivänä, kun oma maallinen vaellus päättyy.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen taas niin paikalla mutten läsnä. Nukuttuani puoli tuntia tässä koneella sain vihdoin haettua kahvia ja yritän aloittaa työnteon.

Ou fak! Nyt tuo tuuletin alkoi pitämään jotain ylikierrosääniä. Sen häkkikuori on rikki, joten propelli pyörii ihan suojattomana. Pientä kauhua ilmassa, lähteekö tuo tuosta irti?

"Laiskotellut työntekijä kuoli kun tuuletin hyökkäsi kimppuun - Irronnut pää pyöri käytävällä vastaan kertoivat työtoverit"
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
masa

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja masa »

Kävin eilen paukuttamassa Hyvinkään ampumaurheilukeskuksessa muutaman kierroksen skeetiä. Olkapää on mustana ja on hyvin nöyrä fiilis. Miten se voikin olla niin helvatan vaikea laji :oops:

Ensviikolla uusiksi ja Trapin pariin. Jahtikauden korkkaukseen on 39 päivää. Ehanaa!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mä tein lomalla oivalluksen skeetin ja trapin parissa ja osumatarkkuus parani 20%:sta -> n 70% :shock: Oikea ratkaisu olisi, mun kohdalla, vaihtaa ase paremmin poskelle nousevaan..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
masa

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja masa »

Pulkannaru kirjoitti: ase paremmin poskelle nousevaan..

Tässä se minunkin ongelma on. Perä takertelee huonon tekniikan vuoksi aina kainaloon. En vielä lähde perää lyhentelemään vaan opettelen pitämään asetta tarpeeksi edessä ennen nostoa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:En vielä lähde perää lyhentelemään
.. ja sen jälkeen kun perä on lyhennetty tulee kiusaus katkaista myös piippu, minkä jälkeen tarvitseekin enää vain sukkahousut ja voikin ratkaista taloprojektin rahoitusongelmat kerralla.
masa

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja masa »

huima kirjoitti: .. ja sen jälkeen kun perä on lyhennetty tulee kiusaus katkaista myös piippu, minkä jälkeen tarvitseekin enää vain sukkahousut ja voikin ratkaista taloprojektin rahoitusongelmat kerralla.

Elä heitä tällaisia edes huumorilla, tai pian on Sisu mun oven takana hakemassa kalustoa pois.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

masa kirjoitti:Tässä se minunkin ongelma on. Perä takertelee huonon tekniikan vuoksi aina kainaloon. En vielä lähde perää lyhentelemään vaan opettelen pitämään asetta tarpeeksi edessä ennen nostoa.
Mä mietin kanssa perän lyhentämistä, mutta peukalo-kyynärtaive välin mukaan mitta oli jokseenkin oikein. Valitsin läskin poiston olkapäästä lihasharjoituksilla -> homma toimi pituuden puolesta ja pääsin miettimään sitä miksi ei edelleenkään osu juurikaan paremmin. Nyt vika on perän liiallisessa suoruudessa tjsp, eli päätä pitää kallistaa sivulle piippujen linjalle. Tuolla tavalla vaan ei ehdi koneellistettujen kiekonheittimien vauhtiin. Eli nykyään otan sellaisen otteen, että poskelle nostettuna aseen piippujen linja kallistuu lähemmäksi katseen linjaa. Koskapa ase on vaihtopiippuinen ja toimii myös kiväärinä, niin nyt on myös kiikaritähtäimen ristikko asetettuna vinoon (ja mun tähdätessä ristikko on suorassa). Satunnaiselle käyttäjälle tuo kiikaritähtäin tekee harmaita hiuksia 'väärän' asennon vuoksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Mitäs huonekaluja Vesper meinaa ostella?
Pääsin eilen mun ikivanhasta kirjahyllystä/tv-tasosta eroon, joten tänään pitää hakea uutta tilalle. Uus telkkarikin tuijottaa mua laatikostaan syyttävästi, kun en ole viitsinyt purkaa sitä vanhaan hyllyyn. Niin, ja matto pitäis ostaa. Löysin sopivan muistaakseni Iskusta, koko vaan pitäs määrittää...

Tulin töistä hakemaan tukkukorttia, mutta sitä hallinnoiva assari on lounaalla. Prkl! Onneks on edes uudet kynnet :]
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kohta hierojalle koipia laittaan. Vois sanoo, et long time no seen... too long.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kohta hierojalle koipia laittaan. Vois sanoo, et long time no seen... too long.
Vahaus ja pedikyyri?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lolita kirjoitti:Vahaus ja pedikyyri?
Joku joskus älisi mulle alaseivistä, mutta nyt ei ole kyse siitä. Toivon mieshierojaa, jolla on ronskit otteet ja riittävän paksut ja vahvat sormet. Platonisella mennään...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jos jalat ovat olleen pitkän aikaa jumissa, eikä hierontaa suoritettu, niin ronskit otteet ovat liikaa. Tippahan siitä nousee linssiin, kun reittä polven yläpuolelta murjotaan, joten jollei halua miesten kanssa herkistellä, on naishieroja parempi valinta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja huima »

Lolita kirjoitti:Vahaus ja pedikyyri?
Teet lensivät näppikselle.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun häät oli yli kymmenen vuotta sitten, mistä mä voin tietää mikä on kuuminta hottia 2010-luvun sulhasten keskuudessa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Riemumieli kirjoitti:Jos jalat ovat olleen pitkän aikaa jumissa, eikä hierontaa suoritettu, niin ronskit otteet ovat liikaa. Tippahan siitä nousee linssiin, kun reittä polven yläpuolelta murjotaan, joten jollei halua miesten kanssa herkistellä, on naishieroja parempi valinta.
Ehkä tässä etsitäänkin tekosyytä pidättäytyä tanssimasta häissä. "Ei pysty, jalat on kipeet".
Vastaa Viestiin