Keskiviiko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti: .. ja sen jälkeen kun perä on lyhennetty tulee kiusaus katkaista myös piippu, minkä jälkeen tarvitseekin enää vain sukkahousut ja voikin ratkaista taloprojektin rahoitusongelmat kerralla.
Tuli tästä mieleen, tai oikeestaan se tuli mieleen jo pari viikkoa sitten, mutta mä sanon sen nyt, että jos mä laittasin sukkahousut päähän, niin olisinpa muuten aika tyhmän näkönen!

Alivaltiosihteerien klassikoita.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miltähän näyttäisin jos vetäisin sukkahousut päähän ja pujottelisin viikset läpi?

Hmm, siinäpä askaretta illaksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja martza »

Lolita kirjoitti:Mun häät oli yli kymmenen vuotta sitten, mistä mä voin tietää mikä on kuuminta hottia 2010-luvun sulhasten keskuudessa?
Eiköhän ne ole samat kriteerit 2010. Narttuvaimo!
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
NuoriD

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti: Tuli tästä mieleen, tai oikeestaan se tuli mieleen jo pari viikkoa sitten, mutta mä sanon sen nyt, että jos mä laittasin sukkahousut päähän, niin olisinpa muuten aika tyhmän näkönen!
Jos maailman kaikki pyykkipojat vietäisiin päiväntasaajalle, niin siinä olisi neekereillä ihmettelemistä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jos tädillä olisi munat, se olisi setä. Jos en olisi minä, olisin joku toinen.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Uus telkkarikin tuijottaa mua laatikostaan syyttävästi, kun en ole viitsinyt purkaa sitä vanhaan hyllyyn.
...etkä kuitenkaan muistanut ostaa sitä DVB-T2 -tölsyä!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Uus telkkarikin tuijottaa mua laatikostaan syyttävästi, kun en ole viitsinyt purkaa sitä vanhaan hyllyyn.
...etkä kuitenkaan muistanut ostaa sitä DVB-T2 -tölsyä!
Onko sellaisia muka jo saatavilla? Telkkarin osto kun on edelleen kesken...
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti: Jos en olisi minä, olisin joku toinen.
Mutta jos se joku toinen olisi sinä, niin olisit edelleen sinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Nyt meni liian vaikeaksi, anna mömmöjä, että tajuntani laajenee riittävälle tasolle (ainakin lvl 80).
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja RP »

Ostin pari kuukautta sitten kosmetiikkaa, ostos oli kahteen kertaan veloitettu luottokortilta, pakettejakin oli laitettu kaksi tulemaan. Ihmettelin saapumisilmoituksien määrää, mutta oletin jotain virhettä. En siis tilannut kahta pakettia, ja noudin vain yhden.

Tänään oli palautettu rahat tilille tästä toisesta paketista, mutta ei paketin postikuluja. Eikö se ole niin ettei mun kuulu maksaa mitään postimaksujakaan paketista jota en ole edes tilannut? Asiakaspalvelussa sössötettiin, ei mennyt jakeluun etten ole tilannut kuin yhden, se maksettu ja noudettu enkä maksa mitään kuluja tilaamattomasta ostoksesta.

Kuule, saisin vaikka mitä sillä puuttuvalla 8eurolla, joten tänne ne ja sassiin!1
Manaaja

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Riemumieli kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Uus telkkarikin tuijottaa mua laatikostaan syyttävästi, kun en ole viitsinyt purkaa sitä vanhaan hyllyyn.
...etkä kuitenkaan muistanut ostaa sitä DVB-T2 -tölsyä!
Onko sellaisia muka jo saatavilla? Telkkarin osto kun on edelleen kesken...
Onhan noita ainakin verkkokaupassa. Tosin eivät voi luonnollisesti taata yhteensopivuutta kun ei ole lähetykset vielä alkaneet.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: Jos en olisi minä, olisin joku toinen.
Mutta jos se joku toinen olisi sinä, niin olisit edelleen sinä.
Olemme vain vieraina kehoissamme ja käyttäydymme kuin vieraat sitä kohtaan. Jos kaksi ihmistä on samassa kehossa on kyseessä joko skitsofreenikko tai hermafrodiitti. Transseksuaalin kehossa on kuitenkin vain yksi ihminen kerrallaan tai oikeastaan peräkkäin, ensin Marko ja sitten Marja ja toisinpäin eli kyseessä ei ole mielisairaus, kuten todistettua.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

RP kirjoitti:
Tänään oli palautettu rahat tilille tästä toisesta paketista, mutta ei paketin postikuluja. Eikö se ole niin ettei mun kuulu maksaa mitään postimaksujakaan paketista jota en ole edes tilannut? Asiakaspalvelussa sössötettiin, ei mennyt jakeluun etten ole tilannut kuin yhden, se maksettu ja noudettu enkä maksa mitään kuluja tilaamattomasta ostoksesta.
No kyllä ne postimaksurahatkin pitää saada takaisin, vaikka olisit jopa kahteen kertaan tilannut. Nettikaupassa on aina Suomessa oltava se palautusoikeus kuluitta. Ihme touhua.

Mun tekis mieli kanssa nyt tilailla jotain, en tosin tiedä mitä.
ninnithequeen

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ttuh. Päästiin tytön kaa kaksin oikeen hianosti syömään kiinalaiseen ja kyllä myö syötiinkin...kysyttiin saadaanko loput mukaan rasiassa kun ollaan jo ihan ähkyssä, niin vastaus oli että "ei mukaan roskaan menee" tai vastaavaa.

Ihmekään et Kiinassa on nälänhätä...
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Löysin 20 euroa kadulta käärittynä moneen taitteeseen. Loppuelämä turvattu. 8)
Viimeksi muokannut Stadinarska, 04.08.2010 20:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RP

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja RP »

Onpas maailmalla myrskynnyt tänäänkin. Siis Suomessa. Äitee sanoi puhelimessa, jotta kaupassa oli aika tukala käydä koska ihmisiä oli ryysikseen asti. Noh, selvisihän syy kun lehtiä luki. Mä en ala mitään hamstraamaan, jos sähköt menee katki, ruoka menee vituiksi.

Oletteko te jotenkin valmistautuneet, panikoineet???

Veikkaan, että tänään täälläkin saa tuta normaalia kovemman myrskytyrskyn. Ilma on painostava ja näyttää että puiden lehdet, pusikot yms. ei hievahdakaan. Se meinaa kovaa rytinää.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Missä mun Remontti-Reiska viipyy, hyllyt huutaa asennusta!!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja aasi »

RP kirjoitti: Veikkaan, että tänään täälläkin saa tuta normaalia kovemman myrskytyrskyn. Ilma on painostava ja näyttää että puiden lehdet, pusikot yms. ei hievahdakaan. Se meinaa kovaa rytinää.
Täälllä jo rytisi hetken, ei mitenkään erityisen kovasti. Mantereen suunnalla kai vähän enemmänkin.
RP

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja RP »

aasi kirjoitti:
RP kirjoitti: Veikkaan, että tänään täälläkin saa tuta normaalia kovemman myrskytyrskyn. Ilma on painostava ja näyttää että puiden lehdet, pusikot yms. ei hievahdakaan. Se meinaa kovaa rytinää.
Täälllä jo rytisi hetken, ei mitenkään erityisen kovasti. Mantereen suunnalla kai vähän enemmänkin.
Joo, tuskin täälläkään niin pahasti kuin tuolla jossain. Nyt tuulee jo normaalia kovemmin, jos tavallista päivää ajattelee. Ottaa vauhtia. Tuollainen pysähtynyt maisemakuva enteilee yleensä normaalia kovempaa jytinää. Näin ainakin olen luonnon lomassa huomioinut. Vedestäkin näkee tiettyjä juttuja. Noh, täällä kaupungissa niihin ei sinänsä tarvitse kiinnitellä huomiota kun ei ole kiirus alta pois. Ainakaan kovin pahasti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja saira »

Jostain syystä sellainen olo, et vois mennä sinne kuuluisaan metsään ja huutaa suoraa huutoa. Ei mitään näkyvää syytä tähän.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
SikaMika

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ajattelin, että voisin lähteä iltalenkille, mutta sieltähän voi tulla vaikka trombi perseeseen/-stä, joten jäänkin sisätiloihin velttoilemaan. Vai voiko lopputyön kirjoittamista sanoa velttoiluksi? Kun aiempaa performanssiani katsoo, niin kyllä voi!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviiko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ukkoset kiersivät Orimattilan. Vähän tuuli ja kaukaa jyrähteli, mutta aurinko näkyi eikä vesipisaraakaan tullut. Täällä on satanut viimeksi monta viikkoa sitten, ja sekin oli lyhyt ukkoskuuro. Ruoho ei kasva, koivut kellastuvat, kalliokasvejakin pitää kastella. Kohta varmaan tulee aavikkomyrsky ja puhaltaa mullan pois. Tai heinäsirkkaparvet tulevat.
Vastaa Viestiin