Lapitii ei saa unta

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitä kandeis?

Kahvia
4
50%
Unilääkettä
4
50%
 
Ääniä yhteensä: 8

Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Lapitii ei saa unta

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ei vaan perkele ei. Joten luovuttaisko suosiolla ja skippais koko yöunet ja alkais aamukaffelle, vai ottaisko (taas) unilääkettä ja yrittäis sillä torkahtaa pariks tuntia? Tulevasta päivästä kun pitäs kuitenkin saada kohtis aktiivinen...

Tähän topikkiin voi muutenkin vuodattaa kaikkea unettomuuteen, univammasuuteen ja sensellaseen liittyvää. Nukkuvinkkejä saa myös kertoa (vaiks mä kyl oon kuullu ne kaikki jo tuhannesti, ja voi v että ne ärrrrsyttää) tai omia unitapoja, tai miten vietät aikaa kun uni ei tule. Myös satunnaiset valvoskelijat tervetulleita. Ja toki voi tulla myös leuhottaan upeilla unenlahjoilla (voi jumalavit mä oon kateellinen sellasille ihmisille. meiän perheessä on vissiin menny kaikki nukkugeenit velipojalle).

Notta kerttokkee, kerttokkee, äänestäkkee. Ootte ennenki äänestäny.

Valvomisiin!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lapitii ei saa unta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Koita nukkua.

85 euroa + toimistokulut 13 euroa, kiitos. 8)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lapitii ei saa unta

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Sori, jäi voittos nyt saamatta. Oli pakko etuilla ja ottaa äänestyksen tuloksesta huolimatta kaffe, ei ny ehi venaa ko lupasin hoitaa tämä duuni etteppäi ip mennes (whatever that is).
Sinänsä kyllä mukavaa huomata, noin niinq tulevaisuutta ajatellen, että tätä apinanhommaahan näköjään tekee vaiks kuin tuhannen tuiteris. (Saapa nähä tuleeko palautetta. =P)
Että eipä siinä, sidukka ja kaffe rulettaa, nukkyuminen on yliarvostettua, kiitos mielipiteestäsi thou.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lapitii ei saa unta

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ei saatana, sain negatiivista kofeiinia. Nyt NIIIN nukuttais... zzz... tietysti, kun on pakko valvoo.
Jännä tuo käänteinen psykologia.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Lapitii ei saa unta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Väsymys? Unettomuus? Mitä se on?

:roll:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lapitii ei saa unta

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kiitos kiitos suunnattomasta huomiosta ja huolenpidosta.

Joo tiän et tää ois pitäny avata Asiakeskusteluihin, mutta tämä nyt meni näin. Rauhoittukkee jo.

Eniveis, vastoin änestyksen tulosta kiskasin kolme kuppii kahvii, kohta nykäsen neljännenkin ja tapiseeraan tuon keittiön tuosdta. Sitten menen nukkumaan. Toivottavasti.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Chap

Re: Lapitii ei saa unta

Viesti Kirjoittaja Chap »

Kovat jätkät vetää kahvia ja unilääkettä sekaisin.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lapitii ei saa unta

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ No niinpä! Mä nyt yritän mixata siihen viä vähän alkoholia, katotaan kummottis kombo tulee.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lapitii ei saa unta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jonkinlaatuista nuijanukutusta voi myös kokeilla 1-2 krt päivässä tarvittaessa.

105 euroa + toimistokulut 13,50 euroa.

Kiitämme luottamuksestanne. Tervetuloa uudelleen. Palvelemme asiakkaitamme aina asiantuntemuksella ja luottamuksella.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lapitii ei saa unta

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nuijat on täällä jo talon puolesta, kiitos vaan.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Lapitii ei saa unta

Viesti Kirjoittaja alja »

no toi on niin totta! ku pitäis lähtee jonneki niin sit kyl alkaa väsyttää.

oon kärsiny unettomuudesta jo vuosia, oikeestaan koko elämäni, poislaskien vuodet jolloin käytin humehia.

tai oikeestaan kärsin siis väärästä rytmistä: kyllä mä päivällä saan äkkiä unta. ja mullakin on palanu käämi siihen "mene lenkille, älä nuku päikkäreitä..." paskaan. jos ihmiseltä kielletään päikkärit =eli käytännössä kaikki uni, niin hullukshan se tulee!!!! :evil: (ja tulinki, tai terveys ainaki meni)

koko elämä pyörii nukkumisen ympärillä, suunnittelen kaikki menemiset ja tekemiset sen varaan saanko nukuttua tarpeeks. väsyneenä ei vaan pysty yhtään mihinkään. en tajua miten toiset selviää elämästä ilman unta! eli voimia lapparille miljoonasti taistelussaan tän tuskaisan päivärytmi-yhteiskunnan kanssa!

mä en yritä saada unta enää. nukun sit ku nukuttaa, niin säästyy ees hermot :) ja itken katkerasti ku mies valittaa "unettomuudestaan"... sen unettomuus nimittäin on sitä jos se ei oo nukahtanu 5 minuutin aikana... :roll:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Lapitii ei saa unta

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Nukun huonosti ja liian vähän
ja kun nukun, näen pahan unen....

Viimeaikoina unta liiaksi häirinnyt lapsi, työ, stressi, huolet ja murheet...
Eilen menin maate 20.00, kun kerrankin olisi ollut mahdollisuus nukkua. Tulos: pyörin saamatta unta vielä 01.00 02.00 Heräsin tytön itkuun, joka heräs ukkoseen. 05.30 heräsin herätyskelloon, joka käski mennä töihin...
Pelottaa jo ajatella tulevaa yötä, tai edes tätä koko iltaa. Yksin lasten ja elukoitten kanssa. Ja herätys taas 05.30... poika ei halua nukahtaa - vaan leikkiä ja tytölle puskee hampaita, joka aiheuttaa nukahtamisvaikeutta sekä kipuun ja itkuun heräilyä pitkin yötä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lapitii ei saa unta

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Unettomuus vaivaa, mutta röpötän tänään, niin sitä unta saa... :wink:

Arska voisit tulla käymään tänään. Olen yrittänyt soittaa, mutta tennistäkö pelaat? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lapitii ei saa unta

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kitoksia kommentoineille. Suviselle jo aiemmin vastasin ihan ajatuksella ja hölökohtasia, mutta sit muistin taas millä palstalla ollaankaan, ja dellasin.

Mut siis tiivistettynä: oon kärsiny unettomuudesta ns. aina. Niin kauan ku muistan. Ekoilla luokilla se rupes oleen ongelma ku kyyhöttelin vaan sohvalla yöt ja kattelin kuuta ja venasin aamunkoittoa... Kyl mami sielt yleenä jossain vaihees keräili viekkuunsa tai jotai. En mä kyllä muista järin hyvin nukkuneeni siltikään.

Suvisen laskemissysteemiä koitin, ei toiminu. Voin viä yrittää. Oon kokeillu kaiken maailman rentoutumisharjotuksia ja sensellasia, ne lähinnä hermostuttaa mua. =P Kun ajatukset lähtee kuitenkin harhaileen ja sit vaan oon et prkleenprkl mä en taaskaan osannu aatella vaan niitä PUITA! (Joku neuvo aikanaan et ajattele vaan puita ja metsää. =)

Ja noi ulkoiluneuvot joo... No aikanaan jos oisin viä lisänny ulkoiluu, oisin vissiin saanu nukkuu yötkin teltassa. Mikä sinänsä ei varmaan oiskaan paskempi idea: tossa helteiden aikana totuttauduin nukkuun partsin ovi auki tuulettimen puhaltaessa ihanaista kesätuulta alastomalle jumalaiselle vartalolleni. Et vaikkei nukkunukaan, niin ainakin oli ihan rentouttavaa ja kohtis miellyttävää valvoskella, ainaski huomattavasti mukavampaa ku pyöriä hikisissä lakanoissa. Saas nähä kuin pitkään tätä tapaa tarkenee jatkaa.

Hassua kyllä, suht ainoa miten nukahdan luomuna, on jos joku silittää mua. Sillon pystyn keskittyyn vaan siihen kosketukseen ja kaikki muu katoaa... Mikähän lie lapsuustrauma sekin; oonko sit saanu liikaa vai liian vähän läheisyyttä. =P Tarvisin jonkun rapsutussilityskoneen (ei äijäkään kaikkee jaksa, eikä aina oo saatavillakaan).

Aljan kommenttiin päivärytmituskailusta: tällä hetkellä en "onneksi" (kaikessa on puolensa...) joudu kamalasti rimpuileen siinä, kun voin aika pitkälti valita työaikani. Joka sit yllättäin onkin illat/yöt. Mut onhan siinä kieltämättä hankaluutensa elää eri aikavyöhykkeellä muiden kanssa.

Joskus (kuten ny su-ma) järkkään itelleni vaiks pari vrk aikaa VAIN nukkumiseen ja voi jessus että se on silloin <3 <3. Kitinässä btw jaarittelen joskus kännis yöt läpeensä siks, että en niin välitä mössää unilääkkeitä ja viinaa keskenään, eli jos otan, en myöskään nuku. Tänä aamuna kävikin hauska sattumus, kun tiputin avonaisen nukkunappipurkkini vesituoppiin. Että saapa nähdä kuinka pitkään nyt valvotaan...

Oho, ei tästä nyt näköjään mikään tiivistelmä tullukaan.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lapitii ei saa unta

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin