Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Charles Caldwell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

SikaMika kirjoitti:Kapeat renkaat
Miten noilla pärjää suht tasaisilla, mutta hiekkaisilla metsäpoluilla (voi olla sellaisia peukalonpään kokoisia sattumia joukossa)? Eikö ne mene päreiksi alta aikayksikön? Ja sitten noi kaikki pääkaupunkiseudun jokavuotiset tietyömaat kaikkine virityksineen. Uh! Ei taida olla vaihtoehto...
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Charles Caldwell kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Kapeat renkaat
Miten noilla pärjää suht tasaisilla, mutta hiekkaisilla metsäpoluilla (voi olla sellaisia peukalonpään kokoisia sattumia joukossa)? Eikö ne mene päreiksi alta aikayksikön? Ja sitten noi kaikki pääkaupunkiseudun jokavuotiset tietyömaat kaikkine virityksineen. Uh! Ei taida olla vaihtoehto...
En ole kokeillut, mutta olen antanut itseni ymmärtää ettei niillä kannata paljoa asfaltilta poistua. Ehkä tuollainen Keskuspuiston kova hiekkatie voisi vielä toimia, mutten usko että sen epätasaisemmalla tai pehmeämmällä alustalla kannattaa ajella. Juurikin (pidempiä) maantiesessioita varten sellaista olen itse kaavaillut, metsään voi sitten mennä edelleen hybridillä.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tää oli aika HC hallelujah päivä. 20km aamulenkki töihin, töissä palikoiden kantoa portaissa ja kävelyä 14h ja sitten 20km takaisin kotiin. Venyttely voidaan laskea pakolliseksi kuvioksi näin sydänyön aikaankin, vaikka tiuku veteleekin vauhdilla kohti huomista samannäköistä settiä - ja juuri senkin takia.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vituttaa taas noi Elixian mainokset. Kaks kk uusille ilmaseks, ja vanhat jäsenet maksaa täyttä hintaa koko kesän köpö-aikatauluista. Kohta noi tulee viä personoituna himaan. Valtavan hyvin masinoitu markkinointi. =P

Kovasti oottelen et alkai toi Kidz Play. Siitä tulee tosi kivaa.
Toi Afro ja akrobatia kuulostaa kans varsin kokeilemisen arvoselta. =D
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sama setti kuin eilenkin, paitsi että nyt työmatka oli vain 18km suuntaansa. Huomenna vapaata, luojan kiitos.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eilen muutama kilsa fillarointeja, tänään samaten. Eilinen meni puhtaasti palautuessa, tänäänkin oli liian pitkä työpäivä jotta olisi jaksanut sen jälkeen urheilla.

Vko 31: ~135km pyöräilyä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Näköjään tapahtuu paluu pyjamaurheilun pariin. Täytynee rukata saliohjelmaa, että viikkoon jää edes yksi lepopäivä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

2,5km pyöräily töihin, 22km töistä kotiin.

Vihdoinkin asiallinen työpäivä kaiken raadannan jälkeen, aika kului lähinnä kahvitellessa, autoillessa ja nukkuessa. Lepopäivä siis, huomenna pääsee jo urheilemaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ollut energiat vähissä sitten viime pyörälenkin, tänään viiden kilsan juoksu, ei kulkenut...tai lähdin liian kovaa. Huomenna 500 km itäosiin sukuloihin, otan urkkavempaimet mesenaattiin, jos taas palais ruotuun ja kunnialliseen tapaan elää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lapitii kirjoitti:Vituttaa taas noi Elixian mainokset. Kaks kk uusille ilmaseks, ja vanhat jäsenet maksaa täyttä hintaa koko kesän köpö-aikatauluista. Kohta noi tulee viä personoituna himaan. Valtavan hyvin masinoitu markkinointi. =P

Kovasti oottelen et alkai toi Kidz Play. Siitä tulee tosi kivaa.
Toi Afro ja akrobatia kuulostaa kans varsin kokeilemisen arvoselta. =D
Mä luotan siihen, että laskuttavat kuitenkin sekalaisista ale-kamppiksista huolimatta uusilta asiakkailta paljon kovempaa kk-hintaa kuin vanhoilta. Ei vituta, vaikken käynyt helteitä helpottamassa montaakaan kertaa ilmastoidulla salilla.
Don't Panic!
Gaia

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Kävin fillarilenkillä 7 viikon tauon jälkeen. Oli tarkoitus silleen rauhallisesti ajella ja vähän tunnustella sattuuko mihinkään. Ja vitut.
22,3 km, 53.38. Sykepiikki 239, keskisyke 188. En vaan osaa.
Manaaja

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gaia kirjoitti:Sykepiikki 239, keskisyke 188.
:shock: Kuulostaa aika tappavilta numeroilta melkeen minkä ikäisille tahansa. Saati sitten wanhuksille.
Gaia

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Manaaja kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Sykepiikki 239, keskisyke 188.
:shock: Kuulostaa aika tappavilta numeroilta melkeen minkä ikäisille tahansa. Saati sitten wanhuksille.
Kyllä mä olen erittäin hyvin hengissä ja hyvissä voimissa edelleen. Pahoitteluni :wink:
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vedin aamiaiseksi kevyen palauttavan lenkin 16,5km (kintut eivät ole vieläkään täysin palautuneet viikonlopun shokkihoidosta) ja iltasella hyötyliikuntana vähän lisää, yhteensä mittariin tarttui 27,7km pyöräilyä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nexie »

Tukholman puolikkaaseen olisi aikaa tasan kuukausi ja koska helteet nollasivat aika tehokkaasti juoksuharjoittelun, alkaa kieltämättä jännittää. En ole vielä kertaakaan edes kokeillut juosta koko matkaa ja heinäkuussa kilometrejä kertyi hädin tuskin yhteensä sitä pariakymmentä. Kävin tältä pohjalta tänään köpöttelemässä testimielessä vähän pidemmän lenkin, 16,5 km. Aikaa tuhriintui 100 minuuttia ja pidempää matkaa en edes uskaltanut kokeilla, kun vesi loppui. Blaah.

Maanantaina vedin about puolet lyhyemmän lenkin kohtuu korkeilla sykkeillä ja ilman vettä. Meni siihenkin 44 minsaa. Blööh. Jumpassakin joutui kuukauden tauon jälkeen nöyrtymään ja vetämään vähän pienemmillä painoilla ja silti tuntui ihan riittävästi.
Don't Panic!
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kintut levätkööt. 7,7km pyöräilyä.
Gaia

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Gaia kirjoitti:Kävin fillarilenkillä 7 viikon tauon jälkeen. Oli tarkoitus silleen rauhallisesti ajella ja vähän tunnustella sattuuko mihinkään. Ja vitut.
22,3 km, 53.38. Sykepiikki 239, keskisyke 188. En vaan osaa.
Tänään sama lenkki toiseen suuntaan. Yritin tosissani hidastella ja sain aikaa kulumaan 56.07. Sykkeet 189/156.
Luultavasti siis sykemittarini oli eilen järkytyksestä sekaisin ja näytti mitä sattuu :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Joo, aika hermanni pitää olla jos sykepiikki on liki 240...
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja annepa »

Eilen 1h15 min hyppimistä putkeen. Sitten loppui mehut (mutta keikka jatkui vielä vartin). Aika hyvin kun kunnon aeroobista hengästyttävää liikuntaa olen harrastanut viimeksi ööööööö lokakuussa kun kävelin 1.5h sulalla mättäikkösuolla, jossa oli lumi päällä. Selässä oli reppu jossa eväät, juomat, kirves, narua ym ja olalla nelisen kiloa pyssyä. Se pisti hengästyttään, mut palauduin (tai siis silleen) 15 minuutissa ja taas piti lähtiä lätkimään vaikka ois voinu jäähä tulille.

Joka iltahan minä käveleskelen koiran kanssa mut ei siinä pahemmin hengästytä. Mitä nyt joskus pyrähdellään juoksuun, mut silti. Siksi tuo 1h15 min eilen oli iloinen yllätys.

Kyse oli sii Chem Brosin keikasta, joka oli hyvä, vaikka encore puuttuikin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Gaia

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Vesper kirjoitti:Joo, aika hermanni pitää olla jos sykepiikki on liki 240...
Mutta mähän oon.
Charles Caldwell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Eilen aamulla 28 km BettyGeellä töihin ja iltapäivällä toinen mokoma kotiin, mutta siten, että viimeiset 9 km vedin pikku-ukkoa kärryssä. Alkuviikon poljennot huomioiden jätin tänään väliin. Toivottavasti en illalla nukahda leffateatterin pehmeisiin tuoleihin. Tänään on nimittäin ollut snadin vetämätön olo.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

11,8km pyöräilyä. Jalat alkavat viimein toeta, jos ehdin, vetäisen huomenna pidemmän setin ennen saunaa ja saunakaljoja.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

20,9km pyöräilyä.

Vko 32: 100,1km pyöräilyä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Päivitystä, kurotaas umpeen, tikit ja sillee. Reissussa poikkesin paikallisella stadionilla duunaamassa kolmen vartin futisreenin torstaina, sitten perjantaina poikkesin paikallisessa Lieksan "maankuulussa bodausmekassa" kutittamassa selkäsäikeitä. Eilisen matkapäivän jälkeen kävin aamusta jo Kaupissa taasen duunaamassa futisharjotteita.

Illalla, kuudeltako oli, sitten Canal+ ja da mats!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

Onpas ollut tahmeaa taas viimeaikoina. Ihme kramppeja ja nyrjähdyksiä urheilussa - ja nyt kun yrittelee helteiden jälkeen palata rytmiin, niin tahmealta tuntuu.

Lyhyitä lenkkejä taas aluksi ja pikkuhiljaa nousuun.
Vastaa Viestiin