Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

slam kirjoitti:gattaga on 200% älykkämpi vrt. yleiseen keskitasoon....
En saanut vieläkään unta.
Iski kadeangsti miten hyviä kirjoittajia täällä on. Nekin joilla ei ole mitään asiaa, osaavat sanoa sen tyhjän värikkäästi. Nekin jotka kirjoittavat kliseisistä aiheista kliseisiä ennakkoluulojaan ilman mitään uutta, osaavat viännätellä tyhmillä ajatuksillaan kuin savolaiset, ilman murretta. Ne joilla on triviatietoa aivan merkityksettömistä viihdejutuista, osaavat pelleillen yhdistellä niitä turhuuksia miten haluavat. Ei lehdissä ja kirjoissa näe näin eloisia kirjoittajia. Pidättelevätkö ammattikirjoittajat vai hetki... onko siellä sittenkin vaatimus että sisältö on muotoa tärkeämpi?

Itselläni viime aikoina on tuo suomenkielen laitto alkanut tuntua kovin kömpelöltä. Ajatus juoksee edellä, mutta sanat on pakotettava jälkeenpäin viestiä viemään. (tuonkin joku sanoisi sujuvammin, jotenkin yhdistäen "juoksemisen" ja "viestinviennin") Jää jämiä, tavanomaisuuksia ilmaisussa, huonoja kielikuvia, vasta lopuksi sinnepäin korjattuja lauserakenteita, jopa anglismeja kun joskus ajatuskin menee ensin enkuksi sen mukaan mitä olen jostain lukenut.
slam

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti:
slam kirjoitti:gattaga on 200% älykkämpi vrt. yleiseen keskitasoon....
onko siellä sittenkin vaatimus että sisältö on muotoa tärkeämpi?
Luettavuus on aika tärkeää ja tietysti myös sisältö. Olen lukenut kirjaa, jonka olisi voinut kirjoittaa kuka tahansa palstalta... Turhia kirjoja kirjoitetaan varmasti paljon kirjaston hyllyjen täytteeksi.

Jotakin Danten runoutta luin tuosa joskus... se oli aika korkealentoista. Ymmärtämättömyyden puolelle mennessä keskinormaalista käsityskyvystä, voidaan puhua neroudesta, jos homogeeninen ryhmä ymmärtää sitä, mutta valitettavan usein sekin on vain turhaa paskaa, kun sitä ymmärtää... Varmasti olisi pitänynyt olla mukana myös siinä aikaudessa tai jälkeenpäin hieman kelata, mistä on kyse...

Arkipäivän asioista tekee omanlaisensa selosteen... on luovuutta. Ja kirjaksikin asti. Oma värikkyys ja kuolemattomat lausahdukset ja sanat. Antavat rokkaavuutta.

Naisen iskemisen ABC- olisi varmasti ihan hyva kirja... saamattoman ihmisen silmin katsottuna olisi rokkaava teos normaalille ihmiselle, joka saa silloin kun haluaa, ja yleensä ilman täyttä kipsiä... Jokainen ihminen varmasti valittaa, mutta täydellisessä kipsissä on ainesta kirjaan, ja vaaditaan tietysti hieman "lentämistä".
slam

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti:
Itselläni viime aikoina on tuo suomenkielen laitto alkanut tuntua kovin kömpelöltä. [/quote]

1. Harjoittele kirjoittamista.
2. Kerro asia, kuten kaverille kerrotaan
3. Sanojen ja lauseiden asettelu olisi syytä olla samoilla kohdilla... aivan kun soittelisi sävelmää... helistelisi oikeita sanoja... haistelisi seuraavaa lausetta...
4. Aivan käsittämätöntä millaista paskaa pystyy kirjoittamaan ihminen väkinäisessä tilassa suomen luokassa aineen kirjoituksen parissa.
5. se, että ei todellakaan tiedä, mitä tulee kirjoittamaan on hauskaa... :lol: istuu koneensa ääreen ja antaa mennä... freudille potilaat kävivät kirjoittelemassa kertomuksia... omista vuosia sitten kirjoittamistani vapaista assosiaatioista voin tulkita, vaikka mitä nykyisin tietämyksen lisäännyttyä... ;)


Gattaga: verrattuna tähän palstaan: ei monikaan tuolla ulkona pysty. Kylhän sen luonnossakin tunnistaa kenellä on suora putki ja keneltä tulee tavaraa enemmän suusta kuin perseestä...
slam

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja slam »

Tunnelataus on tärkeä pointti. Samalla, kun kirjoittaa "huutaa täysillä" haistakaa paska ja yms. Pointtina on myös se, että kilisisee, kilisee eikä kuivu... Se, että kaikki entinen työntyy minuutissa paskaksi auttaa työntämään eteenpäin, eteenpäin, eteenpäin... (prkl ei anneta kuivua, ja junnata paikallaan...) Entinen paskaa, kaikki paskaa... eteenpäin, eteenpäin, eteenpäin... :lol:


(siinä ohjetta)
Herra Manala

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Cripple fight!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Minua ei mainita juuri koskaan tällaisissa listoissa. Nyyh. :(
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
ninnithequeen

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Homeboy65 kirjoitti:Minua ei mainita juuri koskaan tällaisissa listoissa. Nyyh. :(
Homiella on oikeesti hyviä pointteja teksteissään, vaikka itse en kaikkea allekirjoitakaan. IRL hurjan ujo mies.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

ninnithequeen kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Minua ei mainita juuri koskaan tällaisissa listoissa. Nyyh. :(
Homiella on oikeesti hyviä pointteja teksteissään, vaikka itse en kaikkea allekirjoitakaan. IRL hurjan ujo mies.
Kiitos... :oops:

Sinäkin olet ihan OK muija.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Turbohaltija

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Gattaca kirjoitti:

Turbohaltija... mun tosi hyvä kaveri, jonka kanssa on juotu legendaarisesti kaljaa vuodesta 1990 lähtien. Tosi hyvä tyyppi kaikin puolin ja hyvä persekin vielä!
Kiitos kultaseni! :h:

Joo, Gattaca on aika höpönassu ja joskus ihan asiallinen tyyppikin, milloin ei ole liikaa Karhupäissään. Muitakin kivoja on; mm. Angita, Kid ja Edith, rotunaisia kaikki ja mukavia ihmisiä. Lolita on parhaita ystäviäni, spesiaali-ihminen kaikin puolin. Terkkuja!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Turbohaltija kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:

Turbohaltija... ja hyvä persekin vielä!
Tässä ketjussa on esitetty kehuina minun mielestäni ihan käänteisiä ominaisuuksia useiden ihmisten todelliseen olemiseen verrattuna. Pistää miettimään eletäänkö tässä samassa maailmassa ollenkaan. Ylläoleva kohta väärennetystä lainauksesta kuitenkin vie surrealistisuudessaan voiton kaikista.
ninnithequeen

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis Loistava seuramies, jonka kanssa ei tule tylsää. Välittää kanssaeläjistään. Sen kanssa on kiva ajella metrolla.

Sipsi Ihana muru, täältä lähistöltä, joten karaokemikrofonia ollaan kulutettu yhdessä useammankin kerran. Neiti on kolmas Nylon Beatin vosu.

Aimoh Valloittava, komea ja kiltti nuorimies.

Sikamika Omaa Kityn kauneimmat silmät. Ja on mukava tyyppi.

AarneAnkka Herttainen ja söpö niin ulkonäöltään kuin luonteeltaankin.

Kenenkäs persettä mä en vielä ole nuollut?
Enthu

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Ninni,jäi ihan pikkusen vaivaamaan millä tavalla väärinymmärretty?

Siksikö ettei miulla ole sarkasmisuodatinta ?

Vai siksi että olen tuonut julki ehkä liikaa(kin) moniongelmaisuuttani?

Edit: Thank you... joo totta mitä alla kirjoitit :)
Viimeksi muokannut Enthu, 28.11.2005 11:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:Ninni,jäi ihan pikkusen vaivaamaan millä tavalla väärinymmärretty?

Siksikö ettei miulla ole sarkasmisuodatinta ?

Vai siksi että olen tuonut julki ehkä liikaa(kin) moniongelmaisuuttani?
Aika monellakin tavalla väärinymmärretty, kultaseni. Vaikka nyt nuo esimerkkinä.
Olet sie niin herttanen ja kiltti poika, mutta turhan monelta jää se näkemättä. Sitä mie vaan lähinnä tarkoitin. Lolita osasi kiteyttää sinusta aika hyvin omassa postauksessaan :)
1108

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Eiköhän kaikki tiedä sen jo ilman että käyt sitä korostamaan...
Vittuako minun korosteluni sinuun liittyy? Keikauksen hitaan ja matalalentoisen järjenjuoksun tuntien ajattelin korosta sanaa joka menee karvaisenkin naisen päähän.

Vituiks meni, se upposkin klanipäähän.

Nyyh, osta peruukki.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti:
Ann kirjoitti:Ei maininnut Vaolaa...
Olen siis yksi harvoista, joka ei ole kumpaakaan?
Nimimerkit oli otettu suoraan FaqqiFappiketjusta. Varmaan mä nyt jaksaisin alkaa teitä listaamaan..
Vaola kirjoitti:(En tosin enää muista miksikä Ann mua viimeisen kerran nimitti, kun kävi ilmi että mulla on lippu The Arkin konserttiin...)
Enpä muista minäkään. Mutta älä huoli, enköhän keksi jonkun uuden kivan ensi keikkaa(johon en myöskään pääse) varten.
Rotan aivot valtasivat pääni.
tuulenpuiska

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

PuzNuz-päivä meni jo! Haiskaa pahalle!

(Jack Bauerkin haisee pahalle koska ei ehdi joka jaksossa käydä suihkussa)
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

tuulenpuiska kirjoitti:PuzNuz-päivä meni jo! Haiskaa pahalle!
Si, senor. Si. Bueno. Por favor. Hasta la vista, hombre... 8)

Homie gringo loco? Si... :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
1108

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tuulenpuiska kirjoitti:(Jack Bauerkin haisee pahalle koska ei ehdi joka jaksossa käydä suihkussa)
Harvempi ihminen laukkaa 24h aikana lukuisia kertoja suihkussa.

TYHMÄ.
SikaMika

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kehukaa mua, senkin huorat ja pellet!
ninnithequeen

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SikaMika kirjoitti:Kehukaa mua, senkin huorat ja pellet!
Mä kehuin jo. Luetaan näitä ketjuja.
Starflare

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ninnithequeen kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Kehukaa mua, senkin huorat ja pellet!
Mä kehuin jo. Luetaan näitä ketjuja.
Ei voi olettaa että kukaan edes puoliksi järjissään oleva jaksaisi lukea seitsemää sivua imelyyksiä :D .
SikaMika

Re: Kityn virallinen PUZNUZ-päivä....

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ninnithequeen kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Kehukaa mua, senkin huorat ja pellet!
Mä kehuin jo. Luetaan näitä ketjuja.
Kiitos vain paljon, mutta tuo ei ihan vielä riitä. Teidän täytyy kyetä antamaan kuva, että olen ihan vitun hyvä jätkä ja paras tyyppi jonka olette eläissänne tavanneet! Kuten tietenkin olenkin... :) 8)

Itse en jaksa ketään kehua, jatkan oman itseni palvomista.
Vastaa Viestiin