Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

Tällä viikolla piti urheilla paljon, mutta sitten tuli nää kivat vieroitusoireet, joten urheilut jäivät
ma: crossing
ti: juoksu
ke: kävely :D (tosi liikuntaa)
to: crossing
pe: -
la: -
su: -

ensiviikolla paremmin :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti: ke: kävely :D (tosi liikuntaa)
Siis miten niin "tosi liikuntaa"?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Eihän metsänhoitokaan käsipelillä ole liikuntaa ! Miksi siis kävely olis!?½
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pulkannaru kirjoitti:^
Eihän metsänhoitokaan käsipelillä ole liikuntaa ! Miksi siis kävely olis!?½
Ai ni duh! No sit en ookaan harrastanu liikuntaa ööööö 10 kuukauteen :D ai ni paitsi tietysti viime keskiviikkona siellä keikalla.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
No hei! Eihän se mitään liikuntaa oo voinu olla. Olit kuitenkin päissäsi ja kaikkee !½
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pulkannaru kirjoitti:^
No hei! Eihän se mitään liikuntaa oo voinu olla. Olit kuitenkin päissäsi ja kaikkee !½
Ai päissäänkään hyppimistä ei lasketa liikunnaksi. No sviddu!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti: Siis miten niin "tosi liikuntaa"?
kävellen töihin .. vähän niinku shoppailu
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

20km pyöräilyä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

SikaMika kirjoitti:20km pyöräilyä.
Homon teki. Nimittäin tulin pitkästä aikaa noin kahdeksan kilsan matkan töihin pyörällä,,, tai sanotteko te zyggällä. Joku vänkkeri tai sitten Ilmo Ilmasto oli rikkonut Sigmani niin, että putkella ei näkynyt edes lumisadetta. Patteri? Ja nyt on hiki, pitäis käydä suihkussa, mutku on vaan pikku pintahiki...ehkä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Charles Caldwell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Eilen 28 km (josta 9 km poika kärryssä) + 16 km = 44 km fillarointia.

Tänään kääntäen sama. Huomenna levätään, tai no, korkeintaan sali.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ :D

Eilen tuntinen rimpuilu salilla. Meni yllättävän hyvin reilun parin viikon tauon jälkeen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

alle viiden kilometrin lenkkejä hevonen kädessä niin lujaa kuin akasta lähtee nyt 2-4 viikossa, näillä mennään.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Puolentoistatuntia pyjapartyja. Oikein silmissä näki kuinka kunto kiipesi korkeammalle (ja taju kipitti karkuun).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen 9km matalasykkeinen lenkki. Kohta salille. Huomenna yypertärkeä, ns. kuuden pojon futispeli. Elämme jänniä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Charles Caldwell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Charles Caldwell kirjoitti:Tänään aamulla 25 km ja kohta kotiin toiset 25 km.
Näin taas tänään. Se tekee tälle viikolle 138 km toistaiseksi. Vähän luulen ja pikkasen ennustan, että huomenna tarjoillaan 25 + 28 settiä. Jos itteni tunnen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eilen powerii, tänään hathajoogaa, juoksulenkkejäkin tuli kolme viikon sisään. Vaikuttaa hyvältä :)
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Eilen powerii, tänään hathajoogaa, juoksulenkkejäkin tuli kolme viikon sisään. Vaikuttaa hyvältä :)
Ei sitten muuta kuin päivitettyä bebakuvaa kehiin!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Njäh, so last season ;-)
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ainiinjoo, olin tiistaina salilla ja siellä riuhtoi semmoinen mua yhden kokoluokan pienempi kaveri, varmaan ylermi-size siis. Hän teki kaikkea ihan hulluna ja ite olisin kuollut jokaiseen juttuun. Sitten tuli puheeksi että hän on viimeksi harrastanut urheilua 30 vuotta sitten, oli kuulemma paininut.

Tänä aamuna sitten joku kysyi häneltä: "Hei masa, paljos sulla tulee kilsoja per suunta töihin?" Masa vastasi että 30 kilsaa. :D Eli kaveri polkee 60 kilsaa päivässä ja vääntää siihen päälle vielä x määrän tunteja fyysistä työtä laivoilla. Ikää semmoiset 50v. Perkeleen teräspappa!

edit: oma päivän suorite oli n. tunti punttia ja 13 minsaa fillaria.
Charles Caldwell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Charles Caldwell kirjoitti:huomenna suoritetaan 28 + 28.
No kun ei sittenkkään. Iski laiskimus maximus ja suoritin vain 9+9 mennen tullen melkein Gaian ikkunan alta. Toinen osa suoritettu poika kärryssä. En jaksa laskea viikon totaaleja, mutta mahdun edelleen pukuihini. Kumman valitsen naimalupien juhliin; liituraitaa ála Mafia Wars vai ripulinruskeeta ála lastenkakkavaipat? Jälkimmäinen on erikseen teetetty mun mittoihin.
Viimeksi muokannut Charles Caldwell, 20.08.2010 17:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyöräilin semmoisen 29 kilsaa 1h 35min

Maksiminopeus 42,25 kmh, max syke 164, seskisyke 138..

Olin perkeleen loppu onneksi pyllymurosta alamäkee, ei niin jyrkkää kuitenkaan kuin jakomäessä.. ;)
Viimeksi muokannut Niba, 23.08.2010 23:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

OMG!! Siis miks kukaan ei oo kertonu, että StripAerobic on noin ältsin hauskaa? Aivan mahtavaa! <3
Jos nyt jollain on viä kokeilematta, niin hopusti sinne! Etenkin jos haluaa sikahyvän fiiliksen; itteeni hymyilytti/nauratti melkein koko ajan. Tunti oli myös varsin sopivan haastava (fyysisesti) ja helppo (ensikertalaisellekin). Ja ohjaaja oli ihq. <3 Ou jee, nyt löyty uus lempparitunti, tätä lisää!

Eli juu paluuta arkeen tehdään täälläkin kesärötväilyn jäljiltä. Tällä viikolla takana TerveSelkä, Pump ja toi StripAerobic + ShapeUp, ja jotain vielä tulossakin ellen sitten innostu viikonloppuna isosti rallattelemaan. Hyvin on kulkenut. Kunto ei tunnu pahasti romahtaneen kesän ahkeran rälläyksen ja rilluttelun aikana (tosin kuntoahan sekin vaatii, suurissakin määrin =), mikä on lievästi sanoen hienoinen mutta iloinen yllätys, paino on tippunut hiukan (se on se nouto-/grilliruoka-olut-siideri-lonksu-naksu-dieetti). Tästä lähdetään taas uuteen nousuun.

Ai niin, kun taannoin purnasin tosta E:n hinnoittelusta, lähinnä kesätarjouksista (joita btw tänä vuonna ei yllättäin tullutkaan hlökoht vanhoille jäsenille; jotain sielläkin vissiin opittu), niin oonhan mä tosiaan itekin puhunu aina soppariini pari ilmaista kk vuoteen. Notta eipä valittamista sit kuitenkaan. Muuta kuin surkean kesätarjonnan osalta, onneks ollaan syyslukkarissa taas.

Oh welcome My New Better Life!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nexie »

Kävin keskiviikkona potkimassa työpaikan poikain kanssa palloa. Lopputulema vajaan tunnin karkeloista oli (säärtä komistavan kolhun lisäksi) se, että täräytin kantapääni (sic!), eikä se kestä kunnolla astumista. Voi prkl stna, en vaan osaa...
Don't Panic!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nexie kirjoitti:Kävin keskiviikkona potkimassa työpaikan poikain kanssa palloa. Lopputulema vajaan tunnin karkeloista oli (säärtä komistavan kolhun lisäksi) se, että täräytin kantapääni (sic!), eikä se kestä kunnolla astumista. Voi prkl stna, en vaan osaa...
Jåå, futis on älypeli.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nexie »

Riemumieli kirjoitti:
nexie kirjoitti:Kävin keskiviikkona potkimassa työpaikan poikain kanssa palloa. Lopputulema vajaan tunnin karkeloista oli (säärtä komistavan kolhun lisäksi) se, että täräytin kantapääni (sic!), eikä se kestä kunnolla astumista. Voi prkl stna, en vaan osaa...
Jåå, futis on älypeli.
Onko mun oma äly siis surkastunut junnupeleihin nähden vai onko vika noissa 100-kiloisissa pelikavereissa, jotka jyrää meitin :think:
Don't Panic!
Vastaa Viestiin