Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:^ Mistä puhut?
Tästä

ps. tissit galleriassa!!
RP

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Oonko mä ainoa joka kuvittelee, että ton autistisen pojan katoamiseen liittyy jotain todella karmivaa...?
Sain eilen oudot fibat lukiessani ensimmäistä uutista.
ninnithequeen

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sain äidin puhelimeen. Ei saanu hoitoja enää kun arvot niin alhaalla. Soronoo. Jakso sentään vittuilla että mitä sä herättelet mua saatana ku mä nukun. Niin, nukkuu koko ajan.
Käymään ei saa mennä, ettei lapset järkyty. Huoh.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Oonko mä ainoa joka kuvittelee, että ton autistisen pojan katoamiseen liittyy jotain todella karmivaa...?
Sain eilen oudot fibat lukiessani ensimmäistä uutista.
En tiedä millaset sä sait, mutta mulle tuli jostain syystä fiilis, ettei vaan olis lavastettu juttu. Joillekin kun voi sairas lapsi olla liian suuri taakka kannettavaksi...
RP

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Oonko mä ainoa joka kuvittelee, että ton autistisen pojan katoamiseen liittyy jotain todella karmivaa...?
Sain eilen oudot fibat lukiessani ensimmäistä uutista.
En tiedä millaset sä sait, mutta mulle tuli jostain syystä fiilis, ettei vaan olis lavastettu juttu. Joillekin kun voi sairas lapsi olla liian suuri taakka kannettavaksi...
Juuri tuollaiset. Se vaan tuli heti ja yllättäen, semmonen aatos.
elco

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja elco »

Tänään tulee homostelua telkusta kuin ei koskaan ennen: Top Gun ja Cruising. You can ride my tail anytime, sano Iceman Maverickille.
RP

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja RP »

Top Gunissa on ehkä elokuvahistorian söpöin rakastelukohtaus, huolimatta siitä että Tomppa on aika homo.

Anyway, huomenna kiimapäivä kun testosteroni pössyää elokuvateattereista tänne saakka.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:[En tiedä millaset sä sait, mutta mulle tuli jostain syystä fiilis, ettei vaan olis lavastettu juttu. Joillekin kun voi sairas lapsi olla liian suuri taakka kannettavaksi...
Enpä oikein usko, koska maahanmuuttajille on yleensä paljon lapsia ja yksi autistinen menee siinä sivussa. Toisaalta yhteiskunta maksaa kaiken, joten tuskin lapsesta paljon huolta on. Muiden kulttuureiden osalta tulee ymmärtää, ettei lapsi kaikkialla ole niin kallis ja korvaamaton kuin länsimaissa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:
Vesper kirjoitti:[En tiedä millaset sä sait, mutta mulle tuli jostain syystä fiilis, ettei vaan olis lavastettu juttu. Joillekin kun voi sairas lapsi olla liian suuri taakka kannettavaksi...
Enpä oikein usko...
Toivotaan että näin, mut minkäs ihminen fiboilleen voi...
milli

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja milli »

musta on kovaa vauhtia kehkeytymässä nörtti, nyt on jo linux koneessa :)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sola kirjoitti:Ja ei mulla oo koneella kun jonkun verran kuvia mitä tarvii ottaa talteen. Ja todellakin otan talteen tavalla tai toisella, ne on mulle tärkeitä.

E: Tässä tää kone nyt raksuttaa ja siirtää niitä levylle. Ei noita kuvia oo kauheesti kerennyt vielä kertyä..
Kannattaa kuitenkin hankkia se ulkoinen asema. Vaikka vaan usb-liitännällä. Saat sitten jatkossa varmuuskopiot sinne. Eli osta semmonen jossa on jo joku valmis varmuuskopiontiin tarkoitettu ohjelma.
Ostin faijalle Lacie Rikiki:n, vaikuttaa toimivalta, mutta käyttöön menee vasta seuraavalla kerralla kun menen maalle - eli en vielä osaa sanoa onko oikeasti hyvä. Hinta taisi olla jossain 50€:n tienoilla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
milli

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja milli »

Pulkannaru kirjoitti:
Sola kirjoitti:Ja ei mulla oo koneella kun jonkun verran kuvia mitä tarvii ottaa talteen. Ja todellakin otan talteen tavalla tai toisella, ne on mulle tärkeitä.

E: Tässä tää kone nyt raksuttaa ja siirtää niitä levylle. Ei noita kuvia oo kauheesti kerennyt vielä kertyä..
Kannattaa kuitenkin hankkia se ulkoinen asema. Vaikka vaan usb-liitännällä. Saat sitten jatkossa varmuuskopiot sinne. Eli osta semmonen jossa on jo joku valmis varmuuskopiontiin tarkoitettu ohjelma.
Ostin faijalle Lacie Rikiki:n, vaikuttaa toimivalta, mutta käyttöön menee vasta seuraavalla kerralla kun menen maalle - eli en vielä osaa sanoa onko oikeasti hyvä. Hinta taisi olla jossain 50€:n tienoilla.
Mä ostin eilen 500GB:n Buffalon, onneksi sai tuolta koneesta pelastettua kaikki kuvat ja muut tärkeät dokumentit. On muuten viimoinen kerta, kun mulla ei ole varmuuskopiota koneesta.
edit: oli jotain 64 €
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Kotona mulla on teranen WD MyBook ja joku n 10v vanha 160GB:n asema. Molemmat toimii ku kellot. Ainoastaan WD:n virransäästö-ominaisuus hidastutaa joskus hommia ennen kuin asema taas pyörii täysillä.

Vielä ois 45 minsaa etätöitä, sitten nuq. Huomenna taitaa olla kammottavan rypistyksen työpäivä..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lopputyö suurin piirtein kasassa. Vielä vähän säätöä ja viilausta, muutamien juttujen yksityiskohtaisempaa ruodintaa ja homma on pihvi. Siis palautettavaksi, meneekö kerralla läpi (tuskin), on eri aisa. Täytyy ahkeroida huomenna ja lauantaina kunnolla, koska olen antanut itselleni luvan lähteä la-iltana humpalle. Sitä ennen nukun kyllä pari kertaa, kokeilen ekaa settiä tältä istumalta.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:
Sain eilen oudot fibat lukiessani ensimmäistä uutista.
En tiedä millaset sä sait, mutta mulle tuli jostain syystä fiilis, ettei vaan olis lavastettu juttu. Joillekin kun voi sairas lapsi olla liian suuri taakka kannettavaksi...
Juuri tuollaiset. Se vaan tuli heti ja yllättäen, semmonen aatos.
No nyt se löyty rannasta hukkuneena. Oliko tämä siis ikävä onnettomuus vai onko vanhemmat lavastanu ikävän onnettomuuden ja hukuttaneet pojan?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Gaia

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Gaia »

annepa kirjoitti:
RP kirjoitti:
Vesper kirjoitti: En tiedä millaset sä sait, mutta mulle tuli jostain syystä fiilis, ettei vaan olis lavastettu juttu. Joillekin kun voi sairas lapsi olla liian suuri taakka kannettavaksi...
Juuri tuollaiset. Se vaan tuli heti ja yllättäen, semmonen aatos.
No nyt se löyty rannasta hukkuneena. Oliko tämä siis ikävä onnettomuus vai onko vanhemmat lavastanu ikävän onnettomuuden ja hukuttaneet pojan?
Mä kuulin metelin takia tosi huonosti uutisia radiosta, mutta sanottiinko siinä, että poliisi alkaa tutkia tapausta tarkemmin. Luulin kuulleeni sellasta.
elco

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti:Top Gunissa on ehkä elokuvahistorian söpöin rakastelukohtaus, huolimatta siitä että Tomppa on aika homo.
Just tuli boksilta toi kohtaus. Tompalla on siinä korkokengät jalassa.
RP

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti:Top Gunissa on ehkä elokuvahistorian söpöin rakastelukohtaus, huolimatta siitä että Tomppa on aika homo.
Just tuli boksilta toi kohtaus. Tompalla on siinä korkokengät jalassa.
Voi elco. Olen onnistuneesti unohtanut tämän informaation, toimisikohan toistamiseen? Rakastelukohtauksen söpöydestä huolimatta, mieleen muistuu aina Hot Shotin munan käristys vatsan päällä. Ruoka ja seksi, mikä ihanan makoisa yhdistelmä. Huolimatta siitä ettei Sheenkään oikein kosketa simpukkaa.
RP

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja RP »

annepa kirjoitti:
RP kirjoitti:
Vesper kirjoitti: En tiedä millaset sä sait, mutta mulle tuli jostain syystä fiilis, ettei vaan olis lavastettu juttu. Joillekin kun voi sairas lapsi olla liian suuri taakka kannettavaksi...
Juuri tuollaiset. Se vaan tuli heti ja yllättäen, semmonen aatos.
No nyt se löyty rannasta hukkuneena. Oliko tämä siis ikävä onnettomuus vai onko vanhemmat lavastanu ikävän onnettomuuden ja hukuttaneet pojan?
Muistellaan ensimmäistä uutista (tai ainakin sitä minkä itse bongasin). Siitä sai käsityksen että perhe satamassa -> poika kadonnut -> katoaminen huomattu useamman tunnin päästä -> poliisilla ei tietoa katoamisen yksityiskohdista. En mä oikein tiedä miksi tuosta EI pitäisi fiilistellä jotain epämääräistä. Sen jälkeen alkoi tulemaan hiukan enemmän ja tarkempaa tietoa, nämä tiedot osittain selittivät ihmetyksen aiheuttajat.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja Niba »

RP kirjoitti:
annepa kirjoitti:
RP kirjoitti:
Juuri tuollaiset. Se vaan tuli heti ja yllättäen, semmonen aatos.
No nyt se löyty rannasta hukkuneena. Oliko tämä siis ikävä onnettomuus vai onko vanhemmat lavastanu ikävän onnettomuuden ja hukuttaneet pojan?
Muistellaan ensimmäistä uutista (tai ainakin sitä minkä itse bongasin). Siitä sai käsityksen että perhe satamassa -> poika kadonnut -> katoaminen huomattu useamman tunnin päästä -> poliisilla ei tietoa katoamisen yksityiskohdista. En mä oikein tiedä miksi tuosta EI pitäisi fiilistellä jotain epämääräistä. Sen jälkeen alkoi tulemaan hiukan enemmän ja tarkempaa tietoa, nämä tiedot osittain selittivät ihmetyksen aiheuttajat.
Se oli harvinaisen lahjakas lapsi, osasi lukea kymmeneen sanottiin..
Ilman tollasta lastahan ri kukaan tule toimeen paitsi sen lapsen äiti, vaikkei hänkään aina kun tulee niitä raskausmasennuksia sun muita..
Mut jos raskausmasennukseen vaipuu myös isä ja sisarukset niin onhan se aika kummallista?
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Thorsdag Thor-jumalan päivää!

Viesti Kirjoittaja elco »

elco kirjoitti:Tänään tulee homostelua telkusta kuin ei koskaan ennen: Top Gun ja Cruising. You can ride my tail anytime, sano Iceman Maverickille.
Gay Top Gun.
Vastaa Viestiin