Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Mummis! Tänäänhän on pikkulauantai!
Just tossa mietinkin että pitäiskö sitä ihan oikeasti hankkia mies. Toihan olis se helpoin paikka. Mutta en mä taida, eripari tissitkin ja kaikkea... Katotaan parin vuoden päästä uudelleen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sydänsuruihin Arskan Predator. Predator sopii hyvin surujen aiheuttajaksi ja kun Arska sanoo olennolle "You're one UMF", niin hyvä olohan siitä tulee.
Paras päivä ikinä.
Charles Caldwell

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Vesper kirjoitti:Just tossa mietinkin että pitäiskö sitä ihan oikeasti hankkia mies. Toihan olis se helpoin paikka. Mutta en mä taida, eripari tissitkin ja kaikkea... Katotaan parin vuoden päästä uudelleen.
11-11-11 ja 12-12-12 ;) Helpottiko sydänsurut?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Charles Caldwell kirjoitti:11-11-11 ja 12-12-12 ;) Helpottiko sydänsurut?
No mutku en jaksa odottaa!!
milli

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja milli »

Vesper kirjoitti:Kauhea valinnanvaikeus: katsoisko sydänsuruihin Supernaturalia, True Bloodia vai Dexteriä? Villinä korttina Karjalan kunnailla.
True Bloodia :)
Mä katselen sarjaa jo toiseen otteeseen
Charles Caldwell

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Vesper kirjoitti:No mutku en jaksa odottaa!!
Ei se raha puissa kasva!!!! *kiroilee partaansa*
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onneksi on asioita jotka ei koskaan petä. Kuten light Pommac kirsikkasiirapilla.
RP

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Kauhea valinnanvaikeus: katsoisko sydänsuruihin Supernaturalia, True Bloodia vai Dexteriä? Villinä korttina Karjalan kunnailla.
Oliko tää kompakysymys??? Ei oo viel semmost sydänsuruu vastaan tullu mitä ei Dean paikkais.

Halit sydänsurujen johdosta :( Oli sitten vissiin "se".... :(
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Oli sitten vissiin "se".... :(
Joo. Ja siis eihän mulla nyt oikeasti mitään suruja ole, bongasin vaan naamakirjasta muuttuneen statuksen. Oon shokissa!!

Ja sii Deanhan on namu, mut ei toi Skarsgårdikaan huono ole...
milli

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja milli »

Oliks muuten true bloodeja vielä kirjoina?
nastamuumio

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Joo, voivittu, elämän miehet pitäis jotenkin pystyä eristämään kaikenmaailman nartuista. Mä taidan olla omassa tilanteessani niillä main, että kohta kysyn siltä, paneeks se sitä tai suunnitteleeks alkavansa panna, niin ainakin sit tietäisin.

Toisaalta mun uus suunnitelma on myös rakentaa itselleni sen luokan killeri-body (miinus tissit), ettei monikaan mies enää voi vastustaa. Oon jättänyt trikoosankarihommat ja käyn nyt ahkerasti salilla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nastamuumio kirjoitti:Joo, voivittu, elämän miehet pitäis jotenkin pystyä eristämään kaikenmaailman nartuista. Mä taidan olla omassa tilanteessani niillä main, että kohta kysyn siltä, paneeks se sitä tai suunnitteleeks alkavansa panna, niin ainakin sit tietäisin.
Ota asia suoraan puheeksi. Sanot, että sun mielestä se on kuumottava kolli ja sua kiinnostais tietää, mitä mieltä se on asiasta. Ei se ota jos ei annakaan, meri on kalaa täynnä.
Charles Caldwell

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Meitä miehiä aina syytetään pelailusta, mutta nää nartut. Näähän ne vasta pelaa eikä toimi suoraan. Vaadin suoraa toimintaa ja suoraa puhetta.
nastamuumio

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vesper kirjoitti: Ota asia suoraan puheeksi. Sanot, että sun mielestä se on kuumottava kolli ja sua kiinnostais tietää, mitä mieltä se on asiasta. Ei se ota jos ei annakaan, meri on kalaa täynnä.
Oon jo kerran ottanut ihan suoraan, mutta siitä on neljä-viis vuotta aikaa. Kovin monia kertoja ei viittis vanhaa toistella, mutta jotain mun tarvii kyl sanoa.
Dumis

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Muaki yx narttu pelas, ku ei oo mitään ilmoitellut vaikka piti mennä tänään reffeille! Paska nakki, meenki sit puntille ja peseen autoa sekä illalla katon futista!! Kaikki naiset on paskaa!!11

edit: se autonostajakin pelas mua, KAIKKI MIEHETKIN ON PASKAA!!1
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

milli kirjoitti:Oliks muuten true bloodeja vielä kirjoina?
Kysy vaan kuinka paljon. Telkkusarja on aika laimeaa niihin verrattuna.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
milli

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja milli »

Lolita kirjoitti:Kysy vaan kuinka paljon. Telkkusarja on aika laimeaa niihin verrattuna.
Oi, tosi kiva tietää :) kiitos lolita :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Horneteilla saisi unohdettua naismurheet, mutta kun urheilemaankin pitäisi mennä. No jos illalla hiukan sipsejä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

milli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Kysy vaan kuinka paljon. Telkkusarja on aika laimeaa niihin verrattuna.
Oi, tosi kiva tietää :) kiitos lolita :)
Saa esim. tuolta: http://www.play.com/Books/Books/6-/Sear ... =0&cur=258
tai
http://www.bookdepository.co.uk/search? ... true+blood
Paras päivä ikinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vesper kirjoitti:Joo. Ja siis eihän mulla nyt oikeasti mitään suruja ole, bongasin vaan naamakirjasta muuttuneen statuksen. Oon shokissa!!
Mä bongasin juuri naamakirjasta yhden tuntemani neidon muuttuneen statuksen ja uteliaisuuttani käytyäni hänen profiilissaan ja uuden siippansa profiilissa totesin, että kyseessä on 99,99% varmuudella sama henkilö. Lohdutuksen sanana voin sanoa siis, että tuo tuskin tulee kestämään kovin kauaa. Jos tahdot, voin yksärillä kertoa pari mielenkiintoista juttua siitä typykästä.

Terveisin SuperSpy
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja huima »

swirl kirjoitti:Mä bongasin juuri naamakirjasta yhden tuntemani neidon muuttuneen statuksen ja uteliaisuuttani käytyäni hänen profiilissaan ja uuden siippansa profiilissa totesin, että kyseessä on 99,99% varmuudella sama henkilö. Lohdutuksen sanana voin sanoa siis, että tuo tuskin tulee kestämään kovin kauaa. Jos tahdot, voin yksärillä kertoa pari mielenkiintoista juttua siitä typykästä.
Hei jakoon vaan!
Dumis

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Dumis »

huima kirjoitti:
swirl kirjoitti:Mä bongasin juuri naamakirjasta yhden tuntemani neidon muuttuneen statuksen ja uteliaisuuttani käytyäni hänen profiilissaan ja uuden siippansa profiilissa totesin, että kyseessä on 99,99% varmuudella sama henkilö. Lohdutuksen sanana voin sanoa siis, että tuo tuskin tulee kestämään kovin kauaa. Jos tahdot, voin yksärillä kertoa pari mielenkiintoista juttua siitä typykästä.
Hei jakoon vaan!
Typy vai juorut?
RP

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja RP »

huima kirjoitti:
swirl kirjoitti:Mä bongasin juuri naamakirjasta yhden tuntemani neidon muuttuneen statuksen ja uteliaisuuttani käytyäni hänen profiilissaan ja uuden siippansa profiilissa totesin, että kyseessä on 99,99% varmuudella sama henkilö. Lohdutuksen sanana voin sanoa siis, että tuo tuskin tulee kestämään kovin kauaa. Jos tahdot, voin yksärillä kertoa pari mielenkiintoista juttua siitä typykästä.
Hei jakoon vaan!
Nii! Ei meillä täällä mitään salaisuuksii oo!
milli

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja milli »

oi kiitos Riemumieli. nyt pitää sit päättää, että jaksaako lukea noi englanniksi :) Mutta eipä tarvitsisi vähään aikaan miettiä mitä tekis iltaisin kotona.

jahas, löytyy suomeksikin vallan hyvin :) ihanaa :h:
Manaaja

Re: Keskiviikko: Vähä-älyisten kokoontumisajot alkavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Fiddu. Vedin just aamiaisen (240g marmorifileepihvi wihanneksilla), ja otin kylkeen 30cl punaviiniä kun "eihän tollasta lirua nyt voi tonne pohjalle jättää". Ja nyt oon ihan naamat. Keskellä päivää, keskellä viikkoa.

Meinais vähän hävettää, kun piti jonnekin lähteäkin. Tai no, ei oikeastaan pitänyt. Piti vaan keksiä joku tekosyy lähteä jonnekin että sais laittaa veekutosen laulamaan. No, nyt ei ole sitäkään ongelmaa.
Vastaa Viestiin