Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu8

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Vituttaa kyllä ihan melkein jokaikinen asia. *itun kyrpä netti meni poikki, (iiiik!) naistenvaivat --> mahaan koskee. Kämppä täynnä pölyä eikä jaksa siivota. Kaiken kukkuraksi lupauduin lähtemään vielä yöksi töihin. Aivan ehanaa!!! :9mm:
Hebuli

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

No niin, ne vitun ulkomaalaiset (furriners) taas. Tällä kertaa punttisalilla joku suomea puhumaton ryssä valtasi kyykkytelineen itselleen varmaan tunnin ajaksi, tavallisten penkkipunnerrusten tekoa varten. Haloo? Vittuuu? Siinä on se varsinainen punnerruspenkki vieressä, se on sitä varten. Jos siinä on joku toinen, sen kanssa voi vuorotella paljon helpommin kuin että joku kyykkytelinettä tarvitseva joutuu aina sarjojen välillä poistamaan penkin ja korottamaan tangon paikkaa.

Kysäisin hienovaraisesti englanniksi aikooko hän tehdä siinä montakin sarjaa. "Sorry, I just started.". Helvetti, alkoi siinä sitten jotain tunnin pyramidiohjelmaansa tekemään perkele. Ensi kerralla hoidan kyykyt siinä välissä ja vedän penkin välillä pois, saa nähdä tuleeko valitusta. Pitäis varmaan laittaa siihen englanninkielinen heippa-lappu jossa sanotaan punnerruspenkin olevan => tuolla päin.

Vakioinhokit salilla ovat yleensäkin tyypit jotka valtaavat jonkun penkin tai laitteen 30-60 minuutiksi erikoisohjelmalleen, yleensä istuen penkillä sarjojen välillä ettei kukaan vaan vahingossa yrittäisi tehdä omia sarjojaan välillä ja vaihtaa painoja. En halua nähdä miten nämä ääliöt toimivat liikenteessä, joustavuus lienee tuntematon käsite.

Niin ja oli siellä yksi suomalainen ööliö joka kovaan ääneen valitti miksi ihmiset tulevat salille polkemaan pyörällä tai stepperille, kun yhtä hyvin voisi juosta tai pyöräillä ulkona (räntäsateessa). Mitäköhän se parin metrin päässä stepperissä ollut nainen tuumi tuosta ajattelun kukkasesta?

Urheilu keventää stressiä?
muskotti
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 08.09.2005 17:46

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja muskotti »

Mikä hemmetti vaivaa meidän pikku pankkilaitoksia, mä en todellakaan halua kotiini kirjekuorta jossa kerrotaan ett pankki on ihan pyytämättä antanu mulle myönteisen lainapäätöksen max. 4000e. Joustoluotto- ei vakuuksia- täytä vain kuponki ja postita se meille. Kyllä tehdään asiat helpoiksi. Mun pää hajoilee jo muutenkin et lisää mannaa taivaasta, kiitos.
Milläköhän perusteilla tuoki päätös tehtiin, sama arvontakone ku valituilla paloilla?
What am I trying to do
What am I trying to say
I´m not trying to tell you anything
You didn´t know
When you wake up today

-Depeche mode
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mulla on ollut viimeaikoina niin paha kouluvitutus etten ole jaksanut raahautua koko laitokseen pariin viikkoon. Noh enää pari viikkoa jäljellä ja sitten se on ohi..
Vituttaa myös auton skrapaaminen. Kaikki muu onkin sit tällä hetkellä oikein hyvin :D
huima

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja huima »

Mua vituttaa olla jatkuvasti seksiobjekti ja tuoksua hyvälle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:Mua vituttaa olla jatkuvasti seksiobjekti ja tuoksua hyvälle.
Raukka!

Mua vituttaa jatkuva kuumeilu. Edestakas 36.5 - 38.5 välillä. Ressiä varmaan... tai vaihdevuodet stana.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vituttaa loisia muiden nurkissa, kun omassa kämpässä on remontti kaaosvaiheessa :evil:
Muuten asiat onkin ihan mainiosti!
Dumari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti: Mua vituttaa jatkuva kuumeilu. Edestakas 36.5 - 38.5 välillä. Ressiä varmaan... tai vaihdevuodet stana.
UiH! Äippis on raskaana! Tulee sisaruksia :twisted:

Mua ketuttaa polvi, mutta eilen sain uuden ajan, ei tarvi enää ventata kuin 2vkoa, niin pääsee hoitoon. Saigonia leikkauksen jälkeen tiedossa, vihaan sitä kun ei pysty tekemään mitään ja joutuu pyyteleen apua...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:vihaan sitä kun ei pysty tekemään mitään ja joutuu pyyteleen apua...
Aina voi mulle soittaa!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:vihaan sitä kun ei pysty tekemään mitään ja joutuu pyyteleen apua...
Aina voi mulle soittaa!
Saax jo soittaa? :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Dumari kirjoitti:vihaan sitä kun ei pysty tekemään mitään ja joutuu pyyteleen apua...
Aina voi mulle soittaa!
Saax jo soittaa? :D
Enitaim beibe.
The great club outshines the individual, always and forever.
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Dumari kirjoitti: vihaan sitä kun ei pysty tekemään mitään ja joutuu pyyteleen apua...
Valmistaudut vaan hyvin ennen leikkausta. Pakastin täyteen HK:n sinistä ja jääkaappi täyteen kaljaa. Kyllä sillä muutaman päivän pärjäilee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

SingleMalt kirjoitti:
Dumari kirjoitti: vihaan sitä kun ei pysty tekemään mitään ja joutuu pyyteleen apua...
Valmistaudut vaan hyvin ennen leikkausta. Pakastin täyteen HK:n sinistä ja jääkaappi täyteen kaljaa. Kyllä sillä muutaman päivän pärjäilee.
Nääh, mitä turhia kun on reilun kokoinen naislauma, joka on valmis passaamaan ja palvelemaan. Minäkin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi apulaiseksi. Dumiksessa on sitä jotain, mikä vetoaa leideihin.
SingleMalt

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Lolita kirjoitti:Minäkin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi apulaiseksi.
Sä vaan fantasioit siitä, että saat köyttää dumiksen idealsiteellä katon suihkuverhotankoon kiinni ja pääset pesemään sen kiinteitä pakaroita porstalla. Muista sitten pestä korvantaustakin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SingleMalt kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Minäkin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi apulaiseksi.
Sä vaan fantasioit siitä, että saat köyttää dumiksen idealsiteellä katon suihkuverhotankoon kiinni ja pääset pesemään sen kiinteitä pakaroita porstalla. Muista sitten pestä korvantaustakin.
*seisoo* :P
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jaahas, äskettäin tapahtuneiden paljastusten myötä taidankin myös leikkauttaa toisenkin polveni :P

(Sekun on yhtä schaisse, mutta oikeajalkaisena vain oikean olen telonut.)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun täytyy purkaa mun hoitoviettiä johonkin, kun ei vielä sitä kisuakaan ole. Sitä paitsi mä olen niin monta kertaa kylpenyt omassa ammeessani, että olen ihan loistava kylvettäjä.
Gina

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Gina »

Ai että mikä vituttaa? mikäkö vituttaa??? :evil:

No nyt päällimmäisenä se että sain just kirjeen kirjakerhosta että liittymispalkinnoksi luvattua kameraa ei sitten tulekaan kun se on loppunut kesken. Valitse jokin muu. No en helvetti valitse!!! vittu. Jos ei mainoksessa lue että rajoitettu määrä niin eikö ne ole velvollisia sen toimittamaan? Hä, onko, kertokaa??? Ajoin viime viikolla entisen yli autolla.

No sekin vituttaa että alan taas tulla kipeämmäksi. Kurkku on kuin tulessa. Sain torstaiksi neljännen lääkäriajan mutta liekö tuosta paskankaan apua.

No sen takia sanoin töissä että en pysty tekeen maanantaina 13 tunnin työpäivää kun ei anna kunto myöten. No vituttaahan se niitäkin kun menee hommat perselleen joten eipä siellä kovin lämmin tunnelma ollut sitten.

Vittu tuulettimen hihna vinkuu TAAS. Kävin hyvin kylmästi antamassa palautetta korjaamossa jossa se muka laitettiin kuntoon kaksi viikkoa sitten. sain torstaiksi autolle ajan. Lienee sanomattakin selvää että rahaa tähän mulla ei ole. Millä vitulla mä menen sinne lääkäriin to kun saan auton vietyä huoltoon hä? Ja millä sieltä tallille ja töihin? Voi saatana.

Voi vitunvitunvittu. Menen nukkumaan jos saan nukuttua.

Sori kun kiroilin, ärsyttää.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No voi helkkari, siinä on Ginalla vitutusta yli omien tarpeitten!! :( Sun pitää skipata pikkujoulut, ja kustantaa niillä varoilla auton huolto :D Hä.. eikö ollu hyvä idea?! Toivottavasti paranet!! Et saanu vissiin antibioottikuuria? Taitaa olla virusperänen tuo..

Itseäni tänäpänä ketuttaa myöskin lähinnä ja muun muassa tuo taloudellinen puoli elämässäni. Tosiaan ihan paska liiton päiväraha paukahti, ja ihan paska asumistuki. Luultavasti en kyllä tule selviämään noilla.. Enkä ees oo mikään shoppailija ja törsästelijä ja porsastelija. En tiiä oikein mistä vois enää kiristää. Halpaa ruokaa syön jo, lehdet on lopetettu, paitsi sanomalehti, puhelimessakaan en lörpöttele. Joku vois tietysti ehdottaa juopottamistahdin tarkistamista, mutta sehän nyt on niitä ihmislapsen perustarpeita.. Kai se on muutettava johonkin helkkarin kuuseen asumaan halpaan kämppään. Mutta sitten taas menis rahaa liikkumiseen tuhottomasti :?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Ann »

Väsyttää, sattuu, pissattaa.. Flunssa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
1108

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vituttaa vallan perkeleesti POHJOLA yhtiön käytös. Vittu saatana, saanut tiliä kohta kahteenkuukauteen, yhtiön vinkuessa tietoa lisää jatkuvalla syötöllä.

Perkele, napalmia pohjolaan!!!

PS: Jos vituttaa niin purkakaa vituttus 03030303 numeroon. Vittuilkaa oikein sydämenne pohjasta.
HoundDog

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Juuri nyt vituttaa tietty ryhmä humanisteja. Yksilöitynä sanoma/ilmaisjakelulehtien toimittajat. Eikö ne perkeleet koskaan lakkaa vinkumasta? Sama tarina joka kerta. Aina kun tehdään jotain muutoksia, niin alkaa armoton kitinä siitä kuinka kaikki on ihan perseestä ja eikö tätä voisi tehdä kuten ennen. No en yleistä. On heissä joitakin mukaviakin ihmisiä. Joitakin. Revin peliverkkarini, jos se vaikka auttaisi.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minua vituttaa oma aikaansaamattomuuteni ja järjestelykyvyn puute.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja Meik »

Vituttaa tällaiset ketjut. Pitäiskö aina muka jonkun asian vituttaa, täh?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vitutusketju

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Meik kirjoitti:Vituttaa tällaiset ketjut. Pitäiskö aina muka jonkun asian vituttaa, täh?
Ei pitäisi, mutta vituttaa kuitenkin. Kuten jo itsekin huomasit, eikö..?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin