Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Charles Caldwell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Charles Caldwell kirjoitti:
Charles Caldwell kirjoitti:huomenna suoritetaan 28 + 28.
No kun ei sittenkkään. Iski laiskimus maximus ja suoritin vain 9+9 mennen tullen melkein Gaian ikkunan alta. Toinen osa suoritettu poika kärryssä. En jaksa laskea viikon totaaleja, mutta mahdun edelleen pukuihini. Kumman valitsen naimalupien juhliin; liituraitaa ála Mafia Wars vai ripulinruskeeta ála lastenkakkavaipat? Jälkimmäinen on erikseen teetetty mun mittoihin.
No ei mun pitänyt muokata, vaan lainata itseäni! Tänään ei ole mun päivä....
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nexie kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
nexie kirjoitti:Kävin keskiviikkona potkimassa työpaikan poikain kanssa palloa. Lopputulema vajaan tunnin karkeloista oli (säärtä komistavan kolhun lisäksi) se, että täräytin kantapääni (sic!), eikä se kestä kunnolla astumista. Voi prkl stna, en vaan osaa...
Jåå, futis on älypeli.
Onko mun oma äly siis surkastunut junnupeleihin nähden vai onko vika noissa 100-kiloisissa pelikavereissa, jotka jyrää meitin :think:
Satakiloiset pelikaverithan on parhautta. Sellaset paskamahat eivät ehdi kissaa sanoa, kun lirutan putkista pallon ja teen rysän.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:lirutan putkista pallon ja teen rysän.
Mites on btw kausi menny? (Ei ees oo mitää vittuiluu!)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lapitii kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:lirutan putkista pallon ja teen rysän.
Mites on btw kausi menny? (Ei ees oo mitää vittuiluu!)
Joukkue O V T H Te Pä P
KylVe 17 10 5 2 55 25 35
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
VaKP 16 11 2 3 38 18 35
ACE 17 10 4 3 43 23 34
OldSchool 17 10 4 3 51 19 34
Jags 16 8 1 7 40 29 25
UrPS 16 7 3 6 35 29 24
TJK LiePo 16 5 7 4 39 40 22
FC Melody 16 4 5 7 19 29 17

--------------------------------------------------------------------------------

PiPo-79 16 3 6 7 24 47 15
LaPro 17 2 5 10 26 47 11
Soho SS 16 2 4 10 17 50 10
PIsku 16 0 6 10 20 51 6

Kohta peli Melodyä vastaan...on se jännää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Ajattelin lähinnä, että jos olisit halunnu leijua hölökoht saavutuksillas... Mutta mene nyt keskittymään jännän äärelle. Tsemii.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

2-1 :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lapitii kirjoitti:Tällä viikolla takana TerveSelkä, Pump ja StripAerobic + ShapeUp
Lisätään tähän vielä eilisen Core + Stretching + SalsaMix ja tämän aamun EasyStep + Core, niin alkaa viikko oleen nätisti pulkassa. Nyt pikku iltapulahdukselle rentoutumaan.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Viikko meni flunssaillessa, jäi liikunnalliset iloittelut minimiin.

Vko 33: ~30km pyöräilyä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Noin 11km lönköttely, ihme kyllä paketti kädessä ei haitannut ollankaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Charles Caldwell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Tänään 9 km rullaluikkareilla (polvi ei kiitä) ja siinä sivussa salilla tissit ja selkä. Varasin jo särkylääkkeet framille - huomenna fillaroidaan oli polvi mitä mieltä tahansa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

No voi pöh. Aikuiset ei pääsekään mukaan 3-4-vuotiaiden Kidz Playhin. =( Oltiin huomenna menossa ilmoittautumaan ja olin jo intoo piukeena varautunut viettämään seuraavat 13 torstai-iltaa mielikuvitus- ja loruleikkien, kuperkeikkojen ja taitoratojen parissa. Mutta ei sit. =(

Nyt minä lähden strippaamaan.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kuulemma juokseminen korjaa ihmeen tehokkaasti alkoholin aiheuttamia aivovaurioita, tästä ollaan piakkoin julkaisemassa joku tutkimus. Mielenkiintoista.
Prepare for the worstest.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

eilen crossing + sali
tänään juosten töihin ja koiran kanssa hölkytellen kotiin
Charles Caldwell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

OT: 43 km fillarilla (21,5 - työt - 21,5).

Mutta siis nyt muistui taas mieleen miksi kapearenkainen katupyörä ei vain voi kuulua vaihtoehtoihin. Nuo metsäteiden pohjat oli nimittäin paikka paikoin niin upottavia, että tuolla hybridilläkin tuntui kuin suossa polkisi. Puhumattakaan noista pehmeäpohjaisista katutyömaista. Mulla kun ei tunnu olevan sellaista omaa aikaa niin paljoa, että voisi lähteä huolella tahkoamaan jotain pitkää bitumia edes pari kertaa viikossa.

Joten tyydyn osaani ja ilmoitan, että kyllä tuolla setilläkin kunto pysyy kohdillaan. Tai siis juuri nyt on menossa siihen suuntaan jossa se on joskus ollut.

Ja sitten näistä katutyömaista. Alkoi taas ihan pikkusen sapettamaan. Että jos ja kun tehdään ihan uutta, ihan uutukaisen uutta, niin miksi vitussa siihen risteysalueelle on pakko laittaa sellaiset katukivet, että niiden yli ei pääse kuin traktorilla? Mua ei taas niinku huvita yhtään mikään....
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Reilu tunti punttia ja 13min fillaria. Eikä oikein tuntunut kovinkaan paljoa. Ens viikolla pidennän vähän sarjoja ja lisään pari kiloa kaikkeen.

Und pari tuntia auton tiskaamista, siinä tuli enemmän hiki kuin salilla :D
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tyly paluu arkeen: 13,5km pyöräilyä.

Amusella alle puolen tunnin setin aikana ajoin kahdesti sateessa ja kahdesti paisteessa. Onneksi oli kahdet vaihtovaatteet mukana, päivä kun oli muutenkin kosteahko.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

crossing basic tunti ja treeni nro 2
voittajafiilis.. toivottavasti välilevy ei ottanut damagee vipunostoissa
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kävin taas todistamassa, että kunto on negatiivinen ja voimaa ei ole yhtään hiukan erikoisemmissa liikkeissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Toissapäivänä lenkki + lyhyitä vetoja. Tänään pientä futisreenausta + keskivartalon kuntopiiriä. Vituttaa muuten, kun lääkärin piti alkuviikosta soitella käden tarkastuksesta, eikä mitään ole kuulunut. Pitäis töihin päästä, salille ja Espanjaankin lähteä parin viikon päästä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Oij, nyt löyty täydellinen yhdistelmä: StripAerobic + ShapeUp + uutuus FitnessFusion ("Joogan ja Pilateksen innoittamien harjoitteiden yhdistelmällä harjoitat tasapainoa, voimaa ja notkeutta"). <3 Sinänsä siis ihan hyvä etten päässykään torstai-iltojen Kidz Playhin (kakkara toki menee silti).

Alkuviikon saldo ma ShapeUp + Stretching, ti Strip + ShapeUp, ke Power. Huamena vissiin viä Power ellei joku kohta ruodossa pyydä vapaapäivää, lauantaina ois ihqn kuulonen parituntinen TuplaStrippiBikki, mutta kalenterissa ei taida olla aikaa sille.

Ihanat ostokset salilta palatessa: 3 pussia raneja, 3 pakettia fisupuikkoja, 3 askia röökiä. =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Charles Caldwell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Eilen: 43 km fillarilla (21,5 - työt - 21,5).
Tänään: 54,3 km fillarilla ja sali (25,8 - työt - 23,3 - sali (olkapäät ja vatsa 3x3 molempia) - 5,2)
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

^Äijä painaa tiukkaa settiä. Ylikunnon riski alkaa olla ilmeinen, ota vaikka viinaa välillä!

Itse olen polkenut sellaista kymmentä kilsaa per päivä eilen ja tänään, sekin tuntuu jostain syystä kovin tukkoiselta. Jos huomenna ei sada paskaa taivaalta koko päivää, käyn heittämässä vähän pidemmän lenkin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kaksi (2) tuntia futsalia. Huhhuh, polvi muistuttaa pelivälinettä.
Paras päivä ikinä.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

eilen perjantaina 6 km kävelya, 50 min

tänään:
30 min juoksulenkki
3 kierrosta kotitreeniä:
- kyykky omalla painolla x 15
- etunojapunnerrus x 15
- penkkidippi x 10-15
- supermies x 10
- vatsarutistus x 10-15
- hoover 20-30 sek.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

milli kirjoitti:- hoover 20-30 sek.
Jotain poskisolistijuttuja?
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin