Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja alja »

Kreitsu kirjoitti:Annepa ja Alja: Ihanat kommentit teillä. En osaa niihin sen paremmin kommentoida, mutta toisaalta Annepan kommentti valaa uskoa ja sitten Alja oikeastaan mainitsi ne syyt, miksi se on niin hävettäväää. En siis minäkään jaksaisi nyt sitä selitystä, että mielenterveysongemat on itse aiheutettuja.

Suojelen itseäni ja jätän kommentoinnin tähän. Mutta arvostan teitä, jotka rohkenette aiheesta puhua. Jos minulla olisi hattu, nostaisin sitä nyt teille molemmille.
mulle tuli nyt ensireaktio, että ei se suojele sua, ettet puhu siitä, ettet kommentoi enempää. olisiko joku kommentti joka auttaisi mua/meitä? harkitse vielä.

rohkenen puhua täällä. en muualla kauheasti. kiitos silti hatusta :h:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja annepa »

alja kirjoitti: minä ainakin häpeän siksi, että masennukseen ja muihin mielen sairauksiin suhtaudutaan valitettavan usein niin että se on ensinnäkin itseaiheutettua, se on toisekseen heikkouden merkki ja kaikkea sellasta paskaa.
No öö ei se ole sun häpeä että muut on pöljiä mutta ymmärrän kyllä että ei tuommosta ole mukava kuunnella. Ite en oo koskaan kokenu että kenenkään suhtautuminen muhun ois muuttunu kun oon kertonu että oon sairastanu. Enemmänkin monet on sanonu että hyvä että puhun (tästäkin) asiasta suoraan.
alja kirjoitti: on myös niin, että huumorillakin on rajansa, sitä jaksaa kuunnella huumoria painostaan jonkun aikaa ja itsekin nauraa sille, kunnes eräänä päivänä tulee raja vastaan, ei enää jaksa olla se porukan läski, porukan hullu, tms. tai huonona päivänä se huumori muuttuu ihan yksinkertaiseksi vittuiluksi. ja tietyt ihmiset nyt vaan on sellasia, kenen "huumorin" läpi paistaa vittuilu.
Kyllä. Itse katson tarkkaan missä ja kenen kanssa voi näistä ja monesta muusta asiasta laskea leikkiä. Esim hellun äidin kanssa en ole koskaan puhunut hänen sairaudestaan. Hän tietää että minä tiedän että hän on (ollut?) sairas, siitä ei vain puhuta. Koska hän ei ota asiaa puheeksi niin en minäkään, saati sitten vitsaile hänen seurassaan hänen pääongelmistaan. Omistani kyllä.

Vittuilu on asia erikseen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja milli »

annosta on jo pienennetty.. summamutikassa pilkon noita puolikkaita vielä puolikkaisiin.. ja isommat puolet alas.. omituista hermostuneisuutta, keskittymiskyvyn puutetta ja eilen halusin kovasti puukottaa itseäni vatsaan, muuten tosi jeesch.
siis.. nyt mieliala on jo parempi, ja kun sisäistään mistä noi johtuu niin sen saa menemään pois.. ja kun vielä sanoo asiasta ääneen, että tarttee nyt halia, niin auttaa vielä enemmän.
NuoriD

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

milli kirjoitti: eilen halusin kovasti puukottaa itseäni vatsaan, muuten tosi jeesch.
En tiedä, saako nauraa, mutta tämä on kuulostaa melko absurdilta. Toivottavasti et ymmärrä väärin.
Viimeksi muokannut NuoriD, 01.09.2010 12:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
milli

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja milli »

NuoriD kirjoitti:En tiedä saako nauraa, mutta tämä on kuulostaa melko absurdilta.
:) saa nauraa :)
milli

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja milli »

Uuden annostuksen ensimmäisen/toisen päivän jälkeen ei ole ollut enää mainittaivia vieroitusoireita, ei nykimistä, ei itsetuhoisia ajatuksia.. ehkä pientä hermostuneisuuttaa, mutta sekin on ollut hyvin handlattavissa. Tosi jeesch :)
milli

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja milli »

kuudes päivä ilman mitään lääkkeitä, ja olo on helvetillinen. pahin migreeni potenssiin ziljoona, neljäs ilta putkeen, kun on kaamea olo, tuntuu kuin joku puristaisi ohimoja ja koko kalloa kasaan, oksettaa, silmät ovat valonarat, tasapaino menee välillä, sormet ja jalat puutuvat, välillä en tunne sormiani, näkö hämärtyy ja näen omituisia värejä..
vois mennä jo ohi nää..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Auts milli =( Toivottavasti helpottaa mahd pian..
Prepare for the worstest.
elco

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja elco »

milli kirjoitti:kuudes päivä ilman mitään lääkkeitä, ja olo on helvetillinen. pahin migreeni potenssiin ziljoona, neljäs ilta putkeen, kun on kaamea olo, tuntuu kuin joku puristaisi ohimoja ja koko kalloa kasaan, oksettaa, silmät ovat valonarat, tasapaino menee välillä, sormet ja jalat puutuvat, välillä en tunne sormiani, näkö hämärtyy ja näen omituisia värejä.
Olet ilmeisestikin lukenut "Itsekkyydestä"-ketjua. Ketju avattiin viisi päivää sitten, joten tämä ei voi olla sattumaa.

EDIT: Pitäisikö tätä pehmentää jollain inhimillisellä tatsilla... en ole oikein omimmillani näissä tälläisissä palstasympatiahommissa. Symp, symp.
Viimeksi muokannut elco, 30.09.2010 20:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
milli

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja milli »

^ joo, mistä arvasit ? :P

nowa, kiitos :h:
küllküll

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Nukkumaan 23.30. Eka puhelu 0.30, sitten 3.30, sitten 5.30. Siinä välissä kävin (kai) kahdesti hyssyttämässä lasta. Viimeisen puhelun tullessa olo oli sellainen että vittu, nyt tapan kaikki ja sen taisi viimeinen soittaja kuulla äänestäkin.

Ymmärrän miksi unideprivaatio on niin tehokas keino kuulusteltavan tahdon murtamisessa ja kidutusmetodina.

Enää kolme yötä. Onneks on lumityöt ja Tekken joihin vähän saa agreja upotettua :evil: Päässä humisee, huimaa ja puhuminen vaatii keskittymistä.
Zeb

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Juu, pelottaa se kun menen töihin tuossa jossain vaiheessa ja jos tyyppi edelleen nukkuu öitään huonosti. Kyllä mä ainakin oon ajatellut että on kohtuullista omina nakkiöinä että saisi ainakin työvälit nukkua ja toinen hoitaisi silloin lapsen heräämiset.
küllküll

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Niin meillä onkin. Mutta kun heräileviä lapsia on kaksi. Vaimo ei voi irtautua nuorimmaisen vierestä jos esikoinen herää, koska silloin alkaa amok-huuto eikä kellään o enää kivaa.
Dumis

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lähiaikoina ollut vähän aggre-olo, jotenkin varmaan liittyy tuohon punttailuun ja siihen että lihaskasvu ollut aika kovaa. NiinQ silleen taitaa nuo testot heitellä aika laidasta laitaan, vähän voi kuvitella että miltä niistä saatanan isoista kaapeista tuntuu kun massakausi alkaa.
Tarvis vissiin päästä tekee aerobista että rauhoittus ja takki tyhjenis, kun eilen kävin salilla ja nyt takki on taas ihan täynnä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Lähiaikoina ollut vähän aggre-olo, jotenkin varmaan liittyy tuohon punttailuun ja siihen että lihaskasvu ollut aika kovaa. NiinQ silleen taitaa nuo testot heitellä aika laidasta laitaan, vähän voi kuvitella että miltä niistä saatanan isoista kaapeista tuntuu kun massakausi alkaa.
Tarvis vissiin päästä tekee aerobista että rauhoittus ja takki tyhjenis, kun eilen kävin salilla ja nyt takki on taas ihan täynnä.
Me voidaan mun puolesta tehdä Töölönlahden kävelylenkki tänään ennen lehvaa!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Lähiaikoina ollut vähän aggre-olo, jotenkin varmaan liittyy tuohon punttailuun ja siihen että lihaskasvu ollut aika kovaa. NiinQ silleen taitaa nuo testot heitellä aika laidasta laitaan, vähän voi kuvitella että miltä niistä saatanan isoista kaapeista tuntuu kun massakausi alkaa.
Tarvis vissiin päästä tekee aerobista että rauhoittus ja takki tyhjenis, kun eilen kävin salilla ja nyt takki on taas ihan täynnä.
Me voidaan mun puolesta tehdä Töölönlahden kävelylenkki tänään ennen lehvaa!
Pidätkö kädestä ja puhut pehmosia? :D

No ei, aattelin kyllä käydä uimassa ennenkuin lähen leffaan.
Viime viikolla huomasin että halusin kaakunan kanssa vääntää kättä baarissa kun en ollut käynyt päivällä salilla... yleensä en ikinä halua sitä baarissa tehdä, en edes sikajurrissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Lähiaikoina ollut vähän aggre-olo, jotenkin varmaan liittyy tuohon punttailuun ja siihen että lihaskasvu ollut aika kovaa.
En ole kuullutkaan moisesta. Tuleeko lihaskasvusta oikeasti aggre olo?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Lähiaikoina ollut vähän aggre-olo, jotenkin varmaan liittyy tuohon punttailuun ja siihen että lihaskasvu ollut aika kovaa. NiinQ silleen taitaa nuo testot heitellä aika laidasta laitaan, vähän voi kuvitella että miltä niistä saatanan isoista kaapeista tuntuu kun massakausi alkaa.
Tarvis vissiin päästä tekee aerobista että rauhoittus ja takki tyhjenis, kun eilen kävin salilla ja nyt takki on taas ihan täynnä.
Me voidaan mun puolesta tehdä Töölönlahden kävelylenkki tänään ennen lehvaa!
Pidätkö kädestä ja puhut pehmosia? :D
Hmpf! Mä olin suunnitellut käveleväni Meilahti - Keskusta muutenkin että saisin raikasta ilmaa ja vähän liikuntaa; sen takia ehdotin! Haista pylly.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja RP »

Tulee varmaan jos käyttää horkkaa ;D Lihas kasvaa, pallit pienenee ja testo jyllää :D
Dumis

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Lähiaikoina ollut vähän aggre-olo, jotenkin varmaan liittyy tuohon punttailuun ja siihen että lihaskasvu ollut aika kovaa.
En ole kuullutkaan moisesta. Tuleeko lihaskasvusta oikeasti aggre olo?
Emmätiedä :D
Ootko kuullut kaapeista jotka napsahtelee? Vai vetääkö ne kaikki nappeja? No joka tapauksessa naama taas kukkii aika lailla vaikken ole suklaata syönyt pariin viikkoon levyllistäkään. Voihan toi aggretus tulla ylimääräisestä energiastakin. Kyllä mä kuitenkin salilla vedän sillein että välillä meinaa kuolema tulla, en aina.
Manaaja

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Mitäs lisäravinteita sä vedät? Kyllä mulle ainakin tulee lähinnä rennompi olo kun pääsee salilla päästää höyryjä pihalle. Nyt kun ei ole pariin kuukauteen puntannut, niin alkaa taas vituttaa silleen että vois repiä ihmisten päitä irti paljain käsin.

En mä siis väkivaltainen tai mitään, mut kuitenkin. Kuolkee kaikki.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Manaaja kirjoitti:^ Mitäs lisäravinteita sä vedät? Kyllä mulle ainakin tulee lähinnä rennompi olo kun pääsee salilla päästää höyryjä pihalle. Nyt kun ei ole pariin kuukauteen puntannut, niin alkaa taas vituttaa silleen että vois repiä ihmisten päitä irti paljain käsin.

En mä siis väkivaltainen tai mitään, mut kuitenkin. Kuolkee kaikki.
Helpompi kun menet vaan sinne puntille. Kuollutta se rauta on. Ei se liiku, jos ei sitä liikuta. Hop hop!
küllküll

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Manaaja kirjoitti:En mä siis väkivaltainen tai mitään, mut kuitenkin. Kuolkee kaikki.
Oliskohan syytä huolestua? Tämä on toinen kerta kun olen jostain asiasta Manaajan kanssa samaa mieltä lyhyen ajan sisällä.

Keskiviikko-illasta asti päivystetty ja nukkuminen ollut lähinnä viitteellistä. Niin ja tietenkin nuorimmainen sairastui viime yönä oksennustautiin, laattaa kaiken minkä sisäänsä saa. Tää pöpö kun tarttuu loppuperheeseen, niin oi riemua, oi autuutta... :swirl:
RP

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja RP »

Joo-o, oman kokemukseni mukaan (jos puhutaan vaan ihan normipöpöistä) niin nuo mahajutut on ihan hirveitä! Meillä on ollut vain yksi, norovirus. Itse selvisin yhdellä oksennuksella ja päivän pöntöllä istumisella, mutta tytsä ja mies oksensi ja ruikuloi alle puolen tunnin välein muutamia päiviä.

Siellä vessan lattialla toinen oksentaa tuonne, toinen tänne ja kolmas sinne. Hyh, ehkä kamalin kokemus ever. Flunssa on pientä noihin verrattuna.

Mutta kokemuksena sinänsä hyvä että tietää miten oma lapsi reagoi kipeänä. Tytsä ei itkenyt kertaakaan, makasi vaan sylissä ja oli täysin out.

Tsemppiä!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Joskus ois tosi kiva, jos tänne vois kirjottaa sellaisista asioista jotka oikeesti vaivaa mieltä. Nykymeizinki on tosin sellasta ettei viitsi, tulee isot pojat vaan ilkeileen kuitenkin :? Enkä tykkää semmosesta. Pitäisköhän mun liittyä sinne voimahaliin? 8)
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin