Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Tämä pitää korjata asap. Mutta millä!
Ole tylsä ja piilota se näkymästä. En ymmärrä miksi sitä nimeä pitää broadcastata yleensäkään, jos se on privaattikäyttöön tarkoitettu. :paavi:
Pertti, tylsimys!=insinööri!

Clarice :D
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:Tämä pitää korjata asap. Mutta millä!
Mun weelani purkki kulkee nimellä WENUS, mutta ehdotan sulle VITULIS:ta
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja Melnais »

sipsi kirjoitti:Ruoasta ja raskaudesta puheenollen..mä oon alkanu himoitsemaan perunamuussia. Niinku että mitä ihmettä?! En edes tykkää siitä noin erityisemmin.
Mä himosin alkuraskaana kylmää perunamuussia. Melkein kaikki oksetti, tuo oli hajutonta eikä muistuttanut ruokaa edes koostumukseltaan.

Muistelen että sua väsyttää kovasti. Oletko säästynyt pahoinvoinnilta?
Elämä kantaa, jos sen antaa
milli

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja milli »

o_O mä puolustin äsken itseäni, ja jollekin muulle kuin mun äidille.. MINÄ! wau... mähän kasvan :)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Melnais kirjoitti:
Muistelen että sua väsyttää kovasti. Oletko säästynyt pahoinvoinnilta?
Joo, kumma juttu mutta ei oo minkäälaista pahoinvointia ollu missään vaiheessa..ei varmaan sitten enää tulekaan. (Luin jostain et jos pärjään ekan kolmanneksen ilman kuvotusta, ni sit ei tulis todennäkösesti ollenkaan. Haluan uskoa tähän. 12.viikko menossa.)
Väsymyksestäkin oon jo voiton puolella. Tai nyt jos väsyttää, niin väsyttää ns.normaalisti..mutta ei oo semmonen "totaalikooma" niinku alussa. Sen sijaan ehkä ärsyttävin oire on pissahätä. Tosi turhauttavaa rampata vessassa kokoajan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja sipsi »

milli kirjoitti:o_O mä puolustin äsken itseäni, ja jollekin muulle kuin mun äidille.. MINÄ! wau... mähän kasvan :)
Jee! Toi tekee hyvää itsetunnolle.
Saako udella että minkälainen tilanne oli?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja annepa »

sipsi kirjoitti:
milli kirjoitti:o_O mä puolustin äsken itseäni, ja jollekin muulle kuin mun äidille.. MINÄ! wau... mähän kasvan :)
Jee! Toi tekee hyvää itsetunnolle.
Saako udella että minkälainen tilanne oli?
Minä konahin paliksessa. Kahesti. Tuttua kauraa :D

Hyvä milli!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja RP »

Ihan hyviä ehdotuksia, sitä täydellistä odotellessa. Vesper, hyvis olis kiva, mut kun hyvikset on yleensä niin tylsiä ;) Mistä tulikin mieleen, onko Halonen hyvis vai pahis ;)

Pertsan piilottelu olis ihan boring, just hauskaa pikkukivaa piristystä päivään ihmisten kesken jotka just ja just ehkä vilaukselta on nähnyt, jos sitäkään. Teinipoitsui täällä ei oo, joten tuskin toi MILF ois semmonen niinku ownaus.
Gaia

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja Gaia »

RP kirjoitti: onko Halonen hyvis vai pahis ;)
Se taitaa olla vaan tylsis
elco

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti:Mistä tulikin mieleen, onko Halonen hyvis vai pahis ;)
No ei se hyviskään ole.

Jos haluat kauheimman kuviteltavissa olevan wanna-be ihmishirviön niin lyö nimeksi "Hassi". Jos taasen haluat merta edemmäs kalaan niin Hassin kambodialainen esikuva polpot on vielä vapaana.
milli

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja milli »

sipsi kirjoitti:Jee! Toi tekee hyvää itsetunnolle.
Saako udella että minkälainen tilanne oli?
Mun syyksi yritettiin jättää jotain, mikä ei tod ollut mun vastuulla, jos ei oo sopimusta jonnekin, enkä oon ollut töissä jossain pitkään aikaan, niin miten jonkin viranomaisilmoituksen tekemättä jättäminen voi millään tavalla olla mun vastuulla, ei ole mikään yllätys, että ko asia no tehtävä joka kk.
Nooh nyt se rauhottu ja totes, että oon oikeassa... osaavathan he mm tehdä ja maksaa laskutkin vaikken ole siellä niistä muistuttamassa. grah!
milli

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti:Hyvä milli!
juu :)
Dumis

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Avasin ölppäsen, nyt on suihkuteltu (taas), siivottu ja kohta syötykin.
Sitten städiin hummailemaan :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lähden ostamaan joogamattoa. Ja sukkahousuja.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Lähden ostamaan joogamattoa.
"Illaksi kotiin..."
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tein ja söin juuri habanero-pastaa, pilkoin joukkoon yhden perinteisen ukkopekan(paketti), koska olen ihmismakkarasyöjä.. Maustoin creme fraichella ja kermalla ja monilla mausteilla paprika, chili, basilika, mustapipparouhe ja aromisuola.. Söin n. kilon ja pistän pari jääkaappiin..
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tavarat purettu, vielä osa varastoon, osa roskikseen ja tiskikone kiinni olemassa olevaan infrastruktuuriin. Onhan tää läävä aivan saatanan pieni, 150€ enemmän kuussa ja asuisin tuplaten isommassa yksiössä (nyt siis solussa, saatana). Noihin on vaan niin vitulliset jonot, että ainakin tämä vuosi kykitään tässä. Kämppikset on ainakin siinä mielessä asiallista sakkia, että toinen asuu marraskuuhun asti muualla ja toisen koulu pitää tyypin poissa mestoilta suurimman osan ajasta.

Sain skipattua tämäniltaiset ryyppäjäiset tavaranpurkuprojektin varjolla. Eiliset torppasin muutolla ja maanantaiset pakkaamisella. Huomenna olisi kypsyysnäyte, mutta sen jälkeen multa loppuu tekosyyt ja joutunen ottamaan osaa kemutteluun. Perjantai ja lauantai meneekin sitten samaan konkkaan. Melko kosteaksi käy elämä jos jokaiset mirrinrippiäiset meinaa käydä täysipainoisesti läpi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Lähden ostamaan joogamattoa.
"Illaksi kotiin..."
En mä lentävää mattoa hakenut. Tein täsmäiskun ja koukkasin sushibaarin kautta. Oon rautaa!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Muutama kuutiometri sepeliä lapioitu. Tänään.
Huomenna pitää liukua töistä sepeliä lapioimaan jo puolelta päivin. Antaa pomo luvan tai ei.
Kohta sauna ja etätöitä (<-plääh :D).
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Voi voi nyt jää norjan ja marine investin(harvest) lohet syömättä, eikä maistu suomalainen mutalohikaan... :(
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja saira »

Taysissa lasten osastolla. Likalla kolmen päivän kuumeen jälkeen melkein putkeen virtsatietulehdus. Tulehdusarvot terveyskeskuksessa 160, siihen loppui siis mittarin asteikko. Täällä polilla aiemmin noin 150. Pari päivää menee siis likalla täällä, sit voidaan päästä joko kokonaan kotiin antibioottipillereille tai Kotisairaalaan, eli hoitaja tulee kolmisen kertaa päivässä antaan suonensisäisen antibiootin. Jee... No, huomenna olis ollu iskä-päivä likalla, nyt iskä tulee sit töiden jälkeen sairaalaan pitään tytölle seuraa. Molemmilla hirveä ikävä toisiaan ku viime viikon iskä-päivä jäi sen kuumeen takia pois.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

saira kirjoitti:Taysissa lasten osastolla. Likalla kolmen päivän kuumeen jälkeen melkein putkeen virtsatietulehdus. Tulehdusarvot terveyskeskuksessa 160, siihen loppui siis mittarin asteikko. Täällä polilla aiemmin noin 150. Pari päivää menee siis likalla täällä, sit voidaan päästä joko kokonaan kotiin antibioottipillereille tai Kotisairaalaan, eli hoitaja tulee kolmisen kertaa päivässä antaan suonensisäisen antibiootin. Jee... No, huomenna olis ollu iskä-päivä likalla, nyt iskä tulee sit töiden jälkeen sairaalaan pitään tytölle seuraa. Molemmilla hirveä ikävä toisiaan ku viime viikon iskä-päivä jäi sen kuumeen takia pois.
Tuhannesti jaksuja ja toivotaan että antibioottitippa toimii!! :paijaa:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikotus (pikku-lauantai)

Viesti Kirjoittaja saira »

^Kiitos! Antibiootit toimii hyvin, vaivat jo aika hyvin poissa. Saatiin juuri tieto, että päästään Kotisairaalaan ilmeisesti nyt iltapäivällä. Helpottaa kummasti, täällä infektio-osastolla kun likalla ei ole mitään asiaa huoneesta ulos...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin