Torstain selkäjumit

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tiistain futis oli liikaa selälle, nyt ollaan saikulla ja kävellään kuin puu-ukko.
Paras päivä ikinä.
milli

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja milli »

Tpk!

Vammakävelijä nro 2, tuli treenattua tehokkaasti, nyt meinaa reidet pettää alta :D
Gaia

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Vanha onnettomuusvamma muistutti taas olemassaolostaan vähän liian kivojen tekniikkatreenien jälkeen :?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ostin eilen ensimmäisen vauvanvaatteen. Unisex-värinen ja koko 50 cm. :h:

Tänään ei mitään muuta mielessä, ku työpäivällä jotenkin kunnialla läpi ja illalla sauna. Luksusta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eilisen sepelin lapioinnin jälkeen lihakset pirteenä.
Ois kyllä voinu nukkua vielä tunnin. Muutaman tunnin päästä takaisin lapioimaan, koneella kun ei pääse jokaiseen paikkaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja annepa »

Räkätauti jatkuu, oireet kertovat että viikonloppuna lienen jo terve.

Hellu paksautti selkänsä jossain, molemmat ollaan nyt fyysisesti vajaita. Koira ei pääse lenkille :( Onneksi on tuo piha tuossa, voi heitellä sille kapulaa ja saa tehä tarpeensa. Ja voihan sitä aktivoida muutenkin, ajattelin vetää kunnon käskyreenin tänään pari kertaa.

Harmittaa ihan vietävästi kun olin luvannut itelleni että tällä viikolla teen pihatöitä, nyt ei voi :(
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:Tiistain futis oli liikaa selälle, nyt ollaan saikulla ja kävellään kuin puu-ukko.
Eiks oo järkevää urheilla jos ei pysty?
En kuvittele edes pelaavani enää futista..
Pitää myöntää itselleen asioita eikä väenvängällä tappaa itteensä!
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja milli »

"sä näytät ihan sakkolihalta, mutta eihän se minua haittaa"
ah, ihanaa olla asiakkaalla
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja swirl »

Matkakuume nousee! Aloin eilen jo pakkaamaankin ja tänään pitää käydä vaihtamassa rahaa samalla kun käyn kampaajalla. Olen niin innnoissani, etten oikein tahdo pysyä pöksyissäni!

Meillä on fiksua väkeä duunissa. Sain sähköpostitse kaksi ilmoitusta, että sähköposti ei toimi. Tulivat siis perille, kun vika oli korjattu :roll:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toinen päivä pitkään aikaan kun ristiselkään ei satu, taidan jättää maven tänään väliin voidakseni nauttia tästä olotilasta. Eipä kylläkään tuo selkä suostu liikahtamaan mihinkään suuntaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

swirl kirjoitti: Meillä on fiksua väkeä duunissa. Sain sähköpostitse kaksi ilmoitusta, että sähköposti ei toimi. Tulivat siis perille, kun vika oli korjattu :roll:
Hah! :D Vähän sama kuin yksi asiakas, lupasi ilmoittaa verkon korjaamisen vaiheista sähköpostitse = Sähköposti down verkon takia, doh.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herranjumala, mä heräsin kymmeneltä :shock:

Syötin kyllä pojan kuuden maissa mutta me nukahdettiin takasin, kerrankin. Kyl on pirtee ja hyvä olo nyt! Eikä ees ku yks koneellinen pyykkiä, pikkiriikkisen tiskattavaa ja keikka pojan tyttökaverin ja sen äidin kans kierrätyskeskukseen, ja illemmal tuloo vieraita. Ja mul oli eilen ihanaa ja hauskaa miesseuraa kaupassa ja mennään taas joku päivä treffeille :]
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:
swirl kirjoitti: Meillä on fiksua väkeä duunissa. Sain sähköpostitse kaksi ilmoitusta, että sähköposti ei toimi. Tulivat siis perille, kun vika oli korjattu :roll:
Hah! :D Vähän sama kuin yksi asiakas, lupasi ilmoittaa verkon korjaamisen vaiheista sähköpostitse = Sähköposti down verkon takia, doh.
Mulla tais olla tilanne että verkko oli nurin ja soitin sit tukeen. Ne sanoi että "joo, näistä katkoista ilmotetaan mejän verkkosivuilla". Niin, joihin minä en siis pääse käsiksi koska verkko on nurin. :facepalm:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jumeista puheenollen, oispa jo sunnuntai. Pitäis alottaa haukkareiden, ojentajien, tissien ja vatsan tehorääkki saadakseen vähän lihaa luiden ympärille.
Charles Caldwell

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Reidet meinaa vähän jumittaa, mutta periksi ei anneta perkele, kun kerran on aloitettu! Huomenna fillari varastoon lukkojen taakse ja suunta kohti kalavesiä :)
Dumis

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Joopajoo, että taas ilta+yö-töitä. Noh, Lontoon matkakassa kiittää.
Hiukan tuli eilen nappailtua, mutta hyvin pysyi räpylässä eikä ole darraakaan :)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Säpsähtelen kulkiessani peilien ohi, ei oo vielä mennyt jakeluun asti että hiukset olikin nyt punaset.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:Säpsähtelen kulkiessani peilien ohi, ei oo vielä mennyt jakeluun asti että hiukset olikin nyt punaset.
Hyvä, että kuva näkyy.
masa

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja masa »

On se perkele kumma kun lafka Hyvinkäältä pystyy tarjoamaan täsmälleen saman maalämpöpumpun, lämminvesivaraajan ja porauksen 2200 euroa halvemmalla kuin Petikossa sijaitseva lafka.

Miten niin kusetuksen makua?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ei kusetusta vaan bisnestä !!
Ei se ole hullu joka pyytää jne
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
masa

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Ahneella on paskanen loppu.

Laitoin vastapallon Petikkoon ja kerroin et 60 kilsaa pohjosempaa saa yli 2000 euroa halvemmalla samat releet. Katotaan mitä myyntimies Mynttiset vastaavat.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Liian moni ei osaa kilpailuttaa.
Rautakaupasta remontoijan alennus on puolet rakentajan alennuksesta. Arvannet, että tarvikeostoksilla ollessa olen kiireinen rakentaja joka ei vielä ehdi avata tiliä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pulkannaru kirjoitti:^
Liian moni ei osaa kilpailuttaa.
Rautakaupasta remontoijan alennus on puolet rakentajan alennuksesta. Arvannet, että tarvikeostoksilla ollessa olen kiireinen rakentaja joka ei vielä ehdi avata tiliä.
Hyvä tietää, on tässä vähän ostettavaa... Onko tämä yleinen käytäntö rautakapoissa vai puhutko Rautakaupasta?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ainakin kahdessa isossa ketjussa mulle tarjottiin alennusta jokseenkin tolla erolla. Vertailukohta oli rakentavalta kaverilta. Ja olen saanut samat alet kuin rakentaja. Jossain vaiheessa sattaa naama kulua jos en avaa rakentajatiliäm tms, mutta yhdessä ketjussa on jo remontoijan tili niin meen sitten sillä. Ostoja tulee (keväästä 2010 alkaen) vuoden sisään luokkaa 6-10.000€. Noilla alennuksilla käyn kuitenkin muutaman kerran ruokakaupassa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Charles Caldwell

Re: Torstain selkäjumit

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Pyhä lehmä mikä blosis!! Puiden latvoista päätellen ainakin osin myötäinen. Toivon pääseväni kotiin asti. Mikä se tilataksin numero olikaan...
Vastaa Viestiin