Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja swirl »

annepa kirjoitti:
swirl kirjoitti:Yksi ihminen, sama kuin aina. Toivoisin sille tuskaisaa kuolemaa.
Toivoisit vai toivot?
Toivon, tänään taas vaihteeksi enemmän kuin aikoihin. Tunnen vaan syyllisyyttä ilkeistä ajatuksistani, vaikka kyseinen henkilö ansaitsee kaiken pahan, mitä voi tapahtua. Ja enemmänkin. Voisin nimetä ainakin parikymmentä henkilöä itseni lisäksi, jotka ilahtuisivat jos tämä narsistipelle saisi vaikka meteoriitin päähänsä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

swirl kirjoitti:
annepa kirjoitti:
swirl kirjoitti:Yksi ihminen, sama kuin aina. Toivoisin sille tuskaisaa kuolemaa.
Toivoisit vai toivot?
Toivon, tänään taas vaihteeksi enemmän kuin aikoihin. Tunnen vaan syyllisyyttä ilkeistä ajatuksistani, vaikka kyseinen henkilö ansaitsee kaiken pahan, mitä voi tapahtua. Ja enemmänkin. Voisin nimetä ainakin parikymmentä henkilöä itseni lisäksi, jotka ilahtuisivat jos tämä narsistipelle saisi vaikka meteoriitin päähänsä.
Ota se harjoittelun kannalta. Tämä on harjoitusta joka kasvattaa sun kärsivällisyyttä. Susta tulee entistä parempi ihminen!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mä yritän. Mulla on tavoitteena tulla Zen-naiseksi, joka ei välitä kusipäiden kusipäisyydestä, vaan antaa niitten ihan rauhassa tavoitella valtakunnankusipään arvonimikettä. Oon alkanut lukeen tällaisia blogejakin:

http://goodlifezen.com/
http://zenhabits.net/
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

swirl kirjoitti:^Mä yritän. Mulla on tavoitteena tulla Zen-naiseksi, joka ei välitä kusipäiden kusipäisyydestä, vaan antaa niitten ihan rauhassa tavoitella valtakunnankusipään arvonimikettä. Oon alkanut lukeen tällaisia blogejakin:

http://goodlifezen.com/
http://zenhabits.net/
Bongasin kyseisen ajatuksen Dalai Laman kirjasta Onnellisuuden avaimet. Zeniin en oo tutustunut, buddhalaisuuteen kyllä. Pitääpä vilasta noita blogeja, kiitos.

EDIT: ai niin ja paras toistaiseksi vastaan tullut elämänfilosofia on "fuck it way".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Fuck It :h: Erinomaista!
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

swirl kirjoitti:
annepa kirjoitti:
swirl kirjoitti:Yksi ihminen, sama kuin aina. Toivoisin sille tuskaisaa kuolemaa.
Toivoisit vai toivot?
Toivon, tänään taas vaihteeksi enemmän kuin aikoihin. Tunnen vaan syyllisyyttä ilkeistä ajatuksistani, vaikka kyseinen henkilö ansaitsee kaiken pahan, mitä voi tapahtua. Ja enemmänkin. Voisin nimetä ainakin parikymmentä henkilöä itseni lisäksi, jotka ilahtuisivat jos tämä narsistipelle saisi vaikka meteoriitin päähänsä.
Oletko töiden takia hänen kanssaan tekemisissä? Muuten en tajua, miksi et vain yksinkertaisesti lopeta kaikki kontaktit häneen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Olemme molemmat erään yhdistyksen hallituksessa.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja alja »

Vaola kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Näen. Punaista.
Ei tätä yhtä idaria näytä saavan kuriin mikään. :9mm: Huomenna tekemään lastensuojeluilmoitus.

"Onneksi" ei näytetä olevan ainoat uhrit. Jospa poliisia alkaisi nyt kiinnostamaan, kun ilmoituksia tulee lisää. Tai jos kaupunki innostuisi laskuttamaan töhrijöitä.
Vaola kirjoitti:Vittu mitä paskakansaa. Hauskaa elämää vaan.


Otetaan vastaan hyviä vinkkejä siitä miten nämä savustetaan asuinalueelta pois.
töhrijöitä? mä en keksi millään, et miten töhriminen voi olla lastensuojelurikos... mielikuvituksessa on siis aukko.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

alja kirjoitti:
töhrijöitä? mä en keksi millään, et miten töhriminen voi olla lastensuojelurikos... mielikuvituksessa on siis aukko.
Jos töhrii tekstejä, jotka nöyryyttävät ja loukkaavat lasta.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21405
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vaola kirjoitti:Ei tätä yhtä idaria näytä saavan kuriin mikään.
Jos töhritään ja tekijä on tiedossa, niin eikö ne korvaukset nouse helposti sellaisiksi, että maksumieheltä loppuu into? Kaiken maailman maalailu ja pintojen uusiminenhan on varsin kallista touhua kun sen kunnolla tekee eikä hyväksy mitään juosten kustua jälkeä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
alja kirjoitti:
töhrijöitä? mä en keksi millään, et miten töhriminen voi olla lastensuojelurikos... mielikuvituksessa on siis aukko.
Jos töhrii tekstejä, jotka nöyryyttävät ja loukkaavat lasta.
Eilisessä oli kyse fyysisestä hyökkäyksestä lapseni kimppuun. Ja vanhemmat kuulemma taas ovat sitä mieltä että ei se heidän poikansa vika ole. Jos siinä kodissa ei kasvateta ja piitata pojan edesottamuksista, niin kyllä se mun mielestä on silloin sosiaalitoimen asia. (Etenkin kun poliisimme on myös täysin kyvytön tekemään mitään.)

Tuo nulikka kun kuuluisi kasvatuslaitokseen ennemmin.
Vanhemmat perässä :evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Ei tätä yhtä idaria näytä saavan kuriin mikään.
Jos töhritään ja tekijä on tiedossa, niin eikö ne korvaukset nouse helposti sellaisiksi, että maksumieheltä loppuu into? Kaiken maailman maalailu ja pintojen uusiminenhan on varsin kallista touhua kun sen kunnolla tekee eikä hyväksy mitään juosten kustua jälkeä.
Sorry mutta, mä en nyt tajunnut mitä ajat tällä takaa. Kehen viittaat maksumiehenä? Ja häh? :D
Varmastikin niin, että töhrijä alkaa kyllästyä töhrimiseen, jos jotuu itse korvaamaan / maalaamaan töhrimystensä päälle kunnolla.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^^^^Suos. tekemään rikosilmoituksen pahoinpitelystä.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Itse tekisin silti. Onhan siitä ko. lapsen vanhemmille vähän haittaa kuitenkin.

Mitenköhän olisi kantelu oikeuskanslerille (läänihallitukselle?,vai mitä aveja ne nyt on), vai kuka tätä asiaa valvoo? Kantelun syynä se, että poliisi ja lastensuojeluviranomaiset laiminlyövät tehtävänsä.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja masa »

Vaola kirjoitti: Kaupunki hoiti edelliset töhryt pois, mutta ei ollut kiinnostunut laskuttamaan tekijä-osapuolta. Ehkä nyt kun kirjoituksia muista lapsista on ilmaantunut, on kaupunkikin kiinnostunut selvittämään asiaa.

Ala kuvaamaan kaikki töhryt, tee niistä blogi ja vuoda blogin osoite iltalehdille.


Vaihtoehtoisesti maksa jollekin polven murskaajalle kiusantekijän faijan telomisesta. Lupaan osallistua satkulla talkoisiin.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vaola kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Itse tekisin silti. Onhan siitä ko. lapsen vanhemmille vähän haittaa kuitenkin.

Mitenköhän olisi kantelu oikeuskanslerille, vai kuka tätä asiaa valvoo? Kantelun syynä se, että poliisi ja lastensuojeluviranomaiset laiminlyövät tehtävänsä.
Lastensuojeluviranomaisten laiminlyönnistä voidaan varmaan puhua sitten kun ensin olen heille asiasta ilmoittanut. Ala-ikäinen ei myöskään ole rikosoikeudellisessa vastuussa tekemisistään, joten siinäkin riittää kun vanhemmat nostavat kädet pystyyn, niin mitään ei tapahdu.
Rikosoikeudellisen vastuun puuttuminen ei kuitenkaan tarkoita sitä, että poliisin automaattisesti ei tarvitse tehdä mitään, koska rikosoikeudellista vastuuta ei kuitenkaan olisi.

Hypoteettinen kökkö esimerkki: jos 14 vuotias ammuskelee aseella ympäriinsä, ei poliisi voi kohautella olkapäitään sillä perusteella, että 14-vuotias ei ole rikosoikeudellisessa vastuussa.
Yönmustaritari

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Vaola kirjoitti: Ajattelin aikaisemmin, että rikosilmoitus toimisi hyvänä herätteenä
Ihan nuorena kossina ollessani tuppasin potkiasta erästä toveria suuhun, jonka jälkeisten veristen vaatteiden pesemisestä koituneiden laskujen maksaminen sekä käynti poliisien puhuttelussa sai allekirjoittaneen potkimisen kylillä loppumaan ja siirtymään tyystin valvottuihin tiloihin. Taisin muutoinkin alkaa käyttäytymään koko lailla siivosti sen jälkeen.

Kyllä kaikille se kuri löytyy tavalla tai toisella.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21405
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Vaola kirjoitti:Ei tietenkään, mutta poliisi voi korkeintaan puhutella alaikäistä (ja 14-vuotiaan esimerkkisi tapauksessa takavarikoida aseen), muusta huolehtivat käsittääkseni sosiaaliviranomaiset. Joten siitä syystä ajattelin että ilmoitan tällä kertaa suoraan heille.
Ei kai se mitään maksa ilmoittaa myös poliisille. Luulisi tuon pistävän eees jotain painetta sossujen suuntaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sivustahuutaja kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Ei tietenkään, mutta poliisi voi korkeintaan puhutella alaikäistä (ja 14-vuotiaan esimerkkisi tapauksessa takavarikoida aseen), muusta huolehtivat käsittääkseni sosiaaliviranomaiset. Joten siitä syystä ajattelin että ilmoitan tällä kertaa suoraan heille.
Ei kai se mitään maksa ilmoittaa myös poliisille. Luulisi tuon pistävän eees jotain painetta sossujen suuntaan.
Luulisi joo, mun lukemani ja kuulemani mukaan näitä ilmoituksia samaisesta/samaisista kakar(oi)asta on tehty useampia, eikä mene sen pidemmälle.
The great club outshines the individual, always and forever.
Gaia

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gaia »

En saanut lippuja A7X:n keikalle. Perkele :evil:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Alkaa tämäkin asuinalueen keskuspiste olemaan melkoisen täynnä maleksivia neekereitä. Tosin ei vielä yhtään näy kämpän vaikutuspiirissä, mutta kohta täytyy toivoa lottovoittoa niin white flight voi totautua meikäläisen osalta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bluntly kirjoitti:maleksivia neekereitä
Turhaa toistoa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ lollasin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Naurat vakavalle tyylivirheelle???
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työnkuva muuttuu taas, johan sitä ehtikin viikon tehdä nykyistä hommaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin