Pötkö-perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Nyt on about 15 vuotta ohuempi vaatekaappi. Kaikki vanhat neuleet, collegetakit, farkut, housut, hameet, mekot, topit jne. on nyt kerätty yhteen kasaan = 2 isoa muovipussillista + 1 normi + 1 kassi niitä vaatteita, jotka menee raskautuneille. Ugh - en jaksais millään kuvata noita kaikkia huuto.nettiin, mutta sen verran kuteita että UFF:n laatikko olisi liian ilmainen vaihtoehto. MITÄ MÄ TEEN?!
:yo:
SikaMika

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eilen oli opiskelijabileet. Pystyisin puhaltamaan alkometrin nurin kahden metrin päästä. Onneksi työt alkavat vasta parin tunnin päästä...

Nyt oli jo hieman elämää ekan, viime lauantaisen täystyrmäyksen sijaan. Tilanne on samalla ongelmallinen ja herkullinen: vastakkaisen sukupuolen edustajistossa Gaussin käyrän rumilukset lähes loistavat poissaolollaan, mutta käyrä jatkuu venyvänä pitkälle oikealle. Luultavaa on, että vasemmistoon jäävä, normibaarissa ehdottomasti pantavien joukkoon lukeutuva, katras ymmärtää alennustilansa ja laskee rimansa uuden tilanteen vaatimalle tasolle -> loputon piNppiarsenaali Tekijälle. Eilisen the kaunein hetki oli, kun 24v. kaunotar saapui juttelemaan vain siksi, että huomasi seurassa olevan jonkun toisen hieman vanhemman tyypin! En tiennyt, miten suhtautua asiaan, joten otin sen kohteliaisuutena. Otan nykyisin kaiken kohteliaisuutena, joten nyt on hyvä aika soittaa poskeaan ilman pelkoa mustista silmistä/Seppo Hovin musikaalisesta kostoiskusta. Menen takaisin nukkumaan...
NuoriD

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

On se vaan niin väärin, että toisilla opiskelijaelämä vain jatkuu ja jatkuu.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

NuoriD kirjoitti:On se vaan niin väärin, että toisilla opiskelijaelämä vain jatkuu ja jatkuu.
Thank god että mulla ei jatku, en jaksais! Musta on tullu kotihiiri (ja metsähiiri...)!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Suvinen kirjoitti: Vielä kun keksisi mihin nuo turhat astiat, taulut jne voisi kipata niin hyvä tulisi. Myymään en siis ala enää mitään, mutta en viitsisi ehjää tavaraa rosiinkaan heittää.
Pelastusarmeija/Emmaus/FIDA/jokumuuvastaava tai kierrätyskeskus? Itse suosin Emmausta koska se on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton. Ja sit kierrätyskeskusta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juttelin just äitin kans. Se oli niin pirtee ja onnelisen kuulonen ja saanu Jorvista oman huoneen telkkareineen. Ja oli wiener-kahveilla faijan kans.

Nyt on hyvä mieli :]
Charles Caldwell

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Mulla viiraa päässä. Päätin jättää möksäreissun väliin, kun musta tuntuu että tossa pohjoistuulessa pojan kanssa kahdestaan rantautuminen olisi ehkä snadisti liian haastavaa. Tai siis kyllä se varmaan luonnistuisi, mutta turha sinne on just nyt lähteä urheilemaan, kun sinne pääsee koska vaan paremmilla keleillä. Must on tullut aikuinen.
ninnithequeen

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Mä olen kantanut tänään ainakin 7 kassillista kaikkea paskaa kaapin periltä tuonne moolokin kitaan. En jäänyt miettimään, en halua uuteen asuntoon mitään turhaa roinaa. Onneksi hamsterimies ei ole kotona, se hidastaisi hommaa suunnattomasti. Juuri lensi 15 ikivanhaa t-paitaa ("niitä voi käyttää vaikka pihatöissä tai mökillä" - anteeksi missä???) roskiin, samoin lukuisia kerättyjä ja pestyjä muovikippoja, lasipurkkeja, söpöjä lahjakasseja, rumia lahjakasseja...

Oman vaatekaappini perkaan ekokirppiksen vaatelahjoituslaatikkoon, tytön vauvanvaatteiden rippeet menevät kaverille. Vielä kun keksisi mihin nuo turhat astiat, taulut jne voisi kipata niin hyvä tulisi. Myymään en siis ala enää mitään, mutta en viitsisi ehjää tavaraa rosiinkaan heittää.

Muutto huomenna.
Suviska paan sulle privaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Lähtisköhän sitä TK-Maxxiin shoppailemaan vai hankkimaan viinaksia... Onhan nyt sentään perjantai!
Charles Caldwell

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Kreitsu kirjoitti:hankkimaan viinaksia... Onhan nyt sentään perjantai!
No voi pyhä lehmä!! Mä meen ostamaan maitoa ja pizzaa, pistän pojalle lastenkanavat päälle ja olla vaan möllötän.
masa

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Charles Caldwell kirjoitti: No voi pyhä lehmä!! Mä meen ostamaan maitoa ja pizzaa, pistän pojalle lastenkanavat päälle ja olla vaan möllötän.
Sama vika. Paitsi että meillä katsotaan huvitutti-nauhoituksia 786945 kerran. Jannu on perheen musta lammas, koska se näyttää olevan kovin musikaalinen. Tiedä mikä pitkätukka siitäkin tulee..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Charles Caldwell kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:hankkimaan viinaksia... Onhan nyt sentään perjantai!
No voi pyhä lehmä!! Mä meen ostamaan maitoa ja pizzaa, pistän pojalle lastenkanavat päälle ja olla vaan möllötän.
Your choice :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:
Charles Caldwell kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:hankkimaan viinaksia... Onhan nyt sentään perjantai!
No voi pyhä lehmä!! Mä meen ostamaan maitoa ja pizzaa, pistän pojalle lastenkanavat päälle ja olla vaan möllötän.
Your choice :P
Facebook röntysi juuri ja muistit Kitinän..

Ei ole tarvetta viinasten ostoon, kysy vaan mitä mun kaapissa ei ole ja huomaat kyseisen alkoholijuoman tarpeettomuuden..

En kyllä jaksa jonkun vieraan lapsen kanssa, tuli sekin huomattua heinäkuussa kun joku ihme napero sotki kolmanneksi viimeisen lomaviikkoni..
Pyyhin Netikettiin..
Charles Caldwell

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Mmmmjooo. Varasin P. Esutuvan itselleni huomisillaksi. Kuuma ilta tiedossa :) Uuuuulalaaaaa...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Charles Caldwell kirjoitti:Mmmmjooo. Varasin P. Esutuvan itselleni huomisillaksi. Kuuma ilta tiedossa :) Uuuuulalaaaaa...
Sijaisottoisä?

Toivottavasti viikon päästä on parempi ilma kun menen Rajaportin saunaan löylyttämään tamperelaiset kunnolla..
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Ihanaa, mä siivosin kamojani vanhempien kellarista, ja löysin mm mun hittibuumit, baskerin, pussillisen rahaa ja slämärin mihin mun avokki on kirjoittanut silloin ku oltiin yläasteella.. :D Siis oli siellä paljon muutakin,kun on laatikkotolkulla kamaa, mutta noista mä ilahduin :)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Niba kirjoitti: Ei ole tarvetta viinasten ostoon, kysy vaan mitä mun kaapissa ei ole ja huomaat kyseisen alkoholijuoman tarpeettomuuden...
No kysyn mieluummin onko siellä Bailey'sta? Ihan parasta kahvin kanssa.

Jätin rättikaupan väliin ja siirryin suoraan viinaksiin. Kuten tavallista, minulta kysyttiin paperit :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:
Niba kirjoitti: Ei ole tarvetta viinasten ostoon, kysy vaan mitä mun kaapissa ei ole ja huomaat kyseisen alkoholijuoman tarpeettomuuden...
No kysyn mieluummin onko siellä Bailey'sta? Ihan parasta kahvin kanssa.

Jätin rättikaupan väliin ja siirryin suoraan viinaksiin. Kuten tavallista, minulta kysyttiin paperit :P
Bailey's on kyllä niin naarasjuoma että sukupuolestasi tule epäselvyyttä..

Bailanbaileyssissä se huono puoli ettei kestä aukaistuna vaan menee kermaligööri kuseksi liian aikaisin..(kaikissa tapauksissa)

Prefer värjattyä tai kirkasta n. 40% minimum, koskenjorma ei käy..

Kahvin kanssa cocnac, calvados, viski, ruommi ihan mikä vaan..
Sekaan Vana Tallinna tai Jameson esmes..(rommiakin voi yrittää)

Pitkään aikaa ollu ketään kylässä, koska kaikki tietää että pää tulee kipeeksi mun luona ja ei oikein pääse etenemään edes seuraavaan puoleenpäivään mennessä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:Eilen oli opiskelijabileet. Pystyisin puhaltamaan alkometrin nurin kahden metrin päästä. Onneksi työt alkavat vasta parin tunnin päästä...

Nyt oli jo hieman elämää ekan, viime lauantaisen täystyrmäyksen sijaan. Tilanne on samalla ongelmallinen ja herkullinen: vastakkaisen sukupuolen edustajistossa Gaussin käyrän rumilukset lähes loistavat poissaolollaan, mutta käyrä jatkuu venyvänä pitkälle oikealle. Luultavaa on, että vasemmistoon jäävä, normibaarissa ehdottomasti pantavien joukkoon lukeutuva, katras ymmärtää alennustilansa ja laskee rimansa uuden tilanteen vaatimalle tasolle -> loputon piNppiarsenaali Tekijälle. Eilisen the kaunein hetki oli, kun 24v. kaunotar saapui juttelemaan vain siksi, että huomasi seurassa olevan jonkun toisen hieman vanhemman tyypin! En tiennyt, miten suhtautua asiaan, joten otin sen kohteliaisuutena. Otan nykyisin kaiken kohteliaisuutena, joten nyt on hyvä aika soittaa poskeaan ilman pelkoa mustista silmistä/Seppo Hovin musikaalisesta kostoiskusta. Menen takaisin nukkumaan...
Höpö höpö, tutkimusten mukaan alkoholi heikentää miehen aistimia siinä määrin että susirumastakin tulee kaunis ja jos aamulla kaatui alkometri niin illalla, illalla olisit varmaan nussinut avaimenreikääkin?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

milli kirjoitti:Ihanaa, mä siivosin kamojani vanhempien kellarista, ja löysin mm slämärin...
Sen ujon ylöjärveläistemppupyöräilijän, varsinaisen arkielämän dynaamisen moniosaajan ja ajatusten Tammerkosken?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
milli kirjoitti:Ihanaa, mä siivosin kamojani vanhempien kellarista, ja löysin mm slämärin...
Sen ujon ylöjärveläistemppupyöräilijän, varsinaisen arkielämän dynaamisen moniosaajan ja ajatusten Tammerkosken?
:D ei.. sellainen vihko johon kaverit kirjoitti.. vähän niinkuin ystävänkirja, mutta kyssäri per sivu. Ekalle sivulle nimi plus sitten jokin kuva tms omaksi merkiksi.. "eka pusu", "lempi bändi" jne jne.
ninnithequeen

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
milli kirjoitti:Ihanaa, mä siivosin kamojani vanhempien kellarista, ja löysin mm slämärin...
Sen ujon ylöjärveläistemppupyöräilijän, varsinaisen arkielämän dynaamisen moniosaajan ja ajatusten Tammerkosken?
:rofl:
masa

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Iltasanomien seksiohjeita

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhte ... id=2245689

Kuva

Kuvasta päätellen pepun omistaa 11 vuotias tyttö joka on juuri saanut sedältä tikkarin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Meinasin tosta pepusta, että on samanlainen kuin vuosia sitten eräällä tyttöystävälläni, josta SE sanoi että tiukka kuin 12 vuotiaalla pojalla. Jäi multa mimmin peppu kokeilematta muutoin kuin päälisin puolin. Ja näin jälkeenpäin ihan hyvä kun ei ole moisesta tietoa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Pötkö-perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Tarkotat varmaan "naispuolisella ystävällä" etkä "tyttöystävälläni"?
Vastaa Viestiin