Makia Muanantae

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eiku suu tuliseks. Tein eilen niin tulista kana-nuudelikeittoo et huh. Jäi täksikin päiväksi. Puuh. Hiki tuloo jo ku ajatteleekin lounasta...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Eiku suu tuliseks. Tein eilen niin tulista kana-nuudelikeittoo et huh. Jäi täksikin päiväksi. Puuh. Hiki tuloo jo ku ajatteleekin lounasta...
Tulinen Manala-asteikolla?
(x)

10.
9.
8.
7.
6.
5.
4.
3.
2.
1.
0
-1.
?

Jaksuja MClle että jaksaa sairastaa ja muistaa unohtaa itselääkinnän? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Oli taas paska yö, ei saanut koisattua kunnolla kun yskitti. Vä-syt-tää! Peekele, saas nähä jaksaako mennä salille vai nöy.
milli

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja milli »

Olipas harvinaisen mälsä viikonloppu... avokki töissä ja kaverit joko pöndellä tai häissä.. wääh. Onneksi sentään Habitarella tuli käytyä yhden ihanaisen neidon kanssa :)
Manaaja

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ILIMAHÄLLYYTYS!
ninnithequeen

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:ILIMAHÄLLYYTYS!
Kas ku sä tulit mieleen ku se tuli...

Jestas mikä homma noitten lastenvaatteiden kanssa...onneks tänään lähtee 7 kassillista liian pieniä, pannaan hyvä kiertämään. Mutta mihin ihmeeseen mä laitan kaikki noi eilen tulleet 6 kassillista. Pojalla on yhteensä viidettoista farkkuhaalarit :shock:
Ja mulla noin 15 kaappia liian vähän...
Gaia

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^Ehdotan kierrätyskeskusta...
nastamuumio

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Tajusin ratkaisun kysymykseen, miksi se yks nainen on niin vastustamaton kaikkien miesten silmissä ja mä en kenenkään. Vanha kunnon vyötärö-lantiosuhde (eikä tissitkään oo pahitteeks). Mä näytän hoikkana 15-vuotiaalta pojalta ja pulskempana keski-ikäiseltä sedältä. Minkä sortin pervertikko tykkäis keski-ikäseltä sedältä näyttävästä varhaiskeski-ikäsestä naisesta?
NuoriD

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

^Jokaiselle on ottajansa. Mutta tietty, jos et halua niitä, jotka haluaa sut, niin sulla on ongelma.
nastamuumio

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Oon lukenut tällasta Self help -kirjaa kuin "Kestävän suhteen salaisuus", joka perustuu kognitiiviseen psykoterapiaan ja jossa on ihan fiksujakin juttuja, mutta siinäkin koko ajan pajatetetaan, että on ihan helppoa luoda kestävä suhde, kun vaan antaa itsestään kiinnostuneille tyypeille mahdollisuuksia. Mua kohtaan ei todellakaan osoiteta mitään kiinnostusta edes joka toinen vuosi.

Ja sit kun ruotsalaisessa Cosmossakin oli juttua, että miten saa jutut luistaan, niin siinä oli, että KUN sua sanotaan nätiks, niin ei saa negata sitä kommenttia, vaan että pitää kiittää kauniisti jne. No vittu kun mua ei todakaan _koskaan_ ole sanottu kauniiksi!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja annepa »

nastamuumio kirjoitti: Vanha kunnon vyötärö-lantiosuhde (eikä tissitkään oo pahitteeks). Mä näytän hoikkana 15-vuotiaalta pojalta ja pulskempana keski-ikäiseltä sedältä.
Feikkaa. Sillä saa aikaan oikeinkin hyvän vyötärö-lantio-suhteen. Elä vain päästä sitten ukkoja mitanauhan kanssa vyötärö-lantion lähelle, menee feikkaus hukkaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja annepa »

nastamuumio kirjoitti: Mua kohtaan ei todellakaan osoiteta mitään kiinnostusta edes joka toinen vuosi.

No vittu kun mua ei todakaan _koskaan_ ole sanottu kauniiksi!
En nyt sano millään pahalla ja loukatakseni, vaan ihan siltä pohjalta mikä kuva mulle on sun kirjotusten perusteella tullut.

En osoittaisi kiinnostusta ihmiseen joka koko ajan kertoo kuinka on huono ja ei kelpaa kelleen. Tämä heijastuu usein myös naamaan, joten tod näk en edes sanoisi sitä kauniiksi.

En halua loukata, mut sulla on minun mielestä oravanpyörä josta sun pitää päästä pois ja ainoa keino minun mielestä on mielipiteen muuttaminen itsestään. Voin olla ja toivottavasti olenkin väärässä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
nastamuumio

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

^ Hyvin mahdollista, että osan ajasta, mutta en usko, että aina heijastuu naamasta, esim. silloin kun oon ollut jonkun kanssa kahden.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja annepa »

Voi paska, kaverin koira vissin joudutaan lopettaan, epäilevat kasvainta maksassa tms, ja että se kasvain ois levinny pahasti :cry:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti:Voi paska, kaverin koira vissin joudutaan lopettaan, epäilevat kasvainta maksassa tms, ja että se kasvain ois levinny pahasti :cry:
voi surkeus :(
masa

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja masa »

^ Olkaa onnellisia että koiran voi lopettaa tuossa kohtaa. Ihmisillä on toisin.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:^ Olkaa onnellisia että koiran voi lopettaa tuossa kohtaa. Ihmisillä on toisin.
Komppaan, mut on se silti surkiaa ja surullista. Koira ei oo syöny mitään 1½ viikkoon ja on ollu letkuissa viime yön Viikissä. Mietin jo että kysynkö että ovatko miettineet lopetusta ko tästä lounaalla puhuttiin mutta en kehannu. Sit lounaan jälkeen tuli tieto tuosta epäilystä ja mahd. lopetuksesta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
SikaMika

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vittuku väsyttää. Olisi puoli miljoonaa asiaa hoidettavana, mutta aion kaatua sänkyyn köllimään koska en pysy hereillä. Onneksi koulupäivä oli normaalia lyhempi.

Olen luistelijattaren kanssa samassa enkun ryhmässä. Englannin opiskelu tuntuu tässä koulussa mielekkäämmältä kuin aiemmissa opinahjoissa: keskitytään paljon juuri tietyn alan sanastoon eikä mukana ole riippakivinä meininkiä epätahdistavia tankerovammaisia.
Varsinaisten ammattianeiden opiskelu alkoi melko tiukoissa merkeissä, kun oppituntia alkoi vetämään joku selkeästi SS-joukoista karannut pukumies. Äijä alkoi vetämään kiivaita powerpoint-sulkeisia kertoen mm. että neljän(!) kurssikirjan joukossa on ranskan- ja saksankieliset opukset ja ensimmäinen välitentti järjestetään ensi viikolla sisältäen ainoan kotimaisen oppikirjan 12 ensimmäisen luvun aiheet. Lisäksi muuten vapaalle fuksiais/mursujaisbilepäivälle on siirretty tunteja. Kun valkokankaalla alkoi yht'äkkiä välkkymään biletoimikuntamme logot, tajusimme koko homman olevan silkkaa kusetusta! Oikea luento alkoi aplodien jälkeen ja fiilis oli melko suurissa määrin rennompi kuin hetkeä aikaisemmin. Äijä veti kyllä roolinsa hyvin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

'Liukuhihnatöitä' on enemmän kun masokistikaan haluaisi.
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 21.04.2013 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Nyt on pakko marista musiikista Silja Linen Turku-Tukholma risteilyllä.

Pubeissa soivat 80-luvun latteudet ja itse tanssipaikalla kuuli evergreenejä livenä. Siinä sitten yritettiin raivokkaasti bailata, kun musiikin taso oli tämä.
Disko laivalla avattiin vasta klo 24. Ei jaksanut valvoa. Siellä olisi varmasti soitettu poni ämmää ja muuta soopaa.
Manaaja

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nastamuumio kirjoitti:Tajusin ratkaisun kysymykseen, miksi se yks nainen on niin vastustamaton kaikkien miesten silmissä ja mä en kenenkään. Vanha kunnon vyötärö-lantiosuhde (eikä tissitkään oo pahitteeks). Mä näytän hoikkana 15-vuotiaalta pojalta ja pulskempana keski-ikäiseltä sedältä. Minkä sortin pervertikko tykkäis keski-ikäseltä sedältä näyttävästä varhaiskeski-ikäsestä naisesta?
Hommaa korsetti?
NuoriD

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Cavallo kirjoitti:Nyt on pakko marista musiikista Silja Linen Turku-Tukholma risteilyllä.

Pubeissa soivat 80-luvun latteudet ja itse tanssipaikalla kuuli evergreenejä livenä. Siinä sitten yritettiin raivokkaasti bailata, kun musiikin taso oli tämä.
Disko laivalla avattiin vasta klo 24. Ei jaksanut valvoa. Siellä olisi varmasti soitettu poni ämmää ja muuta soopaa.
Liian vähän viinaa selkeesti.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

^Lääkärin diagnoosi.
Sä voisit määrätä mulle parin viikon pirtukuurin ja kuukauden sairauslomaa.
Jos vaikka mun mielipaha siitä vähenisi.
Manaaja

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pöh, Dave vois määrätä vähän lääkekannabista niin rupeis kasarirytmitkin hivelemään mieltä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Makia Muanantae

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Phuuuuh, joogakurssi alkoi. Ei mitään näpertelyä, sano.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin