Kekkiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Gaia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:...kiitos vaan tiedän kyllä kenelle joka FB-kirjoitusten takia ilmoituksen teki.
No heitäpä suoraan nimi ilmoille.
Piti just sanoa samaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
prosessi

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Lolita kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:...kiitos vaan tiedän kyllä kenelle joka FB-kirjoitusten takia ilmoituksen teki.
No heitäpä suoraan nimi ilmoille.
Piti just sanoa samaa.
Minua puolestaan ihmetyttää, mitä ninni oikein on kirjoitellut sinne sellaista, että sen pohjalta voisi tehdä ilmoituksen. Teksteistähän kuitenkin pitäisi jollain lailla syntyä vaikutelma, että ninni laiminlöisi lapsiaan, enkä ainakaan hänen vuosia kestäneen kitinäkirjoittelunsa pohjalta ole sellaista käsitystä saanut, ja vaikea kuvitella fb-tekstien poikkeavan kovin paljon näistä.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Sola »

Huomenna saan nenän eteen uuden työsopparin. Vähän mietityttää et kuin paljon ne yrittää viilata linssiin. Osaanko mä lukea oiken ne pienellä präntätyt? Onko mun pakko allekirjottaa se heti vai saanko mä miettiä yön yli? Hommat on muuttunu aika paljon ja "asiakaspalvelija" titteli mietityttää..
Gaia

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

prosessi kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
No heitäpä suoraan nimi ilmoille.
Piti just sanoa samaa.
Minua puolestaan ihmetyttää, mitä ninni oikein on kirjoitellut sinne sellaista, että sen pohjalta voisi tehdä ilmoituksen.
Omaan aurinkoiseen tapaansa räyhää ympäriinsä ja käyttää tosi 'kauniita' ilmaisuja? Kai se jonkun mielestä riittää.
Viimeaikaisesta ei tietoa koska en kykene seinäänsä ja päivityksiään lukemaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

prosessi kirjoitti:Minua puolestaan ihmetyttää, mitä ninni oikein on kirjoitellut sinne sellaista, että sen pohjalta voisi tehdä ilmoituksen.
Eikös tämä tullut itsemurhaviestien seurauksena? Itsensä vahingoittaminen lienee myös lastensuojelullinen asia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
prosessi

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vesper kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minua puolestaan ihmetyttää, mitä ninni oikein on kirjoitellut sinne sellaista, että sen pohjalta voisi tehdä ilmoituksen.
Eikös tämä tullut itsemurhaviestien seurauksena? Itsensä vahingoittaminen lienee myös lastensuojelullinen asia.
Jos kyseessä ovat ne vuoden takaiset viestit, on ilmoituksen teko vasta nyt aika kummallista.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Niiin tyypillinen shoppailureissu mulle: InterSport, apteekki, yks kirppis, Esprit, Sokoksen sportti- ja Esprit-osastot, Lidl, kolme kätköä. Saaliina vain uudet tanssihousut ja nappuloita (ja tietty ne kätköt ja Lidlin pizzat).
En pystyny tällä kertaa pysyyn uskollisena Adidakselle =/, koska David oli pistäny tyrkylle niin ihqt. Mutta nyt kuulen kuinka uudet adduni huutaa mun nimeä Idiksessä! Rakkaani, tulen ihan pian!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriD

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Minua puolestaan ihmetyttää, mitä ninni oikein on kirjoitellut sinne sellaista, että sen pohjalta voisi tehdä ilmoituksen.
Eikös tämä tullut itsemurhaviestien seurauksena? Itsensä vahingoittaminen lienee myös lastensuojelullinen asia.
Jos kyseessä ovat ne vuoden takaiset viestit, on ilmoituksen teko vasta nyt aika kummallista.
ninnithequeen kirjoitti:
Sossutantat kahvitettu viimeisen kerran
Eikös tuosta saa sen käsityksen, että seuranta on nyt päättynyt. Toisin sanoen, ilmoitus on tehty joskus aiemmin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei siitä nyt kyllä vuotta ole, kun tälläkin palstalla huolestuttiin onko ninni edelleen hengissä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mielestäni on turha harmitella, että joku ottaa sos. ja terveysviranomaisiin yhteyttä, jos kirjoittelee nettiin itsemurhaan vihjaavia viestejä.

Pitäisi päinvastoin olla tyytyväinen
Gaia

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Kannattaa siis suosiolla käyttäytyä niin, että kenelläkään ei käy mielessäkään ottaa yhteyttä 'sossutanttoihin'.

Kyllä. Olen tosissani.
masa

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti:Mielestäni on turha harmitella, että joku ottaa sos. ja terveysviranomaisiin yhteyttä, jos kirjoittelee nettiin itsemurhaan vihjaavia viestejä.

Pitäisi päinvastoin olla tyytyväinen

Ja toisekseen kuka palstalaisista voi sanoa olleensa täysin luottavainen että The Rekkis Familyn elo sujuu kivutta, vaivatta ja ennen kaikkea turvallisesti?

Minäkin olisin ilmoittanut tantoille, mikäli olisin facebookissa / minua kiinnostaisi tarpeeksi / whatever.

Peukku ylös sille joka ilmoitti. Oli ihan aiheellinen teko.
prosessi

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vesper kirjoitti:Ei siitä nyt kyllä vuotta ole, kun tälläkin palstalla huolestuttiin onko ninni edelleen hengissä.
On siitä melkein: 22.10. viime vuonna. Aika kuluu yllättävän nopeasti.
ninnithequeen

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ilmoituksessa luki: "Ninni kirjoitti FB:hen että ottaa pattiin niin pahasti että tekisi mieli juoda kossupullo huikalla ja iskeä se sitten rikki takaraivoonsa" Kyllä tanttojakin nauratti, mutta pakko heidän oli tarkstaa. Jotta näin..
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:Ilmoituksessa luki: "Ninni kirjoitti FB:hen että ottaa pattiin niin pahasti että tekisi mieli juoda kossupullo huikalla ja iskeä se sitten rikki takaraivoonsa" Kyllä tanttojakin nauratti, mutta pakko heidän oli tarkstaa. Jotta näin..
No mutta eikös loppujen lopuksi kaikki ole hyvin?

Sinäkin sait actionia ja uutta sosiaalista kontaktia elämääsi. Virkakoneisto sai tekemistä ja sosiaalitädit voivat olla myös tyytyväisiä.
ninnithequeen

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ilmoituksessa luki: "Ninni kirjoitti FB:hen että ottaa pattiin niin pahasti että tekisi mieli juoda kossupullo huikalla ja iskeä se sitten rikki takaraivoonsa" Kyllä tanttojakin nauratti, mutta pakko heidän oli tarkstaa. Jotta näin..
No mutta eikös loppujen lopuksi kaikki ole hyvin?

Sinäkin sait actionia ja uutta sosiaalista kontaktia elämääsi. Virkakoneisto sai tekemistä ja sosiaalitädit voivat olla myös tyytyväisiä.
On, kaikki on siltä osin hyvin. Vituttaa vaan moinen kiusanteko muittenkin murheitten takia. Alotetaanko vaikka mutsin syövästä, pojan sydänsairaudesta jne?
Gaia

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

^No eikö se poika julistettu terveeksi jo?
ninnithequeen

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gaia kirjoitti:^No eikö se poika julistettu terveeksi jo?
No puuttuuhan siltä se läppä nyt ja aina. Mutta leikkausta ei tarvita, aortta kunnossa.

Yks kysymys: miksi susta on tullut niin ilkeä mua kohtaan nykyään?
Gaia

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Gaia »

ninnithequeen kirjoitti:
Gaia kirjoitti:^No eikö se poika julistettu terveeksi jo?
No puuttuuhan siltä se läppä nyt ja aina. Mutta leikkausta ei tarvita, aortta kunnossa.

Yks kysymys: miksi susta on tullut niin ilkeä mua kohtaan nykyään?
Minä en ole ilkeä, olen pikemminkin realisti. Olen pahoillani jos koet sen ilkeydeksi. En vaan jaksa ymmärtää ihan kaikkea enkä varsinkaan hymistellä ja virtuaalipaijailla.
Yletön räyhääminen ja huomionhakuisuus on yksinkertaisesti jotain mitä en jaksa käsittää aikuiselta ihmiseltä.
ninnithequeen

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Räyhä mä oon aina ollut ja olisko se huomionhakuisuus yksinäisyyttä loputtoman sosiaaliselta ihmiseltä?

Onneksi asiaan on tullut parannus.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Räyhä mä oon aina ollut ja olisko se huomionhakuisuus yksinäisyyttä loputtoman sosiaaliselta ihmiseltä?
Onneksi asiaan on tullut parannus.
Rekkis is selkä? Rekkis Jr. nro xx jo tulossa? Tai ehkä kansallissosialisti vai peräti peruskoulun kunnialla suorittanut?
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Kekkiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Räyhä mä oon aina ollut ja olisko se huomionhakuisuus yksinäisyyttä loputtoman sosiaaliselta ihmiseltä?
Onneksi asiaan on tullut parannus.
Rekkis is selkä? Rekkis Jr. nro xx jo tulossa? Tai ehkä kansallissosialisti vai peräti peruskoulun kunnialla suorittanut?
Noup.

Kun jaksoin vihdoin ottaa itteeni niskasta kiinni ni kavereita ravaa kylässä ja käydään yhdessä kaupoilla jne. En siis murjota surkeuttani kotona enää koko ajan. Ja joo, meen yhen ihanan miehen kans syömään :]
Vastaa Viestiin