Perskutarallaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:Tota. Navigator ikkunaan tulee joku ihme tyhjä alue oikealle ja navigaattorin korkeutta ei voi muutella..
Aaa.. Ei ole tuollaisesta kokemusta. Navigatorin koko on näköjään joo fiksattu. Sitä voisi toki koodista käydä puukottamassa kai isommaksi.
masa

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja masa »

huima kirjoitti:. Navigatorin koko on näköjään joo fiksattu.

Aika perseestä.

Lotus Dominomaailman jälkeen Alfresco tuntuu siltä kuin olis mennyt 5-10 vuotta kehityksessä taakse päin. :D
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:Lotus Dominomaailman jälkeen Alfresco tuntuu siltä kuin olis mennyt 5-10 vuotta kehityksessä taakse päin. :D
:)

Ne hienot jutut on siellä pinnan alla ja on sovelluksista / installaatiosta kiinni, että miten ne tulevat tai saatetaan esiin käyttäjille.

Se webclient ei ole oikein mistään kotoisin, mutta se on parempi kuin ei mitään. Hienoa siinä on sen helppo konfiguroitavuus, kun Alfrescoon laitetaan uusia sisältötyyppejä ja esimerkiksi worflow-määrityksiä. Ei tarvitse kuin yhteen paikkaan lisätä konffaus että miten sisältötyypistä matkalasku paljastetaan käyttäjälle mitkäkin kentät ja mitkä saavat olla piilossa koneellista käsittelyä varten.

Se on siis hyvä platformi, jonka päälle sitten voi rakentaa niitä varsinaisia sovelluksia.
masa

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja masa »

huima kirjoitti:
Se on siis hyvä platformi, jonka päälle sitten voi rakentaa niitä varsinaisia sovelluksia.
Varmasti on juu. Me ollaan vasta ihan nyypiöitä tän kanssa. Katsotaan onko tilanne muuttunut vuoden sisään :P

Itse olen niinkuin siirtynyt tohon ECM-maailmaan kokonaan. Tää on vaan yksi mahdollista tuotteista tällä hetkellä.. Filenet on se ygönen..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No mutta kappas, firman ovet käy ulos vilkkaasti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tera Patrick kävi Suomessa..



Toiset tekee tissitaidetta? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exPertti kirjoitti:Mistä tai minkälaisesta puljusta on kyse?
Jos omaat vapaaehtoisia henki- tai säästövakuutuksia niin jonkinlaisella todennäköisyydellä meikäläinen on jotenkin syyllinen katoaviin rahoihisi.

Pienemmällä todennäköisyydellä yksityis-, yritys-, henkilö- ja moottoriajoneuvovakuutusten kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lopputyön deadline oli eilen. Sain siitä tiedon tänään. Systeemi toimii. Paperossien vastaanotto lykkääntyy kuukaudella, millä nyt ei ole paljon vitunkaan merkitystä. Opintotuet tosin alkavat rullaamaan vasta sen jälkeen, eli voisi olla hyvä aika kotiuttaa kesän/syksyn palkat.

Fillari löytyi sieltä minne sen eilen aamulla jätinkin, kävin ohimennen kahvittelemassa vanhan työkaverin kanssa. Dynaaminen muuttomies-duo valtiotieteiden maisterin ja musiikkipedakogin vaatteissa! Tämän ohi vetää enää vain muuan saman alan KTM-DI-tyyppi. Niin, ja muuan ingenjör-kauppakioskijoujou-mies....

Olisi virtaa helvetisti, mutta orastava krapulan pojanpoikanen estää sen lähes kaiken järkevän kanavoinnin. Täytyy varmaan kokeilla jotain opiskelujuttuja jossain vaiheessa, just nyt ei jaksaisi. Maanantaiksi pitäisi kyhätä joku fucking kolmannella kotimaisella vedetty kirjoitelma ja parin minuutin suullinen esitelmä jostain aiheesta.

Luistelijatyttönen oli taas eilen baarissa, en ole aivan varma oliko mukana koko 24h setin. Jos oli, niin povaan menestystä taas seuraavissa arvokisoissa. Erään toisen euroopan mestarin kanssa tuli eilen jubailtuakin, kun tyypin laji viimein aukeni. Katselin jo aiemmin, että on kovasti tutun näköinen naama jostain, mutta sällihän on pyörinyt samalla salilla mun kanssa vuosia. Välillä vähän pätkii Wanhalla!
ninnithequeen

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Odottavan aika on pitkä...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Sähän olet ripeä !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manikselle: Ukkokulta tuo mulle leipää ja tupakkaa kohta ko unohin. Riittääkö sossupoke?
Manaaja

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Manikselle: Ukkokulta tuo mulle leipää ja tupakkaa kohta ko unohin. Riittääkö sossupoke?
Toimii vaan jos meet kylpytakissa ovelle vastaan samalla kun deitti on makkarissa odottamassa, ja joudut kävelemään eteisen läpi vähän hankalasti reisien pyrkiessä liimautumaan yhteen.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Sola »

Home sweet home. Nyt salille ja sit olutta!
ninnithequeen

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Manikselle: Ukkokulta tuo mulle leipää ja tupakkaa kohta ko unohin. Riittääkö sossupoke?
Toimii vaan jos meet kylpytakissa ovelle vastaan samalla kun deitti on makkarissa odottamassa, ja joudut kävelemään eteisen läpi vähän hankalasti reisien pyrkiessä liimautumaan yhteen.
Daah...
Manaaja

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Kyl mä tiesin että menee itsestäänselvyyksien puolelle ja osaat ilman neuvomistakin. Aattelin vaan noita muita jotka ei ehkä oo harjotellu.
ninnithequeen

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun "deitti" tulee vast sunnuntai-iltana. NIH!
SikaMika

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sain inspiraation kirjoittaa maanantaisen esitelmäni valmiiksi. Se on kahden minuutin kauhukuunnelma otsikolla "Dirty old men".
Manaaja

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^^ Muista sitten tilata ukkokullalta koko kartonki ettei tarvitse häiritä sitä kesken ajon.
ninnithequeen

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:^^ Muista sitten tilata ukkokullalta koko kartonki ettei tarvitse häiritä sitä kesken ajon.
Se ei aja ku työmatkansa. Taksialalla kyllä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^^ Muista sitten tilata ukkokullalta koko kartonki ettei tarvitse häiritä sitä kesken ajon.
Se ei aja ku työmatkansa. Taksialalla kyllä.
Kuinkahan monta taksia Manala on koeajanut törmätäkseen ukkokultaasi? ;)
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^^ Muista sitten tilata ukkokullalta koko kartonki ettei tarvitse häiritä sitä kesken ajon.
Se ei aja ku työmatkansa. Taksialalla kyllä.
Kuinkahan monta taksia Manala on koeajanut törmätäkseen ukkokultaasi? ;)
Trust me, ne on puhunu puhelimessa. Tietämättään.
Manaaja

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:^^ Muista sitten tilata ukkokullalta koko kartonki ettei tarvitse häiritä sitä kesken ajon.
Se ei aja ku työmatkansa. Taksialalla kyllä.
Tais nyt mennä vähän ohi...

En puhunut ukkokultas ajamisista.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Älkää nyt saatana riidelkö, vaan ottakaa viinaa!
ninnithequeen

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu kirjoitti:Älkää nyt saatana riidelkö, vaan ottakaa viinaa!
Vittu ku oiski! Tai no on punkkuu, mut se säästetään sunnuntai-illalliselle :]

Tyttö teki meil herkkuleivät iltapalaks ja koht mamman kukkuun nukkumaan. Poika vetelee hirsiä jo.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Perskutarallaa

Viesti Kirjoittaja Sola »

Kreitsu kirjoitti:Älkää nyt saatana riidelkö, vaan ottakaa viinaa!
Minen riitele, minä juon nyt kaljaa. Kippis!
Vastaa Viestiin