SuihinottoSUNNUNTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sola kirjoitti:Lähetkö mökille 24.9 viikonlopuks? Leikittäis vähän tyttö-, ja poikaystävää.
No tietty lähtisin mielelläni, mul ois just vapaa viikonloppuki. En vaan taida osaa leikkii noit leikkejä. :O
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Sola »

Manaaja kirjoitti:
Sola kirjoitti:Lähetkö mökille 24.9 viikonlopuks? Leikittäis vähän tyttö-, ja poikaystävää.
No tietty lähtisin mielelläni, mul ois just vapaa viikonloppuki. En vaan taida osaa leikkii noit leikkejä. :O
Hehehee. Pidät mua kädestä kiinni, sanot et oon kaunis ja kaappaat kainaloos nukkumaan. Voin yrittää pitää käteni kurissa mut varmaks en lupaa ;)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gaia kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Oliko palstalaisista joku Forever kuntoklubin jäsen? Kokemuksia?
Olin. En ole enää. Hinta-laatusuhde ei ole ihan kunnossa.
Meen nyt kuukaudeks kokeilemaan, kun kympillä irtos...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Gaia

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Vesper kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Oliko palstalaisista joku Forever kuntoklubin jäsen? Kokemuksia?
Olin. En ole enää. Hinta-laatusuhde ei ole ihan kunnossa.
Meen nyt kuukaudeks kokeilemaan, kun kympillä irtos...
No okei. Se kuulostaa sopivalta.
Varmaan kyllä riippuu salistakin. Matinkylän Forever on aika... öh...
Manaaja

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sola kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Sola kirjoitti:Lähetkö mökille 24.9 viikonlopuks? Leikittäis vähän tyttö-, ja poikaystävää.
No tietty lähtisin mielelläni, mul ois just vapaa viikonloppuki. En vaan taida osaa leikkii noit leikkejä. :O
Hehehee. Pidät mua kädestä kiinni, sanot et oon kaunis ja kaappaat kainaloos nukkumaan. Voin yrittää pitää käteni kurissa mut varmaks en lupaa ;)
Joo-o, ei tarvii tän pidemmälle miettiä. Mun vapaa viikonloppu peruutui just.

Joo-o, ehkäpä jo sitten marraskuussa jos vaik sais jonkun viikonlopun auki. Vittu jee.

Joo-o.
Viimeksi muokannut Manaaja, 12.09.2010 20:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ no höh :(
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gaia kirjoitti:Varmaan kyllä riippuu salistakin. Matinkylän Forever on aika... öh...
Mulla on kiikarissa Kerava tai Tuusula, täytyy tarkistaa molemmat. Tais vaan olla melkoisia eroja tuntitarjonnassa... Kiinnostais mm. boxing, jota ei nykyinen sali tarjoa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Gaia

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Vesper kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Varmaan kyllä riippuu salistakin. Matinkylän Forever on aika... öh...
Mulla on kiikarissa Kerava tai Tuusula, täytyy tarkistaa molemmat. Tais vaan olla melkoisia eroja tuntitarjonnassa... Kiinnostais mm. boxing, jota ei nykyinen sali tarjoa.
Mulla on ohkasesti sellainen tunne, että toi Keravan sali on laadukkaampi ja siellä in laajempi tarjonta. Joskus kävin vierailevana Tuusulan CMS:lla ja se on aika pieni. Siisti ja rauhallinen kyllä...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gaia kirjoitti:Mulla on ohkasesti sellainen tunne, että toi Keravan sali on laadukkaampi ja siellä in laajempi tarjonta. Joskus kävin vierailevana Tuusulan CMS:lla ja se on aika pieni. Siisti ja rauhallinen kyllä...
Keravalla oli enemmän mua kiinnostavia tunteja ja olis vähän lähempänäkin. Mutta täytyy kurkata molemmat :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Grillattu äijäseurassa, sitten syöty kinkkiä ja kateltu Fight Club kaakunan kera, oikeastaan aika loistava sunnuntai. Oon kyl syönyt ihan saatanasti :D
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Sola »

Joo, tää on just tätä. Kaveri kävi mun puolesta kaupassa mut mä vitun idiootti unohdin pyytää ostamaan suklaata. Ja nyt on ihan kauheen kova suklaanhimo. Perkele.
Dumis

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Sola kirjoitti:Joo, tää on just tätä. Kaveri kävi mun puolesta kaupassa mut mä vitun idiootti unohdin pyytää ostamaan suklaata. Ja nyt on ihan kauheen kova suklaanhimo. Perkele.
Ai niin, mäkin söin tänään suklaata pitkästä aikaa, yhden valkoisen twixin vetäsin. Ei koskettanut simpukkaa, taidan jättää sukut jatkossakin väliin.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Vähän lisää suolaa haavoihin.. Mulle kelpais kyl ny mikä suklaa tahansa vaik ihan perus maitosuklaalevy ois parasta :h:
SikaMika

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vittupaskasaatana! Olisi pitänyt lukea pienellä ( = muualle) präntätty ohjeistus, ennen kuin alan tekemään. Puhe menee täysin uusiksi, eli pitäisi laatia se ja opetella ~ulkoa. Siis heti, kun olen ensin kirjoittanut tämän parin sivun paskaläpyskän ja tehnyt tehtävät. Hyvää yötä vaan...
Charles Caldwell

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Mä voisin tänään nuoleskella. En tosin mitään tulppaanin oloista. Enkä mitään viidakon Janea.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Charles Caldwell kirjoitti:Mä voisin tänään nuoleskella. En tosin mitään tulppaanin oloista. Enkä mitään viidakon Janea.
Mä opin viime viikolla telkkarista uuden tekniikan. Harmi etten oo lesbo.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Charles Caldwell

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Vesper kirjoitti:Mä opin viime viikolla telkkarista uuden tekniikan. Harmi etten oo lesbo.
Tuu tänne ja opeta mullekin. Saat toimia aihiona. Kiitos!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Charles Caldwell kirjoitti:Tuu tänne ja opeta mullekin. Saat toimia aihiona. Kiitos!
Istun just hiustenkuivaajassa ja kauheen aikanen herätys. Et en just nyt ehi!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Charles Caldwell

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Vesper kirjoitti:
Charles Caldwell kirjoitti:Tuu tänne ja opeta mullekin. Saat toimia aihiona. Kiitos!
Istun just hiustenkuivaajassa ja kauheen aikanen herätys. Et en just nyt ehi!
Sadelippu?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Charles Caldwell kirjoitti:Sadelippu?
No viimeistään 11-11-11!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Charles Caldwell

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Vesper kirjoitti:
Charles Caldwell kirjoitti:Sadelippu?
No viimeistään 11-11-11!
No mut se on jo sovittu päivä. Voitaishan me harjoitella jo ennen sitä? Ei sitten tule yllätyksiä?! Saatais täydet tehot irti siitä päivästä :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eilen viimesellä metrolla kotiin, tampereella oli hauskaa ja yllätys yllätys parempia olutpaikkoja kun h3sas? ainakin yksi..
350 olutta 150 siideriä 100 viintä ja oli akvaviitit sun muut tarveaineet siellä..
mm

Rajaportin sauna oli aika kiva kolmannella kierroksella sai olla jo melko yksin lauteilla, kansainvälinen paikka virolaisia, pari ryssää, ponjattu englishman olutreportteri, paras virolainen tuttu jostain baarista Vallin en kyllä muistanut heti kun olin vähän purjus jo..
Paljon naistenpuolella puolalaisia tyttöjä jne..

Tuoppi, Plevna, Pulteri, Kahdet kasvot, Ohranjyvä, Avecra ;)
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: SuihinottoSUNNUNTAI

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Ai niin, mäkin söin tänään suklaata pitkästä aikaa, yhden valkoisen twixin vetäsin. Ei koskettanut simpukkaa, taidan jättää sukut jatkossakin väliin.
Mikään ihmekään. Eihän toi ole edes mitään suklaata! NII!
Vastaa Viestiin